X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדברים על שתי מדינות לשני עמים - האם נעשה ניסיון לברר ולהעריך איזו מדינה תקום לצד ישראל? מה יהיה אופייה? איך ייראו החיים המשותפים שלנו איתה? האם תהיה זו מדינה שתעודד הסתה והפצת רעל נגד ישראל, שתילחם נגד הלגיטימיות של ישראל? שתאשים אותנו באפרטהייד, כעיסוק מרכזי בהווייתה היומיומית? המחשבה על שלום אמיתי בין העמים, שלום החייב להתחיל בגיל הרך, אפילו לא חולפת להרף עין במוחם
▪  ▪  ▪
עלילת דם?

לא ברור היום אם השיחות עם הפלשתינים המתנהלות בחדרי חדרים ובסודיות מוחלטת כפי שנתניהו הבטיח לקרי, יסתיימו בהסכם או לא, אבל האם דנים שם, בחדרי החדרים, בשאלה איזה אופי יישא השלום המקווה בינינו לבין המדינה החדשה? האם ידברו הפלשתינים אתנו שלום אך ימשיכו במלחמה? ואולי בעוצמת ייתר? נכון, התותחים לא יירו במלחמה הזו. היא תהיה מלחמה בפאזה אחרת. אבל עדיין היא תהיה מלחמה לכל דבר ועניין שכן ביסודה עומד ויעמוד הרצון הבוער בקרב שכנינו: למחוק את ישראל מן המפה. זו תהיה מלחמה יעילה יותר מבחינתם של הערבים. אחריה יוכלו הפלשתינים לחכוך את ידיהם בהנאה ולומר: הייתה ישראל ואיננה עוד.
מלחמה כזו, מלחמת המילים, וליתר דיוק נחשול המילים, תהיה יעילה ממלחמה של אש באש, משום שהיא תואמת יותר את הכישרון והיכולת של שכנינו: מילים, מילים, מילים (גם אם שקריות). לפלשתינים ולבני בריתם, שהפסידו בכל המלחמות הקונבנציונליות נגד ישראל, יש סיכוי להצליח הפעם, במלחמה הזאת. הם מוכיחים יומיום ושעה שעה שהם טובים בה. הם אפילו מצטיינים בה. מילים הן חודרות שריון, יותר מכל נשק אנטי טנקי אחר.
מדברים על שתי מדינות לשני עמים. יפה. האם נעשה ניסיון, כאן אצלנו, לברר ולהעריך איזו מדינה תקום כאן לצד ישראל? מה יהיה אופייה? האם תהיה זו מדינה שתעודד הסתה והפצת רעל נגד ישראל, כעיסוק מרכזי בחייה? הפקת ספרי לימוד הטבולים ברעל השנאה והשיטנה נמשכת. המחשבה על שלום אמיתי בין העמים, שלום החייב להתחיל בגיל הרך, בגני הילדים ובבתי הספר, אפילו לא חולפת להרף עיין במוחם.
אם תקום מדינה פלשתינית, כיצד היא תפעל ותנהג בחיי היום יום? מדינה ריבונית מפעילה שירותים שונים גם מחוצה לה. בין היתר טבעי שהיא תפתח ותפעיל קונסוליות בכל רחבי העולם, כחלק ממהות העצמאות שלה. האם שגרירויות אלו יהפכו, כל אחת מהן לחוד וכולן ביחד, לחמ”ל (חדרי מלחמה), העוסקים בהפצת תעמולת זוועה נגד ישראל, יומיום ושעה שעה בכל מקום בעולם?
הסברים עייפים
הפלשתינים התמחו בהפקת מידע שקרי בקנה מידה גדול. הם מציפים בו את העולם. כאשר נופל פגז ישראלי אי שם ברצועה, מיד מופצות תמונות זוועה של תינוקות פלשתינים שגופותיהן מרוטשות בכל רחבי תבל. תמונות אלו מוכנות מראש במגירותיהם של העוסקים בתעמולת הכזב הזו. פצועים המוטלים על הקרקע, כתוצאה מתגובה אווירית על ירי מרצועת עזה, קמים באורח פלא על רגליהם, מיד כשהם סבורים שאין הם מצויים יותר בעין המצלמה. הסברים עייפים שלנו, שתמונות אלה כבר פורסמו בעבר, בהקשר של אירועים אחרים, לא מייצרים את אותו הרושם המיידי שמייצר דם ניגר של תינוק. גם אם האירוע הוא בן שנתיים, וגם אם לא מדובר בתינוק פלשתיני כלל. יש גם שקרים יותר "מקצועיים", אותם ראינו בפרשת מוחמד א - דורה, שקרים שרק צוות עקשן של טלוויזיה גרמנית גילה אותם. לא ישראל.
ויש גם היבט אחר, למלחמה הזו שגם בה ישראל נלחמת על חייה והיא מערכת המשפט. ארגונים פלשתינים "חוגגים" בבתי המשפט שלנו הן לצרכים פנים ארציים (אל-אקצה), ולצרכי חוץ (עלילת הדם של מוחמד בכרי: ג'נין ג'נין). האם מישהו נותן דעתו על הצורך בסתימת פרצה זו, במסגרת היערכותנו לצונמי המילים העתיד להתרגש עלינו?
השאלה שיש לשאול אותה עכשיו, היום ולא מחר, הן את עצמנו והן את הפלשתינים ובדחיפות, איזו דמות וצורה תהיה לשלום בינינו. האם יהיה זה שלום של עלילות דם ורצח אופי בלתי פוסקים בכל המדיות ובקולנוע, או שלום אחר, שלום שיכול להיות מוקם בין "בני אברהם", אם רק הפלשתינים ירצו בכך. ונקודה נוספת למחשבה. מה קורה כאן, אצלנו, בשים לב לשתי האפשרויות הקשות הללו העומדות בפנינו. ולסבירות הגבוהה שתתגשם האפשרות הראשונה. האם צה"ל (צבא ההסברה לישראל), נערך? האם יש לו הציוד המתאים, האם יש לו אנשי מקצוע שיוכלו לטפל במצב החדש, לכשייווצר?

תאריך:  21/11/2013   |   עודכן:  21/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלחמה הבאה: ניצחון צפוי של הפלשתינים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא תזכה לראות את היום הזה!!!
אהוד פרלסמן  |  21/11/13 15:27
 
- ישקר, ישקר
נצח ישראל  |  22/11/13 17:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אורן פרסיקו
יוזמי האתר "972+" מתכננים אתר בעברית שיעסוק בכיבוש הישראלי, זכויות אדם, יחסי עבודה, תרבות ופריפריה. נועם שיזף: "לא מדובר בשכפול של האתר באנגלית, אלא אתר חדש עם שם חדש וכותבים חדשים"
איתמר לוין
הורה לווינשטיין לנמק מדוע החליט שלא להעמיד לדין את מחברי הספר, הרבנים יצחק שפירא ויוסף אליצור, ומדוע החליט שלא לנקוט בצעדים אחרים נגד הרב דב ליאור שנתן לספר הסכמה
איתמר לוין
אברהם בנימין ושוקי הס יועמדו לדין, בכפוף לשימוע, על הסתה לגזענות והסתה לאלימות בשל "תכנים המפיצים לגזענות ואלימות כלפי ערבים ישראלים וערבים פלשתינים"
אורי שרגיל
הפסיון של ישו והפליטות הנמשכת והמתועדת להפליא של הפלשתיני חוברים יחדיו בדרכם אל הצלב שאותו הועידו להם - כמובן - היהודים מאז ומתמיד
אהוד פרלסמן
בנאומו בכנסת אמר נשיא צרפת כי השלום דורש אמון, והוא צודק. אלא שהולנד מתעלם מהעובדה שאין ליהודים כל סיבה לתת אמון בערבים, כי אחרי שרבין האמין לערפאת, זינק מספרם של קרבנות הטרור לשיא חסר תקדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il