X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גולן טלקום חייבה אדם על שלושה כרטיסי סים למרות שלא קיבל אותם ואף שלחה לו מכתב מעו"ד והגדילה את החוב בגין מה שהיא קוראת "הוצאות גביה". רק פנייה לתקשורת פתרה את הבעיה
▪  ▪  ▪
מיכאל גולן, גולן טלקום. ללא תגובה [צילום: עידן יוסף]

עמי גלעד ממודיעין בסך-הכל רצה להחליף חברת סלולר. רפורמת כחלון, אתם יודעים. הוא בחר בחברת גולן טלקום, התקשר וביקש לקנות שלושה כרטיסי סים. הוא מסר את מספר כרטיס האשראי והובטח לו שיקבל את הכרטיסים בתוך עשרה ימים. פשוט.
הכרטיסים לא הגיעו ועמי גלעד התקשר, קצת כועס, למוקד של גולן תקשורת ואמר: "הסימים לא הגיעו. לא קבלתי מכם כלום ואני מבקש לבטל את העסקה". פשוט.
טוב, זה בחברת גולן טלקום זה לא כל כך פשוט. אל הלקוח שלא הספיק להיות לקוח, הגיע חשבון והוא נדרש לשלם 142 שקלים. גלעד לא השלים עם ההודעה ולא שש לשלם. הוא התקשר בטלפון וביקש לבטל את החיוב: "מדוע אתם דורשים כסף? לא קבלתי מכם כלום", אמר. "זה דמי טיפול", השיבה נציגת הטלפונים.
האיש כעס ולא שילם. כעת חיכתה לו הפתעה בתיבת הדואר: מכתב ממשרד עורכי הדין שיפר, בן זימרה, שניידר ושות'. לא אצטט את הניסוח המשפטי המסורבל, אבל בסופו חשבון של 216 ש"ח. האין-חוב של 147 ש"ח צמח בעוד 69 ש"ח "הוצאות גביה". בהמשך יש איום, שאם לא ישלם ינקטו נגדו "כל האמצעים העומדים לרשותה למימוש זכויותיה"... אין צורך לצטט את המשך האיום כדי להבין שעמי גלעד העדיף לשלם לפני שהקנסות ימשיכו לרוץ. אבל הוא לא השלים עם התנהגותה של חברת הסלולר ופנה לתוכנית הטלוויזיה של אורלי וגיא בערוץ 10. צעד זה הועיל. אחרי ימים אחדים, התקשרו מחברת גולן תקשורת ו...החזירו את הכסף.
שמעתי את הסיפור ונדהמתי. במיוחד, כי אני לקוח מרוצה של גולן תקשורת. התקשרתי אל נציגי החברה כדי לקבל תגובה. "אתה לא צריך להתקשר אליהם", אמר לי עתונאי, קולגה לשעבר. "לא. אני חושב שצריך לברר ולקבל תגובה לפני שמפרסמים. גם בלוג צנוע הוא פרסום", אמרתי.
המוקדן בחברה, עידו, היה מנומס ונעים, הוא השאיר אותי על הקו 11 דקות כאשר התייעץ עם הממונה עליו. תשובה, כמובן לא הייתה לו. "אנחנו לא יכולים למסור פרטים על לקוחות, אלא להם עצמם" - אמר לי.
הסברתי לו שלא מדובר בלקוח, כי עמי גלעד לא הספיק להיות לקוח, אלא בשאלה של מדיניות החברה. אבל נשארתי, כמובן, ללא תשובה. בכל זאת אציג את מספרו של עמי גלעד אצל גולן תקשורת, כדי להקל עליהם לחפש: 2194896.
אני מוכן לקבל הסבר ולפרסם אותו כאן.
אין להם מילה
בבית הקפה הסבו את תשומת לבי: "אנחנו יושבים כאן כשעתיים ובשולחן לידינו יושבים באותו זמן אם כבת שלושים וחמש ובנה כבן עשר. היא עסוקה בטבלט שלה והוא מפעיל את הסמרטפון. במשך השעתיים הללו לא החליפו מלה.

תאריך:  31/08/2014   |   עודכן:  31/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר  עמי גלעד /  Gilad Ami"
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גולן תקשורת: תשלום בעד שום דבר...
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
גולן טלקום ומר גולן
לוין אלכס  |  1/09/14 13:25
2
לי יש דוקא ניסיון הפוך
מיכאל ב  |  1/09/14 19:20
3
מזלזלים בנו
יאיר דקל  |  1/09/14 19:49
4
גם לי יש ניסיון הפוך ולטובה
עמוס שנער  |  1/09/14 23:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט העליון קיבל בשנתיים האחרונות מחצית מהערעורים על החלטותיה של השופטת מיכל אגמון-גונן - שיעור גבוה מאוד, שלא נובע רק מהמקוריות והנועזות שלה
יואב יצחק
נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת יצחק כהן מאשים קרוב משפחה בהעלאת חשדות נגדו על מעשים שלא היו ולא נבראו, כטענתו    מדובר "באדם קרוב משפחה, בעל-רקע נפשי מעורער", הגיב כבודו בהודעה רשמית    הבדיקה המשטרתית עליה הורה היועמ"ש יהודה וינשטיין היא שתכריע: האם אכן נמצאו ראיות לעבירות מין, עבירות מס, מרמה והונאה    בינתיים מתברר: שתי הנפגעות לכאורה מעבירות מין מסרבות למסור עדות נגד השופט
אלעזר לוין
חברת הבנייה הוותיקה הדהימה אתמול את שוק ההון, כאשר דיווחה על הפסד בלתי-צפוי של 445 מיליון שקל, ואולי יותר, שהצטבר בשנתיים האחרונות, ולא דווח עד היום    מנין ההפסד העצום? איך זה שההפסד לא התגלה עד היום?
טובה ספרא
נמשיך להתמודד עם איומים אזוריים לאורך השנה הקרובה. תהיה הזדמנות לשיתופי פעולה אזוריים אקטיביים. אבו מאזן עומד לשתף פעולה עם "האויב שלו", החמאס. ברמה האישית, המציאות אינה כפי שהיא נראית, הדברים שאנו שומעים אינם מה שנאמר לנו
יפעת גדות
בעיר שכולה על טהרת הנשים שוקלים לאפשר לגברים להגיע למקום ובלבד שיצייתו לחוקים נשים רווקות החיות במקום מחפשות בן זוג ולכן התקבלה החלטה לאפשר זאת מי מתנדב?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il