X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-רקע תופעת חנין זועבי וחברי הכנסת הערביים, אני מתכבד להגיש את הניתוח שלי לתמונת המצב, המלווה בהתלבטות האם אנו מנהלים מדיניות של דמוקרטיה או של אובדנות
▪  ▪  ▪

חזיר מהו? הווי-אומר "נותנים לוֹ אצבע - ורוצה את כל היד", כך אומר הפתגם העממי ויש כמובן השלכות ופָנים רבות נוספות לאותוֹ דִמוי עסיסי רֵיחָני - - - מה ראיתי עכשיו לכתוב זאת? Out of the blue -?
אה - ה - ה - זאת בשל, יעני, חַבְרֵי/חַבְרוֹת כנסת מסוימים מאוד אשר התבטאותם משקפת היטב את מקומם ועמדתם כִּמְחַיְּבֵי הטרור הערבי. "ח"כים" הממלאים את תפקידם/שליחותם נאמנה; כלומר: מְיַצְּגִים היטב את האוכלוסייה אשר בחרה בהם ואשר, איך לומר, אומנם כן - כנסת-ישראל (ישמעאל) - כזה כאילוּ - אנחנוּ - אם צריך - נחפוֹר מִנְהָרוֹת ונחטוף - אפילוּ!
כמובן שבמסגרת שליחותם אין הם מכירים בִּכְנֶסֶת-ישראל ובארץ-ישראל כעובדה ובִטוי מן המסד עד הטפחות של ריבוֹנוּת העם הָאֻמָּה היהודית ומכאן ארצוֹ ומדינתוֹ של הלאֹם היהודי.
סתם ככה - יד על הלב - האם אנחנוּ למעשה מכירים בזאת?
אני מניח שבשלב זה יודע אתה, הקורא הנאור, היטב, לאן מוליכים דְּבָרַי ומאין הם נובעים. לא אחזור כאן שוב על מלֹא הַפְּרוֹבְּלֶמָטִיקָה של ההווה הנתון, אבל כן אשאל שוב ושוב: מי בדיוק יצר אותוֹ? מי מְאַפְשֵׁר את קיומוֹ? ומי נמנע, מסִבות הידועות לוֹ, לְבַתֵּק את "הַקֶּשֶׁר הגוֹרדִי" הַכּוֹבֵל וּמְחַבֵּל - קֹדם כל בָּנוּ העם היהודי בארצנו ישראל - ולא רק כאן?
יש להודות, יד על הלב, שהפרופ' לשם כְּבוֹד-הטרור ח. זוֹעבי (להלן פר' לשכ"ב); ד"ר א' טיבי כמו גם רבים נוספים מאותוֹ-כִּווּן עושים עבודתם - לשִטתם - נאמנה.
נותרה בעירומה השאלה, אדוני ראש הממשלה, מהי דרכנוּ?
עלי להודות: אינני חי בדיוק ע"פ תרי"ג מצוות ועם כל זאת אני משוכנע שאותן עֶמְדוֹת וּפעולוֹת-חזיר מוכתבות ע"י הגיון מציאוּתי מֵעֵבֶר לכל וויכוּח (הגיון עליון?) ומטרתן, ע"פ מיטב הבנתי, ברורה כלומר: לפקֹח בחֹזק יד את עֵינֵינוּ היהודים - בארצנוּ ישראל ובעולם כולוֹ - כמו גם את עֵינֵי הגויים סביבנוּ, לַמְּצִיאוּת וְלָעֻבְדּוֹת אשר כידוע אין להתווכח עמן.
האם באמת איננוּ רואים את המציאות? "איננוּ קולטים" את הנראה לעין?
אשאל שאלה פשוטה ויסודית: ראייתוֹ של מי מְשֻׁבֶּשֶׁת כאן, וּמי בדיוק איננוּ קולט את העווּת הבסיסי בַּמדיניות האֹבדנית שלנוּ? האם ראייתה והבנת המציאות של אותה פר' לשכ"ב מְשֻׁבֶּשֶׁת? אוֹ שמא הַשִּׁבּוּשׁ מצוי אצל נותן לחמה, כִּסְּאָהּ וקרש קפיצתה, בעל-הבית לכאורה; המדיניות הישראלית/יהודית-?
שווה לחשוב על כך יותר משלֹש דקות! במשפט ברור יותר: מי נותן לגיטימציה - בָּמָה - מִמוּן - מרחב פעולה וּמְאַפְשֵׁר לשליחי וּנציגי הטרור הערבי הללוּ לפעול בנאמנות מלאה לשולחיהם ומטרתם, בהצהרה ועשייה, שעה-שעה: חורבן-ישראל?
מי מְאַפְשֵׁר לאויבי-ישראל והעם היהודי (גם לְאַחַר מִבְחֲנֵי אישיוּת פסיכו-אוסלוֹאידיים) יעני זה א. קעידה... זה חמאס... זה PLO... זה ע.א.א. קסאם... לפעול "חֹפשי חֹפשי" מבין כֹתלי כנסת-ישראל?
אַמֵּץ את זכרונךָ, הקוֹרא, וזכרת: את דרכו של מי חָסַם השופט מ. חשין באמצעות קלון? התשובה: כבוד משה פייגלין; ואת דרכו של מי לא חסם - באותה שעה? התשובה: פרופ' לשם כבוד-הטרור מוחמד בארכה.
איזה גוף יהודי לאומי הוצא ע"י הכנסת מחוץ לחֹק בשל הכרזותיו -? ואילוּ גופים ערביים עוֹסְקֵי טרור בפועל לא הוצאוּ?
כולל - כַּ-מּוּ--בָן גופים רבים בצִִבוריוּת היהודית הנושפים רוח נמרצת בְּמִפְרְשֵׂי הטרור הערבי:
גב' ל. צפורה למשל - הביטי היטב בַּמַּרְאָה! עו"ד טליה ששון אנא בכבודך - עשי כנ"ל!
הקורא הנאור, אל תשפיל עֵיניךָ אלא היישֵר מבטךָ אל התשובה במלֹא התובנה הַמִּתְבַּקֶּשֶׁת.
החֹק העברי הקדוּם רצוף תובנות והשלכות מעשיות למצבים כאלה בדיוק (וככל שידוע לי לא יָשְׁבוּ אויבי היהודים בסנהדרין). על החֹק הקדוּם שֶׁלָנוּ מתבססות מערכות הַחֻקָּה חֹק ומשפט של מרבית האומות בתרבות המערב, הנתפסות כנאורות; אלא שאנחנוּ היהודים של כאן ועכשיו, מה לעשות, נוצריים יותר מן האפיפיור ויוחנן המטביל; ויש בינינוּ ערביסטיים יותר מן הערבים.
זהוּ בדיוק ובעליל, מִגְרַשׁ הבית של לגיטימציית הטרור הערבי ולא בְּמִגְרָשָׁם של הערבים: הד"ר והפרופ' לשם כְּבוֹד-הטרור, ויש לראות ולהבין זאת בעין חדה וּבְתוֹבָנָה מְפֻקַּחַת - כל שאינו בוחר "בְּעִוורון נאור".
אנחנוּ: היהדות של כאן ועכשיו, תקוּעים מבְּחִירה בין נצרות פאצִפיסטית הזוחלת בעפר התרבות השבטית לבין איסלאם רצחני. נסתתרה בינתנוּ כמוֹ גם אינסטינקט הלכידות הלאומי-בסיסי-נורמטיבי - "לאומי". ג. זהבה - אמרתי "לאומי", לא "לאוּמני", האם ידוע לָךְ ההבדל בין זה לזה? אנא חִזְרִי לכתה ז' ולִמְדִי עברית על בורייה...
שאלת המסקנה היא, אם כן, לא היכן מקומָם של אותם פרופ' לשכ"ב וד"ר לשכ"ב ח. זועבי וא. טיבי, הם ושולחיהם כאמור, אלא מהו מקומוֹ של הריבון - אנחנוּ - העם היהודי בישראל? מהו מקומה של המהות המדינית; "הָאֵם הפונדקאית" המאפשרת מצב הרסני אבדני אבסורדי זה?
או שמא נחכה לאליהוּ אשר יוריד את נביאי הבעל אל נחל קישון באמרוֹ:
"קַנֹּא קִנֵּאתִי לַאדני אֱלֹוהֵי צְבָאוֹת"

תאריך:  20/06/2014   |   עודכן:  20/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il