X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במסגרת תפקידיו, ההליכים לא עניינו את אולמרט, משום שגם אם הוא זכאי ואחרים אשמים היה זה הוא שאסף סביבו את הרע ויצר את התנאים לכל מה ששמענו מהעדויות בבית המשפט
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. הכרעת הולילנד [צילום: פלאש 90]

שעות לפני מועד הכרעת הדין, פרקליטי אהוד אולמרט מייללים בדמעות תנין, אנו, הציבור, שמריח עשרות שנים סירחון ענק, "מזהמים" להם את ההליכים בכך שמנסים למקסם את תוצאות ההחלטה של שחקנית משנה בכירה של אולמרט להעיד נגדו תוך הקלה משמעותית בענשה הצפוי, החלטה של הקצין הראשון להפנות עורף לקפטן.
הקפטן שהלך תמיד בראש, הקפטן שהוביל את כולם אחריו, גם לפסגת ההר וגם לעומק הבור.
מאחר שהדברים לא יפורסמו לפני שבית המשפט יאמר את דברו (וכך אני מבקש מהמערכת), אני רוצה לשתף אתכם במחשבותיי לגבי השיקולים המרכזיים בהחלטה לכאן או לכאן בעניין האפשרות של דחייה או דחייה חלקית או דחייה מוגבלת בזמן של השלמת ההליכים בתיק הולילנד.
ברור לכולנו שאם היה בא עד, עם עדות על עבירת תנועה או תקיפה מינית או תקיפה סתם ערב הכרעת הדין לא היה כל מקום לסטות מהנוהג המקובל והייתה חלה חובה לסיים את ההליך כמתוכנן.
עדות על שיבוש הליכים איננה שונה מכל אלה אלא אם קיים חשש שללא אותו שיבוש לכאורי ההחלטה שגובשה ואמורה להיות מוקראת מחר, הייתה שונה.
ערב הכרעת הדין אנו לא מחפשים אמת עולמית, אנו לא מחפשים צדק אוניברסאלי, ביום כזה איננו לוחמי שחיתות, את אלה מצאנו והשגנו (פחות או יותר) אחרי שעבדנו מאוד אינטנסיבית על התיק המתוקשר.
ערב הכרעת הדין אנו מבקשים דבר אחד, אנו רוצים למנוע אפשרות של קבלת החלטה שגויה בתיק, ככל שקיימת שגיאה, בייחוד כאשר ייתכן שגילויה הוא מעבר לפינה, בייחוד כאשר ייתכן שהשגיאה היא גדולה, מאוד גדולה.
אין אנו צריכים להחליט אם אולמרט הסית, לענייננו אין זה משנה אם הוא הדיח, בזאת ידון בית משפט אם וכאשר תהיה בשלות להעמידו לדין על עניין ההדחה, אך מה שאנו חייבים לעצמנו זה הסבר שאולי כבר מונח לפנינו (לפחות מונח בפני בכירי המשטרה והפרקליטות) לגבי מה באמת קרה בסביבתו של אולמרט בכל הקשור לפרויקט הולילנד נשוא התיק והאם העובדה שבית המשפט אמר לא פעם שהתיק נגד אולמרט חלש יותר מתיקים אחרים באותה פרשה, נובעת או לפחות גם נובעת מאותו שיבוש לכאורי.
כי הרי לחץ חוקי או בלתי חוקי על שולה זקן להעיד כך או אחרת, יכול להיות הסבר לגרסאות המרובות, לקריסה על הדוכן, אשר באמת דמתה לעדות של אדם שהחליט סוף-סוף להעיד אמת אך ברגע האמת קיבל פיק ברכיים, והתמוטט.
והדבר האחרון שצריך להטריד אותנו זוהי "קדושת" ההליך, אולמרט הוא מלך מלכי "אי קדושת ההליכים" זהו יתרונו הגדול וזהו גם חסרונו הגדול, ואם קיים סיכוי שאנו קרובים לאשמתו בתיק האמור יותר מאשר היינו קודם, חובה עלינו לבחון לעומק את גודלו של הסיכוי/סיכון, ורק אז לקבל החלטה לכאן או לכן.

תאריך:  31/03/2014   |   עודכן:  31/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת הולילנד
יואב יצחק
כלי התקשורת שתמכו באולמרט הציגו את הח"מ כאדם הזוי הטעון טיפול    עתה הם מצטרפים למאבק    אולמרט בדרכו לכלא לזמן לא מועט    פרקליט המדינה עו"ד שי ניצן קיבל החלטה אמיצה, מתחייבת: פתיחת חקירה נגד אהוד אולמרט על-בסיס מידע מפיה של שולה זקן    עכשיו צריך שי ניצן לקבל מענה גם לשאלות הקשות שנותרו בפרשות כרמיה, בנק לאומי ואחרות; ולהוציא משולה זקן: מי האישים מאנשי הפרקליטות והמשטרה שסייעו לאולמרט בשיבוש החקירות
עופר וולפסון
לאחר שהפרקליטות הודיעה לסנגוריה של שולה זקן כי היא אינה מעוניינת להגיע עמה להסדר טיעון בפרשת הולינד, פנתה אומ"ץ ליועמ"ש ולפרקליט המדינה בדרישה למצות את הסיכויים לכך: "היא יודעת המון ותביא להרשעתו"
אריה אבנרי
מכתב פומבי אל אהוד אולמרט: שפחתך החרופה מימים ימימה שולה זקן עלולה לאכזב אותך קשות בקרוב מאוד; והיא לא תהיה לבד במערכה הבלתי מתפשרת שנפתחה נגדך - בני משפחתה שהתעשתו עומדים לצידה וגם אומ"ץ תהיה מוכנה להושיט את כל הסיוע הדרוש כדי לרכז חומרים חדשים על מעשי העבריינות שלך
יצחק דנון
לדברי החברה, הפרקליטות - כאקט עונשי כנגדה - עומדת מאחורי החלטת הוועדה המחוזית להקפיא את המשך הבנייה המתוכננת במקרקעיה במתחם הולילנד לבניית 258 יחידות דיור
אריה אבנרי
זכות השתיקה סייעה לשולה זקן במשפטים הקודמים שבהם עמדה לדין פלילי, עד שבא משפט הולילנד שאילץ אותה לפתוח את פיה הגדול ולהפעיל את הקרקס ביחד עם אולמרט. כל הסימנים מעידים על כך שדווקא במשפט זה הקרקס של השניים יקרוס על בעליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il