X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בברלי הילס התכנסו תומכי ארגון אמי"ת כדי להשיק קמפיין לפרויקט שיפוץ בית הילד בירושלים
▪  ▪  ▪
אמי"ת. מעניקה הזדמנות נוספת לילדים

בניין בית הילד בירושלים מעניק מחסה ומקלט-בית ל-120 ילדים ובני נוער שהוסרו מטיפול הוריהם על-ידי צו בית משפט או שירותים סוציאלים, או שהובאו לסף הבניין על-ידי הוריהם. זהו ביתם של ילדי ישראל הפגועים והבעייתיים ביותר. הבניין, בן שלושים, שמתקן ילדים ובני נוער שבורים בעצמו זקוק לעבור עכשיו תיקונים יסודיים ושיפוץ.
אמי"ת (קישור) שואף לחנך ולהעצים ילדים חסרי מזל אלה כך שיכירו בערכם והפוטנציאל שלהם, ובכך נותן להם תקווה ואת הכלים הדרושים לעתיד טוב יותר.
השבוע, בביתם של שרון ואליי גינדי בבוורלי הילס תומכי אמי"ת התאספו כדי להשיק את קמפיין פרויקט השיפוץ. מיכל טביב-מרגוליס מנהלת האזור המערבי ארה"ב של אמי"ת, פתחה את הערב. ליז קילבנוף, מנהלת לפיתוח של אמי"ת הגיעה לאירוע מניו-יורק.
בשנת 2013 אמי"ת חינך 26,000 ילדים מכל תחומי החיים. חינוך הוא המפתח לעתידה של ישראל. כדי שישראל תשמור על כלכלה בת קיימא, עד תום חמש השנים הבאות המדינה צריכה ליצור 700,000 מקומות עבודה וזה דורש חינוך. זה דורש דור חדש נלהב שעומד לשנות את העולם לטוב יותר. ישראלים עם ערכי יהדות ואהבת ארץ ישראל. אמי"ת הוא בעסק של טיפוח הדור הבא של מנהיגות יהודית וחברה שכזאת.
זה לא הכל בעניין השתתפות באירוע ובערב גיוס כספים בבית יפה בבוורלי הילס. הקשר בין האנשים הנדיבים בארצות הברית ואמי"ת חודר עמוק יותר. ולהעיד על כך, מאוגוסט 2013 עד יוני 2013, אליאנה פורגס בת ה-19 הקדישה שנה מחייה במדרשת אמי"ת שבבית הילד בירושלים.
איך עובד מוסד שבו איכסון ילד אחד עולה 25,000 דולר?
120 הילדים שעבורם בית הילד הוא ביתם מחולקים למשפחונים שהם קבוצות של כשתים-עשרה ילדים. כל משפחתון מורכב משני הורים פונדקאים, שתי בנות משירות לאומי וארבע או חמש בנות ממדרשת אמי"ת. אחת מהן הייתה אליאנה במשך שנת ההתנדבות שלה. ההורים הפונדקאים, יחד עם בנות השירות הלאומי אחראים להכין את הילדים לבית הספר; להכין להם ארוחת בוקר, לארוז ארוחת צהריים וכשהם חוזרים מבית הספר להכין להם ארוחת ערב, לראות שייתקלחו ויתכוננו לשנת הלילה. עבודת מתנדבות מדרשת אמי"ת היא לפקח על ולעזור עם עשיית שיעורי הבית של הילדים, תיכנון פעילויות ולשחק משחקים איתם. ביחד הצוות נותן לילדים את מה שנשלל מהם, משפחה.
ישנה גם אפשרות טובה נוספת שאליאנה ומתנדבות אחרות שהשתתפו במדרשת אמי"ת בסופו של דבר תישארנה או תחזורנה לגור בישראל, וזה הישג ניצחון לאמי"ת, למדינת ישראל ולעתידו של עם ישראל החוזר הביתה לקנן.

תאריך:  11/08/2013   |   עודכן:  11/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מנהיגות יהודית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית הילד של אמי"ת זקוק למתיחת פנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בממשלת ישראל אין מספר שתיים, משום שנתניהו לא מסוגל היה להכריע בין הטוענים לכתר    ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה מצב בו אפילו במשך שעה לא יהיה ברור מי נושא באחריות העליונה, ולכן יש לקבוע בחוק את החובה למנות משנה לראש הממשלה
יאיר דקל
במקום לחפש מודעות דרושים, פרסמו מודעת ביקוש לעבודה ופרטו את דרישותיכם. מספיק שתהיה אחת כזו ומצאו שפה משותפת
דרור אידר
למראה התמונות המבוימות, אנשים עלולים באמת להאמין שיש ברמאללה רָשות רצינית המתַפקדת כמדינה בדרך. לאנשי תעשיית השלום מדובר בזריקת חמצן למיזם הכושל שלהם - הם הרי צריכים להתפרנס ממשהו וכך יוכלו לשכנע את התורמים שהפעילות הראוותנית של מרכז פרס לשלום אכן משנה את המזה"ת
יאיר דקל
הסדרה של אמנון לוי בערוץ 10 עוסקת בהסתה, הסתה נגד אשכנזים
ד"ר רון בריימן
מי שמובילה את הזלזול במערכת המשפט היא לא אחרת מאשר "צרת" המשפטים, ציפי צ'מברלבני, שהמטרה - "השלום", שם קוד להקמת מדינה לאויב בלב ארץ ישראל, במקום שלום - מבחינתה מקדשת את האמצעים, כולל בעיטה גסה במערכת שעליה היא מופקדת במסגרת תפקידה בממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il