X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חניכיו של בניטז הביסו את מארסיי 0:4 והבטיחו את העלייה לשלב הבא. ג'רארד, טורס, קאוט ובאבל כבשו בניון רשם 90 דקות סבירות. פורטו במקום ה-1
▪  ▪  ▪
יוסי בניון [צילום: One]

ליברפול שנראו על הקרשים בסיום הסיבוב הראשון של בית 1 בליגת האלופות, השלימו סיבוב שני מדהים ועם ניצחון שלישי ברצף הפעם 0:4 על מארסיי הבטיחו את העלייה לשמינית הגמר מהמקום השני בבית.
ליברפול שידעה עד כמה גורלי המשחק, פתחה אותו בכל הכוח ולמעשה הכריעה אותו תוך 11 דקות. בדקה ה-4 הופל סטיבן ג'רארד ברחבה על-ידי גיבה וליברפול זכתה בפנדל, ג'רארד החטיא את הבעיטה אך שעט על הריבאונד והעניק יתרון מוקדם לאדומים. בדקה ה-11, פרננדו טורס במבצע יפהפה כבש את השני והשאיר את מארסיי המומה.
עם פתיחת המחצית השניה כבשה ליברפול שער נוסף. הפעם של קאוט לאחר בישול יפהפה של האוסטרלי, הארי קיואל וטעות חמורה בהגנת מארסיי ובתוך תוספת הזמן נעץ באבל את המסמר האחרון בארון של מארסיי, 0:4 ענק לליברפול.
יוסי בניון, שיחק 90 דקות, לא רשם משחק יוצא דופן אך היה סביר ותרם בעיקר בפעולות הגנתיות מוצלחות. ליברפול כאמור עולה רק מהמקום השני בבית, בעקבות הניצחון של פורטו שזכתה בבכורת הבית, 0:2 על בשיקטאש. מארסיי המאוכזבת תמשיך את דרכה האירופית בגביע אופ"א.
מחצית ראשונה
דקה 4 - 0:1 לליברפול: סטיבן ג'רארד חדר בתוך רחבת מארסיי והופל ברחבה ע"י גיבה, השופט הצביע בצדק על הנקודה הלבנה. ג'רארד עצמו לקח את הבעיטה אותה מאנדנה הדף הישר לרגליו של ג'רארד שמול שער ריק לא התקשה להעניק את היתרון לליברפול.
דקה 11 - 0:2 לליברפול: פרננדו טורס קיבל מסירה יפה מצד שמאל לתוך הרחבה, השאיר את רודריגז מאחוריו בתנועה יפיפיה ובעט את הכדור לפינה הרחוקה כדי להכניע את מאנדנה ולקרב את האדומים לשמינית הגמר.
הפתיחה של ליברפול היתה פשוט מוחצת, הם שלטו לחלוטין במגרש ומארסיי נראו כאובדי עצות וחסרי אונים במגרשם הביתי.
בדקה ה-24 הזדמנות ראשונה למארסיי. לבואנה קיבל כדור טוב בתוך הרחבה, אך ריינה יצא אליו מצוין והוא התבלבל ונתן לכדור לצאת החוצה. בדקה ה-34, עלה למגרש הכוכב הצעיר של מארסיי, סמיר נסרי מתוך התקווה של הצרפתים לחזור למשחק.
בדקה ה-36 שעט פרננדו טורס בדרך לשער נוסף, אלא שהפעם ההגנה הצרפתית הצליחה בסופו של דבר להוציא ממנו את הכדור לפני שהוא קובר סופית את סיכוייהם לחזור למשחק. בדקה ה-40 בעט סטיבן ג'רארד כדור חופשי מסובב ממרחק 18 מטר שהלך חצי מטר שמאלה מהשער של מאנדנדה.
מחצית שניה
דקה 48 - 0:3 לליברפול: הארי קיואל ניצל חור עמוק בהגנת מארסיי ושלח כדור נפלא לדירק קאוט שנשאר לבד ברחבה והכניע את מאנדנדה כדי לשלוח את ליברפול קרוב-קרוב לשמינית הגמר.
בדקה ה-59 קיבל טורס כדור בתוך הרחבה, הוא ניסה לחדור מצד ימין אך הכדור שבעט פגע בשחקן הגנה של מארסיי. הכדור חזר אל טורס שמזווית יותר נוחה בעט מעל השער.
בדקה ה-64 לבואנה הרים כדור יפה לסיסה שנגח כדור מסוכן, אך התערבות של הופיה העיפה את הכדור החוצה.
דקה 90 - 0:4 לליברפול: באבל קיבל כדור עומק נפלא, עבר גם את השוער כדי לקבוע ניצחון ענק לליברפול
מארסיי: מאנדנדה, בונאר, גיבה (פאטי, 45), רודריגז, טאיוו, קאנה, שירו (נסרי, 34), זיאני, ולבואנה, זנדן (סיסה, 46) וניאנג.
ליברפול: ריינה, קראגר, הופיה, ריסה, ארבלואה, ג'רארד, מסצ'ראנו, בניון, קיואל (אורליו, 67), קאוט (לוקאס, 86) וטורס (באבל, 77).
פורטו במקום הראשון בבית לאחר 0:2 על בשיקטאש
פורטו רשמה ניצחון ביתי, 0:2 על בשיקטאש הטורקית כדי להבטיח את המקום הראשון בבית ולהעניק לעצמה הגרלה נוחה יותר בשמינית הגמר של המפעל היוקרתי ביבשת. בשיקטאש סיימה את דרכה בזירה האירופית לעונה זו.
דקה 44 - 0:1 לפורטו: קווארסמה הרים כדור קרן לקצה הרחבה, שם בעיטה לא טובה של פורטו הגיעה לטאריק סקטיווי, שבטעות חמורה השאיר את הכדור ללוצ'ו גונזאלס שממרחק קצר העניק יתרון חשוב לפורטוגלים.
דקה 62 - 0:2 לפורטו: ליסנדרו לופז שלח מסירה לקוורסמה שהשאירה אותו לבד מול השוער רושטו, קווארסמה לא טעה וכבש את השער השני של הפורטוגלים.

תאריך:  12/12/2007   |   עודכן:  12/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בניון וליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ארגון הטרור פרסם הודעה באתר אינטרנט בה הוא מכנה את משרדי האו"ם "מטות הכופרים"
יפעת גדות
אנשים שהקפידו על תזונה בסגנון ים תיכוני היו בסיכון נמוך יותר למות מסרטן, מחלות לב או כל סיבה אחרת    מחקר נוסף הראה כי אנשים שהקפידו על התעמלות מתונה היו בסיכון נמוך ב-27% למוות
מחלקה ראשונה
הפיצוץ בביירות שבלבנון החריב בניין וגרם לעשרות נפגעים    פרנסואה אל חאג', מפקד אג"ם של צבא לבנון, נהרג בהתקפה    היה אמור להתמנות לתפקיד מפקד הצבא
יפעת גדות
ה-FDA דן בשאלה האם אנשים ישתמשו בתרופה Mevacor שלא לצורך במידה ותמכר ללא מרשם    ניסיון שלישי של החברה לקבל אישור מסוג זה    חברת התרופות: מיליוני בני אדם הנמצאים בסיכון יקבלו טיפול חשוב שאחרת לא היו מקבלים אותו
יפעת גדות
השם ראש פינה נבחר על-פי פסוק מספר תהילים, האומר כי "אבן מאסו הבונים היתה לראש פינה", כלומר - האבן שהבנאים דחו אותה היא אותה האבן שבסופו של דבר שימשה יסוד לבניין כולו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il