X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קשה להצטרף למקהלה הצהובה המתאספת שוב סביב בית ראש הממשלה היה זה ראש הממשלה שבחר את אשתו, ואנחנו בוחרים בראש הממשלה
▪  ▪  ▪
רה"מ, בנימין נתניהו. נסחט? [צילום: AP]

לפני מספר חודשים צצו כותרות על "אב בית" הדורש 200,000 ש"ח שאם לא כן הוא יעביר למבקר המדינה פרטים מביכם על התנהגות ראש הממשלה ובייחוד התנהגותה של אשת ראש הממשלה (ראו דוגמה מפברואר השנה).
לדעתי, לו הייתי אומר/כותב למעביד שלי שאם לא ידאג לשלם לי סכום שלדעתי חייב לי ואם לא כן אתלונן עליו באמצעות נתונים שאספתי בעסק, ואשר אינם קשורים לחוב הנטען באותה עת, ואשר מטרתם להלבין פניו ולהלבין פני משפחתו של המעביד, וזאת כאמצעי לחץ לתשלום הכספים, תוך שעות ספרות הייתי מוצא עצמי במעצר (ראו לדוגמה הסבר על עבירת "ניסיון סחיטה באיומים").
מותר ורצוי שעובדי מדינה בכלל ועובדי משרד ראש הממשלה בפרט ייפנו למבקר המדינה כאשר הם מגלים אי-סדרים ואי-סדרים אלה לא מתוקנים על-ידי המשרד עצמו. כמו צוי שיזהירו מראש את המעסיק הישר שאם לא יתוקנו אי-הסדרים הם יעשו כן.
ולכן, לו היה פונה העובד למבקר המדינה בעניין הפרת הסכם ההעסקה עמו, ו/או בעניין הבטחות שלא קוימו, ואף לו היה מאיים בפני מעסיקיו שככל שלא יתוקנו אי-סדרים אלה הוא יפנה למבקר המדינה במטרה שיתוקנו, הוא היה עושה מצווה.
לו העובד היה דורש שינוי יחס מצד המעסיק, ומאיים שככל שהיחס לא ישתנה הוא יפנה למבקר המדינה יחשוף בפניו את היחס, וזאת על-מנת שהיחס ישתנה, הוא היה עושה מצווה.
אך לבוא בדרישה כספית, ולאיים בגילוי פרטים על ההתנהגות – אם הכסף לא ישולם – נראה על פניו, לפחות בעייני, כאיום מאוד מאוד לא לגיטימי, כאיום שהיה צריך להדיר שינה גם מעיני כל עיתונאי המדווח על הפרשה.
אכן אשתו של ראש הממשלה היא לא כליל השלמות, אם הייתי יכול לבחור את אשת ראש הממשלה הייתי בוחר אישה אחרת, איזה מלכת יופי או סתם דוגמנית, אבל מה לעשות היה זה ראש הממשלה שבחר את אשתו, ואנחנו בוחרים בראש הממשלה, עסקת חבילה, ראש הממשלה עם אשתו, עם ילדיו, על יתרונותיהם ומגרעותיהם.
ומה עושה העיתונות? עטה עליהם, וקורעת אותם לגזרים.
ועם מה? שבוע שלם מטרטרים לנו בראש על שקית החלב, הפרחים שנבלו, האוכל המרונאי והנרות –והשאלה הראשונה המתבקשת היא אם זה כל מה שיש לאב הבית לספר לנו על התנהגותה של אשת ראש הממשלה, אחרי שנתיים שגר נון סטופ בביתה, הרי שהגברת שרה נתניהו היא מלאך. אבל לעיתונות יש אינטרסים משלה, והיא טוחנת אותנו שוב ושוב עם שקית החלב, הפרחים שנבלו, האוכל המרוקני והנרות.
ראש הממשלה לא זכאי להגנה אוטומטית בכל פעם שצצה פרשיה כלשהי, אך גם לראש הממשלה יש "חזקת חפות", במיוחד במקרה כה מובהק, המחייב לפחות היווצרות ספק אצל כל "בן אור" לגבי הפרשה, ספק שלא מקבל לצערי ביטוי בערוצי התקשורת השונים.

תאריך:  23/03/2014   |   עודכן:  23/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צהוב בעיניים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הדוגמה
ה.א.  |  23/03/14 08:15
2
טול קורה מבין עיניך
יוסי מ  |  23/03/14 08:21
3
א.ה צודק=יש לי פתרון צודק&הוגן
ע_הראל  |  23/03/14 12:10
4
זכותו של רוה"מ
אהרון שחר  |  23/03/14 22:26
 
- הבהרה=איןהכוונה לסוטה אהרוןשחר
ע_הראל  |  24/03/14 11:35
 
- שאלה.
יוסי מ  |  24/03/14 16:01
 
- לא,רק סמולן המחופש לימין=א.שחר
ע_הראל  |  26/03/14 07:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר
לבוז'י הרצוג יש ההזדמנות לבדל עצמו מהשועלים ולשוב להיות חבר מכובד בבית המחוקקים של המדינה היהודית. והיה אם לא, אני מקווה שבסיס הבוחרים של מפ' העבודה ההיסטורית, הציונית, יקום עליו ויהפוך אותו לחיק חבריו הרע"ם-תע"ל החד"שים
איציק סיבוש
למשטרה נחוצה העצמה באמצעות טיפוח כישורים ומתן גיבוי    מסלול ההעצמה של השוטרים אינו מתאים לכל אחד. יותר מדי אנשים התבשלו במיץ של הארגון ונשחקו עד דק. הוא מתאים לאלה המרגישים שעתידם לפניהם, וחשוב מכך המעוניינים שעתידם יהיה מונח בידיהם
קובי קמין
נאומי פוטין לא יזכו להתפעלות שמעוררים נאומיו רבי ההשראה של הנשיא האמריקני, או צחצוחי הלשון הבריטית אבל עם רובה בידו האחת והנכונות להשתמש בו, הוא לוקח לעצמו את מה שהוא רוצה
יהושע בן-ציון
משה גרנות, 'הפרומושיקאים'    שלא כרבים מן הכותבים על חייהם בגולה, העושים אידיאליזציה מחיי הגולה, מתאר הסופר תיאור ריאליסטי את חיי יהודים והלא יהודים בערים ובכפרים הנידחים
צ'לו רוזנברג
התנהגות מערכת אכיפת החוק בפרשת הרפז מעוררת שאלות קשות מאוד    עתה, עם מעצרם של ארז וינר ואבי בניהו שהיו קרובים מאוד לאוזנו של הרמטכ"ל לשעבר, כדור השלג מתחיל להתגלגל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il