X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מתחרט על כל הנפת דגל המדינה, אני מתחרט על כל מסיבה וטקס שהשתתפתי בהם לכבוד המדינה. אני הכי מתחרט על השירות הקרבי שעשיתי למען המדינה ומזמין את ראש הממשלה לקחת ממני את "אות שלום הגליל" וסיכת הצלף שברשותי
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. לחיץ כמו בקבוק קטשופ [צילום: פלאש 90]

אני מתחרט על היותי אזרח במדינה הזאת. אני מתחרט על כל הנפת דגל המדינה, אני מתחרט על כל מסיבה וטקס שהשתתפתי בהם לכבוד המדינה. אני הכי מתחרט על השירות הקרבי שעשיתי למען המדינה ומזמין את ראש הממשלה לקחת ממני את "אות שלום הגליל" וסיכת הצלף שברשותי.
יום העצמאות הוא כבר לא יום שמח עבורי. אם אנחנו נלחמים באויב, עוצרים מחבלים ולבסוף משחררים אותם בשיטת הדלת המסתובבת - אז על מה כל המאמץ והדם שנשפך לשווא? אני מכה כאן על חטא שפעם בקדנציה הראשונה שלך, לפני עידן ועידנים, חטאתי ובחרתי בך כמו הרבה "אידיוטים שימושיים" שעשו זאת בזמנו.
לא היה לי את הידע שישי לי היום, ואני מודה - הייתי מטומטם, שהיום התפכח. היום, גם אם יעמדו עם אקדח המכוון לרקתי, בחיים לא אתן לך את קולי. אני יודע מי באמת שולט במדינה שלנו, זה בטוח לא אתה ולא ממשלתך הרקובה. העם המסונוור משקריך ומהצגות הסרק שלך בחר בך ועכשיו כולם מכים על חטא. אנחנו יודעים שמכרת את נשמתך לחוסיין אובמה. עבור מה עשית את זה? מה המחיר שלי? יש לי תג מחיר? יש לך אולי תעריפון עבור כל אזרח, או תעריפון עבור כל נרצח עתידי? אתה ויתרת על העם, והעם יירק אותך מקרבו וזה יקרה מהר יותר ממה שאתה חושב. הפעם אתה לא תקבל 12 מנדטים, אתה תקבל זירו, אפס, נאדה.
אם אתה יושב ומשקר ללא הרף ועסוק במניפולציות על גבינו, תחזיר את המנדט שהעם נתן לך, כיוון שאין לך שום זכות לבצע את המהלכים שאתה מתכנן והתחלת ליישם, על-פי קווי אידיאולוגיית השמאל הרדיקלי האנטישמי. לפחות השמאלנים לא כמוך, הם אומרים את האמת בפנים, לטוב ולרע. תסתכל על עצמך, אתה כמו פלסטלינה ביד היוצר האמריקני. ברצותם אתה מתנצל בפני ארדואן, ברצותם אתה משחרר מחבלים, ברצותם אתה מפסיק מבצעים צבאיים, ברצותם אתה מחזיר ומחריב יישובים יהודיים שנבנו בעמל ויזע. וברצותם אתה גם בועט בכל הערכים שגדלנו עליהם.
היום אני מאמין לאמנון אברמוביץ', אתה כנראה באמת לחיץ כמו בקבוק קטשופ ומזיע מכל נוד שמפריח כל שר, סגן נשיא או שגריר אמריקני לאוויר. אתה יורק לנו בפנים ומצפה שנגיד שיורד גשם, אבל הגשם שיהיה בקרוב הוא של דם הנרצחים על-ידי המחבלים שאתה עומד לשחרר. ובעבור מה?! ובינינו, אני יודע שכל השיחות הן הצגה לתקשורת כי כבר הכל סגור ומוסכם. את מי שלחת לשיחות על עתיד המדינה הזאת? את ציפורה שפיצר שנואת העם, זאת שקיבלה בבחירות חמישה מנדטים, זאת שהכפישה אותך מעל כל במה אפשרית, אותה שלחת לשאת ולתת?! איזה ביזיון.
די, אני כבר לא יכול לסבול את הצביעות שלך והמניפולציות שאתה עושה עלינו. הכל פוליטיקלי-קורקט, אתה כבר לא יכול להבדיל בין אמת לבין שקר, אומרים דבר ומתכוונים למשהו אחר. במילים פשוטות - אתה שקרן.
אם אתה משחרר מחבלים רוצחים שמחר יחזרו לסורם, ומתכוון לפנות יישובים ולעשות כ"מעשה שרון", אז עבור מה נלחמנו כל השנים האלה? אם משליכים לפח האשפה את כל הערכים שגדלנו והתחנכנו עליהם, אין עתיד למדינה הזאת.

תאריך:  29/07/2013   |   עודכן:  29/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אני מתחרט
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
בוקר טוב עמוסיהו
מזכיר_המדינה  |  29/07/13 11:11
 
- שניכם מבלבלים לעצמכם את המוח!!
ע_הראל  |  30/07/13 19:26
2
חשה כמוך-בגידת הימין חמורה שבע
קורןנאוה טבריה  |  29/07/13 11:50
3
אתה מתחרט ואני מצטער על כל אלה ל"ת
שולם  |  29/07/13 14:06
4
מסכים עם כל מילה
ביבי במגעיל  |  29/07/13 16:25
5
כל מילה זהב ל"ת
לא עוד ביבי  |  29/07/13 19:40
6
מדכא, אך כ"כ נכון.
האזרח הדפוק  |  30/07/13 14:06
7
גם אני מתחרטת, במדינה המתאבדת
על גידולי ילד כאן  |  31/07/13 06:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר יאיר ויסמן
האם שחרור רוצחים יכול להוביל לתוצאה אחרת חוץ מרצח נוסף? האם נלמד מההיסטוריה של עם ישראל? מה יעשה רוצח שהשתחרר - האם יש סיכוי שלא יחזור לרצוח?
עידן יוסף
בארוחת ערב חגיגית משותפת, לאחר כמעט שלוש שנות נתק, יתיישבו מולכו ולבני לצד עריקאת ושטאייה סביב שולחן אחד ויחלו את המו"מ המדיני    השיחות יתקיימו גם מחר
איציק וולף
ראש הצוות הפלשתיני למשא-ומתן טוען כי ההחלטה לשחרר 104 מחבלים הייתה מחויבת מהסכם שארם א-שייח    "מברכים על החלטה שהייתה צריכה להיעשות לפני 14 שנים"
עידן יוסף
בתום ישיבה מרתונית וטעונה אושר שחרור האסירים הביטחוניים    צוות שרים מצומצם הוסמך לקבוע את רשימת הרוצחים שישוחררו    השרים שלום ולבנת נמנעו בהצבעה
נורית גרינגר
נתניהו הפך לזיקית המשנה את צבעיה והשקפותיו בהתאם לזירה הפוליטית ולא לפי האינטרס של ישראל גם אם זה כולל את הצורך להתריס בפני הלחץ העצום של ארה"ב והאיחוד האירופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il