X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בכירי הח"כים החרדיים שמעו את מרב מיכאלי מכנה את הקב"ה בלשון נקבה - ולא הגיבו. כי הקב"ה אינו מי שמבטיח להם את הכיסא, אז מי הוא שיתחנפו אליו?
▪  ▪  ▪
גפני ומיכאלי. לא הזיז להם [צילום: מן הטלוויזיה]

פלא היה מלכתחילה איך מתחברת האופוזיציה להיות לגוף אחד כשניגודי האינטרסים ובעיקר ההשקפות כל כך רחוקים זה מזה, אבל איך אומר הפתגם? "כשצריך את הגנב, מורידים אותו מן הגרדום" - מעלימים עין, העיקר להשיג את המטרה.
ובכל זאת חשבנו שיש גבולות ואיזה קו אדום, ובמיוחד כשמדובר בשמו של הקב"ה. מי שמכיר את יעקב ליצמן יודע, שאם מישהו יאמר רק ברמז משהו הקשור לרבי שלו - הוא יקפוץ כנשוך נחש, יבקש להוכיח כי הוא נאמן וימחה בכל תוקף. לכאורה אותו דבר אצל אריה דרעי כשפוגעים ברב עובדיה יוסף. והנה, בואו וראו מה קרה בישיבת האופוזיציה.
מרב מיכאלי דיברה ועשתה מהקב"ה נקבה; רצתה להוכיח פמיניזם וביקשה לדבר בשם האופוזיציה בנוסח שכזה. היו כמה בודדים ודווקא מש"ס שלא יכלו לקבל את הדברים ומחו, אבל ליצמן, דרעי, משה גפני ועוד כמה כאלו שתקו ולא הגיבו. הם נתנו לאישה הזאת לשחק פמיניזם, לעשות מהקב"ה נקבה, וזה לא הזיז להם. הם לא יצאו מהאולם, לא מחו, לא צעקו. זה עבר כאילו לא קרה דבר.
בוודאי לא שכחתם כמה אלו זעקו במשך שנים "כבוד התורה" כאשר מישהו רק ברמז אמר או עשה משהו; ירדו לחייו ולא שכחו לו את זה עד היום הזה. אבל כאשר מדובר בקדוש ברוך הוא - זה לא הזיז להם בכלל. בעיניהם, מיהו בכלל? הם לא צריכים להתחנף אליו. הם צריכים את ה"גדול" שמבטיח להם את הכיסא ולמענו יילחמו בכל הכוח, אבל שמו של הקב"ה - זו בעיה של אחרים.
זה מוכיח שוב, כי יש לנו עסק עם צבועים, שמעמידים פנים של בני תורה וחסידים. הם לבושים בכל השנה בתחפושת חרדית, שיחשבו שהם דואגים לדרך החרדית המקורית. אלא שמתברר שוב, כי אין עוד "חרדים" בכלל. יש מפלגות שמכנות עצמן "חרדים", אבל בינן לבין חרדים באמת - המרחק רב. מה שחשוב להם הוא האינטרס הפוליטי, הפיננסי והשלטוני. כל היתר לא מזיז להם.
אתה יכול לעבור על איסורים חמורים ועל כל תרי"ג מצוות - וזה לא פוסל אותך. לעומת זאת, אם אמרת או עשית משהו אחרת מן הקו של המפלגה, או לא השתחווית לראש המפלגה, ולא צעקת בקול רם מי אתה - אז אתה אפס אחד גדול ויירדו לחייך.
אוי לאותה בושה ואוי לאותה חרפה. במקום שיקומו ויקרעו קריעה על דברים ששמעו, ואין זה משנה אופוזיציה או קואליציה, הם שתקו, מפני שהאינטרס האופוזיציוני חשוב יותר מכבודו של הקדוש ברוך הוא.

תאריך:  18/03/2014   |   עודכן:  19/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כבוד הכיסא
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הזיוף אשר מתגלה אצל חרדים אלה
הינו בושה וכלימה  |  18/03/14 20:45
2
איפכא מסתברא
אהרון שחר  |  18/03/14 20:52
3
יש מצב של 2 האפשרויות למבינים
צבע הכסף  |  19/03/14 01:47
4
שאולזון ה-ז-ו-י
נחמני  |  19/03/14 15:02
5
הבורא הוא גם נקבה (השכינה)
עמוס שנער  |  22/03/14 18:59
 
- הבורא הוא גם נקבה (השכינה)
עמוס שנער  |  22/03/14 21:00
6
שאולזון מקבל הרבה כסף כנסו
אריק הון  |  27/03/14 09:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד ערן נריה, עדי ניר בנימיני
ניתוקי מים בשל חוב כספי, הינה תופעה המתרחבת לכדי עשרות אלפי מקרים בשנה. בעקבות רפורמת המים בישראל נדרש האגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים, להתמודדות בבתיהמ"ש עם מציאות ניתוקי המים על השלכותיה. לצד ייצוג צרכנים רבים בתביעות פרטיות בבתי המשפט האזרחיים, הוגשו לאחרונה לבג"ץ עתירות הנוגעות לחוקיות הליכי ניתוקי המים בנקודת זמן זו, באמצעות האגף לסיוע משפטי כמו גם ע"י גופים אחרים
ד"ר אבישי בניש
גולת הכותרת של הפסיקה בתחום דיני הביטחון הסוציאלי בשנים האחרונות היא ללא ספק פס"ד סלאח חסן, שבו לראשונה פסל ביהמ"ש העליון חקיקה ראשית של הכנסת על בסיס הזכות החוקתית לקיום בכבוד. פסה"ד ביטל פה אחד סעיף בחוק הבטחת הכנסה, לפיו מי שבבעלותו או בשימושו רכב נשללת ממנו הזכאות לקצבה, בשל פגיעתו הבלתי מידתית של הסעיף בזכות החוקתית לקיום אנושי בכבוד
אלעזר לוין
תחילה יהיה קיפאון, ואחר כך הסתערות על הדירות    חוק בסיסי במבוא לכלכלה: כשהביקוש עולה, מזנקים המחירים    ועוד לא דיברנו על העתירות לבג"ץ ועל הצו-על-תנאי נגד לפיד ותוכניתו
רואי קוזין
הכסף החכם מעביר בהדרגה את ניהול ההשקעה לרובוטי מסחר    בעתיד הקרוב תימשך התופעה של ניהול כסף על-ידי אלגוריתמים ותוכנות המיועדות לכך
אלעזר לוין
אבו מאזן מסרב להכיר בישראל כמדינת העם היהודי, אבל לדעת עורכי היומון, די בכך שקודמו הכיר בישראל    האם אינם יודעים מה ההבדל, או שהם מעמידים פנים? ומדוע לא בדקו בארכיון, מי הצביע נגד הקמת מדינה יהודית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il