X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרסום ראשון: הדירקטוריון בראשותם של סמי סגול ומשה תאומים החליטו היום להעביר את ניהול האדומים לידי מוני הראל, שמהיום יהיה הבעלים של האדומים
▪  ▪  ▪
מוני הראל. הפועל תל-אביב חוזרת לידיו [צילום: ONE]

אוהדי הפועל ת"א יכולים היום (רביעי) לנשום לרווחה לאחר שדירקטוריון "כתר" בראשות סמי סגול ומשה תאומים החליטו להעביר את ניהול הקבוצה לבעלות במאה אחוזים לידיים הטובות ביותר - ידיו של מוני הראל.
ל-ONE נודע שבדירקטוריון "כתר" החליטו פה אחד להעביר את ניהול המועדון לאיש שאכפת לו יותר מכל אחד אחר על טובת הקבוצת והצלחתה, וכאמור הפועל ת"א עברה סופית לידיו של הראל וכעת נותר לבנות את הקבוצה כמו שרק מוני הראל ושחר בן עמי יודעים: חיזוק הקבוצה, מחנה האימונים, הכנות לעונה הבאה ופייט רציני בצמרת החל מהרגע.
על נטייתו של סגול להעביר את הקבוצה לידי קבוצת הראל פורסם לראשונה ב-ONE.
בהפועל תל-אביב יוכלו להתכונן כעת ביותר רצינות לעונה החדשה כאשר המטרה הראשית שלהם היא להחזיר את הקשר סלים טועמה שלא זכה לדקות רבות בעונה האחרונה במדי סטנדרד ליאז' שזכתה באליפות בלגיה.
הפועל תצא בעוד שבוע למחנה אימונים באוסטריה ותנסה עד אז להחתים שחקנים ישראלים נוספים. החלטה לגבי כל השחקנים שנבחנים במועדון תתקבל עד היציאה למחנה.
מעניין איפה קבוצת הרוכשים מגרמניה???
אחד משחקני הפועל ת"א אמר ל-ONE לאחר החתימה: "אני שמח שהכל הסתדר מבחינה ניהולית. עכשיו לכולם יהיה יותר ברור מה הולך לקרות בהפועל בעונה הבאה. כולם יודעים שמוני הוא אוהד הפועל ואני בטוח שהוא עשה את זה בגלל שהוא אוהב את הקבוצה, וכאב לו המצב של לראות את הפועל בקשיים".
מוני הראל - חוזר לאחר שעזב ב-31 למאי
מוני הראל ושחר בן עמי סיימו את תפקידם במקור לאחר ההפסד בגמר גביע המדינה ב-31 למאי.
בהודעה הרשמית שפרסמה אז הנהלת הפועל ת"א נכתב ש"הראל ובן עמי הודיעו כבר לפני כחודש ימים לראשי חברת כתר - הבעלים של הפועל - על סיום תפקידם". עוד נכתב כי הראל ובן עמי רוצים להודות לקהל הנפלא שתמך בקבוצה לאורך כל הדרך והיה חלק חשוב מההצלחות אליהם הגיע המועדון שהגיע לשיאו במפגן התמיכה של אתמול בגמר הגביע.
בן-עמי והראל היו ראשי קבוצת הניהול של הפועל ולאחר מספר עונות פוריות, הם הרגישו שמיצו את עצמם בתפקיד. יש לציין כי המשפחות של השניים היו מעורבות גם בהחלטה ולחצו עליהם להוריד הילוך במעורבות בקבוצה, שזכתה בשני גביעים בשלוש השנים של הראל ובן-עמי בקבוצת הניהול.
בן-עמי והראל הצליחו להצעיד את הפועל ת"א לאירופה בכל שנה מאז מונו לניהול הקבוצה, זכיה בשני גביעי מדינה ברציפות והעונה העפלה לגמר גביע המדינה בצל המאבק בהישרדות בליגת העל.
מנגד, את העונה הנוכחית פתחו הראל ובן-עמי עם תקציב של יותר מ-50 מיליון שקל, שלא היה כדוגמתו בהפועל ת"א. פאביו ג'וניור, אבדג'י, גבריאל דוס-סנטוס, ראובן עובד, מזואה אנסומבו, ליאור אסולין, וינסנט אניימה, עידן סרור ורועי דיין נחתו במתחם חודורוב בתחילת העונה, אבל לא הצליחו לעזור לאדומים להתרומם.

תאריך:  25/06/2008   |   עודכן:  25/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כתר" החליטו: הפועל תל-אביב לידי מוני הראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
תושבים מנהריה הגישו תביעה של 150 אלף שקלים נגד העירייה בטענה להתרשלות בפינוי פסולת אזבסט וחשיפת תושבי העיר לסכנה בריאותית    בין המקומות "הנגועים": שביל לבי"ס טרומפלדור
איציק וולף ודרור מרום
ועדת העבודה של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק של ח"כ עמיר פרץ להעלאת הגמול לחיילים בשירות סדיר    הממשלה מתנגדת בשל העלויות התקציביות ורבים הסיכויים שההצעה תיפול בשלבי החקיקה הראשונים
עידן יוסף
הצעת החוק קובעת כי מוסד תכנון לא יאשר תוכנית שיש בה כריתת עצים, אלא אם כן ייכללו בה הוראות המחייבות את מגיש התוכנית לנטוע עצים חלופיים מסוג דומה
יפעת גדות
מחקר חדש גילה כי אנשים דו תרבותיים מחליפים מסגרות מהר יותר ובקלות רב יותר, לעומת אנשים שהם דו לשוניים אך מנהלים חיים בתרבות אחת בלבד
דרור מרום
למרות שנציבות שירות המדינה התייצבה לימין ימימה, ולמרות שמזוז שטחה בפני הוועדה את הניתוק לכאורה בינה ובין השיחות למכירת תנובה ע"י העברת הטיפול לסגנה - קבעה הוועדה כי יש לוודא נתק מוחלט בינה ובין החברה שעניינה נדון בגוף הרגולאטורי שבו הייתה בתפקיד בכיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il