X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: רישוי נשק - ומה עם הטרור מבית? שביתת הנהגים הערבים בירושלים - נורה אדומה הכל כותרות: פרשת הגבלת הבנייה הערבית באשקלון - ניצול פוליטי ציני? מי מפחדת להיות אימא? - המחקר והמגזר ולקינוח: פסוקו
▪  ▪  ▪
חלוקת נשק [צילום: AP]

ראו הוזהרתם
בעקבות גל הטרור פורסם על הקלות בחלוקת נשק לאזרחים ולמאבטחים, שאף יוּרשו לקחת את הנשק לביתם.
אולם עם כל ההבנה למצב הביטחוני המתוח, יש לזכור גם את הטרור מבית. למרבה הצער, היינו עדים בשנים האחרונות לניצול כלי הנשק שבידי מאבטחים ואזרחים למטרות רצח במשפחה ובסביבה. יש לבדוק אפוא היטב לא רק את כישוריו הפיזיים של נושא הנשק, אלא לא פחות את אישיותו ומצבו הנפשי, כדי להבטיח את אי-מסוכנותו ולשלול אפשרות של שימוש קטלני בנשק שלא למטרות אבטחה. ראו הוזהרתם!
לתשומת לב המשרד לביטחון פנים וחברות השמירה.
נהגים ישראלים?
שביתת 600 נהגי אגד הערבים בירושלים, לאות הזדהות עם הנהג התלוי, יוסף רמוני, אומרת דרשני. היא חייבת להדליק נורה אדומה בחברת אגד ובמערכת הביטחון.
מעֵבר לשיבוש התחבורה העירונית בירושלים, דומה שהזדהות פלשתינית של נהגי ישראל, הנושאים בתעודת זהות כחולה, ושותפים לעלילת הדם האנטישמית, כאילו יהודים רצחו את הנהג הערבי - למרות שכל הממצאים הפתולוגיים מצביעים על התאבדות - היא בלתי נסבלת, ועלולה להיות מסוכנת לציבור הנוסעים.
ראוי גם להאזין לתגובתו המתלהמת של אביו של הנהג, שכינה את בנו שהיד, וקרא למחיר דמים למען פלשתין. יש לבדוק היטב את רקעם של הנהגים, כדי למנוע פיגוע אפשרי בעתיד באוטובוס ובכלל.
הכל פוליטיקה?
בעקבות המצב הביטחוני המעורער בארץ, הגביל ראש עיריית אשקלון, יוסי שמעוני, את עבודת פועלי הבניין הערבים בתוך מספר מוסדות חינוך לשעות מסוימות שאחרי הפעילות בהם, כדי להבטיח את שלום התלמידים ותחושת הביטחון האישי שלהם ושל משפחותיהם.
אולם בישראל כמו בישראל, שבּה אין רגע דל מסקנדל, כמה לא מפתיע, נוצלה ההודעה של שמעוני ניצול פוליטי ציני ודמגוגי על-ידי פוליטיקאים משני עברי המתרס. כולם ניפחו את ממדי המקרה, כאילו מדובר בהפסקה מוחלטת של עבודת הבנאים הערבים. מר"צ והשמאלנים מיהרו, כמיטב המסורת, לגנות את ראש העירייה, וכינוהו גזען. מנגד הימין לא טמן אף הוא את חרצובות לשונו והצדיק את שמעוני, תוך התקפת השמאלנים.
אז עם כל הכבוד לפוליטיקאים, המחפשים כותרות, כדאי שיהיו ניזונים מעוּבדות ולא משמועות ומהתלהמות יתר. סייג לחוכמה שתיקה זוכרים?
עניין של תפיסה
החוקרת ד"ר דונת ראיינה 23 נשים, שאינן מהוות מדגם מייצג, המתנגדות לאימהוּת. עם כל הכבוד, מדובר במיעוט זניח, שאינו משקף את כלל הנשים, וזו תופעה חריגה.
לא סוד הוא שמעֵבר ללחץ חברתי, אימהוּת היא עניין גנטי הטבוע בטבע האישה. ניתן ללמוד זאת בין היתר מהעקרות, שאינן חוסכות כל מאמץ כדי ללדת בכל מחיר. העדר התשוקה האימהית יכול לנבוע מרקע משפחתי פתולוגי או מסיבות אגואיסטיות, כפי שאמרה אחת המרואיינות שהאימהוּת גזלה ממנה את הקריירה.
אולם מבט על נשים רבות אחרות, במיוחד במגזר החרדי והדתי, מגלה עד כמה ניתן לגדל משפחות ברוכות בכיף, בשילוב קריירה. תשאלו את העיתונאית מלי גרין, אם מאושרת ל-11 ילדים. הכל עניין של תפיסה ופרשנות.
ולקינוח חידה. נחשו מי אמרה את המשפט הבא: "להיות סבתא הוא טייטל מכובד יותר מהתואר נשיאה". הדוברת היא לא אחרת מהגברת הראשונה של ארה"ב, הילרי קלינטון. התשובה לתופעה כבר אמרנו?
פסוקו
ליישר קו, גישור: גשר המֵישָרים
ניתוח לייזר נכשל: לייזר או לוּזר
אבן הורגת - יד על המיידים: סיכּוּל הסיקוּל

תאריך:  24/11/2014   |   עודכן:  24/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי בוסל
למרות שיש כל כך הרבה קהילות אחרות, קטנות וגדולות, שגורלן לא שפר, חייבים לשמוע את הסיפורים של כל אחת ואחת מהן. להקליט. לרשום. לשמר ולשמור
עו"ד דניאל ארנסט
זכותה של השופטת שטענה שנאנסה בידי שוטר להימנע מחשיפה. גם לשופטים יש חיים פרטיים, ואין זה מחובתם לקדם אינטרסים ציבוריים על חשבון פגיעה בהם ובבני משפחותיהם
זאק גולד
המנהיגים המצריים, והנשיא בראשם, שבים ומצהירים, כי הבסת הטרור בסיני תדרוש את שיתוף הפעולה של האוכלוסייה המקומית. על כן, במסגרת הקמתו של אזור החיץ, יהיה על ממשלת מצרים, בעידוד בינלאומי, ליישם מדיניות שתפריד בין צרכיה הלגיטימיים וסבלה של האוכלוסייה לבין הדרישות הבלתי-קבילות של ארגוני הג'יהאד הפעילים באזור
צ'לו רוזנברג
חוקים בלתי דמוקרטיים בעליל המחפשים בכל דרך לסתום פיות מוצעים, חדשים לבקרים, על-ידי מיני לאומנים קיצוניים. אין מי שיעצור אותם כי הם הרוב ובשם הרוב מותר להם לעשות כל דבר
יוסי ברנע
תגובה למאמרו של עמיר פוקס "במקום חוק רע", הארץ מיום 20.11.14    עמיר פוקס מתעלם מכך שהאספה המכוננת בגדה בתפקידה והפכה עצמה לפרלמנט היא כנסת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il