X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות פעילות מוסווית של שוטר מג"ב, נעצרו כל החשודים שהובאו להארכת מעצרם בבימ"ש ברמלה בהם שלוה בוחני רישוי מאשדוד ובוחן נוסף שנעצר היום ומעצרו יוארך מחר
▪  ▪  ▪

בית משפט האריך היום (ג', 30.1.07) עד ליום חמישי הקרוב, את מעצרם של אמיל סרור, דוד פינס ושלמה חרמון, שלושה בוחנים ממכון הרישוי באשדוד.
השלושה חשודים בקבלת שוחד, בהפרת אמונים ובסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. המשטרה עצרה הערב בוחן נוסף מאותו משרד רישוי באשדוד, אשר נמצא כעת בחקירה ביחידה.
לאור חומרת החשדות, הוחלט במשרד התחבורה להפסיק לאלתר את פעילות המכון באשדוד.
הפרשה החמורה נחשפה אתמול (ב'), כאשר המשטרה עצרה 24 חשודים, חלקם עבריינים בכירים מאזור הדרום, תל אביב והמרכז, אשר נעצרו לפנות בוקר של יום שני על-ידי יחידת "אתגר", במבצע חשיפת סוכן שפעל בתחום הונאת חברות ביטוח. בשעות הצהריים אתמול, נעצרו שלושת הבוחנים ממכון הרישוי באשדוד.
במשך ארבעה חודשים פעלו שוטר מוסווה מיחידת אלון של מג"ב צפון וכן סוכן משטרתי, כלפי עבריינים אשר מצאו דרך קלה להרוויח כסף. הסוכנים רכשו עשרות כלי רכב, שבעליהם דאגו, במקביל למכירתם, לדווח על "גניבתם", לצורך קבלת תשלום דמי הביטוח. פעילות זו חשפה גם זיוף רשיונות נהיגה שנפסלו.
על-פי נתוני המשטרה, במהלך שנת 2006 נגנבו כ-33,000 כלי רכב. עשרה אחוזים מהם נגנבו בשיטת הונאת חברות ביטוח. חלק מהגניבות נעשו בתוך המשפחה. בין העצורים - שתי נשים, שאחת מהן דיווחה על גניבת מכוניתה בעוד שבעלה או בנה היו אלה שדאגו לגנוב או להעביר את הרכב שדווח כגנוב לידי מתווכים שהעבירו אותם לשטחי הרשות הפלשתינית. כמו כן, בין העצורים ישנם בעלי מגרשי מכוניות, אשר דאגו מצד אחד למכור את הרכב ובטרם נמכר, דאגו לשכפל מפתחות לאותם כלי רכב, לגנוב אותם לאחר מכירתם ממקום חנייתם ליד ביתו של הקונה ובכך הרוויחו פעמיים - פעם אחת כשמכרו את הרכב, ופעם שנייה כשגנבו אותו ומכרו אותו לשטחים.
כל החשודים הובאו אתמול להארכת מעצרם בבית משפט השלום ברמלה.
למשטרה התברר שחלק מכלי הרכב שנגנבו היו במכוני הרישוי בעיקר במכון הרישוי באשדוד, אשר שם כאמור נעצרו ארבעה בוחנים שעל-פי החשד העבירו טסטים לכלי רכב גנובים ולא בטיחותיים תוך זיוף מסמכים. נהגים פסולי נהיגה זייפו רשיונות. אחד מהם זייף פרוטוקולים של החלטות של שופטת ביהמ"ש השלום בתל אביב ועל-ידי כך זויפו רשיונות נהיגה מחדש. כמו כן, זויפו מחדש רשיונות של כלי רכב גנובים והוכשרו כלי רכב במצב מכני רעוע.
שוטרי יחידת "אתגר" עצרו את אמיל סרור, דוד םינס ושלמה חרמון, שלושה בוחנים ממכון הרישוי באזור התעשיה באשדוד בחשד לקבלת שוחד, הפרת אמונים וסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה. השלושה, תושבי הדרום, נעצרו בעקבות פעילות סמויה של סוכנים שהופעלו מיחידת "אתגר". השוטרים העבירו לרשות הבוחנים כלי רכב במצב מכני רעוע המהווים סכנה לחיי אדם ואינם כשירים לנסיעה.
למרות זאת, שלושת הבוחנים שנעצרו, הכשירו את כלי הרכב מבלי שעברו את כל הבדיקות הנדרשות ובתמורה קיבלו מאות שקלים עבור כל רכב. בעת מעצרם, נתפסו אצל הבוחנים אלפי שקלים ובתוכם כספי השוחד "המסומן" שקיבלו מהסוכנים. ביחידת "אתגר" חוששים כי מדובר במאות כלי רכב שהוכשרו למרות שהם מהווים סכנה לחיי אדם. שלושת הבוחנים נמצאים כעת בחקירה ביחידת "אתגר" ובהמשך יובאו לבית המשפט להארכת מעצר.
ניצב משנה משה אדרי (צ'יקו), מפקד יחידת "אתגר", מסר ל-Nfc כי "בעקבות פעילותו של הסוכן הסמוי, הוא קנה גם שני אקדחים יחד עם שני כלי רכב גנובים. האקדחים הוצעו לו לקנייה בסכומים שנעים בין 5,000-7,000 ש"ח כעיסקת חבילה בתוספת הרכב הגנוב. מדובר בשוטר מיחידת אלון של מג"ב שאותר על-ידי יחידת "אתגר", 'סומן' ועבר תהליך של כחודשיים עד שהתחיל בעבודתו כסוכן סמוי במבצע הזה".

תאריך:  29/01/2007   |   עודכן:  30/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
27 נעצרו בחשד להונאת חברות ביטוח בהם 4 בוחני רישוי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מכת מדינה לעצור עד תום ההליכים.  ל"ת
ירדנה   |  29/01/07 10:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הצעיר בן 19 נסע עם חבריו בכביש 90 שבגליל    הרכב המסחרי בו נסעו התהפך כתוצאה מתנאי מזג אוויר קשה    בין הפצועים: בנה של אישיות רבנית מפורסמת
מירב לוי
ועדת הכנסת תפתח היום בהליך ההדחה של נשיא המדינה, לפי בקשה של 30 חברי כנסת    לאחר שבילה את סוף השבוע בעירו, קריית מלאכי, חוזר הנשיא קצב למשכן
צבי שמחוני
ארה"ב מגינה על דיפלומטיה בעירק באמצעות כוח קומנדו פרטי USA-WATER-BLACK    דיפלומטים אמריקנים נפגשו עם "חפרפרות" עירקיות, שטמנו להם מארב והביאו להפלת מסוק אמריקני
הילה רפופורט
בהתייחסות להתפתחויות הפוליטיות בארץ אמר נסראללה כי בניגוד לעדות שמסר הרמטכ"ל דן חלוץ בוועדת וינוגרד, רה"מ אולמרט לא החליט בעצמו על יציאה למלחמה, כי אם קיבל הוראה לכך מארה"ב
מוטי אקסמיט
יו"ר עמותת אומ"ץ פנה לניצב יוחנן דנינו וביקש ממנו לשים קץ לבלבול ולכפילות השוררים בחקירות מעשי השחיתות בהסתדרות העובדים הלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il