X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו, האנושות, עדר של גלמים! עד שלא נבין זאת, נמשיך להתבוסס בסחי של עצמנו. האמת היא שכל הבעיות של האנושות הן במקרה המקומי שלנו "ישראבלוף", ובמקרה הגלובאלי "עולמבלוף" להלן מדריך מקוצר לפתרון בעיות האנושות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
מתי נתעורר?!
מה תאמרו על החוקר המוביל בעולם המזהיר אותנו מפני השתלטות מוחלטת של העשירים על ההון העולמי? כשכלכלנים מתחילים לדבר על עבריינים סדרתיים (הבנקים) זה נשמע כמו סרט אימה. ואני שואל אתכם, עדר נכבד: מה למען השם עוד חסר כדי שנתעורר ונבין ששודדים אותנו???!!! למה מחכים בדיוק, שהעשירים יתנצלו, יחזירו את כספי השוד, וייכנסו מיוזמתם לכלא?

במהלך חופשת החג נתקלתי במוסף כלכליסט שעסק באנשים שגורמים לנו לחשוב אחרת. לא מצאתי את עצמי שם, ואף ניסיונותיי להכניס טוקבק עלוב עלו בתוהו. האנושות נורא מתגאה בעצמה, ואף משבחת את עצמה על יכולתה להקשיב לאנשים חריגים התורמים ל"חשיבה אחרת".
אבל סינון הטוקבק שלי אולי מעיד על כך, שחובבי חופש הביטוי חוששים פן אפגע בנפשם הרגישה של קוראיהם עם חשיבה שהיא "יותר מדי אחרת". לא נותרה ברירה בידי ובמקום טוקבק כתבתי מאמר.
עדר של גלמים
אנחנו, האנושות, עדר של גלמים! עד שלא נבין זאת נמשיך להתבוסס בסחי של עצמנו. האמת היא שכל הבעיות של האנושות הן במקרה המקומי שלנו "ישראבלוף", ובמקרה הגלובאלי "עולמבלוף". אין שום בעיות כלכליות, הכל אשליה, כל העולם במה, הכל הצגה אחת גדולה. בנקים קורסים, מדינות קורסות, כלכלות ענק עומדות על סף מצוקים פיסקלים, בעיות תעסוקה, דיור, קיום, צרות וזוועות ללא סוף. כשהאמת: הכל לחינם, כל הסבל סתם, לא חסרה אגורה.
32 טריליון נרקבים באיי מטמון
32,000,000,000,000 דולר מסתירים עשירי העולם באיים פסטוראליים וציוריים. הכסף הזה נרקב ללא שום תוחלת. תיאורטית יכולנו לקחת 31 טריליון, להציל את כל כלכלות העולם, להשאיר להן טריליון אחד לחלק ביניהן כדי שלא ירגישו. כך יכולנו לפתור את כל בעיות האנושות בלי שאיש היה מרגיש! שום עונג לא היה נגרע משום ישבן מלכותי.
כותרת הכתבה פותחת במילים "עשירי העולם משקשקים" אבל הקוראים לא טיפשים, תגובה 19 למשל: "מה זה מפחדים, ממש מזיז להם את קצה הב++צה". הכתבה מנסה אולי לעשות רושם שכולם בשוק, אבל האמת היא שכולם יודעים שכולם שודדים. הנה, התפרסמה הכתבה, קרה משהו? לא. ככה זה כשלא רוצים לדעת.
1.4 קוואדריליון נרקבים בשוק הנגזרים
עד כה עסקנו בכסף קטן, והנה מתברר ש-1,400,000,000,000,000 דולר מסתובבים להנאתם על האש בשוק הנגזרים. אל תשאלו אותי מה זה אג'יו, אבל גם אם נוריד שני אפסים (אם הכל ממונף פי מאה), עדיין לא מדובר בדמי כיס לחג השבועות.
כלכלת אימה
אני אולי פרנואיד, אך מה תאמרו על החוקר המוביל בעולם המזהיר אותנו מפני השתלטות מוחלטת של העשירים על ההון העולמי? כשכלכלנים מתחילים לדבר על עבריינים סדרתיים (הבנקים) זה נשמע כמו סרט אימה. ואני שואל אתכם, עדר נכבד: מה למען השם עוד חסר כדי שנתעורר ונבין ששודדים אותנו???!!! למה מחכים בדיוק, שהעשירים יתנצלו, יחזירו את כספי השוד, וייכנסו מיוזמתם לכלא?
נתחיל מהציפורים והפרפרים
אסביר לאט כדי שתבינו מהר: מאז ומעולם, תמיד, בכל זמן ובכל מקום, התנהל העולם על-פי חוק הטבע מספר 1: החזק מנצח. גם היום חוק הג'ונגל פועל באין מפריע ובריש גלי בעולם השלישי. ובכן, יש לי הפתעה לכל הנדהמים, תפסו חזק: חוקי הטבע פועלים גם אצלנו. מי היה מאמין...
אני יודע שכולכם בשוק, החוק, הדמוקרטיה והכלכלה סיממו אתכם, בלבלו אתכם, טשטשו אתכם, אבל זו רק אשליה. האמת היא שהאנושות טרם הצליחה להתגבר על חוק הטבע מספר אחד, עדיין החזקים מנצלים את הכלל. הכלים לניהול חברה (חוק, דמוקרטיה וכלכלה) רק מצליחים לתעתע בנו ולשלוח אותנו לחפש את הבעיות והפתרונות במקומות אחרים.
החזקים בנו את המציאות כך שהיא תפעל לטובתם. כך הם הצליחו לגרוף את משאבי האנושות ולשעבד את ההמונים. שום מחאה, שום צרחה, ושום בחירות לא ישנו זאת. מה כן ישנה? לפקוח עינייים ולהבין היכן אנו חיים. או במילים אחרות: להעלות את נושא תרבות השלטון לדיון הציבורי.
אני לא מספיק בר-סמכא בשבילכם? לגיטימי, ומה בנוגע לחכם באדם, מספיק חכם בשבילכם? הקשיבו היטב לדבריו: "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים, אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום בנוגע לכך". הבנתם, קלטתם, הפנמתם? לא. לא נורא, אני אסביר: רוצחים, אנסים, שודדים, גזלנים, חלאות אדם, הם הבעיות של האנושות? טעות. האליטות, מובילי האנושות (אלו שתפקידם לרסן אותם), הם הפושעים האמיתיים! כעת זה כבר יותר ברור? יופי.
המטריקס האמיתי
מסתבר שסרטי מדע בדיוני על כך שחייזרים כובשים את כדור הארץ, או טווים לנו מציאות מדומה שכולנו נופלים באשלייתה, לא כל כך דמיוניים כפי שחשבנו. הכל בעצם מבוסס על סיפור אמיתי למעט הבדל פעוט: לא חייזרים, חזירים! עדר של חזירים קפיטליסטים כבש את העולם והפך אותו לעסק פרטי שלו. הצליח לסמם אותנו עם כלים מודרנים לניהול חברה כגון חוק, כלכלה, דמוקרטיה. הכל עבודה בעיניים, והכל משמש אותם כדי להמשיך לשדוד אותנו. המסכנים לא מצליחים לרסן את עצמם.
אנדרסן קרא לזה "בגדי המלך החדשים", אלברשטיין קראה לזה קרקס. האנושות היא עדר! תעשו לעצמכם טובה, תבינו את זה כבר. האליטות עשו את הבלתי אפשרי: הן מצליחות לשטות בכולם כל הזמן.
המחלה
איבדנו שליטה על הכלכלה, 200 מיליארד הון שחור בשנה, 100 מיליארד הטבות מס (שי צנוע מהמדינה לעשירים), 100 מיליארד שחיתות, 100 מיליארד עושק במשק העבודה שהפך לשוק עבדים, 100 מיליארד יוקר המחיה. בתוך הרשימה הזו מסתתרים המון סחי וזוהמה, כאשר הפשע המאורגן והסחר בסמים הם רק חלק זעום מהם. איבדנו שליטה, אין צדק חברתי, אין צדק כלכלי, הכסף אינו מחולק נכון, אין מנוס אלא לאפס הכל ולהתחיל מחדש. זה ממש לא נורא, תפסיקו לפחד מהפחד וצאו מהפאניקה.
הפתרון: ריסט עולמי
הפתרון הכללי הוא כמובן יקיצה, פקיחת העיניים ויציאה מהקופסא שכולנו נמים בה. איך מגיעים לזה, הסברתי כבר אלפי פעמים, אסביר עוד רבבות: להעלות את נושא תרבות השלטון לדיון הציבורי. למה אני היחיד שיש לו עניין לדבר על זה? (כי אתם עדר).
הפתרון הכלכלי מכונה: "ריסט עולמי חדש", שם חיבה: "קומוניזמני" (קומוניזם חד-יומי). כל מדינה תחלט את כל כספי העשירים ותלאים את הנכסים הגדולים. תייצר מטבע חדש ותחלק אותו לכל אדם על-פי הונו עד מיליון ש"ח. המשמעות: כל הכספים מעבר למיליון ש"ח יחולטו. מרגע זה לכל מדינה יהיו כהרף עין טריליונים, המשמעות: כספים כמעט ללא הגבלה לצורך פתרון כל בעיות האנושות.
למחרת הקפיטליזם יימשך כרגיל, כולם ילכו לעבודה, הכל יתנהל בדיוק אותו דבר. רוב בני האדם בכלל לא יחושו בהבדל, שהרי הונם של רוב האנשים קטן ממיליון. העשירים יצטרכו להצטנע לתקופה מסוימת ולהתחיל לערום את רכושם מחדש. עשיר שזה לא ימצא חן בעיניו רשאי לעשות הסבה מקצועית ולהיות מאבטח, בלאו הכי החברות הגדולות יולאמו ולכן לא נהיה תלויים בחסדו של איש.
כמובן שיהיו עוד שלושה שינויים פעוטים על-מנת שתוך כמה שנים לא נחזור חיש קל לאותה 'קלקלה' באושה: 1. ביטול הבורסה (מיותרת לחלוטין, לא פרודוקטיבית, לא יצרנית, לא תורמת מאום לאנושות, אין לה שום קשר לקפיטליזם). 2. הלאמת הבנקים והפיכתם למלכ"רים (תמה החגיגה, לא עושים כסף מכסף, פרזיט שרוצה להתפרנס שיילך לעבוד). 3. מס הכנסה פרוגרסיבי מאוד (תקרת מס: מעל 50 אלף ברוטו בחודש 90% מס, מעל 60 אלף 99% מס).
עוד שינוי מזערי לפני שניפרד: 4. כסף ציבורי ייחשב דבר קדוש, בכיר שלא ינהג בו בחרדת הקודש הראויה יחטוף עונש פי אלף ממה שנהוג היום. 5. כמובן שיבוטלו מושגים שנועדו להטות את הכלכלה לטובת העשירים כמו: טל"ח, בע"מ, פשיטת רגל (עשיר שיפשוט רגל שיילך לפשוט יד אחרי שיפשטו לו את העור, בדיוק כפי שעושים לבני תמותה), תספורות, כופר, וכו' וכו' וכו'.
זה יפתור את כל בעיות האנושות, תודה ששאלתם, חבל שלא הקשבתם.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  17/05/2013   |   עודכן:  17/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לחשוב אחרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צודק בכל מילה! ל"ת
ע.  |  19/05/13 15:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
הגיעה העת שמשרד הבריאות יסיר את ההגבלות הבלתי-סבירות שהוא מטיל על שימוש במריחואנה רפואית, לרווחתם של חולים סופניים הנזקקים לה כאוויר לנשימה והמקלה עד מאוד על סבלם הנורא
נסים ישעיהו
בחלוף הזמן וריבוי האירועים והמצוקות, בהחלט ייתכן שיקומו עוררין על המסרים הרעיוניים והרוחניים של חג כזה או אחר ופרשנויות שונות ומשונות ינסו לעקר את המועד מתכניו המקוריים. זה הרי קרה לשבת
אפרים הלפרין
רק שמעתי שנמצאו מיליארד שקל ברזרבה עבור משרד הביטחון, אצתי-רצתי לפקיד המס על-מנת לקבל את המיליון שלי, מהרזרבה. אם למשרד הביטחון מגיע מיליארד מהרזרבה, לי בטח מחכה איזה מיליון אצל פקיד המס, ברזרבה
איתמר לוין
הרבנות הראשית מיותרת ואת מעט תפקידיה המעשיים אפשר לחלק לאחרים    פרסום נתוני המיצ"ב יגרום נזק אדיר למערכת החינוך    נחשו כמה דיונים מתקיימים בבתי המשפט בבית שאן ובנהריה    המחוקק חייב להגביל את מספר עורכי הדין    כך יש לעודד שימוש בתחבורה ציבורית    ותראו איזה ביטוח מציעה חברת דינמיקה סלולר
אברהם (פריצי) פריד
על פקודת הבורות ועל פקודת הגיוס של הרבנים    על צ'ופרים למנהיגינו הנערצים, ואיך חברת חשמל החכמה קונה גנרטור יד שניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il