X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין במאמרי זה שום הצדקה לשנוא את האחר ואפילו לא את ה"צוציק" הבור מה"עיתון של המדינה" המתיר דמם של עשרות אלפי יהודים, אבל בהחלט ישנה מצווה ביהדות לשנוא את הרוח הזרה השונאת ומגדפת את ה' , והקלפים של "מאה שערים" באו להפגין הגנה על תורת ה' מפני כל אותם סמרטוטרים שעסוקים בשנאת הקב"ה ותורתו
▪  ▪  ▪
חרדים. נלחמים על המשך קיומנו כעם הספר [צילום: AP]

אחד מ"תחביבי" ה"עיתון של המדינה" הוא לתקוף את הציבור החרדי בלי לתת לו אפילו יכולת התגוננות. המהלומה האחרונה באה בדמות חשיפת "קלפים של שנאה". מדובר בכתבה של ה"כתב לענייני חרדים" של העיתון - עקיבא נוביק, ובה מתוארים קלפי משחק המפוזרים בריכוזי ה"עדה החרדית" ובהם באה לדי ביטוי השנאה לציונות עם ציטוטים מגדולי ישראל מהדורות הקודמים.
אבל את ה"צוציק" הזה שלצערי הרב מתרפסים בפני "אנשי תקשורת" מהזרם החרדי-שבבניקי, הייתי מפנה למה שכבר אמר המשורר הסוציאליסטי ברטולד ברכט: האזרח "קיי" הפך ללאומן כאשר בן הלאום שמנגד אמר לו לעבור למדרכה השנייה בגלל מוצאו". הקלפים הללו - על אמרותיהם של גדולי ישראל, ובראשם הגה"ק אלחנן ווסרמן הי"ד (שנהרג עם תלמידיו ע"י הנאצים ימ"ש), לא נכתבו בשעתו ולא חולקו בימים אלה לשווא. שנאה באה משנאה הפוכה. מאז שדרכו רגלי המורדים במלכות שמים בארץ הקודש הרי שרק שנאה לקב"ה ולתורת ישראל מילאו כל עמק והר. פאות ניגזזו , ילדים דתיים הואכלו בכוח בטריפות ונבילות ואילו מחזות וסרטים אין ספור נכתבו נגד ה' - שבזכותו באנו לעולם, והוא שמר אותנו מעל שלושת אלפי שנים. מערכונים כנגד אבותינו ואימותינו הקדושות הפכו ל"רפרטואר" ציוני מעל כל במה. ספרים ושירים נכתבו ע"י משוררי וסופרי אשפתות בזכות הכפירה במלכות שמים, כנגד היהדות ובזכות ההתבוללות , התועבות והזנות. האם ה"צוציק" מה"עיתון של המדינה" חושב שרק לצד אחד מותר לשנוא וללעוג כנגד כל הקדוש לעם הזה ולבסוף גם להתנחל בארץ לא לו בזכות התורה הקדושה? שנאה מולידה שנאה.
הקלפים - הגנה על תורת ה'
אין במאמרי זה שום הצדקה לשנוא את האחר ואפילו לא את ה"צוציק" הבור מה"עיתון של המדינה" המתיר דמם של עשרות אלפי יהודים, אבל בהחלט ישנה מצווה ביהדות לשנוא את הרוח הזרה השונאת ומגדפת את ה' , והקלפים של "מאה שערים" באו להפגין הגנה על תורת ה' מפני כל אותם סמרטוטרים ופוחזים שמבוקר עד ערב עסוקים בשנאת הקב"ה ותורתו אך מתנחלים על האדמה הקדושה. שנאת ההשקפה האנטי דתית היא בהחלט מצווה תורתית מהודרת!
למרות כל בלבולי המוח של ה"צוציק" הזה הרי שבקלפים הללו לא הייתה ולא מילה אחת של שנאה לאחר אלא להשקפת השמד. אבל מנגד, התקשורת וה"תרבות" החילונית מלאה בשנאה אישית לכל דבר חרדי, לכל דבר דתי ולכל מה שמריח ממנו אמונה ב-ה'. המערכונים על אברהם אבינו ושרה אימנו לצד ביזויו של דוד המלך זועקים למרומים ועוד מפי ליצנים עילגים. נדיר שנוצרי או מוסלמי יצא בארסיות כזו נגד דתו אבל כש"ישראל יורדין הם יורדין מתחת לאומות העולם".
אנחנו איננו יפי נפש ואיננו נוצרים שמושיטים את הלחי השנייה אלא אנחנו מצווים על "עם נבר תתנבר" ו"עם עיקש תתפתל" ולכן - כדי להציל את צאצאינו ואת המשך קיומו של עם הספר , אנחנו מצווים על עניין "דע את אשר עשה לך עמלק בצאתך ממצרים, בקרך בדרך ". הקלפים הללו הם הקלפים המעטים שנותרו בידינו מול הסרטים, ההצגות, הספרים והשירים הרבים המבזים את בוראינו ואת דתנו הקדושה ושום "צוציק" נבער - שיכתוב לבלרות נגדינו, לא יפחידנו.

תאריך:  20/05/2013   |   עודכן:  20/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מאה שערים  מתנחלים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ה"שנאה" כבומרנג
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
קאופמן מגנה "שנאה" ?
שלמה המגיב  |  20/05/13 12:23
2
שנאה היא גזענות ?
פוני יער  |  21/05/13 13:25
3
קשה למצוא יותר דמגוג מהכותב
אלוני חיפה  |  28/05/13 10:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
אין כל רע בכך, שממשלה משנה עמדתה, בגלל שיקולים ערכיים, מהותיים או בגלל שיקולים אחרים.. יחד עם זאת, ממשל השולט באמצעות חוקים, הנחקקים לתקופה קצרה, בדרך של הוראת שעה ובאמצעות תקנות, שאף הן תחולתן לתקופה קצרה, בדרך של חקיקה המוגבלת בזמן, משדר שדר של זמניות ושל מצוקת יתר
אורית פרלוב, אודי דקל
השיח רחב ההיקף, המתנהל ברשת באמצעות הפייסבוק וה-טוויטר, מצביע על אתגרים בפניהם ניצב חיזבאללה בשלושה מגרשים: המערכה בסוריה, המגרש הפוליטי-ממסדי בלבנון, והמגרש העדתי (סונים-שיעים)
מתי דוד
כל העיתונים פרסמו מוספים מיוחדים לרגל חג השבועות. תוכנם של המוספים כוללים סיפורים חיוביים על אנשים, אתרים, ואירועים בהווה ובעבר, במדינה ובחברה. כל זאת נכון לגבי כל העיתונים, למעט עיתון הארץ שאצלו הכל שונה
יהודה דרורי
השטח בוער וחיילי צה"ל בגדה ממש חסרי אונים אל מול ההתקפות הפלשתיניות. מה שחסר לנו כיום זה מנהיג כיצחק רבין, שאמר לחיילים באינתיפאדה הראשונה לתפוס את מיידי האבנים ו"לשבור להם את הידיים והרגליים"
בצלאל לביא
אני מוכן לנחש כי בפעם הבאה כשיטוסו בני הזוג לארה"ב העניין הראשון שיעלה על הפרק יהיה האם הושקעו מאות אלפים חדשים בהתקנת המיטה המיוחדת עבורם. נותרה השאלה אם נתניהו מתכונן לכך ומה ההסבר שינפיק אז ומה יעשה אשף הדימויים על התווספות היותו ראש ממשלה מעופף ראש הממשלה עם המיטה המעופפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il