X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצהובים הפסידו 3:1 לארצ'יאספור תוך תצוגה הגנתית פאתטית לאורך 90 הדקות אילהן, קוקסל ואביב חדד בשער עצמי כבשו לטורקים, רודי חדד רק צימק
▪  ▪  ▪
[צילום: טלספורט]

מביך. אין דרך אחרת לתאר את זה. מכבי ת"א שוב הצליחה להביך את עצמה יותר משרבים האמינו כשהפסידה הערב (חמישי) בטורקיה במשחק הגומלין בגביע אופ"א 3:1 לארצ'יאספור והודחה מהמשך דרכה במפעלים האירופים העונה.
הצהובים הגיעו לטורקיה לאחר 1:1 במשחק הראשון בבלומפילד וידעו שהם חייבים לכבוש שער אחד לפחות. הם עשו זאת, אך נכנעו 3 פעמים לקבוצה מהליגה השניה (!) בטורקיה, כשכל פעם יותר מביכה מקודמתה.
תוך רבע שעה היתה התוצאה כבר 0:2 לזכות הטורקים. את השער הראשון כבש אילהן בדקה ה-7 לאחר טעות חמורה של קפילוטו ומסיקה, את השני כבש קוקסל בדקה ה-15 לאחר עוד כדור ארוך שחתך את ההגנה הצהובה, שבראשות ארז מסיקה נראתה אימפוטנטית לחלוטין.
רודי חדד עוד הצליח לצמק בדקה ה-41 לאחר בישול נהדר של אבי נמני ואף היו דקות במחצית השניה שנראה היה שהצהובים קרובים לשוויון, אך בדקה ה-72 קבע אביב חדד את תוצאת המשחק בשער עצמי מביך אפילו יותר משאר התצוגה ההגנתית של הצהובים.
כעת תוכל מכבי ת"א לחזור לארץ ולהתמודד במפעלים שמתאימים יותר ליכולת שהיא מציגה עד כה העונה מהמפעלים האירופיים.

מחצית ראשונה

בדקה ה-4 של המשחק הגיעה הטעות הראשונה במכבי ת"א כשאביב חדד מסר לחלוצה של הקבוצה הטורקית, אך ניסו קפילוטו הצעיר היה במקום כדי להרחיק. בדקה ה-6 הזדמנות ראשונה למכבי ת"א כשיניב עזרן פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב. הכדור הגיע דן רומן, שבעט מ-16 מטרים החוצה.
דקה 7 - 0:1 לארצ'יאספור: גם במשחק הגומלין עלתה המארחת ליתרון מוקדם ושוב היה זה אילהן שכבש לאחר טעות חמורה בהגנה הצהובה. הטורקים שלחו כדור ממרכז המגרש לעבר אילהן, קפילוטו ומסיקה ניסו להגיע לכדור אך שניהם הצליחו באורח פלא לפספס אותו ואילהן קטף את הכדור ומול יבריץ', שיצא אליו גרוע, כבש ללא בעיה והעלה את הטורקים ליתרון.
דקה לאחר השער הגיעו הטורקים להזדמנות נוספת כשאיילקר הגיע למצב טוב מ-16 מטרים אך הוא שיחרר בעיטה לא חזקה היישר לעבר גופו של יבריץ', שקלט בקלות.
דקה 15 - 0:2 לטורקים: לא עברה רבע שעה וזה כבר נהיה מביך. הטורקים שלחו קדימה כדור לעבר קוקסל ממרכז מחצית המגרש של מכבי ת"א לאחר טעות של אביב חדד, המסירה המצויינת חתכה את הגנת מכבי ת"א, שנראתה נואשת, קוקסל הגיע לכדור, יבריץ' יצא אליו אך הוא הצליח לעבור אותו, ההגנה הצהובה, בראשות מסיקה וקפילוטו, לא תיפקדה וקוקסל בעט פנימה.
בדקה ה-22 הזדמנות טובה למכבי ת"א, שזכתה בכדור חופשי 20 מטרים משערה של הקבוצה הטורקית, אך אבי נמני בעט חלש היישר לחומה הטורקית. בדקה ה-27 נשלח יאניק קאמאנן בכדור מצוין ל-1 על 1 מול השוער הטורקי, אך השוער ביציאה מצויינת מנע מקאמאנן להגיע לכדור, שהתגלגל החוצה למגינת ליבו של החלוץ.
בדקה ה-30 הזדמנות טובה למכבי ת"א כאשר יובל שפונגין הרים כדור מימין, קאמאנן ניסה לנגוח, הכדור נבלם בראשו של בלם טורקי והגיע ליניב עזרן, שממצב טוב ליד השער בעט גרוע החוצה. שחקני מכבי ת"א התחילו להניע כדור ולהגיע לאזור השער הטורקי, אך לא היו חדים מספיק.
בדקה ה-36 כמעט שער עצמי של אביב חדד. פריצה של הטורקים מימין הניבה כדור רוחב, חדד ניסה להרחיק אך הכדור פגע ברגלו ועלה בקשת לעבר השער. יבריץ', באינסטינקט אדיר, זינק לאחור ומנע מבוכה נוספת מהצהובים. גם בפעמים בהן הקל השופט על הצהובים ונתן להם כדורים חופשיים באזור הרחבה הטורקית, הם לא הצליחו להרים כדור גובה מעבר לקו ההגנה.
דקה 41 - מכבי מצמקת ל-1:2: מכבי ת"א הצליחה לצמק, ומי אם לא אבי נמני עשה כמעט את הכל. נמני קיבל כדור 16 מטרים משערה של הקבוצה הטורקית, ויתר על בעיטה, המשיך לעבר צד שמאל של הרחבה והרים כדור מצוין לעבר ראשו של רודי חדד, שנותר ללא שמירה וכבש ללא בעיה.
בדקה ה-43 הגיעו הטורקים להזדמנות נוספת כשאוסקון בלירלאן קיבל כדור ארוך, סיבסב את אביב חדד, אבל תחת לחץ מצד הבלם שיחרר כדור לא טוב שחלף לרוחב השער ויצא החוצה. עד לסיום המחצית הגיעה מכבי ת"א פעמיים לאזור השער של הטורקים, אבל שתי הרמות מצד שמאל, של ארז מסיקה ורודי חדד, לא הגיעו ליעדן.

מחצית שניה

בדקה ה-51 התנהלו מסיקה וקאמאנן עם הכדור באגף שמאל, קאמאנן הרים כדור טוב לרחבה אך השוער יצא טוב לכדור לפני שרודי חדד הספיק לנגוח מקרוב לעבר השער. דקה לאחר מכן לא הצליח קאמאנן להשתלט על כדור טוב ששלח לעברו רודי חדד, שהיה מעמיד אותו במצב של 1 על 1 מול השוער.
בדקה ה-59 היתה הזדמנות מצויינת לטורקים להגדיל את היתרון. הטורקים זכו בכדור חופשי מרחק 32 מטרים משערו של יבריץ' ואילמן בעט כדור חזק שחלף סנטימטרים מהקורה הימנית של שערו של יבריץ'. בדקה ה-63 ניסו הטורקים שוב את כוחם בבעיטה מרחוק, אך הכדור היה רחוק מלסכן את יבריץ'. דקה לאחר מכן ערך ויקי חדד את החילוף הראשון במכבי כשהכניס את עומר פרץ במקום עזרן.
בדקה ה-64 הזדמנות מצויינת למחליף, אלטין, להעלות את הטורקים ליתרון 1:3. הטורקים ניסו שוב בעיטה חזקה משמאל, הכדור לא היה מדויק אך הוא נעצר ברגליו של אלטין, שנותר ללא שמירה במרכז הרחבה. יבריץ', ביציאה מצויינת, השתטח על הרצפה ומנע מהבעיטה של אלטין להיכנס לשער. בדקה ה-68 איבד אביב חדד כדור פשוט ליד שערו של יבריץ', אך לא ויתר לבלירלאן הטורקי, שבעט מרחוק גרוע והחוצה.
דקה 72 - 1:3 לארצ'יאספור: עוד ביזיון בהגנת מכבי ת"א הוביל לשער שסתם את הגולל על העונה האירופית של מכבי ת"א. עוד כדור ארוך נשלח ממרכז המגרש, שוב הגנת מכבי ת"א לא הגיבה ושוב נשאר שחקן טורקי במצב של 1 על 1 מול יבריץ' כשאביב חדד רודף אחריו. יבריץ' יצא לא רע והצליח להדוף, אבל הכדור פגע בגופו של חדד הגולש ונכנס לשערה של מכבי ת"א. שער עצמי אומלל.
בדקה ה-78 חילוף שלישי במכבי ת"א כשנכנס דודו ביטון במקום יאניק קאמאנן. בדקה ה-86 דרשו שחקני מכבי ת"א פנדל בעקבות נגיעת יד, אך השופט לא שאה טענותיהם. עמוק בתוך תוספת הזמן כמעט והצליח נמני לצמק את התוצאה, אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה והמשחק הסתיים בניצחון 1:3 של הטורקים.
מכבי ת"א: דראגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אביב חדד, ניסו קפילוטו, ארז מסיקה, שרן ייני, דן רומן, אבי נמני, רודי חדד (יוסי שבחון, 71), יניב עזרן (עומר פרץ, 64) ויאניק קאמאנן (דודו ביטון, 78).
ארצ'יאספור: פייסל יוסוף, יורצ'ו חוסיין, טולדה כמאל, אוסקורט אמרם (אלטין, 59), יידק קוקסל, דורסום אדם (רמאזן דודו, 77), טנר כמיל, יארדיג'ן איידי, הרבאי איילקר, עוסבאי אילמן, אוסקון בלירלאן.

תאריך:  30/08/2007   |   עודכן:  30/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכבי תל אביב הודחה מגביע אופ"א
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רוני
רון 4-  |  31/08/07 05:46
2
לפטר - לאלתר - את אלי כהן !!!! ל"ת
אחמד זיבי   |  31/08/07 15:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משרד הביטחון ומשרד האוצר הגיעו להסכמה על הוספת ארבעת ישובי גוש צוחר ליישובי קו העימות הדרומי    בוטלה השבתת בתי הספר במועצה האזורית אשכול
אלעזר לוין
הפסידה 14.8 מיליון שקל ברבען השני של 2007, בגלל הוצאות מימון של 64.4 מיליון שקל    חייבת 1.8 מיליארד שקל לבנקים    הדירות הוזלו ב-11%
רותי אברהם
לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשה תביעה של מיליון שקלים נגד הסופרת נעמי רגן    החשד: "אל אישך תשוקתך" מכיל גניבות ספרותיות
עכבר העיר
לכבוד חגיגות 205 שנים להמצאת ההמבורגר מספר מסעדות מציעות דילים, הנחות, ועוד הפתעות שקשורות למאכל האהוב
רותי אברהם
עיתון הארץ טוען כי זכותו של הציבור להאזין להאזנות הסתר שנערכו לנבחרי הציבור בפרשת דודי אפל    בית המשפט מתלבט    ממתינים ל"עליון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il