X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צ'מפיונס ליג: באלאק, למפארד וקאלו קבעו 0:3 לבלוז רומא העיפה את ריאל עם 1:2, בדיוק כמו באיטליה הארכה בדרגאו, 0:1 לפורטו על שאלקה
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

אם מדברים על משחקים בהם הכל מונח על השולחן, הרי שהקרב על ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות הערב (רביעי) בין צ'לסי של גרנט לאולימפיאקוס, בהחלט עונה על ההגדרה.
החבורה של אברהם גרנט מגיעה לגומלין מול היוונים לאחר תיקו מאופס בגיאורגי קאראיסקקיס, תוצאה בהחלט שבירה.
לאחר הכישלון בגמר הקארלינג קאפ נגד טוטנהאם, עומדת צ'לסי במתקפה צולבת מצד כלי התקשורת האנגלים, למרות הניצחון המוחץ 0:4 בדרבי נגד ווסטהאם.
הבלוז מודעים לעובדה, שכל תוצאה שלא תוביל לההעפלה לטופ 8, תגרום לרעידת אדמה בלונדון. שער של היוונים עלול לסבך במיוחד את צ'לסי.
בין קורות הבלוז, פתח קרלו קודוצ'יני, מחליפו של פטר צ'ך שנקע את הקרסול. קראבליו וטרי ינהיגו את מרכז ההגנה, באלאק ולמפארד ישתפו פעולה יחד עם מקאללה בקישור, כשג'ו קול וסלומון קאלו, מתופקדים בכנפיים - דרוגבה חלוץ מרכזי.
כידוע, על-פי השיטה הנהוגה בצ'מפיונס, במידה ויהיה תיקו עם שערים, אולימפיאקוס תעלה לרבע גמר, תיקו מאופס יגרור את המשחק להארכה.
מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-5 - 0:1 צ'לסי. אשלי קול הוציא כדור חוץ לפרנק למפארד שהגביה מצוין לרחבה, מיכאל באלאק נגח נהדר משישה מטרים, ניקופולידיס לא הושיע, 0:1 מהיר לבלוז.
השער של באלאק לא שינה את העובדה שהיוונים חייבים שער כדי להעפיל לרבע גמר, אבל אין ספק שהשער המהיר הכניס ביטחון לצ'לסי. אולימפיאקוס, מנסים לצאת מההלם, אבל הבלוז מחזיקים במושכות למן הפתיחה, ובדקה ה-18, יכלה לבסס את היתרון.
ג'ו קול פרץ לרחבה מצד שמאל, העביר כדור רוחב, אבל דרוגבה לא הצליח לכבוש. פחות מדקה לאחר מכן, שיתוף פעולה חוף שנהבי, כמעט הוליד את השער השני, כשדרוגבה שלח את קאלו אל מפתן הרחבה, ההגנה היוונית הסתדרה עם האיום.
דקה 25 - 0:2 לבלוז. הרחקה גרועה של היוונים הגיעה למקאללה שנגח לטרי, האחרון העביר לבאלאק שפרץ מימין, בעט מצוין, ניקופולידיס הדף, למפארד היה שם על הריבאונד, צ'לסי עם רגל וחצי ברבע גמר.
צ'לסי שולטת במרכז השדה באופן ברור, וכל שנותר לאולימפיאקוס, זה לצאת למתפרצות, אבל ההגנה של הבלוז יציבה, בטוחה בעצמה ולא שגתה והעמידה את קודיצ'יני במבחן רציני.
סיפור המחצית הראשונה הוא יחס הבעיטות לשער. צ'לסי בעטה 9 פעמים לכיוונו של ניקופולידיס, היוונים? אפילו פעם אחת.
מחצית שניה
דקה 48 - 0:3 מוחץ. אם מישהו חשב שהבלוז ינוחו על זרי הדפנה, סלומון קאלו הוכיח להם שצ'לסי מחפשת לגמור את הסיפור כמה שיותר מהר. קרן שעברה בין כל שחקני ההגנה, הגיעה לקאלו שדחק מקרוב, 0:3 - מי מהמר שצ'לסי לא תהיה ברבע.
דקה 53, פרנק למפארד החמיץ הזדמנות נהדרת מתוך הרחבה לכבוש צמד. הבעיטה שלו יצאה שטוחה ורחוקה מהמסגרת, גרנט יחכה עוד קצת עם הרביעי.
ארוע נדיר נרשם בדקה ה-61: בעיטה למסגרת של קודיצ'יני. גם ההזדמנות החד-פעמית הזו, לא נבעה ממהלך כדורגל, אלא לאחר בעיטה חופשית, שלא באמת סיכנה את הרשת של הכחולים.
היוונים שולחים את כל הכוחות להתקפה והכחולים מנצלים את זה למתפרצות סוחפות. בדקה ה-67 מטווח של דרוגבה ומקאללה לאחר התקפה מתפרצת, מצא את ניקופולידיס עירני.
צ'לסי: קרלו קודוצ'יני, פאולו פריירה, ריקארדו קראבליו, ג'ון טרי, אשלי קול, מיכאל באלאק, קלוד מקללה, פרנק למפארד (76, מייקל אסיין), ג'ו קול (79, שון רייט פיליפס), דידייה דרוגבה, סלומון קאלו (70, פלורן מאלודה).
אולימפיאקוס: אנטוניוס ניקופולידיס, מיכאל זבלאקוב, פרנצקבאס אנצאס, ג'וליו סזאר, אנסטסיוס פאנטוס, כריסטיאן ראול לדסמה (54, פרננדו בלוצ'י), ואסילאס טורוסידיס (76, סיסיץ'), כריסטוס פצאטסוגלו, ירוקליס סטולטידיס, פרדרג ג'ורג'ביץ' (57, לאונרדו), דרקו קובאצ'ביץ'.
רומא העיפה את ריאל עם 1:2 בברנבאו
החבורה של ברנרד שוסטר עומדת במבחן הגדול של העונה עד כה. אלופת ספרד ומוליכת הליגה הספרדית, הפסידה במשחק הראשון 2:1. המשימה של הבלאנקוס בסנטיאגו ברנבאו ממש לא פשוטה, במיוחד לאור ההרכב החסר איתו עלתה, ללא ואן ניסטלרוי, ראמוס ורובן.
הג'יאלורוסי נמצאים בתקופה טובה. הקבוצה ניצבת במקום השני בסריה A, שש נקודות מאינטר האלופה ועליה לרבע הגמר, בהחלט לא בשמיים.
שתי הקבוצות הירבו להחמיץ במהלך כל המשחק, כשהניסיונות של בפטיסטה ורוביניו היו מסתיימות עם שער ב-9 מתוך עשרה מקרים אחרים. פפה ספג צהוב שני ואדום בדקה ה-72, ומיד לאחר מכן:
דקה 73, 0:1 רומא. דניאלה דה רוסי הגביה לרחבה אך הכדור הגיע רחוק מדי. רומא השתלטה שוב על הכדור וזה הוגבה פעם נוספת לרחבה. קאסיאס נותר בשער וניקו טדיי כבש.
שתי דקות לאחר מכן, 1:1. ראול קיבל מסירה מרוביניו לתוך הרחבה ובפס פשוט כבש שער שהעניק לריאל את השוויון. ראול עבר את שיא השערים בצ'מפיונס של פיפו אינזאגי.
דקה 92 - רומא סוגרת את הסיפור עם 1:2 בברנבאו: שחקני ריאל ניסו להשיג את השער שישלח את המשחק להארכה, אבל דווקא האיטלקים חגגו לאחר ש-ווצ'יניץ' הקדים את קאסיאס, נגח לרשת וסגר עניין.
זו השנה הרביעית ברציפות שריאל לא עוברת את שמינית גמר ליגת האלופות.
פורטו - שאלקה 04 0:1
פורטו שזכתה בליגת האלופות ב-2004, תצטרך למחוק בדרגאו את הפסד 1:0 מהמשחק בגרמניה כדי לעבור את שאלקה.
מירקו סלומקה, מאמן סגנית אלופת גרמניה, מגיע למשחק עם הגב לקיר, מאחר שחרב הפיטורים מונחת על צווארו. עליה לרבע הגמר, בהחלט תכניס קצת אוויר למערכת הלחוצה של שאלקה 04.
דקה 82 - פורטו נותרה בעשרה שחקנים: פוסילה הכשיל את חליל אלנטינטופ והותיר את הפורטוגלים בעשרה שחקנים.
דקה 86 - 0:1 מדהים לפורטו: בעשרה שחקנים הפורטוגלים הצליחו לעלות ליתרון ולהשוות את תוצאת הסיכום ל-1:1. זה קרה לאחר שליסאנדרו קיבל את הכדור בתוך הרחבה וירה בסיבוב למשקוף ופנימה. שער נפלא בדרגאו.

תאריך:  05/03/2008   |   עודכן:  05/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דורון בן-דור
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אמר את הדברים בכנס שופטים שהתקיים במשרדי ההתאחדות    לוזון על מבקרי השופטים: "יש כאלה שנותנים ציונים על פי חברויות"
אופירה אסייג
מאמן הצהובים לשעבר דיבר על עתידו: "לא בוחן אופציות ב-NBA"    על בירנבוים: "הוא מתאים למכבי"    על שרף: "אם יגיע לפיינל-פור, אין סיבה שלא ימשיך"
עידן יוסף
ברבעון האחרון נוספו לחברה 65,000 לקוחות חדשים    דוד אבנר: "לאור הביקוש הרב, החלטנו לתגבר את מערך השירות באמצעות הקמת מוקדים טלפוניים נוספים וגיוס עובדים
עידן יוסף
שר החקלאות שמחון: נכניס לענף הפטם מגדלים נוספים כדי להפחית הצפיפות במתחמי הגידול    בימים אלו נבחנת סוגיית רווחת התרנגולות במסגרת לולי ההטלה המשודרגים
עידן יוסף
בעיכוב של חודש: שפע של תות שדה בשווקים הביא לירידת מחירים    בעקבות הקרה חלה עלייה בהיקף היבול, באיכויות הטעם ובחיי המדף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il