X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: עניין של גאוגרפיה? נתניהו איתן כתר יאיר? די להתהדר בנוצות אחרים ארנונה למחדל? מכונית היא לא אישה ולקינוח פסוקו - עיר בהפסקה
▪  ▪  ▪
ניר ברקת. הכריז על עיר אורות - קיבל עיר בהקפאה [צילום: פלאש 90]

גיל בלי גיל
פרשת היחסים של הנערה עם תריסר נערים הסעירה את המדינה. אולם דומה לפני שמטפלים בפרשה, צריך לטפל בשורשי התופעה בנושא הצפייה בסרטי פורנו, שבעידן הרשתות החברתיות הפכו לזמינים ונגישים לכל.
אם פעם ידענו שפורנוגרפיה היא עניין של גאוגרפיה, וגם מותנית גיל, הרי כיום למרבה הצער אין כבר מגבלה של גיל, שנמצא במגמת ירידה מתמדת, ושל מקום. יש למנוע תופעה זו על-ידי חינוך, סינון אינטרנט (החשוב לא פחות מהורדת מכונות סיגריה) וגלישה מבוקרת בו. אחרת נהיה דומים לחכמי חלם, שבנו בית חולים ליד הגשר הרעוע, כדי לטפל בפצועים שמעדו בו, במקום לתקן את הגשר.
מבחינה זאת ראוי לברך את החינוך התורני והחרדי, החף מתופעה מבישה זאת.
נתניהו יציב
רוטציה? עפר שלח או צחי הנגבי? עזבו סוגיה זו. נדמה לי שלא פחות מהסוגיה הנדונה, מי יעמוד בראשות ועדת החוץ והביטחון בכנסת, ראוי להצביע על סוגיה נוספת.
העובדה שלפיד איננו עוד ראש הממשלה (בפועל), שעל פיו ישק דבר, ואשר בנימין נתניהו נכנע לכל תכתיביו, כפי שהיה בעת הרכבת הממשלה, מצביעה על יציבות מעמדו של נתניהו, אשף ההישרדות הפוליטית. הוא הקובע את המינויים, ומעמיד את לפיד על מקומו הצנוע כראש מפלגה בלבד, שאיננו מכתיב עוד את מהלכי הממשלה והכנסת. בשל יציבות ממשלתו נתניהו רואה את עצמו, בשלב זה או אחר, נפרד מסיעת 'ישראל ביתנו', בראשות אביגדור ליברמן.
המחלוקת על המינוי האמור אפוא יותר משהיא מבטאת את עמידתו של נתניהו על מינוי מקורבו, צחי הנגבי, משקפת את איתנוּתו ומהווה מבחן ליציבות הממשלה.
יאיר היהיר
הביקורת של שר האוצר לשעבר, יובל שטייניץ, על השר הנוכחי, יאיר לפיד, כפי שהשמיע בתוכנית 'פגוש את העיתונות', מוצדקת בהחלט. לפיד לא רק ניפח את הגירעון התקציבי הרבה מעבר לממדיו הריאליים, ובעקבות זאת גזר גזירות כלכליות קשות על הציבור. כזכור, גם את הורדת הגירעון בשנת 2012, כפי שפורסם, ניכס לעצמו, למרות שעדיין לא כיהן אז כשר. אין זו הפעם היחידה שהוא טוען לכתר לא לו. גם את היוזמה של ח"כ וילן לשיפור הנגישות לנכים, ייחס לעצמו מעל במת הכנסת.
נראה שבראש ובראשונה יש ללפיד בעיה של חוסר אמינות, כפי שמשתקף מכל הדוגמאות שנזכרו למעלה. כאיש תקשורת לשעבר, המטרה שלו להציג תדמית יפה בעיני הציבור, מקדשת את כל האמצעים. אולם עם עוּבדות, המנפצות תדמית זו, ככל שהוא מנסה לבלבל אותן, כידוע אי-אפשר להתווכח. השאלה היא איך הוא יכול לנהל את כלכלת ישראל בהעדר אמינות? והאם אין זו סיבה מספקת לפטר אותו? לתשומת לב ראש הממשלה.
עם זאת, אין להסכים עם דעתו של שטייניץ כי יש לרכוש מטוס פרטי לבנימין נתניהו. בניגוד למדינות אירופה ישראל היא מדינה ענייה, יחסית, ורכישת מטוס, כמו גם בניית בית ומשרד עבור נתניהו, מלבד מימון העָתק של בתי השרד שלו, מכיס האזרחים, הוא מעֵבר ליכולתם הכלכלית. הדבר רק יעמיק את הפער הפיננסי בינו לציבור.
פחות ארנונה
לא סוד הוא שירושלים הייתה מנותקת משירותים עירוניים, בעקבות השלג, כמעט שבוע ימים. אנו, תושבי העיר, מצפים מהעירייה, הגובה את הארנונה הגבוהה ביותר מכל הערים במדינה, שלפחות למען ההגינות תנכה את תשלום הארנונה עבור ימי השלג.
לתשומת לב ראש העירייה, ניר ברקת.
צל"ג
מכונית היא לא אישה, ואישה היא לא מכונית, ובוודאי לא אוביקט תשוקה. אז הצל"ג התורן הפעם מגיע ל'ביטוח 9,000,000' ולמפרסמים מבית היוצר של גליקמן ושותפיו.
תחת הלוגו "זה הזמן למבחן השוּקה", ככל הנראה מלשון שּוּק. אך אי-אפשר להתעלם מהקונוטציה תשוקה - משיקה החברה את מרכולתה לביטוח מקיף לרכב. אם תהיתם, ולא השתכנעתם בהסבר, הרי תמונה אחת שווה כידוע אלף מילים.
אישה שפנפנה, בעלת מחשוף נדיב (אם בכלל), ופנים חתוליות, עומדת בפוזה האומרת כולה תשוקה, מעטרת את הפרסומת. ובכן, ראיתי - הגבתי. ואַתם? הצטרפו אלי.
פסוקו - עיר בהפסקה
בשולי השלג
רץ למרחקים? תמונה אחת שווה אלף מילים:
לפני - ברקת מחייך ליד מפלסות השלג
אחרי - ירושלים הנצורה עיר בהקפאה כמעט שבוע.
לפני - ברקת מכריז שירושלים תהפוך לעיר האורות של ישראל
אחרי - עיר בירה באפלה.
ביקשתם תרבות, קיבלתם עיר בהקפאה.

תאריך:  25/12/2013   |   עודכן:  25/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
בוטות וגסות רוח בהתייחסות של לונדון למקרה של אונס קבוצתי בנערה בת 12
ציפורה בראבי
פתאום כולם יודעים מה טוב בשביל החרדים. על במות מתוקשרות היטב יושבות ועדות להכריע בענייני החרדים. נשמעות מילים של ביקורת נוטפת שנאה. אם הבמות האלה נראות מוארות, זה רק מפני שמתחיל להחשיך כאן. מי יאיר לנו?
דרור אידר
בשום פנים ואופן אנחנו לא "מכוערים" כמין קביעה עקרונית, מהותית, חלולה, חסרת דקויות. בהחלט לא!
עו"ד חיים שטנגר
אין בישראל חברה בעירבון מוגבל כחברת החשמל. לא רק שהיא חברה מונופוליסטית מוכרזת כמונופול על-פי הוראות חוק, אלא דומה שלעולם לא תסבול עוד חברה משפחתית זו מהפסדים כלשהם
ראובן לייב
שום עסקה בין ישראל לאמריקנים, גם לא בעקבות הציתות של ארה"ב לשיחות הממשל כאן, לא תביא לשחרור המרגל הישראלי בטרם ריצה עונשו המלא    הגיעה העת לאמץ פתגם חז"ל: "והמשכיל בעת ההיא ידום", התפור בדיוק למנטאליות האמריקנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il