X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חייבים לעצור מיידית את זרימת הכספים למערך האירגוניים הפועלים נגד מדינת היהודים חקיקה חדשה נדרשת לישראל במקביל להקמת סוכנות לביטחון לאומי שתפעל נגדם
▪  ▪  ▪
השפעה רבה לצלב האדום

בזכות העובדות הנחשפות בספרו של טוביה טננבום 'תפוס ת'יהודי', ובספר 'תעשיית השקרים' של בן-דרור ימיני, ולאחר פרסום תחקירי תנועת 'זו ארצנו', התחדד הצורך הלאומי האסטרטגי בהקמת סוכנות לביטחון לאומי, שתהיה רשות לאומית למלחמה בחתרנות.
סגן אלוף ס', שתחום התמחותו הוא "תקשורת בין הקהילה הבינלאומית ושטחי פלשתין", משתף אותנו בדברים הבאים: הקהילה הבינלאומית משקיעה ברגע זה 600 מיליון אירו בשטחי C (שטחים בשליטה אזורית וביטחונית של ישראל, שם חיים כ-5 אחוז מהערבים הפלשתינים). במשך השנים מדובר על מיליארדים. שתי המדינות המשפיעות ביותר בהשקעה זו: ארצות הברית וגרמניה וכן, האיחוד האירופי האו"ם דרך הסוכנויות והארגונים השונים שלהם.
מלבד זאת, על-פי סא"ל ס', יש 300 ארגונים חתרניים במדינת ישראל, ועוד 100 בעזה. 'הצלב האדום' ו'אונרא' הם בעלי ההשפעה הגדולה ביותר. גורמי המימון הגדולים ביותר הם שוב: ארצות הברית וגרמניה. בתוך הארגונים החתרניים קיימים כעשרה ארגוני חתרנות ישראלים, הפועלים בעיקר במימון חו"ל. הגרועים שבישראלים: עיתון 'הארץ', 'בצלם' ו'יש דין'.
רוב הארגונים החתרניים האמריקניים ממומנים על-ידי אזרחים - כלומר, אזרחים זרים עשירים המשקיעים הון עתק ברדיפת יהודים ומדינת היהודים. גו'רג' סורוס, מיליארדר יהודי מהשמאל הקיצוני, הוא דוגמה אחת וקרן פורד היא דוגמה לקרן אמריקנית כזו. הארגונים הגרמניים ממומנים על-ידי מפלגות או על-ידי ארגונים כנסייתיים הממומנים על-ידי הממשלה הגרמנית. כלומר, הארגונים הגרמניים ממומנים על-ידי מיליוני משלמי המיסים הגרמנים. אחד הגרועים ביותר הינו הגוף הגרמני-פרוטסטנטי 'לחם לעולם': הם מממנים קבוצות חברתיות המשכנעות צעירים ישראלים לא להתגייס לצה"ל.
לפיכך, יוצא כי הערבים הפלשתינים מקבלים יותר תמיכה כספית לאדם מכל אזרח בעולם. ביניהם יש ערבים וערביות, שמקבלים תמיכה כספית מלאה ממדינת ישראל, כדי שיוכלו ללמוד באוניברסיטאות ישראליות, כמו הסטודנטית לספרות ומדעי המדינה ושמה אטרניטי. כמו סטודנטית נוספת ושמה רים, שתיהן מקבלות חינוך גבוה חינם. וכמו רים, היא לומדת עם היהודים באוניברסיטה העברית, ויורקת עליהם. השנאה שלהן ליהודים היא אווילות גמורה, אבל הן חכמות יותר מהיהודים המשלמים על לימודיהן.
לא רבים יודעים, אך המאבק להשארת המסתננים בישראל, של הארגונים החתרניים הלא ממשלתיים, הוא חלק מתוכנית אג'נדה 21, תוכנית שטנית לחיסול 80% מאוכלוסיית העולם ויצירת כאוס ברחבי העולם, שישראל חתומה עליה.
יעקב אחימאיר ראיין ב'רואים עולם' את החוקר האמריקני אדווין בלק שפרסם את מחקרו בספרו 'מימון הלהבות' ובו הוא חושף כיצד ארגונים כמו 'הקרן החדשה לישראל' סטו מייעודם העיקרי למען מטרות פוליטיות חתרניות כמו: מימון צעדי החרם והדה-לגיטימציה של ישראל, מניעת השקעות ושלילת הלגיטימיות שלה עד כדי מחיקת המדינה היהודית מישראל.
בכנסת הנוכחית, התקיים כנס שיזם ח"כ רוברט אילטוב, בו העיד הסופר והעיתונאי החוקר האמריקני אדווין בלאק. בכנס נחשפה רשת הארגונים החתרניים השוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, המסיתים לגזענות נגד יהודים ותומכים במאבק מזוין נגדם, באמצעות מדינת אויב או ארגון טרור, וכנגד מדינת ישראל (סעיף 7א' חוק יסוד הכנסת).
החתרנות המבהילה נחשפת מדי יום לעיני הציבור הזועם. נשאלת עדיין השאלה מדוע אין המדינה המאוימת נוקטת באמצעי הביטחוני בו נוקטות אירופה וארה"ב? חייבים לעצור מיידית את זרימת הכספים למערך האירגוניים הפועלים נגד מדינת היהודים. גם בישראל יש לחוקק חוק סוכן זר. כל ארגון המקבל כסף מארצות אחרות מוגדר בארה"ב - "סוכן זר" (FOREIGN AGENT) וככזה עליו לדווח כל 6 חודשים בשקיפות ובפרטי פרטים למה שימש הכסף, על כל פעולה שנקט הארגון ומחירה ומיהם הגורמים מזרימי הכספים, כולל הסכומים המדויקים.
לשם מעקב הוקם בישראל ארגון המעקב אחרי ארגונים לא ממשלתיים בראשותו של פרופ' שטיינברג. ניתן לעקוב באתר הארגון אחרי פעילותם של ארגונים לא ממשלתיים אלה ונזקיהם. הדרך המתבקשת למנוע ולהפסיק פעילות זו הינה באמצעות חקיקה חדשה הנדרשת לישראל, ובאמצעות הקמת סוכנות לביטחון לאומי שתפעל נגדם.
אותם ארגונים חתרניים, שמאחוריהם מדינות תומכות חתרנות, כמו ארצות הברית וגרמניה, מסייעים לערבים פלשתינים ולמסתננים לערער את אחיזת היהודים בארצם, מיוצגים נאמנה על-ידי הערבים הפלשתינים שרואיינו כשהם מצהירים: "זה היה טוב מאוד אם רומל היה מצליח. הארץ הייתה רק שלנו". או ערבי נוסף שאומר: "הדם שלי גרמני. כולנו, כל הפלשתינים, גרמנים".

כותב המאמר הוא רס"ן במיל'
תאריך:  29/09/2014   |   עודכן:  29/09/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקמת סוכנות לביטחון לאומי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הדברים ידועים עשרות שנים....
ירון זכאי 1  |  29/09/14 21:44
2
הנשיא התנגד
הר-דטה  |  29/09/14 22:13
3
כתב ההגנה של נתבע 5 ....
ירון זכאי 1  |  29/09/14 22:44
 
- תודה רבה לירון זכאי הגיבור
משה חסדאי  |  30/09/14 08:40
 
- זרים חורשים בעגלתינו
זאב קנן  |  30/09/14 13:00
4
בוא נתחיל
בתמיכה  |  1/10/14 16:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רן לוי
הגיע הזמן שתספר שלא קיים, ולא היה מעולם, עם שנקרא ״עם פלשתיני״, ובעצם הפלשתינים הם עם מומצא, אין הם שונים מאחיהם הערבים ממצרים, או ממדינות ערביות אחרות, וההוכחות לכך רבות, מגוונות, ובלתי ניתנות להכחשה
עמוס גלבוע
אבו-מאזן לא הפתיע בשקריו. מי שהפתיע היה נשיא ארצות הברית ודווקא לטובת ישראל. עבור אבו-מאזן זאת מכת פטיש איומה בראש
ישראל רוזנבלט
נאומו של אבו-מאזן באו"ם שיקף את המאמץ המשותף לפלשתינים ולשמאל הרדיקלי האירופי, לשלול את הלגיטימציה של מדינת ישראל
יהודה דרורי
אחרי הנאום האחרון באו"ם, עלינו להתעורר ולחשוף את אבו-מאזן עירום ועריה כלפי העולם ולהחרים כל דיבור ושיחות אתו, פשוט להפכו ללא רלוונטי לפתרונות ולשיחות
עידן יוסף
נעצר במועצה האזורית שדות נגב    רכזי היישובים בדרום יעבדו מחודש ינואר רק חצי משרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il