X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבעלים של בית"ר ירושלים התעדכן הבוקר על כתובות הנאצה במשרדי ההתאחדות ואמר בהתבטאות ראשונה ל-ONE: "אם ימשיכו להפגין תוקפנות, אעזוב"
▪  ▪  ▪
גאידמק [צילום: ניר בוקסנבאום ONE]

"אם אוהדי בית"ר לא יירגעו, אשקול דרכי במועדון", כך הכריז היום ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים ששמע על כתובות הנאצה ובקבוק התבערה על משרדי ההתאחדות לכדורגל.
בהודעה ראשונה שהגיעה למערכת ONE, הודיע גאידמק: "אני מבקש מכל אוהדי בית"ר באשר הם לנהוג בזהירות ולהמנע מכל התבטאות שהיא נגד ההתאחדות וסיסמאות גזעניות".
"אם אוהדי בית"ר ימשיכו להפגין תוקפנות בכל צורה שהיא ולא יירגעו, אשקול ברצינות לשאת את פעילותי עם בית"ר ולחדול להגיש תמורה כספית למועדון. אני מגנה כל התבטאות גזענית!".
כזכור, הבוקר הושלך למשרדי ההתאחדות לכדורגל הסמוכים לאצטדיון רמת-גן בקבוק תבערה והצית את חלק מהציוד שהיה במקום.
כמו כן שער ההתאחדות לכדורגל נפרץ ובמקום רוססו כתובות נאצה של "אבי לוזון מת", "מי שיפגע בבית"ר נפגע בו" ו"נרצח אתכם" וסומן איקס על סמל ההתאחדות. במקום רוסס גם L.F - סמל הלה-פמיליה, ארגון אוהדים של בית"ר ירושלים.
מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, אמר בתגובה: "זה מעשה של ברברים, אנחנו נגיע להתאחדות ונדע כיצד להגיב".
מנהל אצטדיון רמת-גן, אילן יבלוקובסקי, אמר ל-ONE: "מאוד לא נעים להגיע ב-4:00 בבוקר ולראות מראות כל-כך מכוערים. אני מקווה שהמשטרה תשים את ידה על החוליגנים".
יו"ר ביתר ירושלים, אלי ארזי, הגיב בנושא ואמר ל-ONE: "אני והנהלת בית"ר מגנים מכל וכל תופעות כאלה ואנחנו נדאג שאנשים כאלה לא יהיו בקרבנו. אנחנו נעשה הכל כדי לעזור למשטרה על-מנת למצוא את האנשים שעשו את זה.
דובר בית"ר, עודד זרגרי, אמר: "בית"ר ירושלים מגנה מכל וכל כל תופעה של אלימות. אנחנו מקווים ומצפים שהמשטרה תתפוס במהרה את האחראים למעשה הבזוי הזה ותעמיד אותם לדין. אנו מקווים שאותם אוהדים שעשו את המעשה ייענשו בחומרה מירבית. מועדון בית"ר ירושלים עושה ויעשה הכל על-מנת להוקיע אוהדים מן הסוג הזה מקרבנו".
אתמול: מכתב הרגעה של גאידמק
הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, שעודד בטדי בשבת האחרונה, בהפסד 1:0 לבני סכנין, לבד במשך 90 דקות את קבוצתו בית"ר ירושלים, קרא אתמול לאוהדי בית"ר להרגיע את הרוחות, ויפה שעה אחת קודם.
במכתב מיוחד גאידמק קורא לאוהדי בית"ר ירושלים להתאחד עם האוהדים הערבים ואם המילה 'להתאחד' עדיין קשה, לפחות לגלות סובלנות זה לזה ולהימנע מקריאות גזעניות במגרשים.
המכתב שהופץ לאוהדים הגיע לידי ONE וזהו תוכנו.
לגלות אחריות
אוהדי ביתר ירושלים - היו אחראיים!!
יהודים וערבים חיים יחדיו בארצנו. העימות ההדדי שקיים מזה שנים רבות גרם וממשיך לגרום לנזקים עצומים ולהרס רב הן עבור היהודים והן עבור הערבים. יום וליל, חיי היום יום שלנו נדרשים לשאת את עול הסבל הנגרם מהקונפליקט המתמשך הזה. משני צידי המתרס, התבטאויות מילוליות מוגזמות הופרחו לאוויר ומעשים קיצוניים נעשו במהלך השנים.
לרוע המזל, ישנם די והותר אינדבידואלים וקבוצות בקהילות היהודיות והערביות גם יחד, שאחראים להפצת כל מיני פרובוקציות אשר התוצאות שלהן כבדות למכביר.
לכן אני פונה אליכם - אנא נהגו באחריות והימנעו מליצור מצבים אשר ההשלכות שלהם עלולות להיות חמורות ביותר. אני פונה אל אוהדי מועדון בית"ר ירושלים לעמוד על המשמר ולגלות אחריות, ולהימנע מלעשות שימוש בביטוים מילוליים שעלולים להעליב את הקהילה הערבית בכל צורה שהיא.
אנו צריכים לחיות בשלום ובכבוד אחד עם השני - למען איכות החיים שלנו. בתוקף תפקידי כבעליו של מועדון הכדורגל ביתר ירושלים, אני מבקש מכם, אוהדי בית"ר, לא לעשות שימוש בביטויים מילוליים בעלי אופי גזעני נגד הקהילה הערבית!
סיסמתינו צריכה להיות: "ערבים ויהודים צריכים להילחם על מגרש הכדורגל ולא בשדה הקרב".
בשבת: 90 דקות עם הדגל ביציע
כאמור, בשבת האחרונה אירחה בית"ר בית"ר ירושלים את בני סכנין באצטדיון טדי ללא הקהל הביתי שלה, זאת לאחר שבית הדין של ההתאחדות הטיל על האלופה עונש של משחק ללא קהל בשל קריאות גזעניות שנשמעו מכיוון הקהל הבית"ר אל עבר אוהדי ושחקני בני סכנין במהלך חצי גמר גביע הטוטו.
באותו משחק ארקדי גאידמק לקח על עצמו את תפקיד הקהל התומך, התמקם ביציע המזרחי, הצטייד בצעיף ודגל של בית"ר ואף הפגין בקיאות בשירי העידוד למיניהם. בסופו של דבר, בית"ר נכנעה לשער בודד של מאור בוזגלו בדקה ה-88 וספגה את הפסדה הראשון לעונה זו, על אף העידוד המסור מכיוונו של הבוס.
בסיום המשחק, כל שחקני בית"ר ומאמן הקבוצה יצחק שום הודו שאם המשחק היה נערך לעיניי הקהל הביתי, יש סיכוי סביר שהתוצאה בסיומו היתה שונה.

תאריך:  16/01/2008   |   עודכן:  16/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מספר הימים הערפיליים בשנה שעברה הגיע בגואנגדונג לרמה הגבוהה ביותר מאז 1949
רונן ליבוביץ
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הכריז על פרישת מפלגתו מהקואליציה בשל העיסוק בנושאי הליבה    לדבריו: "הבעיה שלנו היא אחמד טיבי ומוחמד ברכה"
שרון קביליו
הדוגמנים אנה זאיקין וטל אלון ממשיכים לעונה נוספת ברנואר    השניים יקבלו 50 אלף דולר כל אחד תמורת קמפיין אביב קיץ 2008
זאב קם, מיכל קונפורטי
משרד החקלאות יוצא לאמוד מקרוב את נזקי הקרה    בעקבות הנזקים, החלו מדריכים במשרד החקלאות, לתת ייעוץ לחקלאים שגידוליהם נפגעו    החקלאים המבוטחים, יפוצו על-ידי הקרן לנזקי טבע בחקלאות
דרור מרום
דירקטוריון הבנק אישר את תוכנית העבודה ל-2008    יעדי הבנק המתאושש מנזקי הסאב-פריים - השגת תשואה שנתית על ההון העצמי של כ-15% מפעולות רגילות ותשואת רווח נקי של כ-17.5%    תישמר מדיניות חלוקת דיבידנד משמעותי לבעלי המניות - לצד הגדלת הלימות ההון    ההנהלה: "אנו נוקטים מהלכים רבי-היקף - שיביאו לשיפור ולהתייעלות תהליכי העבודה בבנק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il