X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההמחאות ללא כיסוי שלבני מפזרת לבני-שיחה אינן אלא דלק על מדורת הטרור, והן רק מסבכות את ישראל ומובילות אותה תהומה/קדימה. אם היא פועלת על דעתך ובשמך, אזי קלונה הוא קלונך, וגם אתה אינך ראוי לתפקידך! אם לאו, שלח אותה לאלתר אל ספסלי האופוזיציה, כי שם מקומה
▪  ▪  ▪
עליו להיפטר ממנה. נתניהו ולבני [צילום: פלאש 90]
מי האימא האמיתית?
לדאבון לב, בתהליך ה"שלום" השקרי מתנהגת ישראל כאימא הלא-אמיתית ממשפט שלמה: היא מציעה לחתוך את הילוד החי! דווקא הכובש הערבי מתנהג כאילו הוא האימא האמיתית ומדבר על הארץ בשלמותה, ומי שאינו מבין: הוא חותר לשתי גדות לירדן!

לבנימין נתניהו, ראש הממשלה, שלום רב!
יעלון-נתניהו-לבני
הקצף יצא השבוע כלפי שר הביטחון, אשר בניגוד לאחרים רואה את המציאות נכוחה ואומר דברי אמת, ואשר אינו נגרר לתרבות השקר התובעת לקדם את המדיניות הנואלת של שטחים תמורת טרור, שאותה מובילה באיוולתה ציפי לבני, מי שמונתה על-ידך להוביל את המתן ומתן מול האויב, ואשר כלל אינה מבינה את המציאות שבה היא פועלת. תפקודה מקשה את לב פרעה מרמאללה ומרחיק את השלום. ההמחאות ללא כיסוי שלבני מפזרת לבני-שיחה אינן אלא דלק על מדורת הטרור, והן רק מסבכות את ישראל ומובילות אותה תהומה/קדימה. אם היא פועלת על דעתך ובשמך, אזי קלונה הוא קלונך, וגם אתה אינך ראוי לתפקידך! אם לאו, שלח אותה לאלתר אל ספסלי האופוזיציה, כי שם מקומה, עד שתרד אל מתחת לאחוז החסימה ותיעלם מן העין הציבורית.
אתה והיא נראים כמו הצפרדע והעקרב החוצים את הנהר כשהעקרב על גב הצפרדע. היא מתנהגת כאופוזיציה בתוך הממשלה, כסוס טרויאני במוקד קבלת ההחלטות, כעקרב העומד לעקוץ ולהכיש, כסכינאית הממתינה לשעת כושר כדי להפילך, בשיתוף עם עמיתיה באופוזיציה ומעבר לים. ראה, הוזהרת!
נתניהו והמשימה הבלתי אפשרית
התהליך המדיני לא נועד ואינו מסוגל להביא שלום. זו משימה בלתי אפשרית, לפחות בדורנו. אתה יודע זאת, ובכל זאת אתה, בנימין נתניהו, משלם מחירים כבדים - כמו, למשל, נאום בר-אילן, דקלום חוזר של "פתרון" שתי המדינות, ההקפאה הגזענית של הבנייה היהודית, שחרור הרוצחים מארגון הטרור של אבו-מאזן - כדי ש"העולם הנאור" ייווכח שמי שאינו מוכן להתפשר הוא הצד האחר. אבל, האופוזיציה בישראל, בממשלה ומחוצה לה אינה מבינה כך את התהליך. היא פועלת בהתמדה כדי להראות שדווקא אתה הוא זה שאינו מוכן לצעוד כלפי הצד האחר. כאשר כך נוהגים גורמים ישראלים צבועים ומסוכנים, המשימה להוכיח שאבו-מאזן גרם לפיצוץ התהליך היא בלתי אפשרית. ברק חוסיין אובמה, ג'ון קרי, קתרין אשטון ודומיהם יוכלו פשוט לצטט את לבני ומרעיה ולהטיל את האשמה עליך, למרות שאתה עושה לילות כימים כדי להראות שהאויב הוא הנושא באחריות. יש להחליפה לאלתר, גם כאיתות לג'ון קרי!
ג'ון קרי איננו מתווך הוגן, וגם איננו יכול להיות כזה. הוא איננו יכול להיות יותר ציוני מנציגת ישראל בהרפתקת המתן ומתן. ה"נעלב" אומנם מייצג את מעצמת-העל היחידה ובעלת הברית היחידה, אבל היא זו שדוחקת את ישראל לתהליך האובדני, היא זו שמרגלת בלשכותיהם של בכירי המדינה, שמחזיקה מרגל ישראלי במאסר עולם, שכופה על ישראל לשחרר רוצחים על מזבח ה"שלום".
ההחלטה ההיסטורית המתבקשת ממך, אדוני ראש הממשלה, היא לנתק את הקשר השקרי בין שלום לבין מדינה פלשתינית ממערב לירדן. מדינה כזו תקום במוקדם או במאוחר בעבר הירדן המזרחי, כאשר הרוב יגיע לשלטון שם. עד אז יש להמתין בסבלנות ובאורך-רוח, ולא להתאבד באמצעות סם ה"שלום" המשיחי.
ההחלטה הפוליטית המתבקשת ממך, אדוני ראש הממשלה, היא לדחוק החוצה מן הממשלה את ה"תאונה" ואת העומדת בראשה, ולא להיענות לגחמותיהם של פרשנים פוליטיים הלוחצים לדחוק החוצה דווקא את הבית היהודי. נפתלי בנט ואורי אריאל מגלים נאמנות לרעיון הציוני ואומרים את האמיתות שגם אתה מאמין בהן, בניגוד לאותו חומץ בן-יין העומד זמנית בראש מפלגת העבודה והעולה לרגל אל האויב מרמאללה.
יעלון, הנחשים ו"השטחים"
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון נשאל בעבר מדוע נעל נעליים גבוהות במחנה המטכ"ל והשיב שעליו להתגונן מפני הנחשים שבאזור. צר לומר, אבל בסביבתו הנוכחית הוא מוקף בנחשים מסוכנים יותר. מומלץ לשר הביטחון - וגם לך, ראש הממשלה - לנעול נעליים גבוהות כדי להתגונן מפני כוחות מבית ומחוץ שכל מטרתם לגמד את ישראל ולכלוא אותה בגבולות אושוויץ, על-פי הגדרתו הקולעת של אבא אבן, יונה צחורה, אם כי לא טורפת כמו היונים הדורסות (ציפורה, פרס) בנות זמננו.
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אומר דברי אמת, אבל עליו גם לפעול. הוא יכול להתחיל בעשיית סדר בביתו ובתחום אחריותו. למשל, חשוב לשנות את שם התפקיד של מתאם הפעולות ב"שטחים". הביטוי "שטחים" הוא פוליטי-נדל"ני ונועד להציג את לב הארץ כמיועד למכירה תמורת כלום. יש לשנותו לאלתר ולהחליפו בשמות הגאוגרפיים וההיסטוריים - שאינם פוליטיים - יהודה ושומרון. כמו-כן, יעלון צריך, עוד לפני שיחליט לסגור את התחנה המסוכנת והמזיקה, להורות על שינוי שם התפקיד של כתב גלי צה"ל ב"שטחים" לכתב גלי צה"ל ביהודה ובשומרון. אגב, הדברים נכונים גם לגבי הנעשה ברשות השידור ה"ממלכתית".
האימא האמיתית
אדוני ראש הממשלה, אתה רוצה להיזכר כצ'רצ'יל ולא כצ'מברלין, על כן עליך לומר את האמת. לדאבון לב, בתהליך ה"שלום" השקרי מתנהגת ישראל כאימא הלא-אמיתית ממשפט שלמה: היא מציעה לחתוך את הילוד החי! דווקא הכובש הערבי מתנהג כאילו הוא האימא האמיתית ומדבר על הארץ בשלמותה, ומי שאינו מבין: הוא חותר לשתי גדות לירדן! תמימים ו/או צבועים בתוכנו, ובראשם ציפי לבני - אבל למרבה הצער גם כמה מובילי דעת קהל - קוראים לוותר על לב הארץ תמורת טובות הנאה מאירופה העוינת, שלא ויתרה על האנטישמיות. האם אדם שפוי יוותר על אימו/ארצו תמורת אתנן ושלמונים?! בעשותם כן, אנשים אלה מעצימים את החוצפה והצביעות של ה"מעצמות" המאיימות בחרמות ואשר עדיין אינן קולטות כי תקופת הכיבוש הקולוניאלי הסתיימה לבלי שוב. הן, וישראלים מנותקים, חושבים שישראל היא כובשת קולוניאליסטית בארץ ישראל.
נכון עשית אתה ושר החוץ ליברמן כאשר הגבתם בתקיפות מול צביעותם של כובשי אירלנד וסקוטלנד, קטלוניה וארץ הבאסקים. נכון תעשו אם תפעלו למען הפסקת הבחישה האירופית האנטי ישראלית המתבצעת בארץ באמצעות הקרן לישראל חדשה, פעילות שתוצאתה הצפויה היא הקמת ישמעאל חדשה, מיותרת ומסוכנת על חורבותיה של מדינת ישראל.
השבוע שמענו עוד רעיון עוועים שיש לדחות אותו על הסף: לקנות את אדמות בנימין וגוש בית-אל מן האויב, כאילו הוא בעל הבית בארץ ישראל. שוב, מי שמעלה הצעה כזו מתייחס לארץ ישראל כאל נדל"ן בבעלות כובשים זרים.
דוד בן-גוריון והנושאים את שמו לשווא
יש המצדיקים את תמיכתם בתהליך ה"שלום" השקרי בכך שכך חשב גם דוד בן-גוריון. בצביעותם הם משכיחים את העובדה שאותו בן-גוריון שלל מכל וכל את הרעיון שישראל תוותר על בירותיה - חברון וירושלים. משמעות דבריו היא שלא ניתן להגיע להסכם אפילו עם האיש מרמאללה, המוצג כ"מתון" בידי אוהדיו מירושלים, שאינם בוחלים באמצעים כדי להשיג את יעדם: להראות שאתה וישראל הם האשמים בכך שתהליך המתן ומתן אינו מוביל לשלום.
אריאל שרון, לפני שהפך את עורו
השבוע שמענו את הקלטת דבריו של אריאל שרון, לפני שהפך את עורו והפך לאתרוג יקיר השמאל. הוא הבחין בין הזכות על ארץ ישראל, שצריכה להיות שמורה ליהודים בלבד, לבין זכויות האדם של הפרט בארץ ישראל, שצריכות להיות שמורות לכל.
נכון תעשה, אדוני ראש הממשלה, אם תעסוק בזכויות היהודים, לרבות הפליטים היהודיים מארצות ערב, שנקלטו בארץ. לזכויות הערבים, לרבות "זכות" השיבה דואגים רבים אחרים. וחשוב לציין תנאי מוקדם הכרחי: יש לאסור כניסתו של פליט ערבי כלשהו למקום כלשהו בארץ ישראל המערבית, מצד זה או אחר של "הקו הירוק"!

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  19/01/2014   |   עודכן:  19/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצור את הסוסה הטרויאנית!
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
מילים כדורבנות יישר כח.ציפציף
פלא יועץ  |  19/01/14 15:11
2
מזדהה עם כל מילה
אמת לאמיתה!  |  20/01/14 01:04
3
אמת לאשורה ל"ת
אראל  |  20/01/14 03:30
4
ביבי אשם וגרוע יותר מהסוסה הטר
קורןנאוה טבריה  |  20/01/14 04:21
5
טול קורה ד"ר בריימן !
מסעודה משדרות  |  20/01/14 04:56
6
לפרסם בשער ישראל היום! ל"ת
תודה רון בריימן  |  20/01/14 06:07
7
ציפי היא פיון על הלוח של
שקדיה  |  20/01/14 07:35
8
הצחקת אותו !
ישמעאל   |  20/01/14 07:53
9
העולם הרים ראש נגד המדינה
מיכל מירושלים  |  20/01/14 08:18
10
שאלות לד"ר בריימן.
יוסי מ  |  20/01/14 09:11
 
- המלה"השרדות" נכונה אלא שהיא
"השרדות ישראל"!  |  20/01/14 09:49
 
- מיכל
יוסי מ  |  20/01/14 14:12
11
מי יפנק את ביבי ומיס פיגי????
אליהו חיים  |  20/01/14 10:22
12
בודאי שהיא פועלת על דעתו ובשמו
הניה  |  20/01/14 14:15
 
- הניה אני מסכימה איתך
ברוניה  |  20/01/14 15:14
13
קרי=קרי
דב שטיין  |  20/01/14 20:16
 
- הולכים עם הקוקוקרי=בחמת קרי! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  22/01/14 09:30
14
חשוב שנתניהו ייזהר ממנה. ל"ת
Noami  |  23/01/14 18:46
15
יש לעצור מייד את הסוס הבריימני
רוטמן מהקיפודיה  |  31/01/14 12:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
עם כל הכבוד לארה"ב, בנושאי הביטחון הלאומי של ישראל הגיע הרגע לומר לה: די! עד כאן
איציק וולף
המחבל, אחמד סעד, היה אחראי מטעם הג'יהאד האיסלאמי לירי הרקטות    כלי טיס של חיל האוויר הפציצו שתי מטרות טרור בעקבות המשך ירי הרקטות לעבר ישראל    דובר צה"ל: האחריות מוטלת על ארגון הטרור חמאס
עופר וולפסון
בכירי הליכוד-ביתנו טועניםכי נתניהו מגבה את ההצעה של שר החוץ לוותר על אזרחותם של ערבים-ישראלים לטובת המדינה הפלשתינית, וכי ישראל, באמצעות השרה לבני, כבר העלתה פרטים בשיחות
איתמר לוין
התנהגותה של ארה"ב כלפי ישראל היא בריונית. אחרי שאיבדו את כל השפעתה במזרח התיכון, מנסים אובמה וקרי לכפות על ישראל הסדר שיסכן את קיומה. וכאשר קם יעלון ואומר את האמת - מכריחים אותו להתנצל
טובה ספרא
מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי צריך לשמור על תדמית המתווך ההוגן, לכן יש דברים המתנהלים מאחורי הקלעים במו"מ    המדיניות הזהירה של ראש הממשלה ומדינת ישראל תוכיח את עצמה ותקבל תמיכה    כדאי להשקיע במערכת יחסים, לשפר ולתקן אותה, זה הזמן    תחזית אסטרולוגית שבועית: 24.1.14-17.1.14
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il