X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשהפוליטיקאים העסקנים, המדיה עם שליחיה והשידורים החיים מפריז, היחצנים בגרוש ולקוחותיהם שמנצלים את המצב לעורר עוד קצת פאניקה, כדי למכור עוד כמה דירות ולגזור קופון ירגעו, חייבים להזכיר להם כי הבעיות האמיתיות החמורות בישראל לא נעלמו
▪  ▪  ▪
נתניהו בעצרת הזדהות בפריז [צילום: AP]

הטרור שהיכה בפריז היה כואב וקשה לכולם, ואין צורך להכביר במילים ובהסברים. חפים מפשע שניפגעים מטרור איסלמי קיצוני, פונדמנטליסטי וחולני, רק בגלל מקצועם או דתם, מזעזע כל בר דעת.
והנה כבר בזמן ההתרחשות של האירועים הטרגיים, יצאו הפוליטיקאים מחוריהם, וניצלו את החדשות לעשיית הון פוליטי, ששיאו בנסיעה ההמונית לעצרת בפריז של כל מי שמרגיש שהוא "נציג ישראל", גם אם הוא יושב בספסלים האחוריים בכנסת או בפוליטיקה ובעסקנות הישראלית.
הגדילו לעשות, יחצנים "זריזים" שדחפו את לקוחותיהם למדיה, והפליאו את מישנתם על-אודות "גל העלייה הצפוי של יהודי צרפת, והביקוש והמחסור החמור בדיור עבורם", והציעו כמובן "פתרונות".
אחלה דיאגנוזה וחיזוי עתיד מסעיר, הגדיל לעשות משווק נדל"ן זריז של אחת מחברות הבנייה, שהכריז (במהדורת החדשות בערוצי הטלוויזיה כמובן) על.. "ישיבת חרום ברמת גן למציאת פתרונות דיור עבור יהודי צרפת", כשהוא מסביר לצוות שלו ע"ג מסך המצגת, כמו במבצע צבאי כיצד יערכו למצב..
טרור חברתי-כלכלי
ואם נתנתק לרגע מהספינים שמעבר לכל פרופורציה עם כל הצער המובן והדאגה ליהודי צרפת, בישראל בשנים האחרונות במיוחד, מתגבר באופן חמור מאוד "גל טרור חברתי כלכלי", שאולי לא דרמטי ומתרחש בשידור ישיר על המסך, עם אלפי שוטרים ותמונות אפוקליפטיות, אבל הנתונים הנוראים והמזעזעים, על מאות אלפי משפחות בקריסה כלכלית, מאות אלפי ילדים עניים ורעבים בישראל, עובר לצערנו הרב ולמרבה הבושה, גם במדיה ובמיוחד לאחראים לקטסטרופה הזאת, כמו עוד חדשות על מזג האוויר.
אני כבר לא מדבר על מאות הניפגעים החפים מפשע בטרור בכבישים, ואלפי הפצועים, ועוד לא דיברנו על מאות אלפי המובטלים, המיואשים מלחפש עבודה, והמבוגרים המופלים לרעה, וניזרקים לגורלם עקב גילם, או תושבי הדרום בגבול עזה, שנינטשו והופקרו לגורלם, עם עזיבת הצבא את השמירה על יישוביהם.
אז כשהפוליטיקאים העסקנים, המדיה עם שליחיה והשידורים החיים מפריז, היחצנים בגרוש ולקוחותיהם שמנצלים את המצב לעורר עוד קצת פאניקה, כדי למכור עוד כמה דירות ולגזור קופון ירגעו, חייבים להזכיר להם כי הבעיות האמיתיות החמורות בישראל לא נעלמו. אי-צדק חברתי, פערים אדירים בין סתם אזרחים, לבין המקורבים ל"הון שילטון" וטייקוני המדינה, שמגדילים עוד ועוד את הונם במקרים רבים על חשבון נכסי ומשאבי הציבור, עדיין כאן.
אסור לתת לפוליטיקאים ויועציהם, לספינולוגים מטעם, להסיט את הדיון מסדר היום הציבורי החברתי והכלכלי, הנוגע לכל אחת ואחד מאיתנו, לנושאי "ביטחון" באופן ציני, דווקא בתקופת מערכת בחירות.

הכותב הוא יועץ לשיווק יחסי ציבור ותקשורת המונים.
תאריך:  13/01/2015   |   עודכן:  13/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לנצל את "המצב" בצרפת לספינים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עולם אליטות
אהרון שחר  |  13/01/15 10:45
2
כבר היו דברים מעולם ואז שתקה
ברוך שטיין  |  13/01/15 14:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקריקטורות של מוחמד
עידן יוסף
העיתון שרלי הבדו יופץ בשלושה מיליון עותקים ויכלול קריקטורות של אבי האיסלאם    מוסלמים קיצוניים מאיימים בפיגועים    הנרצחים יובאו בצהריים למנוחות בירושלים
עפר דרורי
נשיא צרפת ציין בנאומו שזהו אירוע הטרור הראשון בצרפת אחרי חמישים שנים; מעניין כיצד הוא מקטלג את אירוע הטרור כנגד יהודים בטולוז במרס 2012, בו נרצחו שלושה ילדים ומורה יהודי
עמוס גלבוע
הפיגועים בצרפת מבטאים מלחמת תרבות בין גופי איסלאם נחושים שיעדם הסופי הוא השלטת החוק האיסלאמי והקמת חליפות איסלאמית, לבין המערב ותרבותו. לפי שעה למערב אין יעד ברור, ותפיסת עולמו הליברלית המופרזת כובלת את ידיו
חגי הוברמן
מפגן המנהיגים השבוע בוודאי לא יכול להיות תחליף למלחמה עיקשת, רציפה וחסרת פשרות באירגוני הטרור, למרות שאצל חלק גדול ממנהיגי המערב נראה היה אתמול שלזה בדיוק הם התכוונו בהופעתם
סנדרין דרעי
לא קיים ערך יקר יותר מהחרות, וכל יהודי יכול להבין את מהות החרות רק כשהוא חי בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il