X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ נוהג בחוקי מדינת ישראל אותם חוקקה הכנסת שנבחרה כדין על-ידי העם, כהמלצה בלבד, בעוד בג"ץ הופך חוקים אלה לחוכא ואיטלולא, בידי קבוצות חתרניות מהשמאל הקיצוני
▪  ▪  ▪
ביהמ"ש העליון. רומס את רצון העם [צילום: מן הטלוויזיה]
כאילו אין מחר
רצון העם נרמס בראש חוצות על-ידי מיעוט זעיר בעם, ומקבל את אישורו הסופי של בג"ץ, תוך עקיפה של הכנסת כמייצגת של רצון העם. בג"ץ נוהג במעשיו אלה, כמו בשאר הנושאים הנוגעים לקיומו וביטחונו של עם ישראל, כאילו אין מחר, והצפת מדינת ישראל במאות אלפי מסתננים, כלל לא נכללת בשיקוליו של בג"ץ.

שוב הוכח אתמול לאזרחי מדינת ישראל שבית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ הוא מאפיה של פיראטים משפטיים הפועלים נגד עם ישראל. פיראטיות משפטית היא לא מונח שאני המצאתי, מי שהיה שופט בבית המשפט העליון של ארה"ב, אמר זאת על ההפיכה המשפטית - או הפוטש שערך בזמנו אהרן ברק בשיטות של פיראטיות משפטית, כשהוא עוקף במעשיו אלה את הכנסת, הנבחרת ע"י העם, ואשר לה, ורק לה האחריות והסמכות לחקיקה של חוקים המיועדים להגן על שלומו של העם ולמען קיומו של העם.
כנסת ישראל מסיבות של מחדל ששורשיו עוד בראשית הקמת המדינה, לא חוקקה חוקה לישראל, וגם המונח "חוקתי" או חוקתיות" היא החלטה שבג"ץ לקח לעצמו לית דין ולית דיין בימיו של הנשיא אהרן ברק, והוא מבוסס על מה שקרוי "חוק יסוד כבוד האדם וחירותו", חוק שהוא כשלעצמו, חרפה משפטית, צביעות משפטית, ביזיון לשכל הישר ואפליה שרירותית כלפי רוב מניינו של עם ישראל היהודי, הדתי, הציוני והלאומי, שרבבת בני אדם מתוכו, גורשה אך לפני 9 שנים מ-24 ישובים בצפון השומרון וגוש-קטיף, בחוק שכולו פשע מלחמה, הרס בלתי מובן של בתים, שדות ונחלות, תוך שימוש אכזרי ואל אנושי בכוחות של צבא ומשטרה, בתהליכי איוולת, שבסופם הובילו את מדינת ישראל לסדרה בלתי פוסקת של אסונות ומוות מצד גורמי הטרור העולמי.
בית המשפט העליון בשבתו כבג"ץ נוהג בחוקי מדינת ישראל אותם חוקקה הכנסת שנבחרה כדין על-ידי העם, כהמלצה בלבד, בעוד בג"ץ הופך חוקים אלה לחוכא ואיטלולא, בידי קבוצות חתרניות מהשמאל הקיצוני, הממומנות מכספים של ארגונים זרים העוינים את מדינת ישראל. התוצאה היא שרצון העם נרמס בראש חוצות על-ידי מיעוט זעיר בעם, ומקבל את אישורו הסופי של בג"ץ, תוך עקיפה של הכנסת כמייצגת של רצון העם. בג"ץ נוהג במעשיו אלה, כמו בשאר הנושאים הנוגעים לקיומו וביטחונו של עם ישראל, כאילו אין מחר, והצפת מדינת ישראל במאות אלפי מסתננים, כלל לא נכללת בשיקוליו של בג"ץ, וכך, איזה פוגלמן אחד, שקבל מוועדה מפוקפקת לבחירת שופטים את תפקידו כשופט בעליון, מכניס רבבות תושבים של מדינת ישראל לתוהו ובוהו חברתי, לכאוס של פשיעה ועבריינות ברחובות דרום תל אביב ושאר אזורי הארץ.
"ביטול" חוק המסתננים המתוקן והמידתי איננו חוקי, ועל הממשלה והכנסת להעמיד סוף-סוף את בג"ץ על מקומו, אחרת לא ירחק היום, והכסף האירופי המממן את עמותות השמאל הקיצוני, אויב המדינה, יבטל כליל את אופייה הציוני יהודי והדמוקרטי של מדינת ישראל.
בג"ץ לוקח לעצמו סמכות שלא ניתנה לו, הוא מורד בכנסת, הוא אנטי דמוקרטי בעליל, הוא אויב העם, מבזה את מגילת העצמאות, והוא מסוכן בהחלטותיו ההזויות למדינת ישראל, עשרת מונים יותר מדאעש וחיזבאללה גם יחד.
לתושבי ישראל, לא נותרה כל דרך אחרת לפעולה, אלא רק בדרך חוקית של מרי אזרחי לא אלים, לפעול ולסייע לאזרחי דרום תל אביב ויתר המקומות, במאבק נגד ההחלטה להציף את ארצנו במאות אלפי מסתננים שיפלשו בקרוב לארץ.
השופט אשר גרוניס, הוא הגרוע בנשיאי ביהמ"ש העליון הגרוע, המסוכן וחסר שיקול הדעת משפטית, יותר מכל מה שניתן להעלות על הדעת, ושני השופטים החדשים שנבחרו היום לתפקידם, יהפכו אותנו למדינת "כל אזרחיה", מדינה שגבולותיה פרוצים, שחוק הכניסה לישראל הופך לפארסה על-ידי בית המשפט העליון, זה האמור לכאורה להגן על אזרחי מדינת ישראל, אבל בפועל מפקיר אותם לגחמותיהם של אויביה הנחרצים.
לו רצה גרוניס, יכול היה למנוע את הקרקס של פוגלמן את חיותה וסלים ג'ובראן, ולסכל את "פסילת החוק". אבל הוא החליט כנראה לפרוש מתפקידו כשהוא מותיר אחריו אדמה חרוכה במדינת ישראל.
זה הזמן לחוקק את חוק יסוד סמכויות בית המשפט העליון, כדי לקבוע את האיזונים החוקתיים והדמוקרטיים שחייבים להתקיים בין הכנסת, כסמכות עליונה המייצגת את העם, לבין בית המשפט העליון, שיהיה רשאי לפעול אך ורק במסגרת החקיקה, ופסילת חוקים אם בכלל, תעשה בנסיבות שהן קיצוניות במיוחד, כפי שייקבע בחוק, ועל-ידי בית דין עצמאי לחוקה שיבקר את החלטות בג"ץ.

תאריך:  23/09/2014   |   עודכן:  23/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצילו! בג"ץ מחריב את מדינת ישראל
תגובות  [ 24 ] מוצגות  [ 24 ]  כתוב תגובה 
1
אחולי למיתות שונות ומשונות
הפרוקטולוג  |  23/09/14 10:16
2
וועדת חוק ומשפט,משוב עם שיניים
בהעדר משוב  |  23/09/14 11:56
3
הפאשיזם של בית המשפט1
שפרירית  |  24/09/14 05:43
4
הפאשיזם של בית המשפט2
שפרירית  |  24/09/14 05:49
5
הפאשיזם של בית המשפט3
שפרירית  |  24/09/14 05:54
6
הפאשיזם של בית המשפט4
שפרירית  |  24/09/14 06:09
7
טימטום ושטויות נוסח בלום הלוי
שלמה המגיב  |  24/09/14 06:27
 
- מי קיבל בלתי מספיק? שלמה המגיב
לולינקה  |  24/09/14 07:58
 
- הסבר מיוחד ללולינקה
שלמה המגיב  |  24/09/14 08:54
 
- תגובתו של המתקרא 'שלמה המגיב'
יוסי בלום הלוי  |  24/09/14 11:17
 
- פרופורציות נוסח יוסי בלום
שלמה המגיב  |  24/09/14 08:32
 
- "שלמה המגיב" אולי תחשוף את שמך
יוסי בלום הלוי  |  24/09/14 11:34
 
- התייחסות נוספת ליוסי
שלמה המגיב  |  24/09/14 12:38
 
- ועוד על "כבוד" , נוסח יוסי
שלמה המגיב  |  24/09/14 13:40
 
- מי כאן "מאבד עשתונות" , יוסי ?
שלמה המגיב  |  24/09/14 14:21
8
יש ליצור כלים כנגד פוטש משפטי
ראובן גרפיט  |  24/09/14 17:52
 
- תשובה לראובן גרפיט
יוסי בלום הלוי  |  24/09/14 18:28
 
- אמת , נוסח בלום הלוי
שלמה המגיב  |  25/09/14 00:15
 
- שלמה החכם
יוא"ב  |  25/09/14 09:39
 
- הסבר ליואב
שלמה המגיב  |  25/09/14 14:17
 
- "שלמה החכם" התגלה בכסילותו
יוסי בלום הלוי  |  5/10/14 01:34
9
איפה הכנסת?
איל  |  24/09/14 18:57
10
בג"צ מיצב את עצמו
גרונטולוג  |  26/09/14 10:25
11
נו, והנאורים מחריבים את העולם
אהרון שחר  |  26/09/14 11:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
500 איש מתושבי עוטף עזה, לפי הדיווח בעיתונות, התקבצו ליד צומת שער הנגב בדרישה מן הממשלה "להפסיק להפקיר את הדרום ולחתור להסכם מדיני". ההתארגנות הזאת מנוגדת לשכל הישר, שהרי ההיגיון מחייב את המסקנה ההפוכה - ש א י ן עם מי לדבר - הלא אפילו האמריקנים אינם מדברים עם החמאס
חיליק בר
על מבחן המנהיגות הקשה והאמיתי הצפוי לביבי: האם יבחר להישאר מלך הימין הבלתי מעורער, או שיבחר לעשות מעשה שעשו מנהיגי ימין לפניו ויהפוך למלך ישראל?
יעקב עמר
מדינת ישראל הינה מדינה יהודית וזכותה המליאה לקבוע מי רשאי להגר אליה ומי לא. החזון הציוני כמפורט במגילת העצמאות הינו הקמת "בית לעם היהודי" שמעולם לא היה בטוח וגם לא יהיה בטוח בניכר
איתמר לוין
הבעייתיות - ושמא החומרה - המרכזית בפסק הדין בנושא חוק המסתננים, היא שבג"ץ פסל חוק שנחקק לאור הערותיו בפסק דין קודם    ומה שעוד יותר מטריד הוא, שרוב השופטים כלל לא חשבו שצריך להתייחס לנקודה זו
הרב אליהו קאופמן
הדאעשים אינם מציקים לציונים, והציונים של נתניהו וחבריו אינם מודאגים מהם. ואולי באמת יש לנתניהו מידע חסוי שאותם "איסלאמים קיצוניים" "ניתנים לריסון"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il