X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קרנפים במדים ומתחזים למומחים חיזקו את מעשי האיוולת, שכורתים את בסיס קיומנו – מי מתוך רפלקס של ציות כלבי, מי מתוך טמטום לשמו ומי מתוך שנאה, רוע ורשעות הם הבינו היטב היכן מרוחה החמאה בכריכיהם, ומי מורחה
▪  ▪  ▪
אריאל שרון. עשה הצגה של מתחרט [צילום: פלאש 90]

לנגד עינינו הופכות הערכות מלומדות של מתחזים למומחים לאבק פורח.
למשל, "מר ביטחון" הידוע, שלגלג מתוך שכרותו על אזהרות, שנופגז ברקטות מרצועת עזה. לא נתחשבן כרגע עם סינט בקבוק המנוח, שיש לו עוד לא-מעט שובלים של הערכות, שהפכו לעורבא פרח.
על המשתמט השוטה, שחתום על הזיית אוסלו, אין מה לדבר. רק מדינה מטורפת מכניסה את המוני אויביה לתוך ביתה, מחמשת אותם ומממנת בכסף רב את הטרור שלהם נגדה.
ואחרון, בינתיים, הוא השמן המושחת, שהרס את חבל קטיף וגירש את היהודים ממנו תמורת מחילת עוונותיו הפליליים. ולעסקה מפוקפקת זו יש עוד צד – לא רק משפחת שרון וחבורת הזבל מחוות השקמים – הפרקליטות המסואבת של מדמנת ישראל.
לא רק שרון אשם, אלא גם מי שהצביעו בממשלה ובכנסת בעד הגירוש והשופטים, שאישרו את חוקיות הפשע. דרך אגב, טרם היו פרלמנט ובית משפט בעולם, שלא הצדיק והכשיר פשעי מלחמה, שעשתה מדינתו.
בכל שלושת האירועים הללו חיזקו קרנפים במדים את מעשי האיוולת, שכורתים את בסיס קיומנו – מי מתוך רפלקס של ציות כלבי, מי מתוך טמטום לשמו ומי מתוך שנאה, רוע ורשעות. והרי הכתובות היו על הקיר ולא בשפת צופן. השלטון המושחת לא היה צריך לסרס את השוטים בחאקי. הם התנדבו לסרס את עצמם, ולהרוס את המדינה – כיוון שהבינו היטב היכן מרוחה החמאה בכריכיהם, ומי מורחהּ.
ביטחון ישראל וטובת עם ישראל לא היה לרגע לנגד עיניהם.
יתר על כן, הגירוש האלים מעמונה שבצפון השומרון, שלווה בפוגרום סדיסטי במתנגדי הגירוש ובמפגינים נגדו – באישור הממשלה ובעידוד מפקדי הגירוש – מלמד היטב על כוונת המחליטים ועל רצונם הרע של המבצעים.
הצגה של דפיקה על מכסה מנוע
אנחנו כשלושה שבועות לפני ציון השנה התשיעית לטיהור האתני של יהודי גוש קטיף – מעשה איוולת מטורף, שנעשה מתוך דבקות במטרה של עבדים נרצעים ומתוך שנאה של אויבי ההתיישבות – מעבר להיותו פשע מלחמה.
לא אכנס לפרטי הפשע, שתוכנן (במימון גוף אנטי-יהודי ידוע – הקרן החד"שה לישראל) חודשים רבים לפני שניתן אישור ממשלתי לאיוולת. משום-מה הצדיקו כל המערכות את כל העבירות האתיות החמורות, שנעשו במהלך הגירוש ב"נחישות וברגישות" של קין ואולי אף גרועים ממנו.
אתייחס לרוע-הלב, לרשעות ולשנאה, שהוליכו את הממשלה ואת מנהלת סל"ע לסחוב רגליים ולדשדש בטיפול במגורשים, שחייהם נהרסו, אין להם פרנסה וחלקם מתגוררים עד היום בתנאים קשים במחנה העקורים ניצן, או שטרם הגיעו לדיור קבע – לדראון עולם למדינה, שאיבדה בכך את זכות קיומה כמדינה יהודית.
שרון, שעשה הצגה של מתחרט על חלקו בהרס גוש ימית, הבטיח הרים וגבעות לקרבנותיו העתידים, וכהרגלו הסתפק בהצגה להונאת הנוכחים, העם והקרבנות – דפיקה עזה בידו על מכסה המנוע של רכבו ותו לאו. שום קיר לא נבנה מזה, אלא רק עוד בועה של יחסי ציבור, שכיסתה על האמת המרה של הגירוש ושל הטיהור האתני.
ח"כ זבולון כלפה, יו"ר ועדת-משנה לעניין המגורשים, סיכם: "נחשפנו לדברים קשים. המציאות עגומה. אין כיום גורם אחד שדואג למתיישבים. מנהלת תנופה [שירשה את מנהלת הרשע סל"ע – אב"ץ] לא פועלת וכל משפחה מתנהלת בעצמה מול משרדי הממשלה השונים ..."
בלשון המעטה, אני משווה את עקורי ניצן למנוצלי השואה – עוד כתם בל-יימחה על המדינה, שמערער מאוד את אשיות קיומה.

תאריך:  17/07/2014   |   עודכן:  17/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבק פורח ועורבא פרח
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כואב
דאגנית  |  17/07/14 09:40
2
אביתר, חלוץ נעליים כשאתה כותב
גידי מהצפון  |  25/07/14 08:00
 
- גם גנרל פטן זכה לתהילה
רותי איזיקוביץ  |  6/08/14 10:00
 
- קושאן
אביתר בן-צדף  |  7/08/14 11:40
3
הבעייה שהשמאל לא למד כלום
אדוה נוה  |  6/08/14 19:37
 
- כתוש את האוויל
אביתר בן-צדף  |  6/08/14 22:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עידן יוסף
הפוגת האש בבוקר, למשך 5 שעות, היא לבקשת שליח האו"ם תימשך ובמהלכה יועברו ציוד רפואי ותרופות לרצועה    תחקיר ראשוני: ייתכן שהילדים בחוף-עזה נהרגו בעת ירי ליעד טרור    חיל-הים נערך לאפשרות שהחמאס מצויד בטילי קרקע-ים
חגית מהלא בן-משה
פאנל סוער בוועידת MAD    דרוקר: "אנחנו מקדישים 90% לסבל שלנו ואולי 10% לסבל של הפלשתינים"    ינון מגל ענה לדרוקר: "אתה מנותק מהזהות שלך. אנחנו לא CNN, אני קודם ישראלי. התקשורת כאן התבלבלה"
עופר וולפסון
רה"מ במסיבת עיתונאים עם שרת החוץ האיטלקית: "ישראל תמשיך לעשות את מה שצריך כדי להגן על עצמה עד שישרור שקט"    חמאס מציע 10 שנות הפסקת אש תמורת שורת תנאים
איתמר לוין
אביגדור ליברמן שובר את כל הכללים של ממשל תקין ואחריות ציבורית, כאשר הוא תוקף את מדיניותה של הממשלה בה הוא חבר בכיר. הוא עושה זאת משום שהוא מניח שזה כדאי לו מבחינה פוליטית ומשום שהוא יודע שנתניהו לא יעז לפטר אותו
אלעזר לוין
עליה חדה בביקוש לשיפוצניקים לתיקון נזקי הרקטות    300 פניות ליעוץ והדרכה להתאחדות קבלני השיפוצים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il