X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כלי נגינה תלויים מהתקרה בגלריה דביר, פיליפ רנצר בגורדון, צילומי סלבס בקיצ'ן גלריה, צילומים של רובינגר וקרצמן בבית גבריאל בכנרת ועוד תערוכות חדשות
▪  ▪  ▪
אילן סימן טוב, מתוך "הישראלים החדשים" [צילום: עכבר העיר]
מיצב, נעמה צבר, מתוך "encore" [צילום: עכבר העיר]

גלריה דביר (נחום 11, תל אביב) - אתמול נפתחה התערוכה "encore" של נעמה צבר ובמרכזה מיצב שתלוי מהתקרה ונראה כבמת רוק רגעים ספורים לפני תחילת ההופעה, עם כלי נגינה, מיקרופונים ומגברים וסרט הדבקה המצמיד את חוטי החשמל לבמה ומונע את מעידתם של האמנים.
גלריה אלון שגב (שד' שאול המלך 23, תל אביב) - התערוכה "Bio Power" של טליה ישראלי, שנפתחה אתמול (חמישי), כוללת סדרת ציורי שמן שממשיכים את עיסוקה בייצוג של חללים פונקציונליים, נטולי אדם, והאופן שבו הם משפיעים על עיצוב ההוויה והגוף. התצלומים נעשו בהשראת סדרה שצילמה במפעל לייצור תרופות בדרום הארץ.
הגלריה בקיבוץ בארי - בשבת תיפתח התערוכה "מעיוור" של אדווה דרורי. זהו מיצג ריטואלי ואינטרקטיווי בשיתוף הקהל, שסובב סביב אקט של אפייה ואכילת עוגיות בצורת איברי אדם ובצורת אותיות, שמרכיבות שמות של איברי גוף פנימיים וחיצוניים. המיצג הוצג לראשונה במעבדה בירושלים כחלק מהפרויקט "גולם".
גלריה גורדון (בן יהודה 95, תל אביב) - התערוכה "Le Grand Bazar" של פיליפ רנצר שנפתחת היום (חמישי) כוללת יותר מ-80 עבודות הממוקמות בחלל הגלריה וקירותיה, ו"יוצרות גודש כמו זה שאפשר למצוא בשווקים או במכירות של תכולת בית טרם עזיבה חפוזה", נכתב בדף התערוכה.
הגלריה בוויצו חיפה (הגנים 21) - ביום רביעי תיפתח תערוכת הצילום "עבר, הווה - עבר" של איל גזיאל. גזיאל עוסק בזיכרונות ילדות ונעורים ובפער שבין שתי נקודות המבט: של הילד ושל האדם הבוגר. אוצרת: חנה שביב.
גלריה נלי אמן (גורדון 26, תל אביב) - היום (שישי) תיפתח התערוכה של אליהו אריק בוקובזה ובה ארבע עבודות חדשות שהוא מכנה "יצור מקומי". "היצור המקומי", כהגדרתו, "הוא הכלאה צורנית של סמלים ציוניים קלאסיים העוברים הזרה והופכים לאלמנטים עיצוביים".
גלריה אנגל (גורדון 26, תל אביב) - אתמול (חמישי) נפתחה התערוכה הקבוצתית "ספרים ואותיות" ובה עבודות שמתייחסות לאותיות ולספרים. בין המשתתפים: חגי ארגוב, מרדכי ארדון, אריה ארוך, שי זכאי ודב אור נר, מאיר פיצ'חדזה, יאן וגלית ראוכוורגר.
גלריה Raw Art (השרון 12, תל אביב) - אתמול (חמישי) נפתחת התערוכה "אי" של יאיר פרץ ובה ציורי שמן "המתארים נופים בנסיגה אבולוציונית", נכתב בדף התערוכה.
ברבור (שיריזלי 6, ירושלים) - התערוכה "אוויר ופרח" של סלע קורן נפתחה אתמול (חמישי) ובה ציורים מהשנה האחרונה שאפשר לראות בהם "השפעות מהמזרח לצד ישראליות נוכחת".
קיצ'ן גלריה (עולי ציון 30, יפו) - בתערוכה "הישראלים החדשים", שתיפתח ביום שני, מציג אילן סימן טוב את גיבורי התרבות החדשים, הסלבריטאים, בתצלומים בסגנון שנות ה-40 וה-50.
בית גבריאל על חוף הכנרת - שלוש תערוכות צילום שייפתחו בשבת, של דוד רובינגר, מיקי קרצמן וגיא רז, הן הראשונות בסדרה החדשה "מקום צילום". הסדרה עוסקת בצילום מקומי וישראלי והיא תכלול עשר תערוכות שבכל אחת מהן יוצגו שלוש מיני-תערוכות של שלושה דורות של עשייה צילומית בישראל. אוצרת: עליזה אורבך.
גלריה שטרן (גורדון 30, תל אביב) - כחלק מסדרת קיר אמן תיפתח מחר התערוכה "שמח בחלקו" של דני בק ובה סדרת עבודות חדשה, אופטימית.
הגלריה באוניברסיטה הפתוחה (רבוצקי 108, רעננה) - בתערוכה "מחווה לגומחה 5: אחיות" שנפתחה אתמול (חמישי) מציגות האחיות ורדה יתום וחיה גרץ-רן פסלי קרמיקה לצד ציורי שמן (אוצר: אליק מישורי).
פסטיבל אשה 2007, חולון - בפסטיבל ייפתחו כמה תערוכות בעיר: תערוכת מחווה של הצלם בן לם ומכללת שנקר למעצבת לאה גוטליב (תיאטרון חולון, קוגל 11), תערוכת כובעים, תיקים ושמלות מפוסלות מקרמיקה של מיקה דרימר (חנקין 109), פיסול בנייר של דמויות נשיות של אסתי לוי (המשכן לאמנות מאירוב, הרצפלד 31); דמויות תלת ממדיות מסיפורי ילדים של דבורה ירון (הנחושת פינת המלאכה).
ועוד: בבית אחותי (מטלון 70, יפו) נפתחה אתמול (חמישי) התערוכה "קצוות" של הילה חסידים (אוצרת: ורד ניסים). בספריית המדיטק בחולון (גולדה מאיר 6) נפתחה אתמול התערוכה "דרך ספר" של פסח לוי ובה תצלומים העוקבים אחר שלבים שונים בחייו של הספר (אוצרת: נורית ירדן). היום תיפתח ב"מרכז באוהאוס" בתל אביב (דיזנגוף 99) תערוכת התצלומים "העיר בגוונים" של מרינה גל. בשבת תיפתח בסטודיו ארטורא (פוריה 9, יפו) התערוכה "שאלה של קו" של אופק. בקפה נובלה (בן-גוריון 48, הרצליה) תיפתח ביום ראשון תערוכת הציורים "קו-נקודה" של מונה (אוצר: גיא עולמי).
שיח גלריה: בשבת ב-12:00 יתקיים במוזיאון הפתוח בתפן מפגש עם הבמאי אלי כהן על הסרט "רוזנטילס דיוקן עצמי". בגלריה המגדלור יתקיים בשבת ב-12:00 שיח גלריה עם ורד לבנון-פרנטא על התערוכה "משהו בתוכי". ביום שלישי יתקיימו במוזיאון ישראל שני אירועים לכבוד התערוכה של ראובן רובין: ב-19:00 יתקיים שיח גלריה עם האוצר אמיתי מנדלסון וב-20:00 ירצה הסופר מאיר שלו על "שלושה נביאים: אליהו, יונה ואלישע".

תאריך:  16/02/2007   |   עודכן:  16/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת עכבר און-ליין
המחזה הברזילאי "אהבת חיי" מפגיש בין שתי נשים שהן אחת - בצעירותה ובבגרותה    יונה אליאן ומיה דגן בהצגה חדשה בבית ציוני אמריקה בת"א
ליאת זנד
פעם זה היה "יום האם" והיום הוא "יום המשפחה"    כך או כך זו סיבה טובה לארוחה משפחתית שמותאמת גם לקטנטנים    מיטב המסעדות תל אביב נערכות
ניר יהב
מתי טוכפלד
עם זאת טרם הודיע נוה לאיש באופן רשמי על כוונותיו    הערכה בליכוד היא כי נוה יעזוב בסופו של דבר את הפוליטיקה לעולם העסקים
מערכת עכבר און-ליין
טופאק שאקור, ילדי בית בושת בהודו, הוקי בכיסא גלגלים - אנשים אמיתיים מעולם לא נראו זוהרים יותר    סרטי אוסקר ב-yes דוקו מראשון עד ראשון הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il