X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על מיליונים ששקעו, על המו"מ הכושל עם האמריקנים ובעיקר על קצה קרחון השחיתות הגלוי לעינינו, שמסרבות לראותו
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. מעניין מי תמך [צילום: AP]

א. מחלף נסוג
320 מיליוני ש"ח הושקעו בבניית מחלף דרור על כביש 4, מדרום לאבן-יהודה. בנוסף, תקתקו טקס חנוכה בנוכחות ישראל כץ, שר התחבורה, ראשי המועצות המקומיות, כמה קבלנים ואורחים נכבדים. פחות מיומיים אחר כך קרס אחד הכבישים הראשיים במחלף, והכביש מונח מאז כאבן שאין לה הופכין, ומדי ליילה מואר באור יקרות, מאז ספטמבר, והרמזורים פועלים בו על ריק.
זו הייתה יכולה להיות בדיחה בנוסח "תעלת בלאומילך" של אפרים קישון הבלתי-נשכח, אלמלא המשיכה לעלות הון תועפות. ועכ/'שיו מחפשים את המשוגע התורן שנעדר מאחד מהמתקנים.
באוגוסט הודיעו, שהמחלף ייפתח תוך כמה שבועות. אחר כך זה נדחה בעוד כמה שבועות ובעוד כמה שבועות - עד שלבסוף נחנך המחלף הנסוג, אך לא נפתח לתנועה. עוד חידוש מרענן במינהל הציבורי של מדמנת ישראל.
הודיעו, שהתיקונים יימשכו עד חודש מארס, וגם הוא חלף, ואביב הגיע. בינתיים ראיתי במחלף הנסוג שלט, שהוא ייפתח באוגוסט. אשרי המאמינים.
יש שמועה, שפוטר קבלן, שאחראי לכישלון. אך הכישלון הנו רק של החברה הלאומית לדרכים, והיא חייבת דיווח לציבור, הסובל עדיין בפקקים אדירים בכביש 4 ובכביש 531, ומשלם לשווא הון תועפות בעצבים מרוטים, בדלק ובבלאי.
וזה מזכיר לי את מחלף הסירה על כביש החוף ליד הרצליה, שאחרי חנוכתו, לפני כמה עשרות שנים, התברר, שתוכנן לא-נכון, ונאלצו לשנותו. אז מה?! אנחנו מדינה צעירה, מוקפת אויבים ויכולה לבזבז הון תועפות על שטויות של לבלרים חדלי-אישים.
ב. אוכלי כובעים
מעניין מי תמך באהוד אולמרט - גם אחרי שהורשע כבר בתיק פלילי - עד הרגע האחרון לדיוני הערכאה הראשונה במשפט הולילנד?!
ומי - בתקשורת ובפוליטיקה העכורות שלנו - לעגו לאותם עיתונאים, שהבולט בהם הוא יואב יצחק מ"מחלקה ראשונה", שהעזו כגבר לפני כמה שנים לנסות להעמיד את אולמרט אל עמוד הקלון?
ג. לו יהי
לו נבנה מתחם הולילנד ב"שטחים", שהעלית הישראלית כה מתעבת אותם - היו דואגים מיד להרוס את המתחם המשוקץ, שהנו קוץ בעינה של ירושלים.
אלא שבמתחם הולילנד גרים מטובי העיר והמדינה (האם שילמו מחיר מלא על הרכישה?), וזו שטות גמורה להחיל עליהם את השיטות הברבריות של "שומרי החוק ואוכפיו" ביהודה ובשומרון. כידוע לכל טירון, יש דרג ויש...
ד. ואני רק עוד שאלה מטרידה
למה אין בודקים כיצד עובדי ציבור ונבחרי ציבור הופכים אצלנו במהלך כהונתם, או מיד אחריה, לאנשים עשירים מאוד?!
אם הדבר ייבדק, לא נופתע חדשים לבקרים מהמועמדים החדשים לשיכון בתאי מחנה מעשיהו.
ה. שוק מזרחי
הסכמות זמניות במשא-ומתן עם הפלשתינים תמיד שימשו קרש קפיצה לשלב הבא במשא-ומתן - בין השאר, כי כך מתנהל הבזאר המזרח תיכוני. במלים אחרות - אסטרטגיית סלאמי (דומינו) מזרחית.
לחבורת חדלי-האישים (jerks באמריקנית) סביב אובמה אין מה להציג, אחרי כחמש שנות הרס שיטתי של ארצות-הברית בהנהגתה. גם לא לחבורת התליינים היהודיים, שהתגייסו לטובת הממשל הכושל, כדי לחסל את מדינת ישראל.
בינתיים, איבדו אובמה וחבורת הזבל שלו את קרים ואולי גם את אוקראינה, את בילרוס ואת רומניה. בכל האזורים הללו יש לרוסים אינטרסים ברורים - כלומר, תביעות טריטוריאליות. על כל אלה רצו לכפר בהסכם חפוז וחסר-שכל במזראח התיכון, שבו ישלמו היהודים, כרגיל, על כל העוולות בעולם ועל כישלונותיו של הממשל האמריקני באשר פנה.
שיא החוצפה של קרי ושל אובמה היה להציג את יונתן פולארד כשווה-ערך לחבורת רוצחים, חלקם אזרחי ישראל, ולהתנות את שחרורו בשחרורם.
אך אין להאשים את הממשל האנטישמי בוואשינגטון ואת משת"פיו בלבד. לו שלחנו מטאטא שבור ומרוט לייצג את מדינת ישראל במשא-ומתן ולא את ציפישטות לבני-שפיצר (שמתחרה עם נסיך הג'ל ועם השר הטירון על כתר השוטה שבממשלה) - היו הישגינו בדיונים הרבה יותר יצירתיים ומשמעותיים.
ו. אווירה טובה ואוכל נהדר
החלטנו בצהריים לאכול בחוץ, ליד ביתי שבשרון, ונזכרנו במודעה מעניינת, על מסעדת "ארטישוק בכפר" בכפר-יונה (שדירות רבין 93 - בכניסה המערבית לכפר-יונה על כביש 57; טלפון 09-7994206). זו הייתה אמורה להיות ארוחה חפוזה בהפסקה קלה, והפכה לשעה של קורת-רוח ושל הנאה.
המסעדה אינה מפוארת וחפה מכל קשקוש אופנתי. כשהגענו, קצת לפני צהריים, קיבלו אותנו במאור-פנים, והגישו כוסית לימונצ'לו לכל סועד. מוסיקת רקע שלווה (אלוויס!) לא הפריעה להנאת האכילה.
התפריט מודפס בלי שגיאות כתיב וברור לחלוטין. הלכנו על ארוחות עסקיות, שכללו מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה. כיוון שאנחנו טבעונים, הלכנו על ארוחה ללא חלב, ללא ביצים וללא מוצרים מן החי.
למנות ראשונות קיבלנו תחתית ארטישוק ממולאת בכל טוב ופרחי כרובית ברוטב אדום - שתי מנות נהדרות, שהכינו אותנו היטב, יחד עם בירה (כלולה בעסקית), לקראת הבאות.
פינו את הצלחות, ומהמטבח יצאו במרץ קערה חמה ביותר (והמלצרית התריעה, שהיא חמה!) של לזאניה טבעונית וקערה עם ירקות ברוטב קארי על מצע אורז לבן. שתיהן היו תענוג עילאי.
כלכלה: שתי עסקיות טעימות מאוד ושני ספלי קפה - 111 ש"ח.
שירות - אדיב מאוד וידידותי.
שעות פעילות - כל יום משתים-עשרה בצהריים עד אחת-עשרה בליילה (בימי שישי - עד ארבע).
חניה - בשפע.
שורה תחתונה - עוד נשוב ל"ארטישוק בכפר".

תאריך:  06/04/2014   |   עודכן:  06/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיליונים במחלפים ואוכלי כובעים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יפה ומעודד - המסעדה ל"ת
ספוילר  |  6/04/14 09:05
2
סליחה - טעיתי
אביתר בן-צדף  |  6/04/14 09:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
שני בניינים בחדרה הוכרזו כמבנים מסוכנים לאחר שבבניין התמוטטו כמה מרפסות. כדי לשקם את הבניינים נעשה ניסוי על-מנת לבדוק את בטיחותם
שמעון זיו
אבו מאזן כמו קודמיו נהנה ממנעמי השלטון ונותן לבניו עסקים כלכליים כמו הקמת הרשת הסלולרית בגדה ועוד
אלי אלון
האם מעודדים שתיית אלכוהול באוניברסיטת ת"א? אגודת הסטודנטים באונ' ת"א מפעילה "ניידת בירה" שמוצבת במדשאת הקמפוס ומציעה כוסות בירה גדולות במחיר זול יחסית. האם בכך אינה מביאה לעידוד ולחשיפה לשתיית אלכוהול?
אליהו קאופמן
אולמרט הבין כי הקב"ה נתן לו חבל ארוך מאוד והוא, במקום להשתמש בו כחבל הצלה, תלה את עצמו על העץ הגבוה אליו טיפס
מנחם מן
נקודת מבט חרדית על הרשעתו של אורי לופוליאנסקי במשפט הולילנד: נניח שהתרומה ליד שרה מאפשרת לתת ציוד חיוני לאמו הקשישה של שופט; האם זו עבירה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il