X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - נוסטלגיה, שוחד, משיכה, יִראָה, עקה ומתעקש שנה טובה
▪  ▪  ▪
חשש לפיגוע חטיפה במתווה של משיכה [צילום: דוברות מד"א]

חיוך
יש לי כמה זיכרונות ילדות - וביניהם דוכנים למכירת "שנות טובות" - רצוי נוצצות - שקמו כמעט בכל פינת רחוב לקראת הימים הנוראים.
לכן, עצרתי הלום לחלוטין למראה דוכן כזה ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים - לא הרחק ממה שנותר ממנזר "טליתא קוּמי" (שהפך למרכז מסחרי). כבר עשרות שנים לא ראיתי ברחובותינו דוכן למכירת "שנות טובות" בנוסח של פעם. בירושלים של ערב הימים הנוראים ראיתי גם דוכנים למכירת לוחות-שנה בנוסח של פעם.
שני מוכרי ה"שנות טובות" חייכו למראה ההפתעה, שאחזה בי. לא התאפקתי, ורכשתי כרטיסי ברכה נוצצים עם מעטפות תואמות לכל אחד מנכדיי.
התעלמו
התקשורת הישראלית, כמובן, לא סיפרה, שמרטין אינדיק - היהודי מאוסטרליה, שעלה ארצה, והיגר לארצות-הברית - שתיווך עבור ממשל אובמה לחיסול מדינת ישראל - קיבל מיליוני דולרים מממשלת קטר, כדי שייצא נגד מדינת ישראל.
כידוע, בתקשורת הישראלית רק הימין מושחת, והשמאל הנבזה הוא טהור-כפיים וצח-כנפיים - בעיקר, אם הנו בוגד בעמו.
חשש לחטיפה
כבר שנים, ניידות מד"א אינן נכנסות לכמה כפרים ערביים בגליל ללא ליווי משטרתי. עתה מתריע קצין הביטחון של מד"א, כי צוותי הארגון עלולים להיחטף במסגרת פח"ע.
"ממידע שהתקבל אתמול מאגף המבצעים במשטרת ישראל עולה כי בתקופה האחרונה שבות ועולות האינדיקציות לכך שארגוני הפח"ע מתכננים להוציא לפועל פיגוע חטיפה גם במתווה של 'משיכה'", כתב חוטר אטיאס, קצין הביטחון הארצי של מד"א, למנהלי התחנות במרחב ירקון.
לדבריו, האזורים המועדפים על ארגוני הטרור כזירות חטיפה הם בתחומי הקו הירוק, בצירי תנועה המובילים בין השטח שבתחומי הקו הירוק ליהודה ולשומרון, בדרכים שבין יהודה והשומרון לירושלים ובאזור קו התפר בירושלים.
אימת המדינה האיסלאמית
הטרוריסטים מהמדינה האיסלאמית (דאעש), שמפחידים כל כך את יריביהם, יראים פן ייהרגו בידי לוחמות ארגון המחתרת הכורדי PKK בצפון עירק.
המורדים הכורדיים מפעילים כמות גדולה של לוחמות בקוויהם הקדמיים, ולטענתם אינן נופלות במסירותן וביכולתן מגברים. עיקר הנשים הלוחמות שייך ל-PKK, ורובן הגיעו לזירה מטורקיה. לדבריהן, הטרוריסטים מהמדינה האיסלאמית מפחדים פן ייהרגו בידי אישה - אומרות נשות PKK - כיוון שמוות כזה ישלול מהם את הכניסה לגן-עדן. הם באו לכאן כדי להרוג, ואינם רוצים למות ובמיוחד לא בידי אשה, הן אומרות.
ארגון המחתרת הכורדי לוחם נגד צבא טורקיה ונגד אירן כבר עשרות שנים. כשהחלה מתקפת המדינה האיסלאמית הצטרף ללחימה לצד פֶשמרגה - הצבא הכורדי.
בנים ובנות
אליבא דכל המומחים, עברנו כבר את השמונה מיליוני תושבים, ויש אומרים, שאנחנו נושקים לתשעה מיליונים - עוד הוכחה ניצחת, שהשד הדמוגרפי, שהמציא השמאל עוד לפני קום המדינה, כדי לייאש את עם ישראל, אמת ויציב - כמו שאר השטויות, שהאביס בהן את הציבור היהודי.
ועוד משהו מעניין משולחנם של חוקרים - הריקוט המתמיד של אזור חוטף-עזה גרם ללידת יותר בנות - קובעים חוקרים מהמחלקה לבריאות הציבור באוניברסיטת בן-גוריון, מבית-החולים ברזילי וממכון גרטנר, שהשוו בין לידות בקרית-גת לבין לידות בשדרות - כל עוד קרית-גת לא נכנסה למעגל האש.
היחס הרגיל באוכלוסייה הוא 51 בנים לכל 49 בנות. בשדרות נמצא יחס כמעט הפוך - על כל 49.5 בנים נולדו 50.5 בנות. החוקרים מעריכים, כי שליה של עוברים ממין זכר מגיבה לעקה (סטרס) אחרת, והבנות "שורדות" יותר את ההריון. פרופ' אייל ענתבי, מנהל חטיבת הנשים והיולדות בבית-החולים ברזילי, הסביר כי "עוברים ממין נקבה עמידים יותר למצבים של סטרס".
בנוסף, "חשיפת האֵם לירי טילים היא גורם סיכון מובהק למשקל לידה נמוך, ללידה מוקדמת ולהיקף גולגולת קטן בקרב עוברים ממין נקבה", ציינה ד"ר תמר ויינשטוק מאוניברסיטת בן-גוריון.
כיצד מנציחים?
ויכוח סוער מונע כבר כמה שנים את תחילת העבודה על אתר ההנצחה לנשיא דוויט ד' איזנהאור בוושינגטון הבירה.
ועדה ציבורית, שהוקמה לתכנן ולהקים את היד לזכר איזנהאור על קרקע ציבורית בבירה (כמו האנדרטות לשאר הנשיאים), נקרעת בין התוכנית של האדריכל הנודע פראנק גרי לבין ביקורת קשה של משפחת איזנהאור על העיצוב, המדגיש את עברו של הנשיא-הגנרל באזור הכפרי של קנזס ולא על הישגיו
הוועדה יזמה תכנון חלופי, שעונה לדרישות המשפחה, אך גרי אינו מוכן לקבלו, והזמן חולף בדיונים ארוכים. לפי החוק, שהקצה שישה-עשר דונם בבירה להקמת אתר ההנצחה, על הוועדה להגיש את החלטתה עד שניים באוקטובר.
לפי החוק האמריקני, מקצים קרקע בבירה להקמת אנדרטות רק לנשיאים, לאישים דגולים ולאירועים גדולים בתולדות ארצות-הברית בתנאי שוועדה ציבורית תפקח התכנון ועל ההקמה, ותדאג למימון הבנייה. לאחר השלמת האנדרטה, היא מוענקת חינם לעם האמריקני, ומופעלת על-ידי שירות הפארקים במשרד הפנים.

תאריך:  28/09/2014   |   עודכן:  28/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערבים טובים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לחץ בהריון=>קורטיזול=>הומואים
יסודו של דבר  |  28/09/14 18:34
2
בן-צדף: תחזור למאמריך על הצבא
אמנון ק.  |  28/09/14 20:08
 
- בן-צדף חזק גם בביקורת
שוחר-שלום  |  29/09/14 12:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
כתבתי מכתב למומחה לשחיתות והסברתי לו כיצד למגר אותה ולהציל את האנושות. ארוך ומייגע, מיועד רק לאנשים הרוצים לשנות את העולם. בשעה אחת תלמדו את מה שאף פרופסור לא יודע
עו"ד אברהם פכטר
החלטת בג"ץ בנוגע לחוק המסתננים היא התעלמות מהמצב בשטח, המלמד על פצצת זמן שמניחים מסתנני עבודה לפתחה של ישראל    על הממשלה לפעול בנחרצות מול הבעיה, וגם להשיב את בג"ץ למקורותיו
רו"ח אלי אל-על
לא כל אחד יכול להכין הערכת שווי על כל נושא בכל חברה    לפני שבוחרים מעריך שווי למשימה ספציפית, יש לבדוק שורה של פרמטרים בנוגע לנסיונו, יכולותיו ודרכי עבודתו
איתמר לוין
בית המשפט העליון לא סתר את ממצאיו העובדתיים של בית המשפט המחוזי בפרשת סרן ר'    אילנה דיין שתלה בכתבה קטעים בלתי אותנטיים, ובמילה פשוטה: פברקה    למרות זאת, קבע ביהמ"ש העליון שהיא פעלה בתום לב    האם הקביעה התמוהה הזו קשורה לזהותם של התובע והנתבעת?
עמי דור-און
ההאשמות שאותן העלה הנשיא עבאס מעל בימת המערכה העולמית כללו התבטאויות שאין חמורות מהן נגד ישראל ומנהיגיה    הגיע הזמן להציג את אבו מאזן בעיני העולם כמות-שהוא באמת: ברברן השש לנאץ ומוביל את עמו לקראת מערכה מיותרת נוספת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il