X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המלחמה בעזה היא הרובד החיצוני של מלחמה הרבה יותר מסוכנת שמתרחשת במקביל: מלחמת תרבות פנימית בקרב העם היהודי בארץ ובעולם. זו מלחמה בין הכפירה לבין אמונה בקדוש ברוך הוא ותורת ישראל. זו מלחמה בין תקשורת כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין אקדמיה כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין כופרי אוסלו לבין העם היהודי. זו מלחמה בין הקרן לישראל החדשה לבין העם היהודי
▪  ▪  ▪
חיילים מתפללים במבצע צוק איתן [צילום: פלאש 90]

נפתח בנאום הניצחון של יהודה המכבי, כאז כן היום, מתוך 'חשמונאים' א' פרק ג' יג-כו:
יג כַּאֲשֶׁר שָׁמַע סַרוֹן שַׂר צְבָא סוּרְיָה כִּי אָסַף יְהוּדָה אֲסֵפָה, וְכִי קָהָל נֶאֱמָנִים עִמּוֹ יוֹצְאִים לַמִּלְחָמָה, יד אָמַר: "אֶעֱשֶׂה לִי שֵׁם וְאֶהֱיֶה נִכְבָּד בַּמַּלְכוּת, כִּי אֶלָּחֵם בִּיהוּדָה וּבַחֲבֵרָיו הַמְּבַזִּים אֶת דְּבַר הַמֶּלֶךְ". טו הוּא הִתְכּוֹנֵן, וַיַעַל אִתּוֹ חֵיל-חֲטָאִים כָּבֵד לַעֲזֹר לוֹ וְלַעֲשׂוֹת נְקָמָה בִּבְנֵי יִשְׂרָאֵל. טז כַּאֲשֶׁר הִגִּיעוּ עַד מַעֲלֵה בֵּית חוֹרוֹן, יָצָא יְהוּדָה לִקְרָאתָם בַּאֲנָשִׁים מְעַטִּים. יז וְכִרְאוֹתָם אֶת הַמַּחֲנֶה הַבָּא לִקְרָאתָם אָמְרוּ אֶל יְהוּדָה: "מְעַטִּים אֲנַחְנוּ. אֵיךְ נוּכַל לְהִלָּחֵם בֶּהָמוֹן הַגָּדוֹל הַזֶּה, וַאֲנַחְנוּ עֲיֵפִים, כִּי לֹא אָכַלְנוּ הַיּוֹם!" יח וְיֹאמַר יְהוּדָה: "דָּבָר קַל הוּא שֶׁיִּמָּסְרוּ רַבִּים בִּידֵי מְעַטִּים, כִּי אֵין לַשָּׁמַיִם לְהוֹשִׁיעַ בָּרַב אוֹ מְעַט, יט וְלֹא בָּרָב חֵיל הַנִּצָּחוֹן בַּמִּלְחָמָה, כִּי מִן הַשָּׁמַיִם בָּאָה הַגְּבוּרָה. כ הֵם בָּאִים אֵלֵינוּ בְּגַאֲוָה רַבָּה וּבְזָדוֹן לְהַכְחִיד אוֹתָנוּ וְאֶת נָשֵׁינוּ וְאֶת טַפִינוֹ וּלְשִׂימֵנוּ לַבַּז, כא וַאֲנַחְנוּ נִלְחָמִים בְּעַד נַפְשֵׁנוּ וְתוֹרָתֵנוּ. כב הוּא יִגוֹף אוֹתָם מִפָּנֵינוּ, וְאַתֶּם אַל תִּפְחֲדוּ מֵהֶם". כג וּכְכַלּוֹתוֹ לְדַבֵּר הִתְנַפֵּל עֲלֵיהֶם פִּתְאוֹם, וְסַרוֹן וּמַחֲנֵהוּ נִגְּפוּ לפניו. כה אז החל פחד יהודה ואחיו לנפול על הגויים אשר מסביב להם. כו ושם יהודה הגיע עד המלך, והעמים היו מספרים על מלחמותיו.
המניעים של סרון היווני, כאז כן היום, הם אותם המניעים של מדינת הטרור חמאסטן: רדיפת כבוד ונקמה ושנאת העם היהודי ומדינת היהודים (פסוק ט"ו). האויבים שלנו כאז כן היום: הֵם בָּאִים אֵלֵינוּ בְּגַאֲוָה רַבָּה וּבְזָדוֹן לְהַכְחִיד אוֹתָנוּ וְאֶת נָשֵׁינוּ וְאֶת טַפִינוֹ וּלְשִׂימֵנוּ לַבַּז (פס' כ). מטרות הלחימה של המכבים, כאז כן היום, הינן קיומיות - פיזית ורוחנית (ובסדר זה): "אנחנו נלחמים בעד נפשנו ותורתנו" (פס' כ"א). פיזית - כולנו מבינים שמלחמת המנהרות והחטיפות והטילים הם סכנה קיומית. מהו האיום הרוחני? בתקופת יהודה המכבי האיום הרוחני היה שהאויב הפנימי המתייוון הבוגדני יגבר על המכבים תוך שהוא מסייע ליוונים לנצח את המכבים בכדי להכחיד את הזהות היהודית והתרבות היהודית התורנית. כאז כן היום: האויב הפנימי המתייוון הבוגדני הוא כת ישראלית חילונית הכופרת באלוהים ובזהות היהודית ובמדינת ישראל כמדינה יהודית. המכבים של היום הם הכיפות הסרוגות בהם תומך כיום רוב מוחלט של הציבור הישראלי השב למקורותיו: העם היהודי מאוחד ומאמין באלוהים ורוצה בזהות היהודית ובמדינה יהודית.
המלחמה בעזה היא הרובד החיצוני של מלחמה הרבה יותר מסוכנת שמתרחשת במקביל: מלחמת תרבות פנימית בקרב העם היהודי בארץ ובעולם. זו מלחמה בין הכפירה לבין אמונה בקדוש ברוך הוא ותורת ישראל. זו מלחמה בין תקשורת כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין אקדמיה כפרנית לבין העם היהודי. זו מלחמה בין כופרי אוסלו לבין העם היהודי. זו מלחמה בין הקרן לישראל החדשה לבין העם היהודי. זו מלחמה בין "שלום עכשיו" לבין העם היהודי. זו מלחמה בין תנועת "מרץ" לבין העם היהודי. זו מלחמה בין חברי הכנסת הערבים לבין העם היהודי. זו מלחמה בין ארגוני זכויות המחבלים לבין העם היהודי. האויב הפנימי יעשה הכל בכדי שמלחמת עזה תיפסק ללא השמדת החמאס. האויב הפנימי יעשה הכל בכדי שהחמאס ינצח. האויב הפנימי הוא קשר בוגדים עם האו"ם ומועצת זכויות האדם של האו"ם ועם ברק חוסיין אובמה. אם יצליח האויב הפנימי בבגידתו והחמאס ינצח כי אז קשר הבוגדים ישטוף את מוחותינו שאי-אפשר לנצח את החמאס ואת האיסלאמיזם והמכבים נכשלו. כי אז מדינת ישראל תהיה מדינת כל אזרחיה לצד מדינת טרור ערבית נוספת בארץ המתנחלים ובמקומם. ובעיקר: כי אז יש לפטר את הקדוש ברוך הוא ותורתו ולהיפטר מהכיפות הסרוגות והשחורות וחסל סדר העם היהודי. מזימה זו תיכשל כישלון מוחלט ועל טבעי. לא יקום ולא יהיה. העם היהודי מנצח את האויב הפנימי והחיצוני.
נאומו של יהודה מכבי מתחיל במשפט מפתח: "מן השמיים באה הגבורה". יהודה הוא היהודי המאמין. במלחמתנו בעזה התגלה יהודה המכבי של ימינו בדמותו ונאומו של עופר וינטר מח"ט גבעתי. עופר וינטר מתפלל עטור תפילין לפני הקרב, מתפלל תוך כדי הקרב, ולאחר כל קרב. הוא מודה לאלוהים על ניסים שמתרחשים תוך כדי הלחימה ומפרסם אותם. עופר וינטר מחזק את לימוד התורה בעם היהודי ורואה בו את מקור כוחו ואת מקור כוחם של חיילי צבא הגנה לישראל. ניצחון המכבים מובטח ורווח והצלה יעמוד ליהודים. ממשלת ישראל עומדת בפני השאלה האם לעת כזאת הגיעה למלכות. צמיחת מלכות ומלך אשר יכריתו את העמלק האיסלאמי לקראת הגשמת חזון בניית בית המקדש השלישי הם העתיד הקרוב והמובטח. זו הבטחה אלוהית.

תאריך:  02/08/2014   |   עודכן:  02/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלחמה בעזה ויהודה המכבי של ימינו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הגזמת ל"ת
מר גוזמאי הבדאי  |  2/08/14 15:55
2
אתה יותר מסוכן מהחמאס.
שי, ת"א  |  4/08/14 10:28
3
עוד כתתב דתי הזויי ומסוכן לנו  ל"ת
כרמיאלי   |  4/08/14 17:53
4
דברים נכונים ואמיצים
דניאל24  |  5/08/14 08:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עמוס אריכא
תוצאה ברורה של המערכה הנוכחית הנחתכת בידי עולם מבוהל וצבוע, באה לביטוי בהתפשטותו של צל כבד בצהרי-יום המחשיך שמש ומסיג לאחור את רעיון שתי המדינות. ובחלל עולמנו המאבד שיווי משקלו מרחפת שאלה מרה: איך יוצאים מזה?
רון בריימן
פוליטיקאים בכירים בקרבנו, שגרמו נזקים אדירים למדינת ישראל ולביטחונה, מסרבים להודות בשגיאותיהם, אינם מסיקים את המסקנות המתבקשות, ואינם עוזבים אותנו. נזקיהם נמשכים ומתעצמים
ישראל רוזנלבט
לא צריך לחפש יותר מה שקרוי אצלנו "תמונת נצחון". תמונות המוני המתאבלים על שון כרמלי ומקס שטיינברג הן הן תמונות הנצחון של מבצע "צוק איתן"- יולי 2014
עופר וולפסון
הקבינט דן באפשרויות להמשך המבצע אל תוך הלילה    נשיא ארה"ב קורא לחמאס לשחרר את החייל השבוי ללא תנאים ואומר כי יהיה קשה כעת לכונן הפסקת אש נוספת    אביו של השבוי: "בטוח שישראל תעשה כל שיכולתה להשיבו"
מרדכי ניסן
אונר"א אינה הפתרון של בעיית הפליטים הפלשתינים, אלא ובעיקר הבעיה עצמה. היא מנציחה סבל אנוש, בונה מציאות של תלות חסרת רחמים, מבזבזת לריק את כספיהם של אזרחי העולם ואינה מציעה כלל פתרון של קבע. כל הסיוע לשיקומה של רצועת עזה יוצר אשלייה של חיים חדשים שלא יתממשו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il