X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשנה למנכ"ל פרטנר בוועידת ישראל לעסקים: התעריפים שלנו מהנמוכים בעולם והשירותים ברמה הגבוהה ביותר גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, הוסיף: "לרגולטור יש יד ורגל בהפיכתנו לשנואים" בורשטיין: "מירס בוחנת כניסה ל-MNVO"
▪  ▪  ▪
דוד אבנר
גיל שרון

פאנל "מנהלים תקשורת עם חזון" בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" שנושאו עתיד שוק התקשורת בעולם משתנה הפך במהרה לזירת ניגוח של חברי הפאנל ברגולציה המוטלת על חברות התקשורת מצד משרד התקשורת.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, התייחס לביקורות ההולכות וגוברות על חברות הסלולר בתקופה האחרונה. "זה לא תמיד היה ככה. עד לא מזמן היינו מאוד אהובים על הצרכן. הבאנו את מהפכת הסלולר לישראל. בזכות החברות הפרטיות, הקידמה האדירה הזאת הגיעה לישראל. אנחנו נותנים את השירותים בסטנדרט הגבוה בעולם ותעריפים מהנמוכים בעולם", אמר.
שרון האשים את המגבלות ששמים לחברות הסלולר בשינוי האווירה כלפיהן. "לרגולטור יש יד ורגל בהפיכתנו לשנואים. בהיעדר ראייה רחבה נוצר מצב של תחרות פופוליסטית. יש הצעות לעשרות שינויים ברישיונות החברות מדי שנה. בשוק תחרותי כמו שלנו עולה השאלה: האם זה באמת נחוץ? יש מגמה של ייזום הצעות, שמטרתן לפגוע או להכפיש את חברות הסלולר".
דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר, נתן הסבר משלו: "אני לא לגמרי בטוח שאנחנו שנואים, אבל יש שינוי באווירה וזאת משני גורמים - אנחנו מצליחים ואנחנו שולחים חשבון כמעט לכל אזרח במדינה. אנחנו משלמים על חטא ההצלחה".
אבנר גם הוא תקף את הרגולציה באומרו, כי "בכל מספר שנים קם מישהו כזה או אחר וקובע על ביצועו של פרויקט כלשהו. פעם זה ניידות מספרים ופעם מודיעין 144. עד שאנחנו מתאוששים ממהלך מורכב שכזה מגיע פוליטיקאי אחר וקובע על ביצוע של פרויקט נוסף. אנחנו בעד השינויים, אבל אי אפשר לעשות אותם בלוח זמנים צפוף כל-כך".
"הפוליטיקאים תופסים עלינו כותרות בכך שהם נותנים לנו לוח זמנים בלתי אפשרי לביצוע הפרויקטים ומציגים אותנו כפושעים. הכל בשביל ספינים פוליטיים".
אסף כהן, סמנכ"ל בכיר לכלכלה במשרד התקשורת, שנכח באולם עלה לבמה לענות על הביקורת. "אנחנו לא מחפשים כותרות. אנחנו כן מחפשים להגדיל את התחרות ולהוריד את מה שנראה לנו לא הגיוני כלפי הצרכנים. לדוגמא, ה-MVNO (מפעילים וירטואליים על רשתות קיימות, ר.ב.), איך יתכן שהוא פורח בעולם ואצלנו אין אפילו מפעיל אחד? את זה נבחן בחודשים הקרובים".
רון אילון, מנכ"ל יס החדש, שייצג את חברות הטלוויזיה בפאנל, בחר גם הוא לתקוף את הרגולטור. "אנחנו נמצאים בפרודיה. היא נכתבה על-ידי הרגולטור. המציאות של יס השתנתה בשנים האחרונות ונמנע ממנה להגיב לשינויים. יש מוצר חדש בשוק, VOD, זה מוצר איכותי, שניתן רק למתחרה אחד בשוק. אותו דבר עם מוצר הטריפל (טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה)".
"זה מתסכל. אין שום סיבה בעולם שלקוחות יס לא יהנו מהמוצרים האלה. מי שצרכנות לנגד עיניו לא יכול להסכים עם הסיטואציה הזאת. צריך לתקן את זה ועכשיו", הוסיף אילון.
בצד הדיון על הרגולציה, דיברו הנוכחים על השינויים הצפויים בשוק בשנים הקרובות. אברשה בורשטיין התייחס לבעיה של מירס מול החברות הגדולות. "החיסרון שלנו הוא הטכנולוגיה, אבל אנחנו מתכוונים לשנות את זה. בינואר הקרוב נתחיל בניסוי הדור הרביעי בטכנולוגיית ה-Wimax. בהנחה שהרגולטור לא יעצור אותנו נראה את זה בזמן הקרוב".
בורשטיין אף רמז לכניסה של מירס לתחום ה-MNVO. "אנחנו בוחנים את האפשרות הזאת ולא מן הנמנע שניכנס לכך בטווח הקרוב".
שרון הסביר על השינויים במנועי הצמיחה של חברות הסלולר: "היו שני ביטויים ששמענו והזכרנו בסוף האלף הקודם. אמרנו שהתוכן הוא מלך הצמיחה וכן דיברנו על ה"קילר אפליקיישן". כשחיפשנו אותם בתחילת האלף התאכזבנו, אבל היום ניתן לומר שהתוכן הוא מנוע הצמיחה".
"הביטוי הזה לא החזיק מים בעבר, מכיוון שהיה מנוע צמיחה יותר טוב גיוס מנויים, מכיוון שהוא הניב הכנסות גבוהות מספיק כדי להצמיח את החברות. המנוע הזה החל למצות את עצמו בשנתיים האחרונות וכעת עלינו להחליף מנוע. יש לנו מנוע חדש וטוב והוא התוכן. ה"קילר אפליקיישן" הוא הטלוויזיה היום, היא מקבלת ביטוי גם במכשירים ניידים", הוסיף שרון.
אבנר הגיב על התחרות הקשה בשוק רווי ועל הקושי ביצירת בידול מול המתחרות: "אנחנו מתרחבים היום משירותי הסלולר לשירותים נוספים. אני מקווה שבקרוב כבר יהיה לנו רישיון למפ"א, כך שבקרוב נשרת במגוון שירותים שחורג מתחום הסלולר. מדברים על מגוון רחב של שירותים היום. מי שידאג לשירותים הטובים ביותר יזכה".

תאריך:  11/12/2006   |   עודכן:  11/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבנר: "שונאים את חברות הסלולר כי הצלחנו"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
קשקשנים
אזרח מפוקח  |  12/12/06 01:43
2
שונאים אתכם כי אתם עבריינים,מתאמי תימחור. ל"ת
כמו כל עבריין-אבל במליארדים.  |  12/12/06 05:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
תשעה זוכים מאושרים יתחלקו בפרס כך שכל אחד יקבל כ-5.5 מיליון ש"ח    מה עליך לעשות אם זכית?    פרופיל זוכה הלוטו כפי שעולה מנתונים שנאספו במפעל הפיס בין השנים 1999-2006: גבר, שכיר, תושב המרכז שמילא טופס לוטומט    ברכות לזוכים
אריאל שמידברג
שלושה קופים הוליוודיים שעברו התעללות במהלך הפקות ייצאו ל"פנסיה" וייבלו בשמורת טבע בפלורידה
רונן ליבוביץ
ועדת חוץ וביטחון אישרה היום לקריאה ראשונה הצעת חוק להשוואת מעמדם של אסירי המחתרות למעמד שבויי צה"ל    יוזם ההצעה, ח"כ ריבלין: "לא מדובר בנושא הכספי, אלא בנושא ערכי"
יעל רוטשילד
השופטת ביניש דחתה את ערעוריהם של חברי המחתרת היהודית בת-עין שהואשמו בניסיון לרצח - בקושרם קשר לבצע פיגוע ב-2002 במזרח ירושלים באזור שבו מסתובבת בעיקר אוכלוסיה ערבית - וקבעה כי גזר דינם יוותר כשהיה
מירב לוי
השר הרצוג נפגש עם ניקש ארורה, סגן נשיא גוגל אירופה, המבקר בישראל    הוסיף: גוגל הוא אמצעי שיווק אטרקטיבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il