בבזק מתכננים להציע שירות חדש ללקוחותיה, אשר יאפשר להם לנהל את ספרי הטלפונים וכתובות המקושרים דרך האינטרנט. בעזרת חיוג קולי, יוכלו הלקוחות להתקשר למספרי טלפון דרך טלפון של בזק. המטרה בשירות החדש היא ליצור עניין בקרב לקוחות המראים כעת העדפה לטלפונים סלולריים גם בהתקשרות מתוך הבית.
סלולרי גם בבית
בזק מתמודדת כעת עם מצב בו לקוחות רבים מחייגים לכל מקום בעזרת הטלפון הסלולרי שלהם, גם כאשר הם נמצאים בבית. הסיבות לכך רבות ומגוונות: ראשית, בחלק מהמקרים לשימוש בטלפון הסלולרי יש יתרון כלכלי, כאשר היעד המחוייג שייך לאותה ספקית שירות. שנית, לקוחות רבים ממשיכים להשתמש בטלפון הסלולרי מטעמי נוחות, מאחר והטלפון הסלולרי כולל את כל מספרי הטלפון, מבלי שהמטלפן צריך לחפש מספרים או לשנן אותם.
השירות החדש של בזק יאפשר לה להקל על הלקוחות לפחות בכל הנוגע לנוחות. בעזרת חיוג קולי דרך קווי בזק, יוכלו הלקוחות להשתמש בטלפון בזק מהבית. מי מהלקוחות שיבחר להשתמש בשירות, ירכוש גם מכשיר טלפון חדש ומתקדם.
דטה-סנטר תת-קרקעי
בבזק נכנסים לתחרות במלוא הכוח, כאשר מטרה נוספת היא להפוך לשחקנית משמעותית גם בשוק שרתי האירוח. לשם כך, השקיעה בזק 40 מיליון ש"ח במתקן תת-קרקעי מאובטח, אשר יציע לארגונים פתרון אירוח שרתים, שירותי אחסון, גיבוי ושחזור מידע.
הידיעה למעלה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בארץ.
גלובס
Ynet
TheMarker