X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עלילות הדם חיות ובועטות, על דפי המהדורה האנגלית של העיתון, שמתעקש להיות פרקליט השטן ולהציג את מדינת היהודים כפושעת נגד האנושות, נוסח קוריאה הצפונית
▪  ▪  ▪
מה באמת מתרחש בסילוואן [צילום: פלאש 90]

השבועיים הבאים עלינו לטובה, נחשבו למחרידים ביותר בחייהן של קהילות ישראל באירופה של ימי הביניים. עלילות הדם שרקחו אנטישמים נאלחים כנגד 'רוצחי האל', הגיעו לשיאן בתקופה זו. דווקא ערב חג החגים היהודי נמצאה גופת תינוק נוצרי, אשר הפכה מיד עילה מוצדקת להאשמת יהודים ברצח התינוק ופתיחת גל פרעות נגדם.
האמנו לתומנו כי עידן עלילות הזוועה חלף מן העולם. אבל לא. עלילת הדם חיה וקיימת, ורק החליפה צורה. במקום להאשים את היהודים ברצח תינוקות נוצריים, מאשים העולם את היהודים, ברצח ילדים פלשתינים ובהתאנות והתנכלות לעם שהומצא יש מאין. והכי חמור: את עלילות הדם – שעל-פי הגדרתן המילונית הינן "סיפור שקרי בעל מאפיינים אנטישמיים" (ויקיפדיה) – ממציאים כאן בישראל פרקליטי השטן, למשל עיתון הארץ ('אל-ארד', בלע"ז); למשל אנשי 'בצלם' שוחרי זכויות האדם הפלשתיני ורומסי זכויות האדם היהודי.

קוריאה הצפונית בסילוואן

יקצר המצע מלהדגים את כל פרטי תועמלנותו הפרו-פלשתינית של הארץ. הנה דוגמית: מאמר של פרופ' נורית פלד-אלחנן, מן האוניברסיטה העברית: "שתיקת הכבשים באקדמיה" (22.2.14), נועד לשכנע את הקורא, שהמשטר הדמוקרטי בישראל הוא פשיסטי, אכזרי, עושק, פושע נגד האנושות. פלד מספרת לקוראי האנגלית, בין היתר, כי בכפר סילוואן, השוכן ממש למרגלות חומת ירושלים העתיקה, שהפך מוקד ליידויי אבנים וזריקת בקבוקי תבערה - קורה הנורא מכל: "בסילוואן ילדים קטנים נחטפים באישון ליל ומעונים בידי חיילים". קוריאה הצפונית זה כאן.
הטענות המצמררות האלה הודפסו ללא שום הסתייגות, בלא שום אמירת "לדבריהם", כפי שניתן לצפות מעיתונות מקצועית, אתית. פלד לא הביאה את המקור לסיפור הזוועה. השקר הוצג כאמת עובדתית.

הארץ-בלוף

נניח לרגע לחופש השיסוי שנטל הארץ לעצמו בהפצת שקר בזוי זה, ונפנה לטענה אחרת של הארץ, שהעולם כולו נגדנו (צבי בראל, 10.3.14). מסתבר שגם זה שקר גס. מעולם לא הייתה עדנה כזו במעמדה הבינלאומי של ישראל. מנהיגי אומות נכנסים ויוצאים כאן בקצב מסחרר, חותמים על הסכמים כלכליים ומדעיים למאות.
בין הארגונים שדווקא אינם נגדנו, מצויה קבוצת 'קאמרה', שהקימו אינטלקטואלים אמריקניים אוהדי ישראל. משנחשפו לתעשיית הכזבים של התקשורת הישראלית, הקימו קאמרה אתר אינטרנט (בעברית ובאנגלית) שעוקב אחר עלילות הדם במקומותינו. "תיאור ישראל... באופן בלתי מדויק ומוטה לאורך זמן, עלול לעודד דעות קדומות אנטי-ישראליות ואנטי-יהודיות", מסביר אתר הבית של קאמרה.
באתר 'פרספקטיבה, לדיוק ולאמינות בתקשורת הישראלית' שהקים קאמרה, נבחן בין היתר סיפור הזוועה של פלד. חנן עמיאור, מתחקירני פרספקטיבה, שאל אותה מנין שאבה את המידע המרשיע שלה והופתע לגלות כי המסיתה הסתמכה, לטענתה, על דוח בצלם – ארגון שמאלני קיצוני אנטי ישראלי מובהק, גם הוא מפרקליטי השטן. זהו המקור ה'אמין' שלה. תזכירו לי מתי התבסס הארץ כעל אמת עובדתית, ללא שום פקפוק והיסוס, לדוח של תנועת ימין קיצוני, 'כהנא חי', למשל, ופירסם אותו ללא בדיקה או הסתייגות.
עד כאן השלב הראשון של עלילת הדם מבית הארץ. אבל עמיאור לא הסתפק בהצגת מקורותיהם ה'אמינים' של פלד והארץ. הוא הלך אל הדוח עצמו וגילה שהם 'עיבדו' והחריפו את נתוניו. כך משיגים רייטינג בינלאומי. הסתבר כי אפילו דוח בצלם המפוקפק, סולף: לא ילדים קטנים נעצרו אלא נערים, לא חטיפות בוצעו אלא מעצרים, לא עינויים חלילה אלא טענות בדבר הכאות, לא חיילים אלא שוטרים. בקיצור, בלוף אחד גדול, מבית מדרשו של הארץ-בלוף.

מה זה פעיל פלשתיני?

מי שיעקוב אחר 'פרספקטיבה' יגלה שתעשיית הכזבים מבית הארץ, עובדת נון סטופ לגרימת נזק תדמיתי כבד לישראל בעולם. אין בידי הקורא האירופי או האמריקני כלים להתייחס לשקרי הארץ באורח ביקורתי. וכשההאשמות מתורגמות לאנגלית מתוך עיתון ישראלי, יעני מכובד (איש בחו"ל לא משער שמדובר בבדאי סדרתי), הן נתפסות כהודאה באשמה: הנה הישראלים עצמם מודים בהתנהגותם הברברית של קלגסיה, ומדינתם היא החשוכה והנתעבת באומות העולם. מה שרצינו להוכיח. אף אחד לא יעלה על הדעת שמדובר בישראבלוף.
לעיתים החוצפה והשקר של העיתון מתעלים לשיאים מדהימים. לא רק שהם מפיצים בעולם סיפורי זוועה מתורגמים מעברית, אלא אף מוסיפים נופך אנטישמי נוסף רק במהדורה האנגלית. תעשיית השקר. כך למשל חשף פרספקטיבה (בטור של גדעון שביב) שבעוד שבעיתון המודפס דווח ב-27 בפברואר: "פלשתיני נהרג בגדה; צה"ל: הוא התכוון לבצע פיגוע בקרוב", נכתב במהדורה האנגלית על "הריגתו המיותרת של פעיל פלשתיני בידי חיילים ישראלים: האם הגיע לו עונש מוות?".
המחבל, שגם הארץ הודה כי היה טרוריסט מאנשי החזית העממית לשחרור פלשתין, וכי התבצר בביתו וסירב לצאת, הפך במהדורה האנגלית ל'פעיל פלשתיני' תמים שכזה, משהו כמו פעיל שכונות, סוג של פלשתיני נקי כפיים ובר לבב. כעבור ימים אחדים טען הארץ במאמר אחר בעברית ובאנגלית, כי "הימ"מ הוציא להורג מטווח אפס את הפעיל הפלשתיני שסירב להסגיר עצמו".
יצרני עלילות הדם מבית כזבני הארץ, עובדים נון סטופ. הבלופים המזוויעים שנועדו להשחיר בעולם את פרצופה של הדמוקרטיה הליברלית היחידה באזור, חיים ובועטים כל השנה, ללא שום אתיקה מינימלית, מעל דפי התועמלן הבזוי בשירות האויב, שמתעקש להגדיר עצמו עיתון.

תאריך:  28/03/2014   |   עודכן:  28/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עלילות דם נוסח 'הארץ'
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
הגיע הזמן להכות בכיסם .
שלמה מנע  |  28/03/14 15:47
2
יש גבול!
ד"ר רון בריימן  |  28/03/14 16:13
3
ולאר כל זאת יש בינינו כאלה
סתם 1  |  28/03/14 19:11
4
נכון מאד ל"ת
בתיה  |  28/03/14 23:01
5
התעמולה מבית "גבלס"
הצדקנית  |  29/03/14 17:41
6
ת ג ו ב ה
יעקב יעקב  |  29/03/14 20:25
7
הארץ
יהושע רייכר  |  30/03/14 09:22
 
- אתה מדבר על כוח שנתת
זקן  |  30/03/14 10:10
8
שיטת גבלס: לחזור על שקר פעמים!
אדולף  |  30/03/14 10:21
9
היועץ המשפטי -לתבוע נגד השיסוי
יוסף מגבעתיים  |  30/03/14 11:01
10
עוללות "דר שטירמר"הישראלי
uksnhr   |  30/03/14 11:58
 
- צו סגירה כפוף לביקורת שיפוטית.
תשובה לשואל  |  30/03/14 17:19
11
היא לא קלה.
ההתמודדות עם האמת  |  30/03/14 14:50
 
- הארץ הוא אחד ולא יהיד אשר
זקן  |  30/03/14 16:13
 
- מביאה עימה גם בינה וישוב דעת.
אומרים שהזקנה  |  30/03/14 17:06
 
- אמה לימדה אותי שאם אתה לא
זקן  |  30/03/14 19:45
 
- שכאשר אתה מקלל אחרים,
היא לא לימדה אותך  |  30/03/14 22:02
12
רהט, על מה אתה מתפלא? ל"ת
שרגא  |  30/03/14 15:48
13
לעשות פולסא דנורא לעיתון הארץ
ריבי  |  30/03/14 16:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מחלקה ראשונה
מי ששימש כיועץ לביטחון לאומי לרה"מ התמנה לעמית בכיר במרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים וירצה בנושא המו"מ עם הפלשתינים, לצד מרצים נוספים בתחום
יהודה דרורי
צודקים קברניטי המדינה ואישים רבים אחרים בארצנו המתעקשים על הכרה רשמית ואפילו יביא הדבר לקריסת ה"שיחות" ולאכזבה צבועה מצד ארה"ב
אריאל י. לוין
אירוע שלא זכה לתשומת לב בישראל מלמד, כי גורמי איסלאם קיצוניים מתחילים לזלוג מסוריה ומעירק לעבר אירופה. אם היבשת ונאט"ו לא יפעלו במהירות ובנחרצות, צפוי גל של פיגועי טרור ברחבי אירופה
איציק וולף
סגן שר החוץ הכווייתי אמר את הדברים בתום פסגת הליגה במדינתו    ועדת הפנים של הכנסת דנה בשחרור מחבלים    "אין להתנות את שחרור פולארד בשחרור מחבלים"    ח"כ רגב: אם משחררים רוצחים - יש לשחרר גם מחבלים יהודים
עמוס גלבוע
על בורות מדהימה בקרב התומכים בסירוב הפלשתיני להכיר בישראל כ"מדינה יהודית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il