X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בהסכם שברק אובמה מנסה לכפות, ועמו ג'ון קרי וקומץ משתפי הפעולה בחברה הישראלית בכנסת ובממשלת ישראל, נקשר קשר רשעים שאין לו כל סיכוי כנגד רצונו של בורא עולם
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. חזור בך [צילום: AP]

ברק אובמה, חזור בך, כמוך כפרעה וכאחשוורוש לפני שעשו תשובה וחזרו בהם. גזילת חלקים מארץ ישראל מידי היהודים, והעברתה של ארץ התנ"ך בהר ובבקעה לארגון טרור פושע מלחמה ושונא אדם ועם עולם הקורא לעצמו הרש"פ, הינה כהכרזת מלחמה כנגד אלוהי העברים בורא העולם ומנהיגו. אל תחליף בין אויב לאוהב. האויב שלך ושלנו ושל העולם החי על-פי עשרת הדברות, הוא האיסלאמיזם והטרור. אמריקה ואירופה התעוררו אל מול מתקפת ההשתלטות האיסלאמיסטית.
בהסכם שאתה מנסה לכפות עלינו, אתה וחרטומי הבית הלבן וג'ון קרי, יחד עם קומץ משתפי הפעולה שלכם בחברה הישראלית בכנסת ובממשלת ישראל, הנכם קושרים קשר רשעים שאין לו כל סיכוי כנגד רצונו של בורא עולם, אשר רצונו לגאול את עם ישראל ולכונן במדינת היהודים ממלכת כהנים וגוי קדוש. עם ישראל קם לתחיה ואין כוח אנושי שיכול להתנגד לכך. העם האמריקני והאירופי הנאור יודעים את האמת הזו. שילמנו מחיר נורא בדמות מלחמות עולם ושואה, בכדי שנלמד לחיות את עשרת הדברות.
אתה ברק אובמה והחרטום ג'ון קרי, מורדים בבורא העולם, אלוהי העברים, מלך מלכי המלכים, הקדוש ברוך הוא? שנתן את ארץ ישראל השלימה כולה לאבותינו, אברהם יצחק ויעקב, שתהיה להם לנחלת עולם לבניהם אחריהם, העם היהודי, לנצח נצחים. הצהרת בלפור וועידת סן רמו והחלטת האומות המאוחדות על הקמת בית יהודי לעם היהודי בארץ ישראל, והקמת מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו, והניצחון במלחמות ישראל, ושגשוגה ועוצמתה של מדינת היהודים, הם התגלות רצון האלוהים.
בתוכנית זו שאתה ברק אובמה ושלוחיך חותרים לכפות על העם היהודי, אתה מסכן את כל היהודים בעולם, ואת העם היהודי היושב בארץ ישראל. התוכניות המרושעות למסור את יהודה ושומרון ואת בקעת הירדן לידי טרוריסטים קניבלים אוכלי אדם ועם, מעמידה בסכנה את הבית היהודי היחידי בעולם, ואת העולם הנאור כולו החי על-פי התנ"ך ולאורו. זו תוכנית הרת אסון הנותנת רוח גבית לטרור בעולם כולו.
אתה ברק אובמה יחד עם החרטום ג'ון קרי, מאיים על ראש ממשלתנו בנימין בן צילה ובנציון נתניהו, אח ליוני ולעדו נתניהו, הנשוי לשרה בן ארצי ואב לנועה ולאבנר ויאיר? אתה מאיים על עם ישראל? אתה מאיים על בורא עולם? אתה מאיים על אלוהי התנ"ך? אתה מאיים על מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא? כל מי וכל ציוויליזציה שניסו לפגוע בעם היהודי איבדו צלם אנוש בתהליך 'שקיעת הציוויליזציות'.
אותו שולץ, שהעיז פנים בכנסת ישראל, דומה בעיניי לרַבשָׁקֵה, אותו שר בממלכת סנחריב שהשתתף במשלחת אל חזקיהו מלך יהודה בזמן מסע סנחריב ליהודה בשנת 701 לפני הספירה. כאותו רבשקה נשא נאום בו קרא לעם היהודי להיכנע בפני אירופה כאשור בזמנה. אתה שולץ מחרף אלוהים חי בכנסת ישראל בירושלים עיר הבירה של עם ישראל לנצח נצחים. הבית היהודי ינצח אותך. הבית היהודי הוא מִזֶּרַע הַיְּהוּדִים. הבית היהודי הוא כמָרְדֳּכַי משבט בנימין אֲשֶׁר הַחִלּוֹתָ לִנְפֹּל לְפָנָיו, לֹא תוּכַל לוֹ כִּי נָפוֹל תִּפּוֹל לְפָנָיו, ותיפול אתה וכל מבקשי רעתם של היהודים ומדינת היהודים.
חטא העגל של ימינו, הוא חטא העגל ושמו שלום, שהכוהנת הנוכחית של פולחנו היא ציפי לבני, ותומכיה הם קומץ ערב רב של נפולת נמושות, ובראשם הנשיא אחאב, רוח השקר תפעמהו ובפי כל נביאי שקר אוסלו. הקיץ הקץ לעידן השקר הכפירה והחילוניות. קם עידן האמת והאמונה ומלכות דוד. מרדכי היהודי וסיעתו, הם הבית היהודי והמתנחלים אשר לא יכרעו ולא ישתחוו בפני המן הרשע מאירן, ולא בפני פרעה אמריקני, ולא בפני רבשקה אירופי. את עמלק הרש"פ וגרורותיו ננצח על-ידי חשיפת הקדושה הגנוזה בתוך ישראל בעצמותם כהתגלותה באיילת שקד וב'ישראל שלי'.
ראש ממשלתנו היקר בנימין נתניהו, לך כנוס את כל היהודים לשלושה דברים: תשובה מאהבה ובחירה ביהדות כאביתר בנאי ואריאל זילבר והכותב בדמע, לתפילה ולמלחמה. ונהפוך הוא, אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם.

תאריך:  16/02/2014   |   עודכן:  16/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לברק, לקרי ולשולץ
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
ליכוד יתפרק אם יתן לביבי לחתום
ביבי מתאבד פוליטי  |  16/02/14 11:58
2
מאמר נאה. והלוואי ויתקיימו ל"ת
כל דבריו.  |  17/02/14 07:23
 
- תודה רבה על התמיכה והמשוב ל"ת
משה חסדאי  |  18/02/14 19:03
3
תפקיד חייו של ביבי: לא לוותר !
לעמוד על זכותנו !  |  17/02/14 12:17
 
- אכן, כל נאמנותו למולדת תיבחן!
אמונת אביו בנציון  |  18/02/14 11:36
4
אסלמונאצים
אלגו  |  20/02/14 09:30
5
מאז שהתוודעתי למאמריו של חסדאי
אני נוצרת אותם.  |  22/02/14 15:03
 
- תודה מעומק הלב ל"ת
משה חסדאי  |  25/02/14 09:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אמנון ליכטנשטיין
גם המצדדים הנלהבים ביותר בהיות הפלשתינים עם, יוכלו לייחס לו היסטוריה הנמשכת לכל היותר כ-90 שנה, מאז שהחלו להופיע אצל מעטים אצלו סימנים ראשונים של מעין תודעה קולקטיבית
עומר דוסטרי
תגובה ישראלית ישירה נגד חמאס, למרות שהוא עצמו נזהר מלבצע טעויות, עלולה להסלים את הדרום ולגרור את ישראל למאבקים מיותרים, מבחינתה, בעת הנוכחית
שלמה פרלה
מחדל מדיני הוא שהדיפלומטיה הישראלית לא עשתה שימוש ראוי ומתמשך במספר 242 אלא התייחסה יותר ל-1967
דרור אידר
מאז 1967 עלתה לאין שיעור רמת החיים של הפלשתינים - כולל כמות המים    שולץ היה יכול לבדוק את הנתונים, אבל בחר להשתמש בעלילת הכזב של ארגונים אנטי-ישראלים
אפרים הלפרין
טובים ומנוסים מקרבנו מוותרים לצד השני על הצורך להכיר בנו כמדינה יהודית, וניתן אך להתפלא איך אנשים בני דעת מגלים כזה עיוורון מול צרכיה הביטחוניים הבסיסיים של המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il