X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עידית פדן, מנכ"ל MIT בשבע השנים האחרונות, פורשת מתפקידה ארז בנוביץ' מונה לתפקיד במקום פדן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עידית פדן, ששימשה כמנכ"ל חברת MIT משנת 2001, תפרוש מתפקידה החל מ-01.09.07. מלבד הניהול השוטף של החברה במסגרת תפקידה, עסקה פדן בפיתוח העסקי של תחומי הפעילות של החברה והרחבתם, מיצוב החברה והתוויית תהליכי עבודה איכותיים לאורך זמן. במהלך שנות כהונתה הגדילה פדן את נתח השוק של החברה והפכה אותה לחברה מובילה בתחום הגיוס וההשמה במקצועות ההיי-טק ומערכות המידע. כמומחית בנושא, מייעצת פדן בתחומי פיתוח קריירה והשתלבות בשוק התעסוקה לחברות ולפרטיים, ואף ייעצה לגורמי תקשורת וגופים מוסדיים בנושא ביקושים בענף.
בין הישגיה הבולטים של פדן במסגרת תפקידה ב-MIT: פדן פיתחה את מדד הדרושים להיי-טק של חברת MIT, המאפשר מעקב מעמיק ורציף אחר מגמות גיוס העובדים בתחום זה, ומאפשר לחזות שינויי מגמות במשק. פדן אף פיתחה את מערכת המידע האינטראקטיבית והשקופה של MIT לשימוש המועמדים לעבודה, המאפשרת להם לבדוק בכל עת את מצב תהליך הטיפול בהם, לקבל בכל עת את הצעות העבודה המתאימות להם בדיוק ולהעריך את "שווי השוק" שלהם.
בתקופתה של פדן הוסמכה MIT ע"י מכון התקנים וקיבלה את תו האיכות ISO 9001. כחלק בלתי נפרד משיטת העבודה מקפידים בחברה על בדיקה מתמדת של תהליכי העבודה מול העובדים ומול לקוחותיה. פדן יזמה את הקמת אתר MIT, אתר מבוסס טכנולוגיית web 2.0, עם בלוגים,סקרים וחידושים נוספים ההופכים אותו לאתר ייחודי בתחומו.
עידית פדן הינה אל"מ ((מיל.)), נשאה בתפקידים בכירים באגף כוח אדם ובאגף תכנון בצה"ל, ובעבר ניהלה את אגף הרישוי במשרד התחבורה.
עידית פדן אמרה היום: "אני מאוד גאה על כך שהייתי מנכ"ל MIT בשבע השנים האחרונות. אני עוזבת חברה מוערכת ומובילה בתחומה, הן ברמה המקצועית והאיכותית והן ברמה האנושית. היתרון של MIT הוא בהכרות העמוקה של שוק העבודה בהיי-טק, ביצירתיות, ביכולת לזהות תחומים שבם אפשר להוביל את השוק ובאנשים יוצאי הדופן שעובדים בה לאורך זמן. אני משוכנעת שעוד נכונו ל-MIT רבות וגדולות".
לתפקיד מנכ"ל MIT מונה ארז בנוביץ' (42) אשר שימש עד כה כסמנכ"ל בחברת יעל תוכנה ומערכות, וניהל בשנים האחרונות את חטיבת ה-outsourcing של החברה.
במסגרת תפקידו היה בנוביץ' אחראי על כלל פעילות ה-Outsourcing של החברה, ניהול אתרי מיחשוב של לקוחות החברה והשמת אנשי מחשוב מקצועיים בתחומים שונים באתרי הלקוחות. הוא הוביל בחברת יעל את תפיסת השירות האישי הן ללקוחות החברה והן לעובדיה, ובתקופתו הוכפלה פעילותה העסקית של החטיבה אשר ניהל.
קודם לכן היה בנוביץ' ממקימי חטיבת הלקוחות בחברת פרטנר, ושימש במשך שבע שנים בשורת תפקידים בכירים בחברה. בתפקידו האחרון בפרטנר שימש בנוביץ' כמנהל אגף קשרי הלקוחות של החברה, ובמסגרת זו ניהל את הטיפול בלקוחותיה העסקיים הגדולים של החברה. ארז בנוביץ' הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
יו"ר קבוצת מנפאואר ישראל, דליה נרקיס, אמרה היום: "אנו מודים לעידית פדן על כל הישגיה בקבוצת מנפאואר בכלל וב-MIT בפרט. עידית הביאה את חברת MIT להיות מה שהיא כיום - במלאת עשור להקמתה - החברה המובילה בתחומה, המהווה שם נרדף להצלחה, איכות ויצירתיות. אנו מקדמים בברכה למשפחת מנפאואר ישראל את ארז בנוביץ', אשר מביא עי\מו ל-MIT ניסיון רב וידע, אשר ללא ספק ישמשו אותו בתפקידו בחברה על-מנת שתמשיך להתפתח ולהוביל."

תאריך:  26/08/2007   |   עודכן:  26/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
השנה יבקרו בכפר דרג'את 6,000 מטיילים - כ-4,000 בשנה שעברה, ובלקייה צפוי גידול של 25% צפוי במספר המבקרים    אלפים יבקרו גם בשווקים הבדואים
שרון קביליו
ד"ר זהבית זיו-נר מונתה לסגנית מנהל המרכז הרפואי וולפסון בחולון
עומר כרמון
מבוכה במדינות ערב בעקבות הידיעות על גולשים רבים הנוהרים לאתר ישראלי המציג חיילות צה"ל ושוטרות ישראליות עירומות    האם מדובר במשיכה מזוכיסטית של גברים שעברו התעללות מידי חיילות ישראליות?
דרור מרום
תהפוך להיות בבעלות מלאה של עמי זוגלובק ויעל זוגלובק-אנדר    רכשו את כל המניות שהיו בידי ראובן משכית וחנן זוגלובק    עם השלמת הרכישה תיושם תוכנית אסטרטגית להגברת כושר התחרות של זוגלובק בישראל תוך הגדלה משמעותית של הקף הפעילות הבינלאומית - בעיקר בצפון-אמריקה
איציק וולף
עמותת אומ"ץ העבירה למבקר המדינה מסמכים חדשים בפרשת השחיתות בהסתדרות העובדים הלאומית    העברות כספים ומשיכות מטבע זר של הקרן להעמקת התודעה היהודית שבראשה עמדו שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון ועובדיה כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il