X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על הסף ברור שרק אוויל משריש לא יבין שדרך אלימה, דוחה ומגעילה אינה מעוררת אהדה
▪  ▪  ▪
לא מציאותי [צילום: פלאש 90]

הצמחונים הקיצוניים מחריפים את מאבקם. בהזדמנות זו נסביר: מדוע צמחונות היא טעות?
ביום העצמאות יצאו הצמחונים הקיצונים לאחו ושמו בפני החוגגים פגרי חיות על מנגלים כבויים. מלבד הלם וגועל הם השיגו עוד 2 דברים: עיצבו את עצמם בתודעה הציבורית בדיוק כפי שהם: קיצונים הזויים, ועודדו את הציבור להתרחק מטיפוסים כמותם כלומר הגבירו את זלילת הסטייקים.
מדוע הם טועים? על הסף ברור שרק אוויל משריש לא יבין שדרך אלימה, דוחה ומגעילה אינה מעוררת אהדה. שנית: הם בטוחים שהשמש זורחת מישבנם. כמו השמאלנים יש להם בעלות על המוסר, ואם לא הבנו את זה עד כה בדרכי נועם הם כבר ידחפו לנו את המוסר שלהם בכוח.
לפני כמה חודשים נתקלתי בהודעה "ההרצאה הטובה ביותר". בדרך כלל הרצאות טובות הן בתשלום והנה ההרצאה הכי טובה בחינם, הידד. כגודל הציפיות כך גודל האכזבות: לפני עמד גורו תורן המטיף את השטויות שלו. מסתבר שאת הכותרת היומרנית הגה אחד מחסידיו השוטים.
אבל כמובן לא נבזבז את זמננו על חבורות משיחיות, אלא נתייחס לעניין העקרוני.
שואת התרנגולות
אנו חיים ב"סחיוויליזציה" (תרבות של זוהמה) בה האדם נתון לסטטוס קוו של שואות וזוועות, עוני וסבל מקיר לקיר. רוב האנושות חיה בתנאים בלתי אנושיים! צריך להבין: מחנות ריכוז קיימים ברגע זה! מעבר לגולאגים כל מדינת קוריאה הצפונית היא מחנה ריכוז אחד גדול בו "מגדלים" מיליוני אנשים כמו בהמות בדיר לכל קפריזה שעולה על דעת האליטה המופרעת.
כמובן שצריך לטפל בכל הבעיות במקביל ואין בזוועה אחת משום תירוץ כדי להמנע מטיפול בזוועה אחרת, אך מי שמתעלם מסבל בני אדם ומתמקד אך ורק בסבל המתאים למצב רוחו, הרי שהוא גם צבוע וגם פושע! העולם שתק בשואה שלנו, התירוץ לשתיקתכם בזוועות אחרות רק בגלל שאתם שומעים קולות: תרנגולות מקרקרות... נדחה.
"אנחנו דואגים לבעלי החיים, שמישהו (אחר) ידאג לכל המסכנים האחרים". זו בדיוק הסיבה שהרוע מנצח. הרעים מאוחדים, הטובים מפוצלים. כל גולם עסוק במאבק הפרטי שלו וכולם נכשלים. במקום שכל האנושות תתאחד וכולנו ניאבק יחדיו למען כל המטרות.
וגר זאב עם שיפודי כבש
גם בתרחיש האופטימי ביותר לפיו תנצחו במאבקכם ותשיגו את כל מבוקשכם, אפילו אז עולם החי ישאר רווי סבל. נמרים ימשיכו לנעוץ שיניהם בעופרים חמודים ולקרוע את בשרם בעודם בחיים. חתולי רחוב ימשיכו להיות רעבים, לנבור בפחים, לרעוד מקור כלבים בגשם, לברוח מכלבים וכמובן לבזבז את חייהם בשיעמום וללא תוחלת.
אם נוסיף לכך גם תרחישים ריאליים הרי שבסין ימשיכו לאכול נחשים, כלבים וחתולים, ובמסעדות יוסיפו להגיש סטייקים. פרות לא יסתובבו ברחובות כמו בהודו, רפתות לא יעלמו מן העולם, בשר ומוצרי חלב ימשיכו להזין את האנושות. כך שמדובר במאבק מיותר ואבוד מראש. עלינו להכיר בכך שהאדם הוא טורף-על השולט בעולם. אידיליה זה נחמד אבל חשוב להיות מחוברים למציאות.
בתגובה אמרו לי שהמטרה היא להקטין את צריכת הבשר בעולם, זה הופך את מאבקכם מאיכותי לכמותי. אם תצליחו אז במקום לשחוט 100 מיליון כבשים ישחטו 80 מיליון. זה הסיפור שלכם? בואו נהיה קצת יותר רציניים.
עלינו לשאוף לאופטימיזציה, כלומר הקטנת הסבל. בפועל המשמעות היא שעלינו להיאבק לכך שהאנושות תעבור לתזונה אורגנית. ביצי חופש, תרנגולות יחיו בתנאים סבירים ולא בכלובים דחוסים עם מקור קצוץ כדי שלא ינשכו זו את זו מרוב סבל. בלי אנטיביוטיקה, הורמונים וכדומה. שחיטה מהירה שתגרום כמה שפחות סבל תוך התחשבות גם בצרכי הדת. זהו המאבק הנכון והראוי. הוא טוב גם מבחינה בריאותית וגם למיגור החזירות.
לסיכום
מילה אישית לצמחונים הצעירים, האידאולוגים, התמימים: אתם בסדר גמור: מתלהבים, חדורי אידאולוגיה, משוכנעים בצדקת הדרך. גם אני כמוכם הייתי נרגש בצעירותי, אך נסו להתבונן על העולם מנקודת מבט קצת יותר בוגרת: מהי נקודת הדמיון בינכם ובין חסידי ברסלב, המתאבדים השיעים, תומכיהם השמאלנים, אוילים הרוצחים גינקולוגים כי "הפלה זה רצח", איש דת, או כל "דבק" אחר? כולכם בטוחים שאתם צודקים.
פעמים רבות ביטחון בצדקת הדרך זו אשליה. מאבקכם חסר טעם, חסר ריח, חסר תוחלת, וגם מזניח מאבקים אחרים. מדוע הרעים תמיד מנצחים? כי אנחנו, האנושות, מפולגים, כל תמים נאבק מאבק אחר. אם אתם רוצים עולם טוב יותר, יש לי בשורה משמחת: זה אפשרי.
האידאולוגים של כל העולם צריכים להתאחד ולרכז מאמץ משותף לשינוי קונסטרוקטיבי. להבין את חוקי הטבע: החזק מנצח וחוק העדר, להבין היכן אנו חיים, ואז במקביל לפעול כדי לשפר את כל תחומי הקיום (אסביר זאת במאמרים הבאים). אל תבזבזו את זמנכם כדי להיות חיילים זומבים של הגורו התורן שהצליח לפרוט על נימי יצר ההתלהבות הטבעי שלכם. הבטן מקרקרת? לכו לאכול שניצל, בתיאבון.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  11/05/2014   |   עודכן:  11/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קוריאה הצפונית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשר זה טעים רצח
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
גם השפה הוולגרית והאלימה שלך,
הפוסל במומו פוסל  |  11/05/14 14:06
2
נכון, הנך צודק אהרון. אין צורך
לכפות את   |  11/05/14 21:40
 
- לטבעונים יש טענה מוסרית,
לא דומה בכלל  |  11/05/14 23:18
 
- אני נגד אונס
אהרון שחר  |  11/05/14 23:24
 
- רפה שכל, גם מישבנך זורח משהו ל"ת
ולא שמש  |  12/05/14 08:04
 
- מישבנו של שחר פורח סרחון נורא,
זורח? פורח!!  |  12/05/14 12:14
 
- ביקור בקיבוץ
ביקור ברפת  |  12/05/14 10:22
 
- אתה מתפרץ לרפת פתוחה
אהרון שחר  |  12/05/14 19:43
 
- של ההגמון הלבן השבע.
גובה אופיינית  |  12/05/14 13:34
 
- בשר לעשירים בלבד
אהרון שחר  |  12/05/14 19:50
 
- העשירים שומרים את הכסף לעצמם
קשקשן עלוב  |  13/05/14 14:25
 
- אז ניקח להם אותו
אהרון שחר  |  16/05/14 15:08
3
גדלתי בבית צמחוני/טבעוני
לביאה  |  17/05/14 19:07
4
בתיאבון
אהרון שחר  |  23/06/14 17:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
עוזי עילם, מי שהיה בעבר מנכ"ל הוועדה לאנרגיה אטומית, טוען כי לאירן תהיה יכולת מבצעית גרעינית רק בעוד 10 שנים. זאת תחזית חריגה ביותר שמאחוריה לא עומד שום בסיס מודיעיני. ובכלל, במה שנוגע לחיזוי העתיד אין עדיפות לנושאי תארים רמי מעלה על פני האדם הסביר בעל "שכל בריא"
שושנה ויג
אין יותר יהודים בקרשנושלטץ, אין יותר בית כנסת פעיל, אין אפילו מוזאון מבית הכנסת הכול נעלם ונשכח
רביבה בן זאב
כשהמוטבציות הנסתרות נותרו במחשכים, התיישבו חברי מועצת החכמים של הבית הלבן, חשבו וחישבו את מי להאשים בפיאסקו הזה. ונמצאה הנוסחה: בנימין נתניהו והמשך הבנייה בהתנחלויות זה מה שהכשיל את מאמצי הבית הלבן לשלום
אליהו קאופמן
עיקר ההארה האמיתית על עמדתם של גדולי ישראל בני עדות המזרח לציונות ולחילוניות האירופיות, ואת חיי היהדות המזרחית בארצות בהן חיה
רפאל גיל
התייחסות למאמרו של אברהם בן - עזרא מיום 5.5.14
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il