X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: הצהובים מת"א הפגינו את משחקם הטוב ביותר העונה, אך החמיצו שוב ושוב וירדו עם הפסדם השישי העונה יצחקי ובואטנג כבשו
▪  ▪  ▪
עידן טל והקמע של בית"ר חוגגים בסיום הניצחון [צילום: יניב סופר]

טברטקו קאלה מנחם את יוסי שבחון, הערב בטדי [צילום: יניב סופר]

בית"ר ירושלים אירחה את מכבי ת"א בטדי, במסגרת המחזור ה-7 של ליגת העל.
הצהובים מת"א, מגיעים למשחק כאנדרדוג מובהק, לאחר שהפסידו בחמישה מתוך ששת המחזורים הראשונים של הליגה. הם סוגרים את הטבלה עם נקודה אחת ולא הבקיעו כבר ארבעה משחקי ליגה.
המאמן, ניר לוין, שעוד לא זכה בנקודה בליגה, ביצע מהפכה בהרכב והוציא ממנו את רודי חדד ויניב עזרן, המאכזבים מאוד מאז פתיחת העונה ביחס לציפיות שהיו מהם. במקומם יפתחו הצעירים שרן ייני ודודו ביטון.
מנגד מתייצבת האלופה החזקה, בית"ר ירושלים, המגיעה למשחק עם ביטחון רב. חניכיו של יצחק שום עוד לא הפסידו העונה בליגה והם מוליכים את הטבלה עם חמישה ניצחונות מ-6 משחקים.
הירושלמים חסרים הערב את החלוץ הברזילאי המצוין, רומולו, שעדיין פצוע. ברק יצחקי חוזר להרכב במקומו של טוטו תמוז ועידן טל חוזר במקומו של גל אלברמן. עמית בן שושן ממשיך לקבל קרדיט ופתח גם הוא, לאחר הצמד שכבש בשבוע שעבר בניצחון על מכבי פ"ת.
מחצית ראשונה
מכבי ת"א פתחה את המשחק טוב ובצורה נחושה, וכבר בדקה ה-2 הגיעה למצב טוב, כששטרית הגביה לדודו ביטון, אך זה לא הגיע טוב לכדור.
בדקה ה-6 הגיעה בית"ר להזדמנות הראשונה שלה, כשיואב זיו הכניס כדור יפה לברק יצחקי, שבעט כדור חזק מ-10 מטרים, אך יבריץ' היה במקום והדף.
דקה 8 - יבריץ' עוצר פנדל אבירם ברוכיאן הכניס כדור נפלא לברק יצחקי. החלוץ עבר את יבריץ' שהכשיל אותו, והיה צריך לקבל את הכרטיס האדום, אך אלון יפת הוציא לו רק צהוב. מיכאל זנדברג ניגש לבעוט את הפנדל. הקשר הבית"רי בעט כדור חלש לפינה ויבריץ' זינק היטב והציל את הצהובים מספיגת שער מוקדם.
דקה 16 - 0:1 לבית"ר מיכאל זנדברג קיבל כדור באגף שמאל והתנהל באין מפריע. הקשר הרים כדור 20 מטרים אלכסונית מהשער של מכבי ומצא את ברק יצחקי חופשי בתוך רחבת החמש. יבריץ' יצא גרוע ולא הגיע לכדור, לחלוץ הבית"רי המצוין לא נותר אלא לבעוט את הכדור מהאויר לתוך הרשת ולהעלות את בית"ר ליתרון.
בית"ר נרגעה מעט ואיפשרה למכבי ת"א להעז ולצאת להתקפות, אך הצהובים לא הצליחו להגיע לאיום ממשי על השער של קאלה.
בדקה ה-32 ניסה רביד גזל את כוחו מ-20 מטרים, אך בעט את הכדור מחוץ למסגרת. כעבור 3 דקות בעט גם קאמאנן כדור חופשי מ-25 מטרים, אך פיספס בסנטימטרים ספורים את קורת שערו של קאלה.
בדקה ה-42 היתה מכבי צריכה להשוות. הצהובים יצאו למתפרצת, כשקאמאנן פרץ מצוין באגף שמאל והעביר כדור רוחב מדויק לתוך רחבת ה-5 של קאלה. השוער לא הגיע לכדור ויוסי שבחון נותר לבדו 4 מטרים מהשער, אך שלח את הכדור מעל המשקוף מול שער ריק.
כעבור 2 דקות הגיע ברוכיאן למצב טוב בתוך הרחבה אך התמהמה ואיפשר לשטרית להרחיק את הכדור לקרן.
מחצית שניה
עם פתיחת המחצית השניה ערך ניר לוין חילוף, והכניס לכר הדשא את יניב עזרן, במקומו של דודו ביטון.
בית"ר לא היתה מדוייקת בפתיחת המחצית השניה ואיבדה כדורים רבים. בדקה ה-50 היא יצאה בפעם הראשונה קדימה, אך ברק יצחקי העביר כדור רוחב לא מדוייק וההזדמנות להגדיל את התוצאה אבדה.
בדקה ה-55 הזדמנות מצויינת למכבי ת"א להשוות. כדור חופשי שהוגבה לתוך הרחבה הגיע לראשו של שבחון שהקדים את קאלה, הכדור עשה דרכו לשער, אך גרשון היה במקום והרחיק את הכדור מהקו.
בית"ר לא הגיעה כלל למצבים ולא סיכנה את השער של הצהובים, שאמנם שלטו, אך התקשו לייצר איום ממשי על קאלה.
בדקה ה-67 השתחרר יאניק קאמאנן מצוין משמעון גרשון, והיה צריך לכבוש מ-12 מטרים. החלוץ בעט טוב אך קאלה הדף היטב והציל את בית"ר מספיגת שער. כעבור 10 דקות קופחה בית"ר, כשנגיחה של תמוז פגעה בידו של שפונגין. אלון יפת טעה וסימן להמשיך.
מכבי נסוגה לאחור ובית"ר החלה לתקוף. בדקה ה-82 נגח טוטו תמוז כדור טוב אך יבריץ' היה במקום וקלט. כעבור 7 דקות רודי חדד ניסה את מזלו מ-30 מטרים, אך בעט חלש לידיים של קאלה.
דקה 92 - 0:2 לבית"ר בתוספת הזמן יצאו הבית"רים להתקפה מתפרצת אותה ניהל דרק בואטנג. הגנאי של בית"ר התנהל באין מפריע ובעט מ-18 מטרים כדור מדויק לפינה השמאלית של יבריץ', שלא הגיע לכדור. 0:2 לאלופה, שלמרות משחק לא טוב מצליחה לנצח שוב.
מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ליאור ז'אן, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, שרן ייני (רודי חדד, 66), רביד גזל (עומרי רון, 81), ז'וזה רמאליו, יוסי שבחון, דודו ביטון (יניב עזרן, 46) ויאניק קאמאנן.
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, עידן טל, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (מילובאן מירוסביץ', 58) וברק יצחקי (רומולו, 81).

תאריך:  28/10/2007   |   עודכן:  28/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית"ר י-ם לא הרשימה ב-0:2 על מכבי ת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
תערוכת קומיקס שנפתחה במוזיאון לאומנות ולהיסטוריה יהודית בפריז, מזמנת למבקרים תגלית מרתקת: סופרמן הוא יהודי
עידן יוסף
המשטרה חקרה את שמואל בן-עטר בחשד למעורבות בכרוזי הנאצה נגד שר התקשורת    מחוץ לחדר החקירות הפגינו תומכיו
הילה רפופורט
בשבוע הבא יעביר צבא ארה"ב לידי צבא עירק את האחריות למחוז כרבלא, כולל אחריות לעיר כרבלא הקדושה לשיעים    גם לאחר העברת האחריות, כוחות אמריקנים ישארו בעמדות בסמוך למחוז, ויופעלו במקרה הצורך
רותי אברהם
מחר יושבעו 19 דיינים חדשים לאחר שבג"צ דחה עתירה נגד מינוים    עמותת מבוי סתום מגיבה: הנשים הן קורבן הפרגמטיזם הפוליטי של אולמרט [צילום: ישראל נוי/צילום נוי]
דרור מרום
הנתונים מתייחסים לקניות שבוצעו על-ידי צרכנים פרטיים    ברכישת מוצרים ושירותים אחרים כוללת דלק חשמל וגז, מחשבים ותוכנה, ציוד ושירותי תחבורה ותקשורת, ספרים, פרסום, שירותי רפואה ותרופות - המהווה את החלק הארי ברכישות, נרשמה עלייה של 10.3%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il