X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העלילה של "על הכוונת" מתוחכמת כמו פאזל של ארבעה חלקים
▪  ▪  ▪

הסרט "על הכוונת" הוא עוד סרט פעולה מסורתי, עם מרדפים, יריות, פיצוצים, חיסולים אבל באופן מפתיע ניתן להגדירו כסרט פעולה ליברלי עם אג'נדה פוליטית שמאלנית ועם סוף רפובליקני מסורתי. כי על אף שנחה על הסרט לרגעים רוח שמאלנית יפת נפש, הרעים חייבים למות בעיקר בגלל שהם אנשי צבא צבועים ופוליטיקאים רפובליקניים אוהבי נפט וממון.
הבמאי אנטואן פוקווה, שהיה שם מבטיח בעבר עם "יום אימונים מסוכן", הידרדר אנושות עם הקטסטרופה "דמעות של שמש" וכשל בסרט "המלך ארתור", גויס לביים את "על הכוונת" כבמאי סרטי פעולה ולא כבמאי דרמות זוכה פרס אוסקר. לכן מפתיע שהוא לא קיצר את התסריט הפטפטני של ג'ונתן למקין שהוא בעיקר אסופת ציטוטים מביכים ממאות סרטי פעולה מאותו הסוג בדיוק.
גם הליהוק המבטיח של מארק וולברג, דני גלובר, מייקל פנה, אליאס קוטס ונד ביטי מתקלקל בעקבות השחקנית הנשית הראשית - קייט מארה - שאמורה להיות מורה ורופאה אבל על פניה המעוצבות ישנו מבט תמידי של בחורה מופתעת כאילו היא רואה לראשונה את איבר המין של החבר שלה. חוץ מזה היא גם שחקנית גרועה. אחרי הסרט חבריי ואני ניסינו להבין כיצד היא קיבלה את התפקיד בסרט זה או בכל סרט אחר.
ואכן העלילה של "על הכוונת" מתוחכמת כמו פאזל של ארבעה חלקים. הסיפור עוקב אחרי צלף מצטיין המופלל בניסיון להתנקש בחייו של נשיא ארה"ב. כדי להוכיח את חפותו הוא נאלץ לצלול לתוך מערבולת אלימה של טרור וקונספירציה כאשר כול מוסדות החוק במדינה רודפים אחריו. הצרה המרכזית בעלילה השדופה של "על הכוונת" שהוא פשוט מזכיר מיליון סרטים אחרים וכמובן את הסדרה המצליחה "נמלטים" שמדי פרק משחקת עם חוקי הז'אנר ומרסקת להם את הצורה בכול פעם מחדש עם שלל הפתעות וטוויסטים.
לעומת סדרת הטלוויזיה המצליחה, בסרט "על הכוונת" אין שום הפתעות. נהפוך הוא, הדבר המרכזי היחיד שאפשר להגיד על הסרט הזה שהוא לא מפתיע. מדובר בסרט נוסחה מיושן שאם היו משקיעים בו הרבה פחות כסף כנראה סטיבן סיגל או ז'אן קלוד ואן דאם היו מחליפים את וולברג בקרדיט ושחקנים אנונימיים היו מחליפים את דני גלובר, מייקל פנה ונד ביטי.
מה שהופך איכשהו את מוצר הצריכה ההוליוודי הזה ליומית ראויה שהוא לא מוצר מביש. הסרט עשוי טוב. סצנות הפעולה והמתח עובדות. השחקנים מלבד קייט מארה מבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. מעריצותיו ומעריציו של וולברג יוכלו ליהנות לפחות בשתי סצנות מגופו החסון של הכוכב ההוליוודי. בקיצור, אם ממש משעמם לכם, אתם מסתובבים בקניון ומתחשק לכם לראות פיצוצים, יריות ומשולשי בטן - זו כנראה עסקה משתלמת.

תאריך:  08/05/2007   |   עודכן:  08/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
הותר לפרסום: המשטרה עצרה בשבועות האחרונים את החשודים במעורבות ברצח עמוס טל, נהג מונית שהתגורר ברחוב העלייה בתל אביב
עידן יוסף
מנכ"ל רשות השידור הורה לקצץ ולבטל את דסק ארה"ב של חטיבת החדשות    גורמים ברשות השידור טוענים כי מדובר בהחלטה שהתקבלה ללא שיקול-דעת
עמי עצמון
כך דורש הפורום המשפטי, הטוען כי המשך המצב הקיים שבו מ"מ הנשיא אמורה לקבוע את מועד הבחירות, בשעה שהיא עשויה להתמודד בעצמה על התפקיד מהווה ניגוד עניינים
גלית יצחק
הממשלה תעניק סיוע כספי לאל על וארקיע שיאפשר להן להמשיך לקיים טיסות סדירות למצרים וירדן    מופז: לקיומן של טיסות סדירות למצרים ולירדן יש חשיבות מדינית ופוליטית מן המעלה הראשונה
גלית יצחק
הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה ילדה בשעה 8:00 בבוקר את בנה הבכור    בוהדנה: "אני מאחלת לכל אישה לידה טבעית קלה ומהירה כמו שהיתה לי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il