X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במקרה היהודי הביטוי 'מדינת ישראל' מעורר בקרב אנשים הנושאים משרות רמות בפוליטיקה, בעולם המשפט, באקדמיה - תגובה פבלובית של פרץ שנאה בלתי נשלט
▪  ▪  ▪
נתן זך. תגובה פבלובית של שנאה [צילום: עינת אנקר/לע"מ]

ברכת הדרך שהתלוותה לאבו-מאזן שיצא להאג כדי להכתיר את מדינת ישראל כ"פושעת מלחמה", נשלחה אליו על-ידי נתן זך. ואם לא היה הוא, הרי זה היה נשלח על-ידי מישהו אחר מאותו מחנה.ככה הם. בוגדים? חולים? קצת מכל דבר. הנביא ישעיהו כבר בפרק א' אומר - עם כבד עוון זרע מרעים, בנים משחיתים. מעניין מה היה אומר היום.
אפשר למלא אלף דפים על מעלליהם, אסתפק בשניים:
Die linke היא מפלגת שמאל בגרמניה וברייכסטאג היא נחשבת מבין חמש מפלגות השמאל, לקיצונית ביותר. למפלגה גרמנית זו הוגש מכתב לפני שנה החתום ע"י 105 רודפי שלום בישראל. המכתב תיאר את פשעי ישראל ואת אחריותו של השמאל בעולם לשתף פעולה עם מחנה השלום הישראלי, ודורש ממקבילו הגרמני שיעשה כל אשר לאל ידו בהפעלת סנקציות על ה"ישות הציונית":
  • הטלת חרם מוחלט על יבוא סחורות מישראל.
  • חסימת כל ניסיון של שדרוג היחסים בין ישראל לקהילה האירופית.
  • תמיכה בהעמדה לדין של פושעי מלחמה ישראלים ויישום דוח גולדסטון.
  • תמיכה בכל האירגונים והפעילים השמאליים הנאבקים בהתנחלויות בשטחים פלשתינים כבושים.
המכתב נדחה בשאט נפש ע"י מפלגת השמאל הקיצונית ביותר והם פירסמו מכתב תמיכה בישראל: אנו לא ניקח חלק ביוזמות על הסכסוך במזרח התיכון, לא ניקח חלק בחרם על מוצרים מישראל. הכרזה זו עוררה את זעמו של מחנה השלום בישראל ואלה יצאו בהתקפה כשהם מאשימים את הגרמנים "שעשו יד אחת עם ממשלת ישראל של הימין הקיצוני..." ובכך שהם "נותנים יד למדיניות הבלתי חוקית בעליל והיחס הברוטאלי של ישראל כלפי הפלשתינים. Die linke חוטאת בטיפשות פוליטית מדאיגה"...
עם פרסום מסקנות הוועידה בדרבן יצאה ב-2001 ימים ספורים לאחר מכן קבוצה של 60 שראלים בהצהרת תמיכה בהחלטות הוועדה "הציונות היא גזענות". "אנו אזרחי ישראל מריעים להצהרות העולות מדרבן בדבר היותה של ישראל מדינת אפרטהייד הגיעה העת שהקהילה הבינלאומית תקרא תיגר על המדיניות של ישראל"...
הגברת שולמית אלוני בהיותה שרת חינוך אמרה: "זו תקופה לאומנית פשיסטית שמאפיין אותה פופוליזם ברוטלי,,,כור ההיתוך של לאומנות מיסטית אגרסיבית, שרעיון העם הנבחר במרכזה ושאיפות ההתפשטות הטריטוריאליות מניעות אותה" ועל חובשי הכיפות "עלוקות,נחשים היונקים מאותם יצרים אפלים שינקה הזוועה הנאצית..."
י.ח.ברנר גם הוא היה שטוף בשנאת חינם: "בימות המשיח יהיו כל היהודים כחושים כי איש יאכל בשר רעהו, לתת ליהודים ארץ שיוכלו להיכנס אליה והיו כולם כלים שם מאליהם משנאה וקנאה".
מגפת השנאה.
היהדות מלווה את העם מאז ומתמיד. לא כלולות בה דמויות שוליים תימהוניות, שזה אפשר למצוא בכל מקום, או תופעות ביזאריות. במקרה היהודי אלה אנשים הנושאים משרות רמות בפוליטיקה, בעולם המשפט, באקדמיה, והביטוי מדינת ישראל מעורר בהם תגובה פבלובית של פרץ שנאה בלתי נשלט.
מחבר ספר התורה ביקש למתן את שנאת החינם הקשורה לעם היהודי ע"י ציווי היישר מפי הגבורה: לא תלך רכיל בעמיך לא תעמוד על דם רעך, לא תשנא את אחיך בלבבך, לא תקום ולא תטור את בני עמך.
לצד נתן זך עמדה גם דליה רביקוביץ יורם קניוק ועוד רבים מאנשי "הרוח הרעה" שבאו לכלות את פני יאסר ערפאת בבואו עם 40,000 אלף רוצחיו מטוניס, וכך אמרה ה"משוררת" "אני מאושרת שיאסר ערפאת שב אל נחלת אבותיו" והפליגה שעה ארוכה בשבחיו והודתה שהוא האיש הנערץ עליה על יאסר ערפאת יליד קהיר, גדול מרצחי היהודים מאז השואה... לא יעלה על הדעת? אפוא יש כאן דעת?
"חיבור בין שנאה עצמית לשמאל יקח אותנו אל ברית שלום והפק"פ. חבורת ברית שלום התגבשה עם יסוד האוניברסיטה העברית ב-1925 יעדם היה לסלול דרך לחיים משותפים ב-א"י של ערבים ויהודים על יסוד שווי שלם בזכויותיהם של שני לאומים., מרטין בובר הוביל שם קו של הגבלת העלייה היהודית. שבועות אחרי פרעות תרפ"ט הם יצאו בתוכנית הפרלמנט בו הם יורדים לשפל המדרגה בהתרפסות לערבים. האוכלוסייה היהודית מנתה אז 175000 מתוך מיליון. ואותה חבורה בקשה לקבע בחוק את המצב ולהעניק ליהודים מעמד של ד'הימי. התוכנית הוצגה לאחר מעשי טבח איומים וקשים ביותר שידע הישוב היהודי. אבל זה לא שינה להם כהוא זה. בקונגרס הראשון הם התנגדו נחרצות להצעת ז'בוטינסקי להכריז שמטרת הציונות היא מדינה יהודית להפך הם הכריזו ש"המדינה היהודית אינה מטרת הציונות". וכי יש "להביא מיד להגבלת ההגירה".
מורשת ברית שלום ממשיכה בקשר גורדי עם שלום עכשיו, גוש שלום ועוד.
הפק"פ. בעקבות מסע הטבח הערבי ביהודי חברון וצפת הובאו פצועים למחלקת הבריאות בצפת ואח ערבי רצח 17 מהם במיתות שונות. ניכור עיניים, שיסוף גופות, כריתת איברים. הוא הערבי היחידי שהוצא להורג ואיך קיבל זאת הפק"פ ? "הממשלה בצעה מעשה ברברי של חמס ושוד" והם קוראים להמון הערבי " לזכור את הגיבורים והקדושים ולהתכונן למרד הבא".
אסיים בדבריו של ברל כצנלסון במאמרו בעיתון "דבר" מ-1936 – "היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לידי סילוף כזה שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירות וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס מלא את ליבם רגש הערצה והתמכרות... ".

תאריך:  20/01/2015   |   עודכן:  20/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מן הזך אל הפח
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
מישהו אמר שאנורקטיות אפשר
אהרון שחר  |  20/01/15 12:40
 
- גם את המאמר הזה למדור מטמון
אהרון שחר  |  20/01/15 19:13
 
- מאמר - חובה
אופירה באר שבע  |  20/01/15 20:53
 
- כאמור
שמ  |  20/01/15 23:05
2
השמאל יהרוס את המדינה ל"ת
אורן מתל אביב  |  20/01/15 13:20
3
השמאל הישראלי מסוכן
דני המפוכח  |  20/01/15 13:33
4
אין להם בושת פנים
יסכה - שרה  |  20/01/15 13:34
5
האוטו-אנטישמיות היא האנטי
ד"ר רון בריימן  |  20/01/15 16:36
 
- משפט חזק ל"ת
אהרון שחר  |  22/01/15 06:28
6
רפואה לחוליי עמך
ד"ר שלמה אפשטיין  |  20/01/15 18:17
7
הזך'ים ידועים לאורך ההיסטוריה
מיכל מירושלים  |  20/01/15 21:52
8
האם
שמ  |  20/01/15 23:17
 
- בדיוק אותו שתיין, מטורלל וגס. ל"ת
ישן מקפה תמר.  |  21/01/15 08:43
9
פעם חולי נפש מוכשרים היו
סניל  |  21/01/15 08:34
10
אוי לשנאה
מודאגת  |  21/01/15 13:13
11
לא להאמין !
רואי...  |  21/01/15 17:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
עננות כבדה, עד כדי ליקוי מאורות של ממש, נחתה על העיתונות הישראלית    אתיקה עתונאית? הצחקתם אותנו. נתניהו ראש הממשלה מושמץ ללא הרף ובכל נושא בעוד אבו-מאזן צועד לו מעדנות ליד קנצלר גרמניה
זאב בן-יוסף
השיחה שהביאה להחלטה להתקיף את בכירי החיזבאללה ואירן בסוריה ותגובת מנחם בגין על הפצצת הכור בעירק ערב בחירות
רועי אורן
על רשויות החוק מוטלת החובה לבדוק כל תלונה לעומק, ורק כאשר יש ראיות מוצקות אז לעצור את האנשים
משה חסדאי
האלימות הרוחנית מוגדרת כניסיון לפגוע בעצמי הרוחני, בחיים הרוחניים, או ברווחה הרוחנית של הנפגע. היא יכולה לבוא בצורת הקנטה והקטנת הערך הרוחני של הנפגע, של אמונותיו או של עשייתו הרוחנית ועיסוקיו. עד כדי פגיעה בעשייתו הרוחנית של הנפגע, ואף גרימתו לעבור עבירה רוחנית. אלימות רוחנית כזו, הניכרת כדפוס מכוון, חוזר ונשנה, הפוגע באחר, עשויה להתפתח להתעללות רוחנית
עו"ד חיים שטנגר
כל עוד ימשיך יצחק (בוז'י) הרצוג לשמור על זכות השתיקה, גם כיום, ולמנוע מהציבור לדעת מה בדיוק הסתיר הוא אז - בחקירתו מהמשטרה - מהציבור, אין הוא בגדר של פוליטיקאי לגיטימי בעינינו, הרשאי וזכאי לבקש מאיתנו אמוננו בו לקראת הבחירות הקרבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il