X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינת ישראל, למה את עושה את מה שאת עושה? למה את מתעקשת לא ללמוד מהעבר הקרוב? למה קשה לך לתפקד כמדינה ריבונית?
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. אי אפשר לסמוך עליו [צילום: פלאש 90]

כאשר, בחברה דמוקרטית, ראש הממשלה של המדינה והקבינט שלו נוקטים בפעולות שאינן דמוקרטיות ושגויות ומסתירים את כל הסיבות למעשיהם השגויים הם מאבדים את האמון והתמיכה של הציבור שבחר בהם. זה בדיוק מה שראש הממשלה נתניהו עשה השבוע, הוא איבד את האמון ותמיכת הציבור. הוא הפסיד את תמיכתי!.
אני לא רואה שום סיבה לשחרר 104 מחבלים מסוכנים בתמורת הזכות המפוקפקת לקבל זכות משפילה לבוא לוושינגטון ולדבר עם מחבלים בחליפות שלא רוצים הסכם שלום איתך, אלא חתיכות ממך.
אני לא רואה שום סיבה לבוא לשיחות לאחר שהסכמת לתנאים מוקדמים שנשבעת, שוב ושוב, שלא תסכים להם. אני לא רואה שום סיבה לעשות וויתור ולא לקבל דבר בחזרה, אלא חיוך מעוות שאומר, "אתה רואה, ידי על העליונה".
אני לא רואה שום סיבה אפילו לחשוב על הקמת מדינה ערבית נוספת בפתח הדלת - או חדר הסלון - של מדינת ישראל.
ישראל תגיע לשיחות על "שלום" עם הערבים בעוד שלטלוויזיה הפלשתינית, שהיא בבעלות הרשות הפלשתינית, יש את האומץ והחוצפה לצאת עם שיר שקורא לתקוף את ישראל, "ראש הנחש", עם רובה, "עם הרובה נטיל את חיינו החדשים".
איך מנהיגות ישראל יכולה אפילו לחשוב שהם יכולים להגיע להסדר כל שהוא, שלא נדבר על שלום, עם דו-פרצופיים, מלאי שנאה ומחרחרי הרג יהודים. זה מעבר להבנתי.
בדיוק כמו שההינתקות מגוש קטיף הייתה שגיאה והקפאת בניית לעשר חודשים הייתה שגיאה, תוך זמן קצר יתברר לישראל שלשחרר מחבלים, שוב, לא יביא לישראל שום דבר חוץ מהחמרת מצבה של המדינה היהודית באזור, ובקרה הקהילה הבינלאומית. ואז מה יגידו נתניהו וחברי הקבינט שלו?.
בעבר, ישראל שחררה מחבלים תמורת חיילים, חיים או מתים. עכשיו ישראל הולכת לשחרר 104 מחבלים קיצוניים תמורת מילה תפלה, תהליך מפוקפק, שאותו הערבים יוכלו לעזוב בכל עת שהם לא יקבלו את מה שהם רוצים. ישראל מגיעה לשיחות מתוך עמדה חלשה ומבוהלת, מתנהגת כמו שטעטאל-עיירה באזור נידח בארה"ב. מסוכן יותר שראש הממשלה בנימין נתניהו ותומכיו מלמדים את העולם כי דם יהודי הוא הפקר וכל דבר בישראל עומד למכירה.
ככל שאנחנו חושבים על מה שמתרחש בימים אלה וכמה שאנחנו זוכרים יותר את מה שעבר על ישראל אנחנו משוכנעים יותר ויותר שבנימין נתניהו מנווט את ספינת מדינת ישראל בכיוון הלא נכון לכיוון קרחון נפץ.
נתניהו מופיע כראש ממשלה שאי-אפשר לסמוך עליו! לא משנה מה שארצות הברית הבטיחה לו אנחנו כבר יודעים שהם שקרים ולא למען האינטרס של ישראל, הבטחות שניתנו על-ידי פוליטיקאים אמריקנים חסרי אחריות וחסרי ידע שהאינטרסים של ישראל לא במחשבתם ולא יהיו שם כאשר המלחמה תיפרוץ, ובטוח שתיפרוץ. העבר היה צריך ללמד אות ישראל לקח, אבל נראה שנתניהו לא היה נוכח בשיעור.
אנחנו חייבים לעצור את נתניהו לפני שישראל הופכת להיות שבר כלי. אנחנו חייבים לצבור מחדש את הכבוד הלאומי שלנו!
מר נתניהו שתדע, הטיה לכיוון אובמה היא ההרינג האדום הגדול והמסריח- וזה פאסה כפי שזה לא יעיל. מר נתניהו, אתה הוא אחד האדריכלים העיקריים בתהליך זה; הוא לא מקבל פקודות אלא, אתה שותף פעיל בלב הפעולה.
ישראל, את מוכרחה לשנות כיוון, הפסיקי לבזבז זמן ואנרגיה על האיש בבית הלבן.

תאריך:  30/07/2013   |   עודכן:  30/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו מלמד שדם יהודי - הפקר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יפה אמרת!!! ל"ת
הניה   |  30/07/13 17:17
2
דברי אמת, נתניהו אובד דרך
חיבים להחליף אותו  |  30/07/13 19:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
הדרך שבה מוביל ראש הממשלה, היא דרך סרק, הוויתורים - ויתורי שוא, ומעשי שווא מולידים בדרך כלל תוצאות שוא, אכזבות ותסכול חמור. עצור רה"מ בטרם תהיה מחוייב מדי למתווה שנכרה לפתחך ע"י יריבים ואויבים מבית ומבחוץ
מירב ארד
חידוש השיחות בין ישראל לפלשתינים החל בארוחת ערב לרגל סיום צום הרמדאן    השרה לבני נועדה עם הנציג הפלשתיני סאיב עריקאת ועם שר החוץ האמריקני ג'ון קרי    אובמה בירך על חידוש השיחות בין הצדדים
עידן יוסף
במכתב לשגריר ארה"ב דן שפירו, טוענת התנועה כי מרטין אינדיק, המשמש בתפקיד בכיר בקרן החדשה, הפועלת נגד המדינה, אינו יכול להיחשב הוגן ויש להחליפו באחר
רועי אורן
אני מעריך את נתניהו על-כך שהוא מוכן להתגמש עם עמדותיו העקרוניות כפי שתוארו לא פעם בספריו השונים. אך, למרות הכל, אני מסכים עם אנשי הימין שאל לישראל להתקפל בפני הפלשתינים, ובפני הממשל האמריקני פן נאבד את כבודנו הלאומי, ואת היכולת שלנו לתפקד כאומה צעירה ובועטת
ראובן לייב
תביעת השר להגנת העורף, גלעד ארדן, להתנות את שחרור המחבלים הפלשתינים בשחרור המרגל היהודי-אמריקני, אינה במקומה. אחרי ככלות הכל, הפלשתינים, שעימם אמורה ישראל לנהל את שיחות השלום, אינם נושאים באחריות לגורלו של מי שנדון על-ידי ארה"ב למאסר-עולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il