X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במסגדים ברחבי אירופה מכינים את הצעירים להילחם מלחמת קודש – ג'יהאד. איך הופיעו פתאום אותם אלפי ג'יהאדיסטים? האם לא מתוך התשתית המוסלמית שהכינה אותם? קח את הרובה חבר, לפני שיהיה מאוחר מידי והנמר יטרוף את שנינו
▪  ▪  ▪
במסגדים מכינים לג'יהאד [צילום: איתמר לוין]

עצרתי את חברי והצבעתי על הנמר: "ששש... נמר." חברי הביט לאותו כיוון: "אתה מתכוון לחתול?" "איפה ראית חתול כל כך גדול?" לחשתי. "זה חתול שעושה מיאו..." גיחך החבר "...מה אתה מפחד?" "מה, אתה לא שומע שהוא נוהם 'אלללה אכבר'?" המשכתי ללחוש. חברי קרב את פיו לאזני ולחש: "אל תעליב אותו. הוא עוד יכול להתנפל עלינו."
ראיתי שהנמר שהשתופף בעמדה של זינוק מולנו: "תזהר! הוא מתכונן לזנק!" קראתי. חברי הוציא את גוזז הצפורניים מכיסו, מפטיר בשפתיים חשוקות: "עכשיו נמאס לי! אני אגזוז לחתול את צפורניים החדות המאיימות לשרוט אותנו!"
הושטתי לו את הרובה: "על מה אתה מדבר? זה נמר שיכול לטרוף אותנו." חברי העיף בי מבט מאשים, דוחה את הרובה ומזוית פיו, מנסה לא לקומם את החיה, גער בי: "פשיסט, גזען, אסלאמופוב! זו אשמתך שהחתול מאיים לשרוט אותנו."
החבר שלי הוא פובליציסט, איש ציבור ידוע, שלאחרונה נפתחו עיניו להביט מעבר לדיבור 'תקינות פוליטית'. הוא מזהיר בכתבותיו שצריך להכיר בכך שהטרור הוא טרור של מוסלמים ולא טרור מנותק מזהות.
הוא כתב: "צריך להישיר מבט לפני שקובעים איך להילחם בטרור ולהגדיר 'חתול כחתול' כמאמר הצרפתים". משום מה הוא ממהר להוסיף: "אין לנו מלחמה עם המוסלמים, אלא רק עם הג'יהאדיסטים הקיצונים שמפרשים לא נכון את הדת." ואז הוא מוסיף במיטב מילות 'התקינות הפוליטית' שהוא עצמו גינה במשפט קודם: "הדת המוסלמית היא דת של שלום. רוב המוסלמים הם מתונים ולראיה הם עצמם מטרה לג'יהאדיסטים."
הוא אומנם רואה נכוחה את הציפורניים הטורפות, אך מתאר את הנמר כחתולתול וזו אמירה לא פחות מסוכנת מההתעלמות שנגדה הוא יוצא.
אומרים שהסכנה הגדולה ביותר היא שיש כמה אלפי אזרחי אירופה שנלחמים בשורות דאעש. מזהירים שהסכנה הגדולה היא שהם יחזרו לאירופה ויבצעו פעולות טרור. האם אפשר להבין מכך שאם רק ימנעו מהם לחזור לא יהיו פעולות טרור?
אין טעות גדולה מזו. במסגדים ברחבי אירופה מכינים את הצעירים להילחם מלחמת קודש – ג'יהאד. איך הופיעו פתאום אותם אלפי ג'יהאדיסטים? האם לא מתוך התשתית המוסלמית שהכינה אותם? למה אתם חושבים שלא יופיעו ג'יהאדיסטים אחרים מאותו מאגר? נכון, הם יהיו פחות מיומנים בלחימה, אך איזו מיומנות צבאית חייבים כדי לפרוץ למתחם אזרחי ולהרוג? האזרחים לא בדיוק יורים בחזרה.
אומרים שצריך לעזור למדינות המוסלמיות הערביות המתונות. אך איך אפשר לדבר על סעודיה בה חוקי השריעה בתוקף כמדינה מתונה? מלחמה בין פלגים שונים של האיסלאם אינה הופכת אף אחד מהם למתון.
לשיעים באירן, לווהבים בסעודיה, למוסלמים בדאעש ולמוסלמים הפרטיים שלנו, הפלשתינים בחמאס וברשות הפלשתינית, אותה מטרה. להשליט את האיסלאם על כל העולם. הם חלוקים רק לגבי השאלות מי יעמוד בראש החליפות, איזה פלג דתי ישלוט ומה הדרך לבצע זאת.
אין מדינות ערביות מתונות. יש רק מדינות בהן השליטה אינה בידי כוהני הדת, אלא בידי דיקטטור או מלך שהאינטרס שלו לשלוט, גדול מהרצון לממש חליפות. יש פה ושם יוצאי דופן שגם הלאום המקומי חשוב להם, כמו חלק מהעם המצרי ואולי כמה מוסלמים במזרח הרחוק, אך המוסלמים ברוב גדול רוצים חליפות השולטת לפי חוקי השריעה. סקרים חוזרים ומאשרים זאת בכל מקום. גם במצריים 'הלאומנית'. אין רוב מוסלמי ערבי מתון. אם היה רוב הוא היה מתנגד לג'יהאדיסטים. אך אנו עדים לריקודים וחלוקת ממתקים בכל פעם שמתבצע טרור.
הרשות הפלשתינית מתונה? אל תתנו לחליפה המעונבת של אבו-מאזן ולדיבורו החלקלק לבלבל אתכם. הוא תומך נילהב באיסלאם הקיצוני. איך תסבירו את ההסתה המתקיימת בחסותו בבתי הספר ובעיתונות הנשלטטת על ידו? איך תסבירו את הכיכרות בהם הוא מנציח את הג'יאהדיסטים הגיבורים? איך תסבירו את התמיכה הכספית והמוסרית שלו בכל מי שמפגע?
היום אנו רואים יותר ויותר בעלי טורים המכירים בכך שיש בעצם מלחמת עולם בין התרבות המערבית לבין האיסלאם. אך גם הם אינם קוראים 'לחתול חתול' ומציגים את המלחמה כאילו היא בין קומץ ג'יהאדיסטים למערב.
לא! המלחמה היא בין מיליארד וחצי מוסלמים, למערב ולעולם כולו.
נכון, בחזית יש מספר קטן של הג'יהאדיסטים, אך האם לא כך בכל מלחמה? הלוחמים בפועל בחזית הם מעטים. מאחריהם יש את שאר הלוחמים כעתודה. בצבא הטרור הם נקראים 'החוליות הרדומות'. המסה הגדולה של הצבא היא מערכות תמיכה ללוחמים. בסוג זה של מלחמת טרור לא צריך פלוגות לוחמים, מספיק שיהיו רק לוחמים בודדים בחזית.
לכן חברי הטוב תוריד את הרובה מהכתף. בג'ונגל העולמי מי שרוצה לחיות, אסור לו לראות נמר כחתול. חייבים ללמוד ממי שבאמת מבין מה קורה, אסיסי שליט מצרים, ולא מפי מומחים מהאקדמיה המשליכים את הערכים שלהם על תרבות האיסלאם.
קח את הרובה, חברי הטוב. את הכדור הראשון תכוון אל המסגדים המשמשים בית גידול לצפעונים. חייבים לדאוג, כמו שעשה אסיסי במצרים, שהמסגדים יהיו בתי תפילה בלבד, כמו בתי הכנסת והכנסיות ולא אקס-טריטוריה מוסלמית המשמשת נקודת זינוק לכיבוש העולם.
קח את הרובה חבר, לפני שיהיה מאוחר מידי והנמר יטרוף את שנינו.

תאריך:  13/01/2015   |   עודכן:  13/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנמר הוא רק חתול?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זהירות חתלתול
אהרון שחר  |  13/01/15 10:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקריקטורות של מוחמד
מוטי קפלן
כשהפוליטיקאים העסקנים, המדיה עם שליחיה והשידורים החיים מפריז, היחצנים בגרוש ולקוחותיהם שמנצלים את המצב לעורר עוד קצת פאניקה, כדי למכור עוד כמה דירות ולגזור קופון ירגעו, חייבים להזכיר להם כי הבעיות האמיתיות החמורות בישראל לא נעלמו
עידן יוסף
העיתון שרלי הבדו יופץ בשלושה מיליון עותקים ויכלול קריקטורות של אבי האיסלאם    מוסלמים קיצוניים מאיימים בפיגועים    הנרצחים יובאו בצהריים למנוחות בירושלים
עפר דרורי
נשיא צרפת ציין בנאומו שזהו אירוע הטרור הראשון בצרפת אחרי חמישים שנים; מעניין כיצד הוא מקטלג את אירוע הטרור כנגד יהודים בטולוז במרס 2012, בו נרצחו שלושה ילדים ומורה יהודי
עמוס גלבוע
הפיגועים בצרפת מבטאים מלחמת תרבות בין גופי איסלאם נחושים שיעדם הסופי הוא השלטת החוק האיסלאמי והקמת חליפות איסלאמית, לבין המערב ותרבותו. לפי שעה למערב אין יעד ברור, ותפיסת עולמו הליברלית המופרזת כובלת את ידיו
חגי הוברמן
מפגן המנהיגים השבוע בוודאי לא יכול להיות תחליף למלחמה עיקשת, רציפה וחסרת פשרות באירגוני הטרור, למרות שאצל חלק גדול ממנהיגי המערב נראה היה אתמול שלזה בדיוק הם התכוונו בהופעתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il