X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כבר אין מי ש"שוכבת על הגדר" למענו. אולמרט [צילום: פלאש 90]
מי אתה, אהוד אולמרט
מי היה האיש שנקרא בשם אהוד אולמרט, ראש ממשלת ישראל, שניצח על מלחמת לבנון השנייה? והאם יעלה בדעת מישהו להתחמק מבירור טענותיה של אשת-שירותיו, הגברת שולה זקן?

לפני המערכת המשפטית הונחה בעיה שהיא הר כגיגית, וכל הנמצא מתחתה מחפש מוצא להציל את נפשו, שכן מדובר בפצצה אטומית. עלילות אהוד אולמרט מוכרות זה שנים רבות. השיטה מתבררת כשיטה שהייתה כמופע מדהים של קוסם אשף ועוצר נשימה.
תמיד נמצא לאולמרט בעדר השוטים שעיר לעזאזל להשליכו כקורבן להסיח ממנו דעת שופטים חכמים אותם הציג בשיטתיות בעירומם המכוער, כדי לחלץ עורו ממזבח אישומים שהוגשו נגדו. אין בדעתי לעסוק כרגע בכלל פרשיותיו שהן כיער-עד שהנכנס לתוכו, ספק אם ימצא משעולו להיחלץ מתחומו. אין לי כוונה להתנגח עם התעלולים הנועזים המיוחסים לו, אלא להתמקד בבחינת שתי שאלות בלבד.
השאלה הראשונה, מי היה האיש שנקרא בשם אהוד אולמרט, ראש ממשלת ישראל, שניצח על מלחמת לבנון השנייה.
השאלה השנייה - פחות מורכבת ולא פחות בעייתית - האם יעלה בדעת מישהו להתחמק מבירור טענותיה של אשת-שירותיו, הגברת שולה זקן?

אין לנו מושג
[צילום: פלאש 90]

אורווה בלי אנשי חזון
מכבר למדנו את לקחנו לפקפק ביכולותיהם, להטיל ספק ביושרם, ולהיווכח בחוסר חזונם. אין אנשי חזון. לא חזון וגם לא לחם וחזון

מכל בחינה שלא נתבונן, משהו פגום ביותר בעם החי כאן ובדרך בה מגיעים אנשים למשול בחיינו, כשבעצם אין לנו מושג מי הם באמת.
מכבר אני מוצא עצמי נבוך, לעתים מבולבל, מהדמויות שממלאות למשל את כנסת ישראל, שלגבי תשעים אחוז מהמיישבנים את מושביה אינם מוכרים לנו. אין לו מידע מי הם. מהיכן באו. אין לנו ידע על עברם. מאיזה ירכתיים הם צמחו והגיעו לאורווה של אותם מאה ועשרים נוערים מאושרים.
מכבר למדנו את לקחנו לפקפק ביכולותיהם, להטיל ספק ביושרם, ולהיווכח בחוסר חזונם. אין אנשי חזון. לא חזון וגם לא לחם וחזון. אין מפלגה שלא עומד בראשה מישהו שמשהו בראשו לא דפוק. שרים לנו? הרי אלה נהנתנים אנוכיים שעיקר עניינם זה עונגם.

אנו משמידים מדינתנו

בין אלה זהרה מכבר דמותו המרשימה של אהוד אולמרט שזכה בתוקף שרשרת אירועים למצוא עצמו לפתע כראש ממשלה שלא נבחר, למרות שאחריו התרוצצו תמיד שדים קטנטנים ומרושעים שהתעופפו מאוזן לאוזן להשמיע על אודותיו דברים מאוסים.
סיכומם של אלה לאור ימים אלה מסתכם בדמות שעלולה לחשוף את כולנו לתהייה מטרידה מה באמת קרה לנו שאיבדנו דרך, נעלם מאתנו כיוון, ואנחנו הפכנו מאחד ערב לשני - לאיש לנפשו.
אנחנו לובשים פני תמימים למראה תופעות שעם נורמלי היה סוקל באבנים את נבליו. ראו את חגיגת נבחרי הציבור התובעים לעצמם זכויות יתר כשהם נתפשים בכף הצלופחים הללו. די בפרשת העבריין אריה דרעי שאיפשרנו בטמטומנו את חזרתו לקופה הציבורית. מי כאן עצם עיניו מראות? ראו את ראשי הערים הנחשדים במעשים נו-נו-נו, והם ממשיכים להתנהג כטווסים המניפים עטרת צבעיהם הזוהרים, ויש עוד ועוד והבור איננו מלא.
מוסרנו כעם הפך להיות סמרטוט בכיכר העיר לכל מצורע וזב לבטוש בו. אנחנו, אכן כך, תלכו ותתבוננו במראות, הם הסמרטוט הזה, שמכבר איבד את גרונו הניחר, ולא נותר מיתר אחד להפיק ממנו צליל תחינה להפסיק את הפירוק הזה של מדינה, מעשה חסד של ההיסטוריה שאנחנו ולא אחרים משמידים אותה!
איך שתקנו במלחמה האחרונה בלבנון, מול חיזבאללה, שבה איבדנו רבים מחיילינו, בעת שכיום מתבהרת תמונה קשה על התנהגותם של אחדים משרינו - ממש, באותם רגעים שילדינו בצו של אולמרט יצאו למלחמה ולא חזרו. כספם עניין אותם.

זקן תזמר - והארץ תרעש?

מגיע רגע שגם הערום שבערומים עושה את טעותו הקטנה והלא-מחושבת. דומה שזה מקרהו של בעל אוסף העטים הנודע לתהילה ומוצל מאור שמש חורכת, הודות לברושים שמציירת לו רעייתו. לה הייתי מציע לצייר לחברה לחיים נושאים אחרים. לטעות הקטנה הזאת יש שם, שולה זקן, או אם תרצו, היא גם בעלת כינוי, "השוכבת על הגדר".
לאולמרט אין מה להציע לאחר שגיאתו לזנוח את בת-בריתו כאילו היא מוקצית מחמת מיאוס. איך עשה צלופח זה מעשה כה טיפשי, ידוע רק לאולמרט ולעורכי דינו, שבגלל פישול בסדר גודל תנ"כי כזה, הם יוזכרו עוד בלימודי משפטים במשך שנים רבות.
אולי הגברת נוקמת בו בימים אלה. אולי קלטה את היותה שעיר לעזאזל כזעקות נרגשות של אחד מבניה, והיא כלביאה מתאמצת להגן על אות אחת לפחות מכבודה האבוד, ומנסה לצעוק לעברנו את פרטי האמת המצמררת, "זה לא אני, זה השוחט!" אותו איש שעמד בראש ממשלת ישראל ובמעמדו זה ויתר לפלשתינים בכל תחום ונושא.
נמתין ונראה את שיפסקו לגבי התרחשות היממה האחרונה אנשי המערכת השיפוטית, ואם תעמוד להם תבונתם לסלק מכשול ענק מעינינו, ואולי נזכה לראות את ממשלת ישראל מגיעה לקיים את אחת מישיבותיה בכלא רמלה, למשל. שרים, נשיא, ח"כים כבר יש לנו שם בשפע.
התנהלותנו בהגדרה רחבה היא התנהלות של בהמות, ואבוסנו ניתן לנו מידי אנשים כאולמרט. גילוייה של שולה זקן יכולים לגרום לארץ כי תרעש.
מכאן ואילך המערכת תביא את זמריה ותשמיע את זמירותיה.
זו מדינה שכל גדול ונכבד בה יש לו תג מחיר.
במה מתעסקים דגולינו? והתשובה הולכת ומתבהרת להפחיד. בכל מקרה, דומני שקיים סיכוי ממשי שנדע מיהו אהוד אולמרט. גם זה הישג. ובאשר לשולה זקן, גם היא מחוללת קסם, הניחה על השולחן אקדח מעשן, ומתברר שזה תותח מרעים.

תאריך:  28/03/2014   |   עודכן:  28/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי אתה, אהוד אולמרט
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אתם לא יודעים מיהו-אז למה
בחרתם בו?  |  28/03/14 11:36
2
מי אתה, אהוד אולמרט
סימון אזולאי  |  28/03/14 13:47
3
מי אתה אריכא'לה.....
י.ש  |  28/03/14 20:15
4
פני הדור,כפני הכלב?הב,הב!!! ל"ת
אבנר אברהם  |  29/03/14 18:01
5
לגולש 1. זיכרונך קצר. אולמרט מ
פריטה  |  30/03/14 08:13
 
- שרון הפסיק לתפקד בינואר 2006
הזכרון שלך קצר.  |  30/03/14 10:34
6
העריק במדבר
ידידי  |  30/03/14 22:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט אולמרט
איתמר לוין
הסכמה על 11 חודשי מאסר לאחר שזקן תודה בכתב אישום מתוקן בתיק הולילנד    הפרקליטות מבקשת שזקן תעיד על שיבוש משפט הולילנד בידי אולמרט    מבקשת לדחות את הכרעת הדין בעניין אולמרט וזקן
איתמר לוין
הפסיכיאטר אילן רבינוביץ, בעקבות שיחות עם זקן: יחסו של אולמרט כלפיה יחזור אליו כבומרנג משום שיש לה חומר עליו
איתמר לוין
ערוץ 10: זקן מסרה למשטרה הקלטה בה לוחץ עליה אולמרט שלא לחתום על הסדר טיעון בפרשת הולילנד    הפרקליטות והמשטרה חוקרות, האם אולמרט שיבש הליכי חקירה ומשפט כבר מאז 2006
איתמר לוין
מותח ביקורת קשה על התנועה לאיכות השלטון: העתירה מתבססת על שמועות ואין לה בסיס עובדתי    אומר על ההחלטה שלא לחתום על הסדר: במה ששמענו אין כדי להוציא את הפרקליטות מחזקתה כי פעלה כהלכה
איתמר לוין
מסרה לבג"ץ שחלו התפתחויות המסבירות מדוע לא נחתם הסכם טיעון    פרקליטה של זקן: בעקבות עדותה הוצאו תעודות חיסיון    עמית: אין תקדים להוראה אקטיבית לחתום על הסדר טיעון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il