X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דמי מור עושה את זה עם כומר ב"אות קלון", קווין בייקון מסתבך עם גופה ב"כשהאמת משקרת" ועוד סרטים בטלוויזיה בשישי ושבת
▪  ▪  ▪
ליברטין [צילום: עכבר העיר]
סקס והמסעדה הגדולה

יום שישי 2.3
מקום בו מלאכים פוחדים לדרוך. דרמה. אלמנה עשירה מתאהבת בגבר איטלקי מקסים למרות התנגדות משפחת בעלה המנוח. עם הלן מירן והלנה בונהאם קרטר. בימוי: צ'רלס סטארידג'. בריטניה 91' (MGM, 16:20)
החיים על-פי פיטר סלרס. דרמה. סיפור חייו של השחקן הבריטי הגאון והמעורער. עם ג'פרי ראש ושרליז תרון. בימוי: סטיבן הופקינס. ארה"ב 2004 (HOT דרמה, 17:40)
זמנים מודרניים. קומדיה. הנווד של צ'פלין הוא פועל קטן במפעל גדול, החווה את השתלטות הטכנולוגיה. עם צ'רלי צ'פלין והנרי ברגמן. בימוי: צ'רלי צ'פלין. ארה"ב 36' (yes3, 19:04)
ליברטין. דרמה. עיבוד למחזה של סטיבן ג'פרי על משורר שתיין, המעלה מחזה עבור חברו המלך ומחליט להפוך את שחקניתו לכוכבת. עם ג'וני דפ וג'ון מלקוביץ'. בימוי: לורנס דאנמור. ארה"ב 2004 (yes1, 21:30)
כשהאמת משקרת. דרמה. עיתונאית צעירה, הכותבת את הביוגרפיה של שני בדרנים מצליחים משנות ה-50, מנסה לגלות אם גופת בחורה שהתגלתה בחדרם הביאה לפירוק הצמד. עם קווין בייקון וקולין פירת. בימוי: אטום אגויאן. קנדה 2005 (HOT דרמה, 21:30)
סיפורו של די.ג'יי. קומדיה. סיפורו המופלא של די.ג'יי ידוע שאיבד את עולמו וחבריו לאחר שהפך חירש. עם ביאטריס בטארדה ופול קיי. בימוי: מייקל דאוס. בריטניה 2004 (HOT פאן, 21:45)
סקס והמסעדה הגדולה. קומדיה. חייהם המטורפים של חבורת מלצרים במסעדה. עם ריאן ריינולדס ואנה פאריס. בימוי: רוב מקיטריק. ארה"ב 2005 (yes2, 22:00)
פלינדרום. דרמה. סיפורה המוזר של נערה בת 13 מהפרברים שרוצה להפוך לאם ולגדל תינוק משלה. את הנערה מגלמות שבע שחקניות שונות. עם ג'ניפר ג'ייסון לי ואלן ברקין. בימוי: טוד סולונדז. ארה"ב 2004 (HOT פריים, 22:00)
סוזי גולד. קומדיה. בחורה יהודייה מצפון לונדון צריכה לבחור בין שידוך יהודי טוב לבין נוצרי שכבש את לבה. עם סאמר פיניקס וליאו גרגורי. בימוי: ריק קנטור. בריטניה 2004 (HOT סרטים, 22:03)
למות מצחוק. קומדיה. סיפורם של צמד קומיקאים ששיתפו פעולה במשך שנים ועתה מתעבים זה את זה עד מוות. עם סנטיאגו סגורה. בימוי: אלכס דה-לה-איגלסיה. ספרד 99' (yes3, 23:46)
יום שבת 3.3
ארץ החלומות. דרמה. צעירה שחיה בקרוואן במדבר של ניו מקסיקו מתאהבת בבחור שמגיע למקום. עם אגנס ברוקנר וג'סטין לונג. בימוי: ג'ונתן מצנר. ארה"ב 2006 (HOT דרמה, 20:00)
כייבל גאי. קומדיה. חייו של צעיר הופכים לסיוט כשטכנאי הכבלים מפעיל מניפולציות פרועות כדי להתיידד איתו. עם מתיו ברודריק וג'ים קארי. בימוי: בן סטילר. ארה"ב 96' (yes2, 20:23)
חיים בלתי גמורים. דרמה. אלמנה צעירה עוברת עם בתה להתגורר בחוות חותנה, שמאשים אותה במות בנו. עם רוברט רדפורד, ג'ניפר לופז ומורגן פרימן. בימוי: לאסה הלסטרום. ארה"ב 2005 (yes1, 21:30)
האחות בטי. קומדיה. מלצרית מעיירה קטנה שהיתה עדה לרצח בעלה יוצאת לחפש את גיבור אופרת הסבון האהובה עליה, ובעקבותיה רוצחיו של בעלה. עם מורגן פרימן ורנה זלווגר. בימוי: ניל לביוט. ארה"ב 2000 (HOT סרטים, 21:32)
מסביב לעולם ב-80 יום. קומדיה. גרסה חדשה ומרהיבה לסיפור הקלאסי של ז'ול ורן. עם ג'קי צ'אן וסטיב קוגן. בימוי: פרנק קורצ'י. ארה"ב 2004 (HOT פאן, 21:45)
האחים גרים למבוגרים בלבד. דרמה. האחים גרים מספרים סיפורים על שדים ומפלצות. עם מאט דיימון, הית לדג'ר ומוניקה בלוצ'י. בימוי: טרי גיליאם. ארה"ב 2005 (yes2, 22:00)
השנאה. דרמה. נער ממוצא ערבי נפצע בידי שוטרים, והדבר יוצר תסיסה בשכונות העוני בפריס. עם ונסן קאסל. בימוי: מתייה קסוביץ'. צרפת 95' (HOT פריים, 22:00)
אות קלון. דרמה. צעירה בריטית המגיעה לעיירה באמריקה של המאה ה-17 מממשת את תשוקתה לכומר המקומי ומואשמת בניאוף. עם דמי מור וגרי אולדמן. בימוי: רולנד ג'ופה. ארה"ב 95' (yes1, 23:19)
שאלה של חירות. דרמה. שני סיפורים מקבילים, הבוחנים את חירויות הפרט מול הביטחון הלאומי בעקבות ה-11 בספטמבר. עם גלן קלוז ומגי ג'ילנהול. בימוי: סידני לומט. ארה"ב 2004 (HOT דרמה, 23:20)
רציחות פשוטות - גרסת הבמאי. מתח. בעל בר שוכר בלש פרטי שיעקוב אחר אשתו הבוגדנית ויחסל אותה ואת מאהבה, אלא שהתוכנית משתבשת. עם פרנסס מקדורמנד ומ' אמט וולש. בימוי: ג'ואל כהן. ארה"ב 84' (yes4, 23:49)

תאריך:  02/03/2007   |   עודכן:  02/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'ניפר לופז ורוברט רדפורד יעשו לכם את הסופ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב
נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר עומד בראש חותמי עצומה נגד יוזמת פרידמן לצמצום סמכויות בג"צ    "מהלך זה איננו מקדם את שלטון החוק, אלא מסיג אותו לאחור"
אריאל שמידברג
סגן שר החוץ הרוסי הזהיר כי ארצו תאלץ לנקוט "בפעולת נגד" אם ארה"ב תחליט להציב מערכות טילים בפולין וצ'כיה
אריאל שמידברג
ממשלת פרו השיקה קמפיין רחב לעידוד התושבים להיות דייקנים
יפעת גדות
הממצאים חיזקו את הסברה כי בעבר חם ולח יותר, היה הכוכב מסוגל לקיים עליו חיים
יפעת גדות
במידה ומזהים קשיי קריאה יש לגשת להערכה מיידית של איש מקצוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il