X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבית הלבן בוחר ללחוץ על ישראל ולפייס את משטרי טהרן ורמאללה
▪  ▪  ▪
הבית הלבן לוחץ על ישראל [צילום: AP]

ווינסטון צ'רצ'יל טען שהפייסן מאכיל תנין בתקווה שהתנין יטרוף אותו אחרון.
נשיא ארה"ב מוביל את הפייסנות המערבית כלפי אירן, כולל הרפיית סנקציות כלכליות נגד משטר האייתולות האפוקליפטי - בעל הברית של קוריאה הצפונית, ונצואלה ומשטרים אנטי-אמריקנים נוספים; מנהיג הטרור האיסלאמי האנטי-אמריקני; אב-טיפוס להסתה אנטי-אמריקנית, להפרת הסכמים, לכפל-לשון, לעריצות, להוצאות להורג סיטונאיות, לטרור וחתרנות נגד מפיקות הנפט הפרו-אמריקניות.
במקביל, ובניגוד לדעת הקהל והקונגרס בארה"ב, רומז הבית הלבן שהוא מבין/מאיים בסנקציות אפשריות של אירופה נגד ישראל - בעלת הברית היחידה של ארה"ב שהיא יציבה, אמינה, יעילה ביטחונית וכלכלית, דמוקרטית וללא-תנאי.
בניגוד לתפישת העולם של רוב הציבור והקונגרס בארה"ב, הנשיא לא מזהיר חוגים אנטי-ישראלים באירופה מפני הטלת סנקציות על המדינה היהודית - דמוקרטיה מערבית המוקפת עריצות איסלאמית אנטי-מערבית. להפך, מדיניות ארה"ב - המעוצבת על-ידי ממסד שנקט בפייסנות כלפי חאפז ובשאר אסד, סדאם חוסיין, חומייני, ערפאת, חמאס ו"האחים המוסלמים" - מעניקה רוח גבית למקטרגי ישראל באירופה ומקצינה את ציפיות ואלימות הפלשתינים.
המערב בוחר ללחוץ על ישראל - המדינה היחידה במזה"ת שמעניקה זכויות אזרח ליהודים, נוצרים ומוסלמים ומכבדת את מעמד האישה - ולנקוט בפייסנות כלפי אבו מאזן המטיל עונש מוות על מוכרי קרקע ליהודים; הדוגל ב"יודנריין" במדינה הפלשתינית; מייסד מערכת החינוך לשנאה וההסתה ברשות הפלשתינית; מעניק גמלאות למשפחות טרור ומאדיר זכר טרוריסטים; מנהיג מושחת המכונה על-ידי ערביי יו"ש "מיסטר 20%"; עומד בראש שלטון אכזר המכונה על-ידי ערביי יו"ש "התוניסאים של סדום ועמורה"; מחסל הנוכחות הנוצרית בבית לחם, בית ג'אלה, רמאללה ובית סאחור; בוגר השתלמויות בק.ג.ב., קיבל תואר דוקטור (הכחשת השואה) מאוניברסיטת מוסקבה והיה אחראי על קשרי אש"פ עם משטרי האימה בגוש הקומוניסטי; בעל ברית של קוריאה הצפונית, רוסיה, סין ומתקרב לאירן; סגנו הנאמן של ערפאת, שיחד עסקו בחתרנות במצרים, סוריה, ירדן ולבנון, וחברו לפלישת עירק לכווית; הנהיג הסתה, טרור והפרת-הסכמים חסרי-תקדים, מאז 1993, בתגובה למחווה היסטורית של ישראל - הענקת שלטון עצמי לערביי יש"ע - שלא בוצעה על-ידי העותומנים, הבריטים, הירדנים והמצרים כאשר שלטו באזור.
אבל, הבית הלבן בוחר ללחוץ על ישראל ולפייס את משטרי טהרן ורמאללה.
למרות זאת, תשתית היחסים המוצקה בין ישראל לארה"ב - המבוססת על ערכים משותפים ששורשיהם בהקמת ארה"ב ב"כנען החדשה" ועל שיתוף פעולה אסטרטגי, כלכלי וטכנולוגי הממנף יכולות ישראליות ייחודיות לתועלת הדדית - חזקה מפייסנות וציניות חולפים.
כדי לבצר את מעמדה הבינלאומי ולקדם אינטרסים חיוניים, על ארה"ב לשנן את אזהרתו של צ'רצ'יל מפני פייסנות: "זו רק הלגימה הראשונה מהמשקה המריר שיוגש לנו מדי שנה, אלא אם כן נתנער ונחזור להילחם למען החירות..."

תאריך:  13/02/2014   |   עודכן:  13/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חרם כלכלי ופייסנות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כמו תמיד - קצר וקולע. ל"ת
מעולה  |  14/02/14 20:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה פרלה
מחדל מדיני הוא שהדיפלומטיה הישראלית לא עשתה שימוש ראוי ומתמשך במספר 242 אלא התייחסה יותר ל-1967
מרק בריל
לא צריך טובות מהמנהל?    דיור בר-השגה - ממבט אחר    לא תלוי במנהל מקרקעין בכלל    ניתן למימוש בכל הארץ, על דירות יד שנייה    מישהו היה צריך כבר לחשוב על זה, אז אני חשבתי...
אלכס נחומסון
חלפו למעלה מ-500 שנה מאז "הרקונקיסטה", כיבושו מחדש של חצי האי האיברי מידי המוסלמים ששלטו בו ונראה שההיסטוריה של אירופה שוב משנה כיוון, אך הפעם הכיבוש יחול על כל היבשת
ראובן לייב
המוצא ארוך הטווח הרציני והיחידי הנראה באופק למשבר הקשה הפוקד את בית החולים המוביל במדינה הוא הפיכתו למוסד רפואי ממשלתי עם כל המשתמע מכך
יוסף אליעז
אין מנוס מנשיאה משותפת בנטל, אך יש להגיע לפתרון מושכל, מבלי לקרוע את העם קריעה כה עמוקה עד שלא יעמוד בה, ואשר לא תהא ניתנת לאיחוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il