X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיבוב ט' בגביע: הירוקים העפילו לשמינית הגמר רק לאחר בעיטות הכרעה מ-11 מטרים 90 הדקות נגמרו ב-1:1 זנדברג כבש לבית"ר, ארבייטמן השווה
▪  ▪  ▪

מכבי חיפה העפילה הערב (רביעי) לשמינית גמר גביע המדינה אחרי שגברה 2:3 על בית"ר ירושלים בפנדלים אחרי שוויון 1:1 בתום 90 הדקות לעיני 14,000 צופים בקרית-אליעזר.
הירוקים, שכבר איבדו כל סיכוי לזכות באליפות השנה, מנסים לעבור את הירושלמים בדרך לזכיה אפשרית בגביע והבטחת הכרטיס לגביע אופ"א.
לקפטן אלון חרזי יש ברזומה עד כה 3 גביעים במדי הירוקים ודווקא באחרון שבהם, בשנת 98, חרזי לא הצליח לגעת מאחר ושיחק במדי בית"ר באותה עונה.
בית"ר מצידה רוצה להימנע מהדחה כבר בסיבוב ט' על-מנת לשמור את חלום הדאבל ההסטורי בחיים. מילובן מירוסביץ' ומיכאל זנדברג, שסבלו ממתיחה במהלך השבוע, פתחו לבסוף בהרכב.
המאמן יוסי מזרחי ביצע שינוי אחד ב-11 הפותחים כאשר שוונקי הברזילאי פתח במקום טוטו תמוז לצידו של ברק יצחקי בהתקפה.
מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם אווירה טובה מהיציעים כבר בדקה הראשונה הופסק המשחק למספר שניות לאחר ש-5 רימוני עשן אדומים הושלכו לכר הדשא מיציע המאכלס את אוהדי מכבי חיפה.
הקבוצות פתחו את המשחק עם כוונה ברורה - לכבוש. השחקנים ניסו לייצר מצבים במטרה להשיג שער מוקדם, אבל ללא הצלחה ו-2 השוערים לא נגעו בכדור ב-10 הדקות הראשונות.
בדקה ה-12 נרשמה הבעיטה הראשונה במשחק כאשר דוד אמסלם התקדם עם הכדור וניסה את כוחו ממרחק, אבל לא הצליח למצוא את המסגרת. כעבור 3 ליאור רפאלוב התנהל עם הכדור באגף השמאלי, מסר לאדורם קייסי על הקו והמגן השמאלי הרים לרחבה לעברו של רוברטו קולאוטי, שנגח מקרוב החוצה.
דקה 25 - 0:1 לבית"ר: ברק יצחקי שרף את קו ימין, חיפש שחקן פנוי והרים כדור רוחב לצד השני, שם חיכה מיכאל זנדברג, שלא היה מכוסה ובעט מהאוויר משמאל לימין, כדור שנעצר רק ברשת של ניר דוידוביץ', שלא יכול היה להושיע.
מרגע כיבוש השער, בית"ר השתחררה והחלה להפגין כדורגל טוב יותר מחיפה, שלא הצליחה לייצר ולו מצב מסוכן אחד לכל אורך 30 הדקות הרשונות. ברק יצחקי, שבישל את השער ונמצא בכושר טוב, המשיך להטריד את הגנת המקומיים פעם אחר פעם.
הירוקים המשיכו להפגין חולשה ולא הצליחו להגיע לכלל סיכון שערו של איציק קורנפיין. החבורה של רוני לוי ניסתה לנסות את מזלה דרך האגפים, אבל גם שם האורחים הצליחו לסגור היטב. בדקה ה-40 אמסלם שוב ניסה את כוחו ממרחק, אבל הפעם ניר דוידוביץ' היה במקום והצליח לקלוט.
המקומיים המשיכו להציג משחק מפוזר וכעבור דקה קייסי איבד את הכדור, יצחקי השתלט ומסר לשוונקי, שניסה להגביה לרחבה אבל הירוקים הצליחו להרחיק. עם השריקה למחצית, המאמן רוני לוי התנהל בעצבנות על הספסל וגער בחניכיו על-רקע שריקות הבוז מחרישות האוזניים של האוהדים המקומיים, שאיבדו את סבלנותם נוכח היכולת הדלה של חיפה.
מחצית שניה
עם פתיחת המחצית רוני לוי ביצוע חילוף במטרה לנסות ולהעיר את חניכיו כאשר שלומי ארבייטמן החליף את ליאור רפאלוב. חיפה נזכרה להגיע למשחק ובדקה ה-52 הגיעה למצב הראשון: יניב קטן פרץ באגף השמאלי ומצא את קולאוטי בתוך הרחבה, האחרון הסתובב ובעט כדור שטוח בסיבוב, אבל קורנפיין הצליח להדוף לקרן.
בדקה ה-54 קולאוטי השתלט על הכדור 25 מטרים משערה של בית"ר והוכשל על-ידי אריק בנאדו, שראה את הכרטיס הצהוב. דרק בואטנג לא אהב את החלטת השופט, בעט בכדור לאחר השריקה וראה כרטיס צהוב בעצמו.
חיפה החלה להתעורר וכמעט השיגה את השוויון כעבור 3 דקות - בנאדו מסר אחורה לקורנפיין, קולאוטי ניסה להגיע לכדור, אבל השוער הבית"רי היה מספיק עירני כדי להרחיק. בדקות אלה נרשמה התעוררות מצד הקהל החיפאי, שהריח את השוויון באוויר. בדקה ה-60 קולאוטי ספג צהוב אחרי עבירה של בואטנג.
דקה 63 - 1:1 בקרית-אליעזר: האוהדים הירוקים התעוררו וידעו למה. אייל משומר פרץ באגף הימני והעביר כדור רוחב לשלומי ארבייטמן, שהבקיע מקרוב. לחלוץ החיפאי, שנכנס כמחליף, לקחו רק 17 דקות על המגרש כדי להבקיע את השוויון.
5 דקות לאחר ספיגת השער טוטו תמוז נכנס במקומו של שוונקי בהתקפת בית"ר. חיפה המשיכה ללחוץ במטרה לנצל את המומנטום ובדקה ה-69 אלון חרזי הרים כדור מדויק מאגף ימין ורוברטו קולאוטי נגח מ-6 מטרים, אבל קורנפיין קלט בזינוק.
זנדברג מתח את שריר הירך האחורי ויצא
בדקה ה-80 מכה לבית"ר ירושלים: מיכאל זנדברג מתח את שריר הירך האחורי, לא יכול היה להמשיך וירד לספסל - עמית בן-שושן תפס את מקומו. שתי הקבוצות ניסו לייצר התקפות היישר מחוליות ההגנה להתקפה, אבל לא הצליחו להשיג הכרעה והמשחק הלך להארכה.
מחצית ראשונה של ההארכה
כבר בדקה הראשונה של ההארכה חיפה הגיעה להזדמנות נהדרת כשקטן מסר לארבייטמן, שחלף על המגן שלו ובעט שטוח בסמוך לקורת שערו של קורנפיין והחוצה. בדקה ה-100 טוטו הברזילאי זכה לדקות נדירות בצהוב-שחור כשהחליף את ברק יצחקי.
בית"ר המשיכה להציג משחק חלש ביחס למחצית הראשונה השוטפת. חיפה ניצלה זאת כדי לצאת להתקפות על-מנת לנסות ולהשיג את השער השני, אבל בינתיים ללא הועיל. בדקה ה-103 קולאוטי ניסה את מזלו ממרחק כשבעט מ-16 מטרים חזק, מעל למשקוף והחוצה.
מחצית שניה של ההארכה
בדקה ה-109 אלון חרזי מתח את השריר והוחלף על-ידי רפאל אולארה הצ'יליאני בהגנת מכבי חיפה. רק 3 דקות חלפו וקורבן נוסף למאמץ של השחקנים הגיע מכיוונו של אייל משומר, שהצטרף לחרזי כשמתח את השריר, והוחלף על-ידי רביד גזל.
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר (רביד גזל, 112), אלון חרזי (רפאל אולארה, 109), דקל קינן, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עבאס סואן, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 46), יניב קטן, רוברטו קולאוטי.
בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דוד אמסלם, גל אלברמן, דרק בואטנג, מילובן מירוסביץ', מיכאל זנדברג (עמית בן-שושן), ברק יצחקי (טוטו, 100) וקלבר שוונקי (טוטו תמוז, 68).

תאריך:  18/04/2007   |   עודכן:  18/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
2:3 למכבי חיפה על בית"ר י-ם בפנדלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
כך טוען מסמך מסווג שחיברה הוועדה הבינלאומית לאנרגיה אטומית של האו"ם    המסמך סותר את הכרזת אירן, לפיה ביכולתה להפיק דלק גרעיני בכמויות תעשייתיות
עידן יוסף
הוועדה לבחירת שופטים צבאיים משפטיים בחרה במי שהיה השופט הצעיר ביותר במדינה - תת-אלוף שי יניב
עידן יוסף
מהלך רה-ארגון וההתייעלות בחברה הממוזגת יוצא לדרך    בין היתר: התייעלות וחיסכון בהוצאות מטה החברה, איחוד התשתיות הטכנולוגיות של שלוש החברות לחברה אחת והעתקת משרדי גלובוקל
הילה רפופורט
בתום פגישתו עם שר הביטחון עמיר פרץ, תקף שר ההגנה האמריקני, רוברט גייטס, את סוריה בהאשימו אותה בתמיכה בטרור בעירק ובחיזבאללה
מוטי אקסמיט
שוטר מג"ב שירה באדם שניסה לדורסו זוכה היום מכל אשמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il