X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שער של טל חן כבר בדקה ה-3 שלח את האדומים לגמר שני ברציפות על חשבונה של מ.ס אשדוד, שניסתה והיתה מסוכנת, אך לא הצליחה להשוות
▪  ▪  ▪
חוגג. טועמה [צילום: יניב סופר - ONE]

הפועל ת"א העפילה הערב (רביעי) לגמר גביע המדינה בפעם השניה ברציפות, אחרי ניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד, משער של טל חן כבר בדקה ה-3. האדומים הציגו משחק לא משכנע, אך מלא לחימה בהשראתם של עאמר מנצור וניל אברבנל, שלפני חודש בכלל לא היו בתוכניות של האדומים והפכו לגיבורי הרגע.
אשדוד, שהשתלטה על המשחק מאמצע המחצית הראשונה ועד לסיומה היתה קרובה, איכותית ומסוכנת.
מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם בעיטה אדירה של יגאל אנטבי, כבר בדקה הראשונה. מגנה השמאלי של הפועל ת"א הגיע למרחק של 22 מטרים מצד שמאל לשערו של אג'יי ושיגר טיל אדיר, אותו הצליח השוער להדוף בקושי רב למשקוף ולקרן.
דקה 3 - 0:1 להפועל ת"א אמרתם מצב נייח? אמרתם סלים טועמה! הקשר המצטיין, שכבר ניווט כל-כך הרבה כדורים העונה מצד שמאל, שלח עוד אחד היישר לראשו של טל חן, שנגח מצויין לפינה של אג'יי. השוער עוד הצליח להדוף, אבל פנימה. וכל האשמה שייכת לגונזאלס, שלא כיסה את חן כראוי.
הפועל המשיכה לתקוף, בניסיון לרכב על גל המומנטום. שתי דקות לאחר כיבוש השער גילי ורמוט הגיע למצב ברחבה של אג'יי, אבל השוער הוכיח שלפחות הוא הגיע למשחק באשדוד, ולקח כמו ענק. בדקה ה-9 קיבל גורה טל את הצהוב הראשון במשחק, אחרי עבירה על טועמה.
הקשר לקח את הכדור החופשי, שיגר אות אל החומה ומשם לקרן. טועמה הגביה את הקרן היישר לוואליד באדיר, שהגיח מאחור כאשר הוא בלתי-מכוסה, אך באדיר, שעונד את סרט הקפטן, החמיץ את המסגרת של אג'יי. בדקה ה-12 אשדוד קיבלה כדור חופשי מרחק 30 מטרים מצד ימין, אלקריף היה זה שנגח, אך אברבנל קלט ללא קושי.
כבר בשלב הזה הרים אלון חזן את אמיר לביא ודוד רביבו מן הספסל, כדי להתחמם במטרה לבצע חילוף מוקדם. המשחק המשיך להתנהל עם הרבה עבירות וכדורים נייחים. שי הולצמן לקח את עאמר מנצור לטיול באגף ימין בדקה ה-16, חלף על פניו וחדר לרחבה, אך עבר את קו הרוחב ואיבד את הכדור.
אשדוד השתלטה על המשחק והחלה להתקרב לשערו של אברבנל. הכדורים נכנסו לעבר הולצמן, שנתפס בנבדל, אך בדקה ה-19 זכתה אשדוד בקרן, אחרי הרחקה של פאס לכדור של גוסו, אך מנצור הרחיק. בדקה ה-20 חליבה סובב כדור מצוין אל הרחבה, אך דואני הגיע לפני עזרן והרחיק לקרן.
בדקה ה-22 אשדוד כבר ממש התקרבה. חילופי מסירות יפים הביאו את אמיר אלקריף למצב חופשי מ-20 מטרים. המגן שיגר בעיטה לא חזקה, אך מאוד מדויקת, שפגעה בקורה הימנית של אברבנל. הכדור הגיע להולצמן, שניסה להעביר רוחב, אך הפעם השוער האדום היה מוכן וקלט. אשדוד המשיכה לצבור קרנות בקצב, אך בלמי הפועל היו שם פעם אחר פעם כדי להרחיק. הפועל נעלמה לחלוטין מהמגרש, ולא הצליחה להחזיק בכדור.
הקרן החמישית של האשדודים הורחקה ע"י חאבייר פאס והגיעה היישר אל גוסו, שהמתין 20 מטרים מהשער ושיגר טיל מהאוויר. אם זה היה למסגרת, גם שני שוערים לא היו עוצרים את זה. בדקה ה-35 הגיעה ההתקפה היפה במשחק, כאשר יניב עזרן ועידן שריקי החליפו ביניהם דאבל-פס בעקב!, אך הבעיטה של עזרן תפסה את אברבנל מוכן מתמיד.
שתי דקות לאחר מכן הולצמן קיבל את הכדור ברחבה והשתחרר נפלא, אך כדור הרוחב שלו הורחק. דקה לאחר מכן הפועל יצאה למתפרצת נדירה, בסופה גילי ורמוט הגיע אל סף הרחבה של אג'יי ושחרר בעיטה מעולה, שהחמיצה את הקורה הימנית של השוער בסנטימטרים. בדקה ה-39 עידן שריקי שוב קיבל יופי של כדור מיניב עזרן ושוב בעט החוצה מ-12 מטרים.
בדקה ה-40 ברדה ניסה לעבור את גונזאלס ברחבה ונפל, ללא תגובה של תבריזי. החלוץ מחה על כך שהבלם היכה בפניו בזמן נפילתו והשניים התעמתו. במסגרת העימות, גונזאלס העמיד פנים שברדה חבט בפניו, אך השופט לא אכל גם את זה.
דקה לאחר מכן, הגיעה הקרן התשיעית של אשדוד, אברבנל ניסה לקלוט, אך השמיט את הכדור ורמי דואני מנע שער שוויון. את הניסיון השני של הולצמן, השוער כבר קלט. עד למחצית, הולצמן כבר הספיק להגיע לעוד מפגש אישי וקרוב עם השוער האדום, אך ידו של אברבנל שוב היתה על העליונה וגם הקוון דאג להניף את הדגל.
מחצית שניה
לוין אולי ביקש מחניכיו לא להסתגר, אבל אשדוד פתחה את המחצית השניה בלחץ על השער האדום. הפועל ניסתה לסגור את הנעת הכדור האשדודית עוד בשלב מוקדם ונלחצה למרחק של 35 מטרים משערו של אברבנל. בדקה ה-48 רביבו הכניס כדור עומק גדול לכיוונו של שריקי, שפץ אל הרחבה ובעט שטוח, אבל אברבנל היה במקום, גם על הריבאונד.
אשדוד המשיכה ללחוץ ולנסות להשוות. בדקה ה-55 עאמר מנצור ספג כרטיס צהוב, אחרי עבירה על גוסו. בשלב זה החל יוסי אבוקסיס את החימום בצדי המגרש. הפועל החלה אט אט לצאת קצת מהבונקר ולנסות לתקוף. בדקה ה-62 מתפרצת יפה הובילה את הכדור ממנצור לטועמה, דגו וברדה, שהיסס בבעיטה ואפשר לגונזאלס לגלוש ולבלום אותו.
אבוקסיס נכנס, אברבנל מותח שריר
ניר לוין החליט שזה מספיק וקרא אליו את יוסי אבוקסיס. הקפטן החליף את טל חן, שנפצע ומיד לקח את הסרט מידיו של וואליד באדיר. ניל אברבנל גרם לכמה דפיקות לב בספסל האדום כאשר הוא ירד מכדור גובה וסימן למתיחה בשריר. השוער קיבל טיפול והמשיך לשחק.
כניסתו של אבוקסיס סייעה ללא ספק לייצוב מרכז השדה וההגנה האדומה. הפועל חזרה להחזיק בכדור ולעצור את ההתקפה האשדודית בשלב מוקדם יותר. אבוקסיס אף ניפק מספר כדורים מצויינים, כולל אחד לעאמר מנצור בדקה ה-74, המגן הגביה ומצא את טועמה, אך הקשר לא הצליח להשתלט וההזדמנות אבדה.
בדקה ה-77 אשדוד קיבלה עוד קרן. הכדור הרוחק והגיע לדוד רביבו, שמצא דווקא את גונזאלס חופשי לחלוטין במרכז הרחבה. הבלם עצר על החזה ובעט מהאוויר, אך דואני התערב בשניה האחרונה והציל שער בטוח. הפועל נסוגה לחלוטין והפקירה את מרכז השדה לאשדודים.
בדקה ה-85 הולצמן ניסה להעביר כדור רוחב אל מרכז הרחבה. אנטבי התערב, אך ניווט את הכדור דווקא לכיוון השער, למזלם של האדומים, אברבנל ראה וקלט. לוין שלח את דה ברונו פנימה, בעיקר על-מנת למשוך קצת זמן. דגו ספג צהוב בדרך החוצה על בזבוז זמן מיותר.
חמש דקות תוספת זמן
תבריזי כמעט הרג את הקהל האדום כשסימן על חמש דקות תוספת זמן. הפועל דווקא יצאה לשתי התקפות מתפרצות עם הכניסה לתוספת הזמן, אך העייפות מנעה מבאדיר וברדה להיות מספיק מדויקים. דקה לפני סיום הזמן ברדה קיבל כדור בחצי. אג'יי הגיע עד לשם, אך החלוץ עבר אותו. השוער פתח במרדף והכשיל את ברדה בסמוך לרחבה, תבריזי הסתפק בצהוב והבעיטה החופשית הלכה אל מעל לשער.
הפועל ת"א: ניל אברבנל, עאמר מנצור, רמי דואני, חאבייר פאס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, טל חן (יוסי אבוקסיס 66), סלים טועמה (וולינגטון 80), גילי ורמוט, ברוך דגו (לוסיאנו דה ברונו 89) ואליניב ברדה.
מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזאלס, גורה טל (דוד רביבו 23), אייל אלמושנינו, תומר חליבה (משה בן-לולו 79), ז'אן ז'אק גוסו, יוסי אופיר (עידן מליחי 65), יניב עזרן, שי הולצמן ועידן שריקי.

תאריך:  09/05/2007   |   עודכן:  09/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפועל ת"א מול אשקלון בגמר גביע המדינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף, צבי נצי"ב
העיתון וורלד טריביון דיווח כי זוהי הפעם הראשונה ב-2007 בה משתמשת ישראל באמצעי לחימה זה    ביום שני נורה טיל ממזל"ט קרבי לחוליית משגרים
עידן יוסף
אולמרט: "יש מעט מאוד אנשים שהתנסו במצבים ובמכאובים שאריה התנסה בהם. מעט ידעו להתמודד באומץ ובנחישות כפי שהוא עשה זאת"    דרעי: "אתה עומד לפני קרב גדול, אבל קרב גדול נותנים לאדם גדול"
הילה רפופורט
מאות סטודנטים השביתו את הלימודים באחת משלוחות אוניברסיטת הסורבון בפריז במחאה על הרפורמה בהשכלה הגבוהה שמתכנן נשיא צרפת הנכנס ניקולא סרקוזי
מוטי אקסמיט
נחשפה רשת של יבואני סמים אשר נעצרו בידי היחידה המרכזית של מחוז ת"א    הבלשים תפסו בסניף הדואר המרכזי בת"א משלוח סמים בשווי של 100,000 דולרים
רונן ליבוביץ
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית מספר הצעות חוק מעניינות    הצעת חוק שיזמה ח"כ דותן מציעה לעגן בחוק את מעמדה של המועצה לביטחון לאומי    ח"כ ריבלין מציע לשלול מח"כ שהורשע הטבות ותשלומים וח"כ כץ זכה להעביר את חוק "בן סהר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il