X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קפטן נבחרת ישראל שיחק 45 דקות בניצחון 2:3 של האדומים על ורדר ברמן ונראה טוב על הקו הימני
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

יוסי בניון ערך את הבכורה שלו במדי ליברפול ואפשר בהחלט להגיד שמדובר בבכורה מוצלחת למדי.
בניון היטיב לשתף פעולה עם דירק קויט בחוד והחליף גם כמה מסירות עם הרכש הנוצץ של ליברפול, פרננדו טורס. הכדורים זרמו אל האגף של בניון, שלא התבייש ולקח על עצמו את בניית ההתקפות. הקשר הכניס מספר כדורים אל הרחבה וניסה למצוא את חבריו בחוד.
אנדרי וורונין הרשים בהחלט עם צמד עבור המרסיסיידרס, ג'ון ארנה ריסה הוסיף עוד אחד בבעיטה חופשית. גם ראיין באבל ערך את הבכורה שלו, בנוסף לבניון וטורס.
קווין שינדלר והוגו אלמיידה כבשו עבור הגרמנים שהציגו את קרלוס אלברט, קשר ברזילאי מצויין שערך את הופעת הבכורה שלו ובהחלט עשה לבניטז כאב ראש.
פנאנט היה הראשון לבצע מהלך מצדה של ליברפול בדקה השניה, אחרי שכדור שהגיע אליו מכיוונו של ג'רארד הפך לפריצה מצויינת בצד ימין. זה הסתיים בעבירה שתורגמה לכדור חופשי שעלה אל הרחבה והסתיים בהזדמנות של ג'ק הובס הצעיר.
דקה 4 - 0:1 לליברפול שחקן רכש אחד כבר מותיר רושם עז במשחק הזה. אנדרי וורונין ניצל מסירה רעה מאוד של ההגנה הגרמנית, עקף בקלות את השוער וגלגל פנימה מ-12 מטרים. פתיחה טובה לליברפול, שנראתה מאוד אגרסיבית ולוחצת.
דקה 6 - 1:1 קווין שינדלר, עוד שחקן צעיר שקיבל את ההזדמנות בהרכב של תומאס שאף, ניצל אותה עד תום. כדור של טים בורובסקי אל תוך הרחבה מצד שמאל הפך לבעיטה של רוסנברג, שפגעה במשקוף של קרסון. שינדלר בן ה-19 היה הכי עירני ונגח את הריבאונד פנימה.
הקצב הגבוה נמשך, כאשר ליברפול דוחפת מצד ימין של פנאנט וגם ברמן לא מסתגרת ותוקפת חזרה עם מסירות של קרלוס אלברטו, עוד שחקן שעבורו זהו משחק בכורה.
דקה 14 - 1:2 לליברפול השוויון החזיק מעמד בדיוק 8 דקות. ג'ון ארנה ריסה ניצל עבירה של פיטר קראוץ' ושלח טיל מ-25 מטרים. ריינקה היה חייב לעצור אבל הדף פנימה והאדומים שוב ביתרון.
ידידות או לא ידידות, בדקה ה-18 ראינו עימות בין סטיבן ג'רארד לקרלוס אלברטו, אחרי שהקפטן האדום הפיל אותו אל הרצפה והאחרון הגיב ע"י זריקת הכדור לעברו של סטיבי ג'י. זה נגמר עם נזיפה הדדית של השופט. המרסיסיידרס המשיכו לתקוף, כאשר השליוב בין קראוץ' לבין וורונין נראה בהחלט מבטיח.
בדקה ה-28 פיטר קראוץ' ביצע עבירה קשה מאוד על פריץ מברמן ללא תגובה של השופט מעבר לעצירת המשחק. שמונה דקות לאחר מכן ג'רארד חטף כדור במרכז המגרש התקדם כ-30 מטרים וניסה למצוא את וורונין מאחורי ההגנה. נבדל קטן של החלוץ מנע שער.
בדקה ה-40 הגיעה הזדמנות ענקית של הגרמנים. שינדלר קיבל כדור בצד שמאל ושלח הגבהה לרחבה. אחרי ניסיון הרחקה לא טוב הכדור הגיע אל קרלוס אלברטו שנותר בודד לחלוטין. הברזילאי השכיב את קרסון ואת הופיה, אבל פספס את המסגרת מ-6 מטרים. החמצה נדירה.
מחצית שניה - יוסי בניון על המגרש
עם פתיחת המחצית השניה רפא בניטז שלח אל המגרש שישה שחקנים טריים, ביניהם גם יוסי בניון. קפטן נבחרת ישראל נכנס לעניינים במהירות והחליף מסירות עם אנדרי וורונין אך המהלך נקטע בגלל נבדל. יוסי תופקד באגף ימין בתחילה, במקומו של ג'רמיין פנאנט.
יוסי היה פעיל באגף, קיבל מספר כדורים בפתיחת המחצית ושיתף פעולה בעיקר עם קויט ההולנדי. בדקה ה-58 עבירה על בניון הובילה לבעיטה חופשית מצד ימין, אך צ'אבי אלונסו לא הצליח למצוא אף אחד מחבריו. בדקה ה-61 בניון כמעט ורשם את הבישול הראשון שלו במדי ליברפול, אחרי פריצה שלו בצד ימין וכדור רוחב שהורחק בקושי רב.
דקה 61 - 1:3 אנדרי וורונין בהחלט משתלב טוב בקבוצה של בניטז. האוקראיני ניצל עוד טעות בהגנה של הגרמנים והסתנן לרחבה. שם הוא כבר לא ממש ספר את השוער המחליף של ברמן וסידר לעצמו צמד. מיד לאחר כיבוש השער החליף אותו פרננדו טורס.
האגף של בניון המשיך להיות הפעיל מבין השניים. השילוב של קפטן נבחרת ישראל עם דירק קויט ההולנדי בהחלט נראה מרשים וגרר מחמאות אפילו מהשדר הבריטי של יורוספורט שציין כי: "תרומתו של בניון מצויינת".
בדקה ה-72 הוגו אלמיידה ניצל הגנה אדומה שלמה שהיתה משוכנעת לחלוטין שהוא בנבדל, עבר בקלות את קרסון וגלגל פנימה. השופט אישר את השער בתחילה, אך פסל אותו 3 דקות לאחר מכן. לאחר השער נכנס למגרש ראיין באבל, הרכש ההולנדי החדש של בניטז.
דקה 85 - 2:3 פרנק לונינג המחליף קיבל כדור טוב בצד ימין ודהר אל תוך הרחבה. כדור הרוחב השטוח שלו מצא את הוגו אלמיידה שדחק פנימה.

תאריך:  17/07/2007   |   עודכן:  17/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אושר נוהל חדש בנושא הפלייליסט ברשת ג' של קול ישראל שימנע תרמיות    כל עורך יקבל גישה לכל השירים ויוכל להשמיעם לפי טעמו ושיקול דעתו המקצועי
אלעזר לוין
משולם לוינשטיין פורש לאחר 43 שנים מראשות חברת הנדל"ן הנושאת את שמו    אליעזר אלקון יבוא במקומו    החברה - בשליטת הבן שאול לוטן
אלעזר לוין
ההשקעה 11.8 מיליון אירו    המכירות - 16.7 מיליון אירו
הילה רפופורט
12 בני אדם נהרגו בפיצוץ באיסלמבאד שאירע שעות ספורות לפני תחילת עצרת תמיכה בנשיא בית המשפט העליון הפקיסטני שהודח על-ידי פרבז מושארף
הילה רפופורט
ישראל שיחררה את שר החינוך הפלשתיני לשעבר נאצר שאער, ואת רמדאן א-שתאת ראש עיריית בידיא, לאחר שהתחייבו להפסיק את חברותם בחמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il