X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  ספרים
רומן בפרקים: הכל אמיתי, והכל קרה. העובדות קצת שונו - והדמויות קצת טושטשו. אבל כולם מכירים אותם - את השופטים הלא-חכמים ואת עורכי הדין הלא-ישרים-במיוחד ואת המפכ"ל שקומבינות רוחשות בליבו ואת הפוליטיקאים שמחפשים ריגושים בדירת-מסתור, ובעיקר את הנשים החזקות שמשחקות בגברים חלשים. ויש גם ראש ממשלה שעומד בראש המערכת
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כשהוא לבוש בחולצת טי-שירט ובמכנסי ג'ינס אפורים, ביקש השופט רבינוביץ להראות שהוא לא הצטייד במכשיר הקלטה. רצועת כלבו המיניאטורי הוחזקה ביד-ימין. במילים קצרות דיווח לו דני, שתוך זמן-מה, בשעות-הלילה, לפי שעון מקומי, יוצאת בתו במטוס מאמסטרדם לניו-יורק; ומשם היא אמורה להמשיך לוושינגטון - כדי להיפגש שם עם מי שצריך לקבל ממנה את מה שהיא מובילה.
הנחיתה של רותי תוזמנה, לפי מה שנאמר לדני, לשעות שבהן אמור להיפתח משפטו של מרציאנו. הוא לא ידע יותר מדי בעניין פרטים בעניין זה. תנחום מסר לו את מה שהוא מסר לו כדי להבהיר לו שהקוק הפרסי שנרכש בעזרתו עושה את דרכו לחו"ל. דני לא היה צריך יותר מזה, כדי להבין לאיזו צרה-צרורה הוא הכניס את עצמו בגלל חוסר-זהירותו..
- " אז מה?", חתך השופט רבינוביץ.
- " כלום, רק שמישהו ביקש ממני להעביר לך ...."
-"אני מציע לך להיזהר לפני שאתה אומר דבר-מה שאחר כך
תצטער עליו ..."
-"למה, מה, אתה יודע משהו?"
-"אני לא יודע כלום. וגם אתה לא. אז תיזהר...."
-" אני רק רציתי..."
דני הרגיש מיד שמשהו לא כל-כך הולך כמו שהוא רצה. השופט ריבנוביץ נראה נינוח מדי, בשלב הזה, ולגמרי לא מופתע, לכאורה, מהכיוון של השיחה.
להרף-עין, דני אפילו חשב, או חשד, שמישהו תדרך את השופט רבינוביץ, לפני הפגישה, שמשהו מעין זה הולך לקרות.
דני לא ידע אם זה באמת מה שקרה, אולם הוא התכוון שלא לעצור בשום מקרה. יותר מדי היה מונח, מבחינתו, על כפות-המאזניים; לא רק חרותו או חייו של מרציאנו; כך הוא האמין, אלא גם אלה שלו. גם הוא לא יכול יהיה לצאת מכול זה ללא פגע, אם המשימה שהוא נטל על עצמו תיכשל; ואולי, דווקא אם היא תצלח, מצבו לא יהיה טוב.
איום על שופט, זה לא עניין של מה בכך. מה גם, חשב לעצמו דני, שאם השופט רבינוביץ באמת יידחק לפינה, הוא עלול לנהוג כמו כל חיה פצועה שנקלעת למצוקה; הוא ישלוף שיניים וגם ציפורניים, כנראה, ויילחם על חייו. ואם זה יקרה, כל מי שיימצא בסביבתו ייפגע.
למעשה, ירוחם רבינוביץ עמד להילחם, בעיקר, על מעמדו כשופט. וככל שנמשכה השיחה עם השופט רבינוביץ, דני פחות ופחות הרגיש בנוח עם מה שהוא עושה. תגובתו המפתיעה של בר-שיחו הטרידה אותו. האפשרות שבר-שיחו דיווח כבר למישהו על הפגישה נראתה סבירה יותר ויותר.
כל אחד אחר היה נוהג כך בנסיבות דומות; כדי ליצור לעצמו מעין-אליבי למקרה שמשהו ישתבש או שמישהו יבקש לנצל את עצם קיום הפגישה למטרות לא-כשרות.
האפשרות הזאת העבירה צמרמורת בגוו של דני. העמידה מול השופט, המאוים על-ידו, המחישה לו את הדברים באורח חד - וכואב.
בד בבד, דני גם ידע, שהאינפורמציה המטרידה במיוחד אודותיו, שמרציאנו החזיק בידו, היא זאת שגרמה לו לנהוג כפי שהוא נהג, תוך ניסיון להרוויח מרחב-פעולה כדי לנסות ולחלץ את עצמו מכל המלכודות שהוא נכנס אליהן לא רק אספקת הקוק הפרסי לרותי, אם כי לא ישירות, שאותו היא נושאת עתה על המטוס לארה"ב, הטרידה אותו; העניין האחר, היה לא פחות מטריד. שני אלה, היו ביסוד האיום הלא-מוסווה שהופנה אליו.
ודווקא העניין השני התגלה כלא פשוט כלל ועיקר; וזאת, בלשון המעטה. העובדה שגורמים נוספים, רשמיים, התעניינו בדירת-המסתור, העידה על-כך שהוא נמצא, אולי, בליבה של פרשייה הרבה יותר גדולה ממה שהוא שיער בתחילה. דני חזר על ה'סיכום' הזה, בינו לבינו, כדי לחזק את רוחו בשעה שהוא עמד מול בר-שיחו.
עם זאת, לרגעים, תוך שהוא מתבונן מקרוב בשופט שעומד מולו, דני כבר לא היה בטוח שמה שהוא עושה עתה, זאת היא הדרך להיחלץ מן הסבך שהוא נקלע אליו, אבל לעצור הוא כבר לא יכול היה.
הוא עמד מול ירוחם רבינוביץ - והוציא מפיו את המילים באי-רצון גמור. הבעת פניו של בר-שיחו העידה בו שאין הוא מתרגש מן האיום עליו.
יעלה, למעשה, חזתה מראש שכך יגיב השופט רבינוביץ.
דני לא הבין מדוע - אבל זאת הייתה עובדה; לפחות, זאת הייתה התרשמותו של דני.

תאריך:  22/06/2014   |   עודכן:  22/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לוין
ישראל זמיר, חבר קיבוץ בית-אלפא, בנו-יחידו של חתן פרס נובל לספרות, יצחק בשביס-זינגר, ואף תרגם חלק מספריו לעברית    היה לוחם בתש"ח, עובד ענף המדגה בקיבוץ, עיתונאי, סגן-עורך "על המשמר", מייסד המוספים "דף ירוק" ו"קו למושב", היה מזכיר הקיבוץ ומרצה על עיתונות באוניברסיטת תל אביב
ציפי לוין
בלהה קלישר ברנר מובילה את הקורא הסקרן אל עולמות לא ידועים, ההולכים ונחשפים צעד אחר צעד    מראות ומושגים שהיו בגדר מדע בדיוני הופכים להיות תופעות של יום יום, עד שהקורא אינו יודע היכן הוא נמצא: במציאות עכשווית או במציאות חלופית
ד"ר חיים משגב
רומן בפרקים: הכל אמיתי, והכל קרה. העובדות קצת שונו - והדמויות קצת טושטשו. אבל כולם מכירים אותם - את השופטים הלא-חכמים ואת עורכי הדין הלא-ישרים-במיוחד ואת המפכ"ל שקומבינות רוחשות בליבו ואת הפוליטיקאים שמחפשים ריגושים בדירת-מסתור, ובעיקר את הנשים החזקות שמשחקות בגברים חלשים. ויש גם ראש ממשלה שעומד בראש המערכת
ציפי לוין
"ספרו של ד"ר אברמוביץ' מביא לקורא בישראל ספר מקורי, עדכני, עשיר, מקיף, יצירתי, אחראי ומדויק, שאינו נופל באיכותו מזו של טובי הספרים שהתפרסמו בנושא בעולם בשנים האחרונות", נחי אלון
ציפי לוין
במשך השנים, הפכה פריסת קלפים ופענוחם לחלק קבוע מסדר יומה, וכך נולד הרעיון לקלפי "טארוט משולש", טארוטריאנג'ל - קלפים משולשים הדומים לקלפי הטארוט ומייצגים מלאכים-שומרים
רשימות נוספות
סיפור אמיתי (פרק 79)  /  ד"ר חיים משגב
סיפור אמיתי (פרק 78)  /  ד"ר חיים משגב
סיפור אמיתי (פרק 76)  /  ד"ר חיים משגב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il