X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במשחק אימון בין גנק לפ.צ בריסל כיכבו שני הישראלים והמשחק הסתיים בשוויון 1:1. מנכ"ל בריסל: "אסולין יתאמן כאן ב-10 הימים הקרובים"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

העיתון הבלגי הנפוץ בשפה הפלמית, "הט לצטה ניוז", פירסם היום (שישי) כי קבוצת קלאב ברוז' מגלה עניין בחלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז, וזאת על-מנת שיוכל לאייש את חוליית ההתקפה עם עזיבתו הצפויה של החלוץ המאכזב, איברהים סאלו, המתאזרח הבלגי.
הקבוצה מברוז' מדורגת במקום הראשון עם אותו מספר נקודות כמו לסגניתה, סטנדרד ליאז', ועם משחק חסר, כל זאת לאחר פתיחת עונה מעט מגומגמת שכללה מספר משחקים מאכזבים, אך לאחר מכן הצליחה הקבוצה להתאושש ולעלות על גל של ניצחונות שהביא לצמצום הפער מסטנדרד ליאז', שהוליכה את הטבלה במרבית שלבי הסיבוב הראשון.
שער ראשון ליצחקי בגנק, גם אסולין כבש
במשחק שהתקיים הערב בליגת המילואים כיכבו השחקנים הישראלים. ראסינג גנק אירחה למשחק של קבוצות המילואים את קבוצת פ.צ בריסל, שנתנה את הבמה לליאור אסולין ולא התאכזבה, כאשר על-פי דיווחים שמגיעים מהמשחק אסולין היה השחקן המצטיין על כר הדשא, השקיע את כל כולו ולשיאו הגיע עם כיבוש שער השוויון שקבע את תוצאת הסיום במשחק, 1:1.
עוד קודם לכן כבש ברק יצחקי, שחקנה החדש של ראסינג גנק, את שער היתרון לכחולים והרשים את אנשי המועדון שהגיעו לצפות במשחק, כאשר המטרה של שילובו במשחק במסגרת זו היתה לתת ליצחקי עוד דקות משחק לאחר הפציעה שלו, על-מנת שיוכל לחזור לכושר משחק בהקדם האפשרי.
דקה לפני שליאור אסולין השווה את התוצאה, ביצע יצחקי פעולה אישית אדירה כאשר הסתובב בנגיעה עם העקב על המגן ששמר עליו ושיחרר בעיטה מכ-20 מטרים שפגשה את משקוף השער. יצחקי שיחק במדי גנק 65 דקות, ואילו אסולין שיחק 90 דקות במדי פ.צ בריסל, שם ימשיך להתאמן בעשרת הימים הקרובים, לדברי מנכ"ל הקבוצה.
ברק יצחקי אמר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד על ההתחלה שלי כאן, בסך-הכל התחברתי די מהר לקבוצה בעזרת מחנה האימונים שעשינו מיד עם ההגעה שלי. אליניב עושה הכל על-מנת לעזור לי ואין ספק שההימצאות שלו כאן מקלה עליי מאוד, אני רק מקווה מאוד שזה יימשך כך ושאני אשתלב בקבוצה".
דרבי ישראלי בגביע
בסוף השבוע הקרוב יחזור הכדורגל הבלגי לפעילות לאחר פגרת חג המולד בת שלושת השבועות ומחנות האימונים מהם חזרו הקבוצות זה לא מכבר. סוף השבוע הקרוב יוקדש למשחקי הגביע הבלגי במסגרת שמינית הגמר, כאשר קבוצת גנט בשורותיה משחק גילי ורמוט תצא למשחק חוץ מול מונס, נועלת הטבלה, ותקווה לרשום שם נצחון שיעלה אותה לשלב רבע הגמר.
משחקים נוספים שייערכו מחר במסגרת הגביע: בירסחוט-לובן (ליגה שניה), קורטרייק (ליגה שניה)-זולט וורגם. האלופה אנדרלכט תארח במגרשה הביתי את קבוצת וואסלאנד מליגת המשנה, זאת היות והערעור של קבוצת לוקרן, בשורותיה משחק עומר גולן, לא התקבל והעונש של הדחה ממשחקי הגביע נותר על כנו, בהחלטה שהתקבלה ממש יום לפני המשחק בבריסל מול האלופה.
המשחקים המרכזיים במסגרת שלב זה של הגביע ייערכו ביום שני כאשר יתקיים הדרבי של ברוז' בין מוליכת הטבלה קלאב המקומית ליריבתה העירונית, סרקל ברוז', שמדורגת במקום השלישי ונותנת עד כה עונה מופלאה מבחינתה.
אך המשחק הגדול מבחינתנו יתקיים באצטדיון ה"סקלסאן" בליאז' שם תארח סטנדרד המקומית עם סלים טועמה את ראסינג גנק השכנה השנואה בשורותיה משחקים אליניב ברדה וברק יצחקי.

תאריך:  12/01/2008   |   עודכן:  12/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שער ראשון ליצחקי בגנק, גם אסולין כבש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אלון
הישראלי ניצח את סקוביל ג'נקניס בסיבוב המוקדמות האחרון וקבע שיא של משתתפים ישראלים בהגרלה הראשית: שבעה. יריבו של לוי בגרנד-סלאם: ספי האיטלקי
משה ריינפלד
זכתה כמעט בשלושה רבעים ממספר מושבי הפרלמנט    נשיא טיוואן התפטר מתפקיד יו"ר מפלגת השלטון והתנצל על המפלה    ראש האופוזיציה מא יינג-ז'או הגביר את סיכוייו להיבחר לנשיא בבחירות במארס
יואב יצחק
העיתונאי מיכאל מירו איפשר בתוכניתו השבועית שידור ישיר של טקס עמותת אומ"ץ וביקורת על אולמרט    המנכ"ל שקלאר ננזף על-ידי מזכיר הממשלה עובד יחזקאל    עתה מנסה שקלאר לצמצם את זמן שידור התוכנית
משה ריינפלד
ניו-יורק טיימס: תצלום לווין חדש מראה שבאתר שהפציץ חיל האוויר הישראלי בספטמבר 2007 נבנה והולך מבנה דומה לזה שהוגדר כמתקן גרעיני בבנייה
משה ריינפלד
הפנטגון: היו תקריות ימיות עם אירן גם בדצמבר    הכוויתים: לא ניתן לארה"ב לתקוף את אירן משטחנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il