X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ניצחון איננו "תמונת ניצחון" שהטלוויזיה משדרת בלופ'. יש רק דרך אחת לנצח ניצחון בלתי מעורער; להרוג את מנהיגי האויב, ואת מרבית לוחמיו. לכבוש שטח נקי מאויב, ולהקים עליו התנחלויות
▪  ▪  ▪
דוחא, קטאר. [צילום: AP]

אין לישראל מטרת מלחמה. לכן לא נשיג דבר למרות שגופות האויב יערמו לרגלינו. בלי מטרת מלחמה ברורה לא יהיה ניצחון שירשים את אויבנו מסביב. בנימין נתניהו שבוי בשבי "מגבלות הכוח". יש כאלה שנשארים בשבי גם לאחר שחרורם הפיזי, בתופעה המכונה תסמונת שטוקהולם. לעומתם יש שבויים בגוף שאינם שבויים במוחם ונלחמים בשוביהם. רה"מ ושריו 'שבויים' למרות שצוק איתן מתנהל על-רקע התמוטטות צבאות ערב סביבנו, כאשר הערבים הורגים זה את זה. צה"ל לא נשלח לחסל את החמאס, אלא קיבל הוראות להשאיר חמאס מוחלש! בתנאים אלה העם צריך לפעול להפלת נתניהו והחלפתו בתוך הקואליציה!
עימות רב חזיתי
צריך להבהיר כי למלחמה זו יש כמה חזיתות. היא החלה בחטיפה ורצח של שלושה נערים על-ידי החמאס במקום מיושב ביהודים. בזירה זו השר הכושל ביותר יצחק אהרונוביץ הוא בעל ההשפעה הגדולה ביותר. אח"כ כשל משרדו במניעת השתוללות המוסלמים בהר-הבית. אלפי ערבים השתוללו בירושלים. כמה מהם פתחו באש בהפגנות ו-9 מהם נורו למוות. צריך לזכור כי הערבים ביהודה ושומרון חמושים עד לאזניהם.
אהרונוביץ מנהל משרד שכמה מראשיו התפטרו בפרשיות שחיתות ושוחד מיניות. זה לא מנע ממשרדו לפרק בהצלחה כ-200,000 כלי נשק מהציבור היהודי בעלילות כזב. באותו הזמן יש נשק חם בכל בית ערבי על-פי הצהרת השר אהרונוביץ ל'ניוז 1'. תפוצת נשק בלתי חוקי כזאת הפכה את ישראל למחסן נשק ערבי המצפה לפיצוץ בכל רגע.
לחיזבאללה אבדות רבות בסוריה, והוא מסובך בלחימה לטובת שרידות משטר אסד. אולם גם מלחמה זו תסתיים בשלב כלשהו. אז יהיו מוכנות מנהרות רבות להחדרת אלפי מרצחים לצפון המדינה. חדירה המונית כזאת תהיה מלווה בירי 140,000 רקטות מכ-150 כפרים ועיירות בדרום לבנון. מדיניות ההרתעה של ישראל כשלה. ההתנהלות הישראלית היום נלמדת היטב במזה"ת. אם עזה נראית בעינכם כאתגר צבאי? לבנון תהיה אתגר חמור הרבה יותר!
לחופי המפרץ הפרסי שוכנת נסיכות קטר. שטחה כמחצית ישראל. 300,000 אזרחיה אינם עובדים, זוללים וסובאים, לבושים בצחור, מבזבזים כספים, ודוהרים בפראות בג'יפים מפוארים זללני דלק על כבישי המדבר. עירם דוחא מלאה מרכזי קניות שבהם מבזבזים את הכנסות הגז והנפט שנפלה בחיקם. 1,700,000 פקיסטנים, הודים, וערבים משמשים להם כעבדים. הקטרים מסוכסכים עם כל העולם הערבי בגלל תחנת הטלוויזיה שלהם, אל-ג'אזירה. תפקידה לחמם כל סכסוך מזרח תיכוני, כדי שהערבים לא יבחינו כי מטרת השוד והטרור הטובה ביותר היא קטר.
השר אהרונוביץ אינו מבין שהתפרעויות אוהדי סכנין שקיבלו כסף לבניית אצטדיון כדורגל בעירם היא חלק ממימון אויב. קטר תממן כל סכסוך אפשרי כדי שלא יבחינו בחולשתה!
קטר היא נסיכות רשע עשירה שניתן לשדוד בקלות. קטר תתמוטט ביום פלישה אחד מסעודיה, מעירק או מאירן. אוכלוסיית קטר כאוכלוסיית ראשון לציון. אין לה סיכוי להקים צבא בהיקף שיעמוד אפילו נגד התקוממות עבדיה הזרים! קטר חוששת מפלישה כזו. צבאה בגודל 12,000 איש אינו יכול להגן עליה. לכן היא העניקה לארה"ב בסיס אווירי ובו האמריקנים מחזיקים 7,000 חיילים. לכן רכשה נשק מארה"ב בשובי 11 מיליארד דולר בעסקת שוחד חבלנית אדירה.
קניית הנשק במחיר מפולפל נועדה לשחד את ארה"ב כדי שקטר תמשיך לסכסך אצל אחרים! ישראל צריכה להכניס את קטר ל'בנק המטרות' שלה, ולמצוא דרך לגרום לקטרים לשלם מחיר על טירופם.
הניצחון הוא יעד ברור ולא תמונה בטלוויזיה
במלחמת ששת הימים ישראל הזעירה ניצחה 7 צבאות בשישה ימים. כבשה שטח הגדול פי 3 מהמדינה. היה ברור מי ניצח בנוק אאוט. לא נזקקנו לספירת נקודות. אלא שהיו מי שכרסמו בהדרגה את האמונה בצדקת העם והצבא. כך הסכמנו לסיים את מלחמת ההתשה תחת לחץ אמריקני כאשר מצרים הפרה את ההסכמים והוסיפה בסיסי טילים. את מלחמת יום כיפור התחלנו תחת לחץ שיחות טלפון אמריקניות בעמדת נחיתות כאשר שידלו אותנו להסכים שנותקף ולא נבצע תקיפה מקדימה.
מכאן כבר השתרשה הטעות. במלחמת לבנון הראשונה הסכמנו לסגת בגלל שערבים הרגו ערבים בסברה ושתילה! אח"כ הסכמנו שלא להילחם במלחמת המפרץ למרות שנורו אלינו 39 טילים בליסטיים. במלחמות אוסלו כבר הסכמנו להכניס רוצחים ערבים חמושים לתוך ישראל! מאז התרגלנו שמטרת הלחימה במבצעים אינה ניצחון. המלחמה נעצרת תמיד כאשר ערבים מעלילים עלינו טבח שלא היה.
ניצחון איננו "תמונת ניצחון" שהטלוויזיה משדרת בלופ'. יש רק דרך אחת לנצח ניצחון בלתי מעורער; להרוג את מנהיגי האויב, ואת מרבית לוחמיו. לכבוש שטח נקי מאויב, ולהקים עליו התנחלויות.
ניצחון שמאפשר את הדברים הללו איננו מוטל בספק! עזה היא חלק מארץ ישראל. המרצחים לא יניחו לנו עד שננצח. נאלץ להדיח ראש ממשלה נוסף על שריו הכושלים. מוטב תפרוש הממשלה בעצמה בלי שנאלץ לנהל נגדה חקירות ומאבקים. המציאות תהיה קשה יותר עד שכולם יבינו כיצד נראה ניצחון.

תאריך:  03/08/2014   |   עודכן:  03/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רה"מ כשל ויש להחליפו
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
להחליפו במי?
אהרון שחר  |  3/08/14 10:28
 
- לא הבנתי את השאלה...
רפי לאופרט  |  3/08/14 10:57
 
- פייגלין - לראשות "עלה ירוק"
נרקומן  |  3/08/14 16:25
2
מלחמת השיחרור 2
אלון פלג  |  3/08/14 10:28
3
אני מסכים עם תוכן הדברים במאמר
רפי לאופרט  |  3/08/14 11:04
 
- יוחלףהביבי אם לא יכבוש קפריסין
ע_הראל  |  3/08/14 17:41
 
- רפי חזר לעיקר והרים להנחתה.
ירון זכאי 1  |  3/08/14 18:15
4
ביבי יכבוש את קפריסין=טוב מעזה
ע_הראל  |  3/08/14 17:33
5
פרופ' בנציון נתניהו
דר' יועז הנדל   |  4/08/14 06:48
 
- כל מי שעשה באצ"ל ובלח"י נרדף
ירון זכאי 1  |  4/08/14 16:08
 
- לא העתונאי יועז הנדל אלא חנן
וייס הגיב כאן.  |  5/08/14 07:51
 
- התייחסתי למהות התגובה..
ירון זכאי 1  |  5/08/14 20:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע צוק איתן
עמוס אריכא
הכרה והתדיינות על הסכם הפסקת-אש עם החמאס ייתפש בתודעה כיישות מדינית המקנה לו מעמד שווה גם מצד ישראל. התהליך הזה יאיץ את השתלטותו גם על הגדה, למרות כל המכות שספג במערכה העכשווית, ותוך נפנוף קליל של אבו-מאזן ובני חבורתו
נסים גבאי
במסגרת המבצע/המלחמה יתגלה מחדל ענק של ממשלת ישראל – על כי לא ידעה שנחפרו עשרות רבות של מנהרות תקיפה מעזה לתוככי הישובים ביישובי עוטף עזה
איציק וולף
למרות נזיפת ראש הממשלה בשרים שאינם מציגים חזית אחידה ממשיכים שרי ישראל ביתנו במתיחת ביקורת פומבית על מהלכי הממשלה    שר התיירות: 26 ימים צה"ל הכה ולא הצליח לטפל בחמאס, מנהרות הטרור אינן הבעיה העיקרית
יעקב עמר
מאז ועד היום טיפחה התקשורת את השקר ולפיו נחלק הציבור ל"שמאל" המעוניין בשלום ו"ימין" שאינו מעוניין בו ואינו מאמין להתחייבויות אויבינו בכתב ובעל-פה
מנחם גורמן
ממשלת ישראל צריכה ויכולה לדרוש פינוי נשים וילדים מאיזורי הלחימה בעזה למדינות אחרות
רשימות נוספות
נקבע מותו של סגן הדר גולדין  /  עידן יוסף
נתניהו: נמשיך במבצע עד להשבת הביטחון  /  איציק וולף, איתמר לוין
רבין ושרון במבחן צוק איתן  /  עידן יוסף
רוח הגייסות הישראלית גברה על הרצחנות   /  עמי דור-און
מדינת הטלוויזיה תקבל החלטות  /  אוריאל בן-עמי
אין לי ארץ אחרת  /  אורי שרגיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il