X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולמרט בדרך ל"ראשות ממשלת הצללים" של המורשעים עיתונאים בהארץ לועגים לעמידת הדום בצפירה בימי הזכרון פרובוקטור ישראלי מבזה את יום הזיכרון לחללי צה"ל מדוע ערביי ישראל שותקים? עמנואל רוזן, יצחק לאור ועיתון הארץ
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. הודיע שיתמודד שוב על ראשות הממשלה [צילום: פלאש 90]

אולמרט בדרך ל"ראשות ממשלת הצללים" של המורשעים
במפגש אנשי עסקים (שתורמים לו) בלונדון, הכריז אהוד אולמרט על כוונתו להתמודד על ראשות הממשלה בבחירות הקרובות. לשם התארגנות מוקדמת למהלך העתידי, הוא יעזר בפלטפורמה חדשה של פעילי שטח עם רקע וניסיון עשיר, בהקמת "ממשלת הצללים" של המורשעים:
אולמרט, ראש ממשלה ושר ביטחון. הירשזון, שר אוצר. דרעי, שר פנים. בניזרי, שר בריאות. רמון, שר החוץ. קצב, שר תיירות. פנחסי, שר דתות, אבו חצירא, שר איכות הסביבה. עו"ד דן כהן (מעל וברח לדרום אמריקה ועומד עתה למשפט בארץ), שר המשפטים.
עיתונאים בהארץ לועגים לעמידת הדום בצפירה בימי הזכרון
שני עיתונאי הארץ פרסמו מאמרי לעג וביקורת על הנוהל של עמידת דום בצפירה ביום השואה וביום העצמאות. אלון עידן, כתב שהאדם עומד בביתו ומחוצה לו בזמן הצפירה משום שהוא מפחד מהמדינה שיש לה מאפיינים אלהיים (במוסף 12.4.13). קובי ניב, כותב שהמדובר בסגידה לפולחן המוות של מלחמה מטומטמת. הוא משווה את הנהוג בארץ בטקסי הזיכרון לאלה הנהוגים בדיקטטורה הקומוניסטית של צפון קוראה. הוא תומך ב"צפירה משותפת" לזכרם של הקורבנות הפלשתינים והישראלים. אלה ביטויים מופקרים של שני אנרכיסטים, הרואים את עצמם כ"אנשי רוח ושלום", שעבורם כבוד וזיכרון לקורבנות השואה ולחללי צה"ל הם חסרי ערך - (הארץ 21.4.13). רק בישראל יש "חופש ביטוי", כזה ללא תגובה ראויה.
פרובוקטור ישראלי מבזה את יום הזיכרון לחללי צה"ל
איש עסקים ישראלי מוכר בשם גור מינצר, תלה ביום הזיכרון במרפסת דירתו בשכונת בבלי בת"א דגל אש"פ מתוך הזדהות עם הסבל הפלשתיני. הוא רגיש לפלשתינים אך לא רגיש לחיילי צה"ל. הוא הורשע בהעלבת שני חיילים בכך שאמר להם: "אתם החיילים המסריחים של כיבוש המשטר הציוני. תחזור לרוסיה רוסי גזען, הנשמה שלך תישרף בגיהינום עם כל חיילי צה"ל. הכי גרועים הם הדרוזים והבדואים שמשרתים בצבא כי הם בוגדים. (סופשבוע מעריב, אראל סגל 26.4.13). רק בישראל יש ביזיון כזה ללא תגובה וענישה.
מדוע ערביי ישראל שותקים?
בסוריה נרצחים בברוטאליות עשרות אלפי ערבים בידי ערבים וערביי ישראל שותקים ולא מגיבים. משטר דיקטטורי סורי פשיסטי חסר מעצורים, טובח בבני עמו וחברי הכנסת הערבים בישראל, איבדו את להט המאבק למען זכויות האדם של אחיהם. חומס וחלב זועקים לעזרה ואחיהם בישראל לא מוצאים צורך לפעול למענם. רשת אל-ג'זירה מעבירה תמונות זוועה של הרג חפים מפשע ברחובות, בבתי חולים, במסגדים, ואפילו בתהלוכות אבל בבתי קברות, אבל ערביי ישראל שותקים ולא מפגינים נגד שגרירות רוסיה בתל אביב. אחמד טיבי הדברן הבלתי נילאה אין לו האומץ להופיע בשידור כדי להוקיע את אסעד. אלפי ההרוגים לא זעזעו את הערבים בישראל ובאירופה.
הם מזועזעים רק ממה שקורה בישראל הדמוקרטית החופשית שמאפשרת להם להפגין מבלי לפגוע בהם למרות "הכיבוש", "הדיכוי" ו"הגזענות".
עמנואל רוזן, יצחק לאור ועיתון הארץ
עיתון הארץ חשף את החשדות נגד העיתונאי עמנואל רוזן. ואולם הארץ ממשיך לשמור על קשר שתיקה לגבי יצחק לאור שגם לגביו פורסמו בזמנו חשדות קשות. יצחק לאור מועסק בהארץ כפובליציסט המפרסם מאמרי דעה.
פרשה זו לפיה "כולם ידעו שתקו והשתיקו" (גדי סוקניק העיתונאי) מטילה צל כבד של בושה וקלון על אנשי התקשורת, מוסדותיהם וגם צל כבד על תפקוד מועצת העיתונות.

תאריך:  02/05/2013   |   עודכן:  02/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תגובות ממוקדות לאירועים בחדשות (א)
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלברט שבות
חתונת הצופה עם הגוף נושאת את אותו המאפיין של חתונות האינטרסים שמקורן בעשיריה העליונה, היכן האינטרסים הכלכליים בעיקר הם השחקנים היחידים במגרש. וגם הצופה "בוחר" בגוף מתוך האינטרס לשמו ורגע לאחר החופה פורצת מלחמת הכל בכל
אורי שרגיל
האם ייתכן שיהיה פעם במדינה היהודית שלנו משהו שנוא יותר מחרדים? ספק. ספק גדול ומשמים. אולי, בספק, ממשלה יהודית ומפלגות ציוניות שעדיין מתעללות בניצולי שואה
אליקים העצני
ללא לגיטימציה ותמיכה עממית במחמוד עבאס, ובעוד סוריה מתפרקת במלחמת אזרחים, עירק ולוב כבר מפורקות, מצרים על הקרשים, ירדן בחרדה, והכל על-רקע האיום האטומי האירני, אובמה עדיין דבק באובססיה שלו, הדיבוק הפלשתיני אינו מרפה
ציפי לידר
פרשת בחוקותי: ספר ויקרא - המדריך לחיי קדושה    אלו מסרים ניקח עימנו מספר ויקרא אל ספר במדבר לקראת מתן תורה?    מדוע הקיאה הארץ את בניה? על גלות וגאולה בפרשה    חוקת התורה
מרק בריל
אלוף פיקוד שמורה לצבא להיעלם מהשטח ביהודה ושומרון? רמטכ"ל המגייס מילואים בלי אישור?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il