X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
300 החטופות הניגריות הן בבחינת עוד קש שהיה צריך לשבור את גב הגמל כבר מזמן האנושות חייבת להשמיד את הטרור ואם היא נמנעת מלעשות כן על האנושות להכריח אותה
▪  ▪  ▪
מתי נתעורר? [צילום: פלאש 90]

לפני כמה שנים הפכו קיצונים איסלאמים בית ספר בבסלאן שברוסיה למחנה ריכוז/השמדה מאולתר בו הם התעללו באלף אנשים ובהם מאות הורים מורים וילדים במשך שלושה ימים. כבר אז הייתה צריכה נורה אדומה להדלק והאנושות הייתה צריכה להכריז: לא עוד!
אבל האנושות מובלת על-ידי עדר חזירים העסוקים בעיקר בתפנוקיהם ולכן לא נותר להם זמן להתפנות לצרכי האנושות. העולם נכשל בהגנה על ילדיו ועדיין האסימון לא נפל. בדיוק על כך אמר החכם באדם: "העולם הוא מקום כה מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים, אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם".
כולן היו בנותי
כעת 300 נערות נמצאות בידי תתי אדם העושים בהן כל העולה על דעתם המופרעת. איש לא יתפלא אם יתברר שלאחר הצילום שפורסם בכל העולם בו הן לבושות מכף רגל ועד ראש כמיטב המסורת הצנועה, מודיעים להן: "הצילום הסתיים, כולן להתפשט". מי שלא מצייתת מספיק יפה מעונה עד שמתרצה. סדום במיטבה.
לא חראם?
תארו לכם 6 אוטובוסים משנים כיוון ובמקום הסעה לבית ספר הם מגיעים למרתף עינויים נסתר וההורים מקבלים הודעה: "הורים יקרים, תודה רבה לכם על ילדיכם, שלכם בהערכה, חלאות אדם". התקשורת מדגישה את מדלן מקאן, פריצל, פריקלופיל, קסטרו וכו', אבל בפועל גם 300 נערות בטלות בשישים לעומת מיליוני עבדים ושפחות החיים בתקופתנו על-פי דיווחים שונים.
חישוב זה לא כולל את הפועלים העובדים בתנאי עבדות בעולם השלישי, מדינות המתנהלות על-פי חוקי שריעה, חוקי פדופיליה, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, מילת נשים, רצח על כבוד המשפחה, נישואי תענוג וכדומה. הוא כמובן לא כולל את קוריאה הצפונית שהיא כולה מחנה ריכוז אחד גדול, ובתוכו יש עוד מחנות ריכוז. זה רק קצה הקרחון והכל בתקופתנו, ומה שמדאיג את הצמחונים והטבעונים הנרגשים זה איך להכריח את כולנו לאכול עשבים.
מי בעד חיסול הטרור?
פעם זה היה אלף ילדים רוסים, עכשיו זה 300 שחורות, כל אחד בוכה בתורו והאחרים מזילים דמעת תנין. מתישהו זה יגיע אלינו, אז נצטרף גם אנו ל"משפחת השכול" ואחרים ירחמו עלינו. כל אומלל העולה בגורל מופקר לעצמו, שיטה זו נקראת "רולטה ערבית". לא כך צריכה להתנהל האנושות!
תמיד הטרור מקדים אותנו, תמיד הוא תופס אותנו עם המכנסיים למטה, כמו בפיגוע התאומים (ואם הוא תופס אותנו עם המכנסיים למעלה, הוא מוריד לנו אותם). זה לא מאבק של לוחמי חופש נגד מתנחלים כמו שהשמאלנים אוהבים להציגו, אלא מאבק בין ציוויליזציות: האם הברברים יצליחו לכבוש את העולם?
עם טרור לא מדברים - טרור מדבירים
רבותי, מתי נתעורר? אם לא נשמיד את הטרור היום הוא ישמיד אותנו מחר. אירן פועלת בגלוי להשגת ארסנל גרעיני כדי להשתלט על העולם ואנחנו מברברים שלום. אם ילדי בסלאן מעניינים אותנו כקליפת השום והילדות השחורות מעניינות אותנו כקליפת השומשום, הרי שבקרוב הטרור יגיע אל ילדינו. מתי יתרחש גי'גה פיגוע (בלתי קונבנציונאלי) זו רק שאלה של זמן. אנחנו מנסים לדחות את הקץ ומצליחים יחסית לא רע, אבל זה יגיע כי הטרור רק הולך ומתחזק עם הזמן ומצמיח עוד ראשים.
כשאומרים "לא עוד" לא מתכוונים רק לכך שגרמני עם שפמפם ישמיד יהודים בתאי גאזים, אלא בשורה התחתונה למיגור זוועות האנושות כולן. בזמן הזה שלוחמי החופש של בוקו חראם חוגגים על הנערות הם לא הלכו לישון אלא הספיקו לרצוח עוד כמה מאות. העולם צריך להבין שחובתו להשמיד את הטרור! בכל מחיר (לרבות מחיר של פגיעה באזרחים). מפסולת אנושית נפטרים, לא משחררים ולא ממחזרים.
אריתמטיקה פשוטה
החשבון פשוט מאוד: עדיף שיהרגו מאות מאזרחי האויב מאשר אלפים, עשרות או מאות אלפי אזרחים שלנו. לכן במסגרת תהליך השמדת הטרור צריך להיות עונש מוות לכל המחבלים ועוזריהם (בלי תירוצים: אכלו לי, שתו לי, אני לוחם חופש, אני מתנגד לכיבוש, אני רק סייען), וכאשר מבצעים סיכולים ממוקדים יש לעשותם עם פצצות טיפשות אך כבדות משקל כדי לוודא שכל הבניין יתמוטט על יושביו. שוב: גם במחיר שיהרגו כמה מאזרחי האויב ובלבד שהיעד יושג.
כשמדבירים טרור אין שום בעיה עם מכה קטנה בכנף. קונספציית הלחימה בטרור הקיימת היום נכשלה! את הדבר הזה האנושות מתקשה לקלוט כי היא תקועה בכל מני קונספציות שמאלניות מטופשות כמו זהירות לא לפגוע באזרחים. בסוף יתברר שעשרות אלפים יהרגו בפיגוע גרעיני בגלל שנזהרנו לא לפגוע בעשרות.
המנעות מפגיעה באזרחים בודדים המשמשים מגינים אנושיים לטרור, מלבד עידוד לשיטה המזוויעה של שימוש במגינים אנושיים, היא גם מובילה לכך שהטרור ימשך לנצח ומספר קורבנותיו עולה עם השנים. שמאלנים חושבים שהם חזקים במוסר אבל האמת היא שהם חלשים אפילו בחשבון של כיתה א'. הדברת הטרור היא יעד עליון של האנושות! בוקר טוב עולם. כל גולם יתן לעצמו 2 סטירות ויתעורר.
גרסת המדע חלק ה'
על אנשי הרוח האמיתיים של תקופתנו (אינני מתכוון כמובן לחולי הרוח או עלובי הרפש מהשמאל) ליזום יצירת אמנה במטרה שהיא תאומץ על-ידי האו"ם ותחייב את האנושות לנהוג על פיה. למשל:
"אנו אנשי הרוח, אנשי האקדמיה, חתני פרס נובל, מומחים וטובי המוחות של תקופתנו מכריזים בזאת כי על האנושות להתאים את הקונספציות שלה למציאות, ולהתנהל בהתאם לעקרונות הבאים:
1. האנושות קיימת למען עצמה, יוצא מכך שהיא חייבת לפעול למען עצמה. המשמעות: מובילי האנושות לא יפעלו על-פי שיקולים זרים כאלו או אחרים, אלא יחויבו לפעול למען האנושות. (גם אם הסעיף בעייתי ומעורפל או מובן מאליו, הוא צריך להיות רשום וחתום כמגדלור פילוסופי עליון).
2. האנושות חייבת להגן על עצמה, לרבות ובמיוחד על חלשיה, שכן איש לא יעשה זאת במקומה. אין להפקיר אומללים לחסדי עריצים (שדרת השלטון בקוריאה הצפונית חייבת להיות מושמדת ובהקדם).
3. האנושות נמצאת במלחמת ציווילזציות כאשר תרבות ערב מנסה להשתלט על תרבות המערב. על העולם למנוע מן התרבות הזו בכל מחיר נשק להשמדה המונית (שדרת השלטון באירן חייבת להיות מושמדת ובהקדם).
4. כחלק ממאבק הציווילזציות הטרור האיסלאמי הפך להיות איום קיומי, על האנושות להדבירו בכל מחיר. הווה אומר להתייחס אליו כמגיפת חיידקים עמידים ולכן צריך לחטא כל מה שנמצא סביבו.
5. על האנושות להתאים את סדרי העדיפות שלה למציאות ולא להתמקד בחוסר פרופורציונאליות חולנית בפלשתינים תוך הפקרת כל שאר העולם. הדבר היחידי המגיע לפלשתינים מתושבי פלשתינה האמיתיים, החוקיים והמקוריים (היהודים) זו הזכות להודות ליהודים על כך שלא עשו להם את מה שהם ניסו לעשות ליהודים. על מדינות ערב האחראיות למערכות ישראל על השלכותיהן לפצות את ישראל ולפתור את הבעיה הפלשתינית בשטחן.
6. על האנושות למנוע ממדינות להתנהל בשיטת השריעה (שיטה אכזרית ובלתי אנושית), וכן למנוע ממדינות להפוך פדופיליה לחוקית או לפגוע רשמית בזכויות אדם. מדינות שיסרבו - יכבשו.
7. יש להוציא לפועל את אמנת הדתות, ולהחתים עליה את כל ראשי הדתות בעולם בתקופתנו.
8. קונספציית הרב-תרבותיות השמאלנית האידיוטית נכשלה! זכותו של עם לצביון משלו היא ערך עליון! השתלטות הערבים על העולם בשיטה הדמוגרפית צריכה להפסק. כל ישות לאומית תקים לעצמה את מדינתה בהתאם לתפיסתה, מיעוטים יהיו מעטים ולא יהוו איום על הצביון.
9. על האנושות להפסיק להתלהב באופן עיוור מתרבות הנאורות ולהכיר גם בליקוייה: חוסר גבולות, והיעדר יכולת להכליל. עליה להוסיף לכלים הקיימים הכושלים לניהול חברה שהתברברו בדרכם (חוק, דמוקרטיה, כלכלה, מדע) גם כלי נוסף "ניהול תרבות" אשר ייודא ששאר הכלים פועלים בכיוון הנכון.
10. קפיטליזם מוגבל: במישור הכלכלי על האנושות להכיר בכך שהקפיטליזם במתכונתו החזירית קרס! על האנושות לאפס את הכלכלה, ולאתחל את הקפיטליזם מחדש לאחר ניקוי חולייו עם 3 שינויים פעוטים: ביטול הבורסות (לא כלכליות, לא יצרניות, לא מועילות), הפיכת הבנקים למלכ"רים (תפקיד הבנקאות לשרת את הכלכלה, לא לינוק את משאבי האנושות), תקרת מס פרוגריסיבי: מיסוי עתק על רווחי עתק כדי למנוע היווצרות טייקונים. מצב בו עשירי העולם מחביאים סכום שיכול להציל את כל העולם 3 פעמים (32 טריליון דולר) הוא בלתי נסבל, ומהווה אינדיקציה מובהקת לשוד האנושות לאור היום".
כך מנהלים עולם. תודה ששאלתם. לרוץ קדימה בלי לדעת לאן זה מרגש אך לא מועיל, לטחון מים זה נחמד אך לא מספיק. האנושות צריכה כבר להתבגר ולעשות קפיצת מדרגה גם בתחום החברתי. מי לא חותם ולמה? קחו לכם את הזמן לעכל את התפיסה החדשה וקדימה לעבודה. בהצלחה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  05/06/2014   |   עודכן:  05/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים  קוריאה הצפונית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמנת האנושות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
להיפטר מפסולת אנושית.
אין אפשרות אמיתית  |  5/06/14 15:03
2
אין שום אפשרות
חואן קרלוס  |  6/06/14 13:58
3
צפיתי בעונה השביעית של הסידרה
בני בנקר  |  6/06/14 14:57
4
טרור גרעיני עכשיו
אהרון שחר  |  10/07/14 08:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד ורו"ח רמי אריה
כיצד ניתן לבטל הסכם שומה שנחתם עם פקיד השומה? בית המשפט המחוזי קבע שיש לבחון לגופן את טענותיו של הנישום, ולא להסתפק בהפעלת החזקה הכללית לפי מי שחותם על הסכם מסכים לתוכנו
אליקים העצני
אלון פנקס - איש מפלגת העבודה שיעץ בין היתר לשמעון פרס, שרת כקונסול כללי בניו-יורק ונתניהו טרפד את מינויו לשגריר ישראל באו"ם - נשמע כיתום עזוב, המייחל לקורטוב של תשומת לב מהאמריקנים, ולו גם נזיפות ועונשים, העיקר שלא להישאר לבד
עמי דור-און
גורמים המציגים את עצמם כאוביקטיביים פועלים מטעמם של גורמי שמאל, לעיתים זרים    בדיקה לא מסובכת יכולה לחשוף בקלות את מיהותם השמאלנית וכי הם ממומנים בכספים רבים המגיעים דרך קבע מ"אחים לדעה" בארה"ב ובאירופה    יש לחייב כל גורם שכזה לפרסם מי מממן את פעילותו
ד"ר שמואל גורדון
הממשלה הנוכחית פועלת להמשך השליטה בכל ארץ הזאת ובתושביה ומונעת בהכרה מלאה השגת הסדר או הינתקות חד-צדדית. החרמת ממשלה פלשתינית מאוחדת היא צעד אווילי, מונע הסדר, ואסוני
עו"ד יוסי דר
פרקליטו של אולמרט נימק את בקשתו לאפשר יציאתו של אולמרט לחו"ל בכך ש"שורשיו ומשפחתו נטועים עמוק בישראל"    נימוק זה בעייתי - ומה עם השורשים אחיו של יוסי, שיצא מהארץ לפני 10 שנים ולא שב יותר?    ואם אולמרט לא ישוב לארץ, האם יוכלו מאבטחיו להחזירו לארץ בארגז דיפלומטי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il