X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
באולפן "וואלה" יערכו שתי גרסאות למשדר הטלוויזיוני של "בחדרי חרדים": בזו שתשודר ב"וואלה" יראו פניה של הכתבת שרי רוט ובאחרת הם יצונזרו. "אני לא נכנס לשיקולי העריכה שלהם", אומר ינון מגל, עורך "וואלה"
▪  ▪  ▪
ינון מגל, עורך וואלה. לא מתערב בשיקולי עריכה [צילום: פלאש 90]

אולפן אתר "וואלה" יערכו מעתה שתי גרסאות למשדר הטלוויזיה "הפרלמנט" של האתר החרדי "בחדרי חרדים". גרסה אחת תמשיך להדיר את הנשים מהמסך ואילו בגרסה אחרת יראו את פני הנשים.
באתר "כיפה" פורסם השבוע על הדרת פניה של העיתונאית שרי רוט ממשדר "בחדרי חרדים" שצולם באולפן "וואלה". כתבת האתר צולמה מאחור בלבד ותוך הצללתה, כדי שצופי האתר לא יוכלו לראות את פניה. אתמול פורסם באתר "כיפה" כי בשל הימנעות מצילום פני הכתבת במשדר הוחלט ב"וואלה" לא לשלב את המשדר בערוץ היהדות של האתר.
מאז שוב השתתפה הכתבת רוט במשדר של "בחדרי חרדים", ושוב המצלמה הקפידה לא לחשוף את פניה, אף לא כאשר לקחה חלק פעיל במשדר, שאלה שאלות והביעה את דעתה. לכל היותר ניתן היה לראות את קצה אפה. לעומת זאת, כאשר הגברים באולפן דיברו, בהם כתב הארץ יאיר אטינגר, המצלמה התמקדה בדמותם - מלפנים.
רוט עצמה, שהתראיינה לתוכנית הרדיו של גיא זהר בערוץ 103FM, אמרה כי אינה רואה בהדרתה מהמסך השפלה אלא התחשבות בקהל הגולשים באתר החרדי. כעת נראה כי הצדדים הגיעו לפשרה שתאפשר את המשך הפקת המשדר באולפן "וואלה" ושידורו הן באתר "בחדרי חרדים" והן באתר "וואלה". התוכניות של האתר החרדי יעברו עריכה לשתי גרסאות - אחת בלא פני נשים ואילו השניה עם פני הנשים המשתתפות בהן.
"יש לנו הפקה משותפת עם 'בחדרי חרדים', הם מביאים את התכנים ואנחנו מספקים את הפלטפורמה", מסביר ינון מגל, העורך הראשי של אתר "וואלה". "בפעם הראשונה שעשינו את התוכנית הופתעתי לראות שהם מדירים את הפרשנית שלהם מהמסך ולכן החלטתי לא לשדר את התוכנית אצלנו, למרות שההסכם איתם מאפשר לי לשדר. בפעם השנייה הייתי חכם לקראת מעשה והחלטתי שהם יערכו גרסה שלהם ואני יערוך גרסה משלי בה היא תופיע".
אני לא נכנס לשיקולי העריכה שלהם", מוסיף מגל. "הם עורכים את התוכנית איך שהם רוצים ואני עורך כמו שאני עורך כל ראיון, בסטנדרטים שאנחנו מאמינים בהם ועובדים לפיהם".
אולפן "וואלה", שהושק לפני כחצי שנה, נחשב לחוד החנית באתר, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת המשאבים המופנים אליו. על-פי הערכות, לצורך הקמתו הושקע סכום של בין 4 ל-5 מיליון שקל. האתר משכיר את האולפן לגורמים מן החוץ, ובמסגרת זו נוצר שיתוף הפעולה עם "בחדרי חרדים".

תאריך:  17/10/2013   |   עודכן:  17/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
נותן השירות במסעדה נאלץ להיקרע בין בעליה לבין הלקוח שאותו הוא משרת, והתוצאה עגומה: לא אחת נמנע ממנו השכר המגיע לו עבור עבודתו, וזאת בשל התשר המופקד בידיו, כשלחלופין נמנע ממנו התשר עצמו, שבו מתעקש מעסיקו להחזיק
אפרת אהרוני
כמה עולות העבודות הנפוצות וכיצד תוכלו לחסוך עשרות אחוזים? מוסך מורשה או מוסך כללי? חלקי חילוף מקוריים או תחליפיים? כמה עולים התיקונים הנפוצים, והיכן לתקן את הרכב אחרי תאונה?
איילת נדיב
כולנו צורכים מדי פעם מזון לא מתוך רעב פיזיולוגי ולא מתוך מצב רגשי, אלא בתגובה לגירויים חיצוניים כגון: מפגש חברתי, הרחת מזון, פרסומת מגרה של מזון, חשיבה על מזון ושפע מסביבנו
יואל גוז'נסקי
קטר הפכה בשנים האחרונות למדינת מפתח במזרח התיכון ולבעלת השפעה רבה מחוצה לו. כל זה עשוי להשתנות. העוצמה הכלכלית האדירה והנכונות להשתמש בה לצרכים מדיניים, נוסף לחולשתם של כמה ממוקדי הכוח האזוריים על-רקע ה"אביב הערבי", הבליטה את מדיניות החוץ הייחודית של האמירות. אך כוחה של האמירות אינו בלתי מוגבל. רבים לא מרוצים ממדיניות החוץ ה"הרפתקנית" ומהאקטיביזם, שלא לומר אופורטוניזם, הקטרי במרחב
אלעזר לוין
איתי כץ מקים קרן חדשה להשקעות בנדל"ן, שתתבסס על השקעות קטנות של העמיתים ורכישת דירות זולות בערי השדה, אך גם בחיפה    כץ יקבל 20% מההכנסות והרווחים    לא בטוח שההשקעה כדאית גם לבודדים
רשימות נוספות
הכה את המומחה  /  אורן פרסיקו
ניצחון לארגון העיתונאים  /  אורן פרסיקו
סטארט-אפ  /  אורן פרסיקו
חירות  /  אורן פרסיקו
בנסיבות עגומות אלה  /  אורן פרסיקו
אשליית השינוי  /  אורן פרסיקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il